Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Wii het volgende:
Ik moet iedere keer de neiging onderdrukken er eentje te kopen.
Dat zou redelijke cash-flow problemen opleveren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!
Mag UNO nog nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Iemand Burnout of Fifa of UNOOOOOOOOO nu?
online komen dan. Wie nog meer rondje UNO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar natuurlijk, zit nu uit wanhoop hetsongfestival
te kijken.
demo kun je niet mee online, wij hebben dus allemaal de volledige versie aangeschaftquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
Speelt iedereen hier de Uno demo of heeft iedereen 'm al aangeschaft? Ik ga de demo maar eens binnenhalen want ik hoor wel erg enthousiaste geluiden.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zat laatst trouwens game kings te kijken en die hadden het over xbox-live. En die hadden het erover dat je bij PGR3(weet of dat ook voor anders spellen is) soms moet verliezen om een betere rating te krijgen? Nu vraag ik me af, is dat echt waar?![]()
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.quote:
Het is Gamekingsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.
Niet? zijn die gasten van de PU beste gamesblad van nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is Gamekings(tof programma hoor, maar niet altijd even betrouwbaar)
Druk op start, klik op "help en options" (oid) en lees het eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
Er zijn zo weinig regels dat je best ff de helpfile kunt doornemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Martijn85 het volgende:
Net even PGR 3 gespeeld maar die ziet er toch minder uit als dat ik had gehoopt (heb de settings van de 360 wel op 720p staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |