And we've only just begunquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
Weer een topic over swerelds beste gameconsole![]()
Let op je bloeddruk ouwequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, zulke schooiers zal je altijd houden he..
beetje misbruik maken van hun goede service. Kutpauper.
haha, heb je um nog niet terug, wat zal jij je eigen stierlijk verveeld hebben zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
''Uw Xbox is terug binnen 10 werkdagen''
Maar natuurlijk, dit is nu al topic 6 dat ik nog geen xbox heb, en dat is toch echt 13 dagen.
Neu, het bleek dat ik ook nog een leven hadquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
haha, heb je um nog niet terug, wat zal jij je eigen stierlijk verveeld hebben zeg.![]()
Dus geen pingpong wedstrijd voor jou vanavond ....quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Neu, het bleek dat ik ook nog een leven had.
Ze weten natuurlijk dat jij dag en nacht speelt, dus hebben ze een onderzoek opgestart naar de levensduur van de 360, zo'n onderzoek duurt gemiddeld 3 maanden, veel plezier met wachtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Nope, organiseer ik het, kan ik zelf niet meedoen.
Ik had gister gebeld, zegt die man : Hij is idd nog niet verzonden [afbeelding]
Ja paupert, dat koste weer 6 minuten van mijn korte leven.
Ze heeft een fucking gamercardquote:
quote:Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven
heb je dan toch eindelijk je xboxquote:
Met jouw geluk is het 5 (werk)dagenquote:
noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef Wessiej het volgende:
Mijn xbox is eik al kapot sinds de 20e.
Dat is dus al 20 dagen [afbeelding]
Zal wel weer even inkomen worden, zit nu de hele tijd op mijn SNES te spelen.
Moet je maar weer es doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik ook al zo lang niet gespeeld.. zonde..
hehe ik en die brood hebben gister stand gehouden met 2 man op dry dock met die oneindig waves van vijanden, ik had 152 frags uiteindelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet je maar weer es doen.
Doe het de laatste tijd weer een beetje.
Ga je ook voor Over G.
Ja, ik wil um ook wel eens online spelen maar er is nooit iemand.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet je maar weer es doen.
Doe het de laatste tijd weer een beetje.
Ga je ook voor Over G.
ik speel em zowat dagelijks live, zie jou alleen nooit onlinequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik wil um ook wel eens online spelen maar er is nooit iemand.
Laat ik het zo zeggen; de keren dat ik wilde spelen was er niemand..quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik speel em zowat dagelijks live, zie jou alleen nooit online
Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; de keren dat ik wilde spelen was er niemand...
Je gaat dus vier maanden op vakantie?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef kepler het volgende:
binnenkort zal ik mn 360 vier maanden moeten missen... maar als ik terug kom dan liggen er een hoop games op me te wachten
vier maanden op stagequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:48 schreef NX het volgende:
[..]
Je gaat dus vier maanden op vakantie?Lekker dude...
Zat al de laatste week te denken, hoe het zou zijn zonder mijn X360 op vakantie... Ik hou van mijn X360![]()
![]()
Pray to the LORD my boy, pray! dat je broertje je Xje niet kapot maakt, wat zul jij je dan wel niet kut voelen wanneer je terug komt en hij doet het niet meer...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:03 schreef kepler het volgende:
[..]
vier maanden op stageMaar ik kan/wil mn 360 dus niet meenemen en die gaat dan naar mn broertje
Hij ook weer blij
Heb dat ook gecheckt. Ik mag aannemen dat dat niet alle content is, en die prijzen zijn denk ik ook niet geheel kloppend.quote:
¤20quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is minder dan 15 euro..
Weet je wat Lumines op de PSP kost?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |