Nope, werkt niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
computer/aptop even opnieuw opstarten heb ik ook eens gehad op 1 of andere manier weigert windows jouw xbox360 een ip te geven
Ik had de topicnr's alvast aangepast vandeweek met een extra 0 ervoor, ziet er wat strakker uitquote:
Iedereen kan dat hoor ook zonder log in. Zal het nu wel even doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://xbox360.teamxbox.com/
Kan iemand die nog bij de linkjes zetten?.
Heb geen Wiki log in.
Ik heb er ook nog 1 voor de OP. www.xbox360only.nlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://xbox360.teamxbox.com/
Kan iemand die nog bij de linkjes zetten?.
Heb geen Wiki log in.
Klopt, maar voegt wel imo vreemd genoeg wel toe aan de immersiequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hitman is toch zo'n tof maar ookwel frustrerend spel.
Vooral de functie van niet saven bij afsluiten, zodat je wel 1 á 2 uurtjes vrij moet hebben als je 1 level gaat spelen.
Hehe ja klopt, zeker een geweldig spelquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zeker, als ik een level hier heb gehaald, ben ik gewoon écht blij.
Een van de betere games voor mij, hou erg van zulke thema's.
Lekker schelden als de camera je opneemt en je dan weer moet sneaken om de videoband moet jatten.
Ah, eens kijken of de Nedgame ook al pre-orders aan neemtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Bij de Dynabyte, en bij ons kun je al de Ps3 pre-orderen. Nog niemand heeft het gedaan. Ik zie mensen echt denken wtf of WOW als ze zien dat de Ps3 499 ( retard pack ) of zelfs 599 word.
Persoonlijk vind ik het dom dat de Wii bij ons waarschijnlijk niet verkocht word, maar de Ps3 en 360 wel, maar dat is weer iets anders
Waarom de Wii nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Bij de Dynabyte, en bij ons kun je al de Ps3 pre-orderen. Nog niemand heeft het gedaan. Ik zie mensen echt denken wtf of WOW als ze zien dat de Ps3 499 ( retard pack ) of zelfs 599 word.
Persoonlijk vind ik het dom dat de Wii bij ons waarschijnlijk niet verkocht word, maar de Ps3 en 360 wel, maar dat is weer iets anders
Geen fucking idee, ik zie in de week memo steeds staan dat de Ps3 belangrijk is bla bla...quote:
De wii verkopen ze natuurlijk alleen bij de speelgoedwinkelquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga echt lachen als de wii 1000x beter gaat verkopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen fucking idee, ik zie in de week memo steeds staan dat de Ps3 belangrijk is bla bla...
Volgens mij zit er een fanboy op het hoofdkantoor
Ik heb het spel nu, en vind het beter dan eerst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hitman is toch zo'n tof maar ookwel frustrerend spel.
Vooral de functie van niet saven bij afsluiten, zodat je wel 1 á 2 uurtjes vrij moet hebben als je 1 level gaat spelen.
Maar jij koopt alles waar het 360 logo opstaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Goed?!?!
Eerder geweldig, je ziet zo'n ding dat je de wereld kan draaien, en dan zit je met zijn 16'en, en opeens valt iedereen naar beneden, wordt zo geinig.
En ja, die heb ik al besteld.
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zeker, als ik een level hier heb gehaald, ben ik gewoon écht blij.
Een van de betere games voor mij, hou erg van zulke thema's.
Lekker schelden als de camera je opneemt en je dan weer moet sneaken om de videoband moet jatten.
Dat gevoel heb ik ook soms ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:33 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb het spel nu, en vind het beter dan eerst.Het geeft echt een gevoel waarbij je denkt: "Als die zo doet, doe ik dat." Je bent telkens bezig aan je logika, daarom heb ik er gelukkig geen moeite mee. Zit nu wel bij de Missisippi level.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |