Nope, volgens mij is Mass Effect alleen achter gesloten deuren getoond...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:54 schreef H.Flick het volgende:
Is er ook een nieuwe Mass Effect trailer? Ik zie alleen die van 2005 op de diverse sites staan.
Ik ook, heb me altijd goed vermaakt met games van Biowarequote:
Ja daar baal ik ook van... die glims was echt niet genoeg... maar de mensen die over de game schreven vonden het prachtig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is Mass Effect alleen achter gesloten deuren getoond...
quote:Coming soon: Post E3 updates:
Including E3 video
Ik geloof dat het van Team XBOX kwam.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat is de site waar dit vanaf komt?
quote:There is a story that was put up on ign then immediately removed. E3 2006: Xbox 360 Assassinated Ubisoft Montreal's Prince of Persia influenced action game may come to Xbox 360. by Douglass C. Perry May 12, 2006 - Ubisoft officially would not comment on a possible Xbox 360 version. Additionally, Microsoft sources who asked not to be mentioned by name, claimed the demo, hidden behind closed doors at E3, was running on an Xbox 360 using a third-party USB PlayStation controller. The game system was hidden in a stand covered by a sheet. Again, Ubisoft officials would not comment. We'll have more soon. Yes you heard correct they were running a demo for a ps3 exclusive that they've yet to announce for the 360 ON an 360 covered up under a sheet. Advertising for the ps3 using the 360 gpu's graphics capabilities how underhanded can ubisoft get? The entire article can't fit.
Gebeurt bij meer gamesquote:
Die trailer was zo nietszeggend als maar kon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect klinkt goed, maar ik wil eerst zelf wat nieuwe beelden zien voordat ik erover oordeel. Verder is dit gewoon een tvp waarin ik maar weer eens zeg dat Fable 2 een geweldige trailer had
200 aankondigingen waarvan er 4 in zitten verwacht ik, das dan weer het dubbelle van de vorige fablequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef Wessiej het volgende:
True, weer het ''choose your path'' blabla, maar wel met een gun erbij nu.
En nu mogen ze wel al die functies van bomen die groeien ed erin zetten, maar ik verwacht alvast 80 nieuwe aankondigingen voor fable 2 waarvan er uiteindelijk 20 waar zijn.
Nietszeggend misschien, maar wel een prima sfeer neergezet. En dat vind ik belangrijk in een RPG.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die trailer was zo nietszeggend als maar kon.
Het had de trailer van deel 1 kunnen zijn
Ik denk eerder dat je het wat meer de psychedelische kant op moet zoeken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:45 schreef speknek het volgende:
en hoeveel had die gezopen..
Het is voor games wat Ren & Stimpy voor TV wasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Wow, dit is tof als je stoned bent"..
Dan hoef ik al helemaal geen PS3 meer te kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gebeurt bij meer games
En Assassin's Creed naar 360
(niet dat ik dat niet had verwacht, maar toch)
Jep, airholes moeten ruimte hebben, mag je straks met je PS3 ook op gaan lettenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:04 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren zat ik PGR te spelen en toen gaf mijn 360 tijdens het spelen opeens allemaal rare vormen in beeldRonde erna liep ie weer eens vast
![]()
Maar ik zag toen dat er aan de achterkant misschien weleens te weinig plaats voor warmteafvoer zou kunnen zijn. Dus ik de 360 een beetje verplaatst en toen nergens meer last van.
Dus het zal daar dan waarschijnlijk wel aan liggen, zoals Retuobak al eens gezegd had.
"You idiot, how could you be so stupid"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het is voor games wat Ren & Stimpy voor TV was
http://www.joystiq.com/20(...)rosofts-peter-moore/quote:I'm asking you though.
You're asking me to tell you I'm going to drop the price? We had a price drop on Monday when Sony announced their price.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)rosofts-peter-moore/
GoW gaat zo vet wordenquote:Forgive me if I interrupt you, if I hear something that I already heard at the press briefing, I might cut your answer short a little bit. Congratulations on Gears of War. Everyone is saying it looks and plays awesome. It actually appears to be head and shoulders above everything we're seeing on the show floor. Is that a conscious choiceto keep it off the floor itself, so that the comparison gap doesn't pop?
quote:There's a rumor that he's maybe working on the Xboy, a portable Xbox.
I think J was actually on the grassy-knoll in '63 in Dallas.
Het is Rare op zijn bestquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:45 schreef speknek het volgende:
Viva Pinata lijkt me erg gaaf. Serieus, wie heeft dat bedacht en hoeveel had die gezopen.. Maar het is zo'n mooie stijl!
quote:Nieuws | 12 mei 2006 - Dan Greenwalt, de Director van Forza Motorsport 2, heeft recent meer losgelaten met betrekking tot Forza Motorsport 2, dat exclusief voor de Xbox 360 moet verschijnen.
Greenwalt moet eerlijk bekennen dat hij niet tevreden is met de trailer van Forza Motorsport 2 die op de E3 is getoond. Geen van de beelden in de trailer in namelijk in-game materiaal. Volgens Greenwalt is de echte game vele malen beter dan de trailer, de trailer is namelijk meer een concept. Het echte spel loopt op 60 beeldjes per seconde. Forza Motorsport 2 is overigens deze E3 niet te zien, en men is ook niet van plan hem nog te tonen.
Maar nu over het spel zelf. Forza Motorsport 2 kent meer dan 300 auto's, waaronder auto's van het merk Lamborghini. Werkelijk alles moet aan te passen zijn aan je auto, wielen, spoiler, motor, kleur, noem maar op. Online is het mogelijk om tot en met twaalf mensen te racen. In de singleplayer van het spel is het mogelijk om foto's van je auto's te nemen en deze te uploaden om aan andere mensen online te showen. Daarnaast zijn er meer dan 60 racebanen in het spel, waaronder bekende banen als de ''Sebring International Raceway''. De originele banen die in de Forza Motorsport (op de Xbox) zaten, zullen ook in Forza Motorsport 2 zitten.
Forza Motorsport 2 ondersteund ook de Wireless Racing Wheel, het racestuur voor de Xbox 360 dat onlangs getoond is door Microsoft. Sterker nog: het racestuur rond dezelfde tijd in de winkels liggen als Forza 2 uit komt.
quote:
Dat is dan inderdaad een kwestie van smaak, ik heb zoveel coole titels gezien dat ik echt niet weet welke wel of welke niet bij release kopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:15 schreef =HellFire= het volgende:
Viva Pinata is het enige dat ik écht vet vind.De rest is leuk, maar meer van wat we al hadden verwacht of hadden kunnen voorspellen.
Lekker positief ben je,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef SToRM81 het volgende:
Vanmiddag nog even gaan kijken voor een nieuw spel, maar ik zou echt niet weten welke ik zou willen. Sommige spellen heb ik toch al op de pc en andere vind ik geen 62euro waard![]()
Even wachten tot er weer iets nieuws uitkomt dus
GRAW is te tactisch, daar hou ik niet zo van. Ik vind tomb raider of farcry op zich wel leuk, maar die heb ik dus al op de pc. En voor de rest zag ik niet echt iets staan dat me leuk leekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker positief ben je,.
GRAW op de PC is trouwens behoorlijk anders als GRAW op de X360.
Dus als je die nog niet hebt.
FightNight 3 vind ik persoonlijk ook erg okay. En een beetje zoeken en je vindt ze goedkoper dan 62.
www.gcshop.nlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef SToRM81 het volgende:
Vanmiddag nog even gaan kijken voor een nieuw spel, maar ik zou echt niet weten welke ik zou willen. Sommige spellen heb ik toch al op de pc en andere vind ik geen 62euro waard![]()
Even wachten tot er weer iets nieuws uitkomt dus
Far Cry op de Xbox (360) is een totaal andere game dan de PC versie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:37 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
GRAW is te tactisch, daar hou ik niet zo van. Ik vind tomb raider of farcry op zich wel leuk, maar die heb ik dus al op de pc. En voor de rest zag ik niet echt iets staan dat me leuk leek![]()
idd, desalniettemin koop de 360-versie vooral niet als je pc versie al hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Far Cry op de Xbox (360) is een totaal andere game dan de PC versie.
Jep, itt de console versie is de PC versie een goede gamequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Farcry heb ik nog even over staan twijfelen ja. Dat vond ik op de pc echt een geweldig spelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tis een shooter op een tropisch eiland, alleen nu met wat extra's. Far Cry Instincts: Predator (review)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Farcry heb ik nog even over staan twijfelen ja. Dat vond ik op de pc echt een geweldig spel![]()
Maar ik weet niet in hoeverre die anders is dan de pc versie
Je hebt de xbox versie geeneens gespeeld, want die is prima alleen het is een heel ander soort shooter, tis meer arcade dan de pc versiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, itt de console versie is de PC versie een goede game.
Net zoals de 360 versie van GR:AW geweldig is en de PC versie erg tegenvalt.
Geen winkel, geen winst (of weinig)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe kan alles op GCshop zo goedkoop zijn
Ik zit bij hun in de guild met World of Warcraft.. Ze hebben het heel erg goed met hun shop. Ze maken juist wél winst.quote:
Dan mogen ze de site wel updaten want daar staat dat ze geen winst makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik zit bij hun in de guild met World of Warcraft.. Ze hebben het heel erg goed met hun shop. Ze maken juist wél winst.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef Ipho het volgende:
Wanneer kwam TDU uit?
Ik meen mij te herrineren dat die kerel ook eerst op FOK aanwezig was.. weet niet of het zo is, anders vragen we het gewoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik zit bij hun in de guild met World of Warcraft.. Ze hebben het heel erg goed met hun shop. Ze maken juist wél winst.
Ik hoop eigenlijk dat de ontwerpen uit deel 1 overgeplaatst kunnen worden naar dit deel want ik heb behoorlijk wat uurtjes in het design gestoken. Maar dit lijkt me niet realistisch.quote:
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf geblevenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had wel willen MotoGP'en, maar ik was Uno aan het spelen met een stel vrienden, van wie 1 een lekker wijf.
Dan is de keuze snel gemaakt
Zelfde functie als sms'en met een lekker wijf, bellen met een lekker wijf, msn'en met een lekker wijf.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf gebleven
point takenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zelfde functie als sms'en met een lekker wijf, bellen met een lekker wijf, msn'en met een lekker wijf.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:08 schreef Bastard het volgende:
Geen idee,.. maar ik had vanmiddag weer een LUL die tegen het verkeer in ging, en geen ghost werd.
Gisteren ff de trail versie gedaan best wel geinig.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Net een potje UNO.. draw till play aan.. die stapel kaarten raakte 5x op.. potje duurde 3 kwartierWel gewonnen, 87 punten maar
de vaste regels zijn wel fijnquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef pkwarts het volgende:
Het is gewoon pesten, ik snap ook niet die mensen die voor de vakantie UNO kopen
Nieuwe arcade game op Marketplacequote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Ipho het volgende:
Uno? Heb ik wat gemist?
Ja, je weet dat 'ie gaat komen he:quote:Op zondag 14 mei 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
van wie 1 een lekker wijf.
quote:In tegenstelling tot eerdere berichten zal de voetbalgame Pro Evolution Soccer 6 wel gewoon in oktober verschijnen onder de gebruikelijke titel. Eerder verscheen een persbericht dat het spel Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 ging heten en pas in januari op de markt zou komen. Dit bleek echter alleen van toepassing voor de Verenigde Staten, zo bevestigde Konami Europa vandaag. Pro Evolution Soccer 6 verschijnt hier op 20 oktober voor de Xbox 360 (zie screenshots hieronder), Playstation 2, Playstation Portable, Nintendo DS en PC.
Ik zie iets over screenshots staan. Waar zijn die dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Was dit al gemeld?.
[..],
,
.
Tsssk, ik ga toch niet zomaar foto's van mensen posten zonder hun medeweten...quote:
Vanavond maar eens gaan proberen danquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsssk, ik ga toch niet zomaar foto's van mensen posten zonder hun medeweten...
Maar Uno is echt supergaaf. Ik heb al ziekelijk veel potjes gespeeld, omdat je inderdaad aan het ouwehoeren raakt en voor je het weet heb je er 20 potjes opzitten.
Doe nou niet alsof je verbaasd bent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef twi het volgende:
Die screenshots van PES6 zijn natuurlijk waardeloos. Geef nou gewoon eens een paar ingame screenshots, sukkels
Ben je gebanned op Google ofzo?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Gaat iemand die screenshots nog laten zien?
Bedankt. Ik ben gewoon lui.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op Google ofzo?.
http://www.gamer.nl/doc/32466
Schandalig om naar gamer.nl te linken terwijl ze gewoon op Fok! staan http://games.fok.nl/news.php?newsid=11003quote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op Google ofzo?.
http://www.gamer.nl/doc/32466
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schandalig om naar gamer.nl te linken terwijl ze gewoon op Fok! staan Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 aangekondigd
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks..
Hoewel die E3 coverage erg goed was.
Maar het bericht klopt niet, PES6 komt gewoon in Oktober. Zie bericht Gamer.nl.
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op dat moment zo werd aangekondigd. Kan ik er wat aan doen dat Konami niet helder is in hun persberichten.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks..
Hoewel die E3 coverage erg goed was.
je hebt mij gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
XBOX360 deel 94, Gaan de E3 meegamen! Wij wel..
sinds dat topic ging het verkeerd met de topic titels
Heb ik nog iets gemist?
ben paar dagen niet @ internet geweest..
Gewoon ff doorspelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
dead or alive 4 vindt ik toch niet zo leuk
Speel de story mode uit, ga vrienden zoeken om het mee te spelen of zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
dead or alive 4 vindt ik toch niet zo leuk
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef Tain het volgende:
Gears of War multiplayer filmpje
Lijkt me heel tof
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Ik download Test Drive Unlimited, ik start um op, ga beginnen met de race, en wat ziet mijn oog?!!?!KARTELRANDEN!!blehhhh wat een hekel heb ik daaraan zeg, oftewel een lelijk kutspel, net zoals PGR3.
Tis een demo.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Ik download Test Drive Unlimited, ik start um op, ga beginnen met de race, en wat ziet mijn oog?!!?!KARTELRANDEN!!blehhhh wat een hekel heb ik daaraan zeg, oftewel een lelijk kutspel, net zoals PGR3.
Je hebt een HDTV neem ik aan?quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Moet dat nodig zijn. Ik bedoel, niet iedereen legt zo 800 euro neer zodat kartels verdwijnenquote:
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet dat nodig zijn. Ik bedoel, niet iedereen legt zo 800 euro neer zodat kartels verdwijnen
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Tsja, maar een gewoon beeldscherm moet voor dat soort dingen het probleem niet zijn. Computer schermen kunnen dat ook gewoon aan. Probleem zit 'm dan in de hardware. Of iig, hoe ervan gebruik wordt gemaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.
Je weet dat het er op gewone TV minder uit ziet.
Ik denk dat het vooral met de lage resolutie van een gewone TV te maken heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar een gewoon beeldscherm moet voor dat soort dingen het probleem niet zijn. Computer schermen kunnen dat ook gewoon aan. Probleem zit 'm dan in de hardware. Of iig, hoe ervan gebruik wordt gemaakt.
Daar zou je idd wel gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral met de lage resolutie van een gewone TV te maken heeft.
Dan is dit nieuwe deel toch wel anders hoor... eerste massive online racerquote:Op maandag 15 mei 2006 08:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Test Drive zit al jaren op hetzelfde niveau als Ridge Racer.
Je geeft zelf al je oplossingen:quote:Op maandag 15 mei 2006 09:01 schreef quility het volgende:
Ik heb een xbox 360, en deze staat geregistreerd in amerika... heel dom/raar ik weet het maar op het moment dat ik em kocht kon ik nergens vinden hoe ik em op nederland kon zetten om Live te kunnen gebruiken.
Nou heb ik een Pre-Paid kaart gekocht voor marketplace maar deze kan ik nu niet gebruiken omdat dit een nederlandse kaart is (volgens de helpdesk van MS) en de console ergens op een adres in Washington staat geregistreerd.
Nou heb ik zelf wel geprobeerd te veranderen dat ik in nederland woon, maar ik kan wel m'n adres veranderen maar het land alleen niet..
Volgens MS moest ik nu m'n hele gamer profile verwijderen om gebruik om gebruik te kunnen maken van marketplace.. nou heb ik hier niet veel zin in omdat m'n score dan ook pleite gaat.
Of ik kon deze kaart inleveren bij de winkel en dan met een creditcard online iets kopen..
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
PGR3 lelijk noemen is wel heeeeeeeel erg... TDU is lelijk maar PGR3 absoluut nietquote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Jah dat wist ik dus ook, maar ik vroeg dus of er alternatieven waren!?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Je geeft zelf al je oplossingen:
1) je wist je gamerprofile en maakt een nieuwe aan
2) Je gaat met Credit Card betalen
prepaid kaart is onbeperkt goed.... dus doe je met je CC!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:18 schreef quility het volgende:
[..]
Jah dat wist ik dus ook, maar ik vroeg dus of er alternatieven waren!?
Ik wil mijn profile niet verwijderen, en ik wil ook niet met creditcard betalen omdat ik al een pre-paid kaart heb.
Dus andere oplossingen?
Als je er mee in je hand blijft zitten leverd die 8 7 punten meer op dan een 1.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:02 schreef Gamedemon het volgende:
Dat uno is volgens mij alleen leuk met vrienden terwijl je een beetje ouwehoert.
maakt het trouwens nog uit welke kaarten je neerlegt qua hoogte? Dus een rode 8 of een rode 1?
nee toch gaat er uiteindelijk om dat je stapeltje leegraakt toch?
Maar UNO is voorbereid op die camera die er komt. Dus als die er is is het al interesnater om tegen een lekker wijf te spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf gebleven
Als hun zeggen dat dat kleine beetje geld dat ze over houden aan de spellen die ze verkopen een vergoeding is voor het werk dat ze er aan hebben maken ze idd geen winst.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan mogen ze de site wel updaten want daar staat dat ze geen winst maken
Nu net wanneer de vrouw een kleffe kutfilm wil kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin in een potje MotoGP of UNO. Dus als julie dat gaan doen stuur mij ook maar een invite.
Ik weet zelf nooit of ik thuis ben, meestal ben ik 's avonds in de kroeg, dus ik kan ook niks van tevoren weten.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
Tja, ik zit in het weekend meestal met mijn vriendin opgescheept dus die tijd is voor mij weer lastiger. Maar voor morgenavond heb ik ook nog geen concrete plannen.
Ik heb een al zeg ik eht zelf, hele dikke HDTV van Samsung staan, maar die kartelranden zijn gewoon gruwelijk, dan kan het mooi glimmen, en schaduwen mooi zijn, maar kartelranden zijn echt zo not done deze tijd....Op de pc is dat gewoon nooit meer.quote:
Nou ok, daar moet je wel gelijk ingeven, TDU is zeker lelijker als PGR3, maar ik ben gewoon beetje frustrated dat die geweldige xbox360 geeneens mooi met FSAA kan werken zoals menig ander spel.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
PGR3 lelijk noemen is wel heeeeeeeel erg... TDU is lelijk maar PGR3 absoluut niet
Ik heb hetzelfde probleem, maarja, ik wil die tafeltennis ZO graag hebben!quote:
Wat een onzin. De resolutie van een gewone tv is groot genoeg om lijnen vloeiend weer te geven.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.
Je weet dat het er op gewone TV minder uit ziet.
Aha, hij denkt dat een gewone TV ook 720p aankan?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat een onzin. De resolutie van een gewone tv is groot genoeg om lijnen vloeiend weer te geven.
De 360 is trouwens gekraakt.. je kunt de hack nu downloaden om backups te spelen.
-niet een site die we hier willen hebben-quote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aha, hij denkt dat een gewone TV ook 720p aankan?.
.
En gekraakt? Net zoals de vorige keren dat je dat hier kwam melden zeker.
1 ding: MS dashboard update oh en nog een ding: Live banquote:
Verwacht dit niet over een paar maanden hoor. Ik denk dat ze dat pas doen als het bijna even duur is om een HD drive te maken dan een gewone DVD drive.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef knater het volgende:
[..]
1 ding: MS dashboard update oh en nog een ding: Live ban
Ik wil ook een 360 kopen, maar denk dan weer dat er over een paar maanden een hddvd in de 360 gebouwd zit. Is daar wat over bekend?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
-niet een site die we hier willen hebben-
En downloads van dingen die we op FOK! niet willen hebben. Als je deze zinloze discussie wilt voortzetten, het FB topicquote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Er staat niks illegaals op die site hoor, is gewoon een nieuwssite.
Het ziet er geeneens zo slecht uitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html
En nee jpg97
Lijkt me niet dat ze er dan uitzien als normale xbox games. Je ziet op een "normale" tv de details wat minder maar de spellen zien er echt wel beter uit dan normale xbox games.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
Ik twijfel nu of ik een 360 ga halen of niet, ook mede omdat ik maar "gewoon" een breedbeeld tv heb, lees ik dat de spellen er dan uit zien als normale xbox games. En ga nog lang geen HDTV kopen helaas.
Ik heb ook gewoon een breedbeeld SDTV, en wat de 360 daar op tovert daar kan de Xbox 1 enkel van dromen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
Ik twijfel nu of ik een 360 ga halen of niet, ook mede omdat ik maar "gewoon" een breedbeeld tv heb, lees ik dat de spellen er dan uit zien als normale xbox games. En ga nog lang geen HDTV kopen helaas.
Als dat zo is dan zien Xbox spellen er echt verdomd mooi uitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
Volledige Live support, online gangs, racen en al dat soort dingenquote:
Nog speciale kabels voor moeten kopen of de standaard bekabeling gebruikt?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een breedbeeld SDTV, en wat de 360 daar op tovert daar kan de Xbox 1 enkel van dromen.
RGB geeft iets mooiere kleurtjes en scherper beeld, maar dat verschil is ongeveer hetzelfde als bij de vorige/huidige generatie.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef knater het volgende:
[..]
Nog speciale kabels voor moeten kopen of de standaard bekabeling gebruikt?
Geen vliegtuigen, geen toffe humor, geen helicopters, alleen maar het gangsterthema ipv wat afwisseling etc.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volledige Live support, online gangs, racen en al dat soort dingen.
Saints Row > San Andreas
GTA IV >>>>> Saints Rowquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volledige Live support, online gangs, racen en al dat soort dingen.
Saints Row > San Andreas
Je maakt je wederom weer lekker populair. Chapeauquote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[url=Gekraakte firmware laat Xbox 360 backups afspelen]http://tweakers.net/nieuws/42517/Gekraakte-firmware-laat-Xbox-360-backups-afspelen.html[/url]
Linkjes naar tweakers mogen natuurlijk wel.
A-N IS populair, dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je maakt je wederom weer lekker populair. Chapeau
Sorry ik wist niet dat je in dit topic alleen dingen mag plaatsen die de fanboys willen horen. Ik vind dit het beste xbox360-nieuws sinds tijden. Nu ga ik ook overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Al moet wel eerst XBMC erop kunnen draaien.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gta4 pas in 2007quote:
Oww je hebt een exclusieve hands on speelsessie gehadquote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geen vliegtuigen, geen toffe humor, geen helicopters, alleen maar het gangsterthema ipv wat afwisseling etc.
Am I ever excited............NOT
Nee, ik heb gehoord dat de game serieuzer zou zijn van de THQ drol die op de E3 sprak met IGNquote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Oww je hebt een exclusieve hands on speelsessie gehad![]()
Zijn maar weinig mensen die ik iets terminaals toewensquote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ook op je XBOX.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Al moet wel eerst XBMC erop kunnen draaien.
Ik ben blij dat er ook iemand iets zinnigs zegt in dit topic.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
A-N IS populair, dat is gewoon een feit.
Mij?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn maar weinig mensen die ik iets terminaals toewens.
Ik kan denk ik morgenavond wel UNO spelen. Vanavond word voor mij weer wat lastiger.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin in een potje MotoGP of UNO. Dus als julie dat gaan doen stuur mij ook maar een invite.
Ik ga graag mee met m'n tijd.quote:
Ja? nou en?quote:
Als je gewoon wacht op de PS3 dan hoef je niks te modificeren voor wat jij wilt en kan je nog hdd's omwisselen ook.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je in dit topic alleen dingen mag plaatsen die de fanboys willen horen. Ik vind dit het beste xbox360-nieuws sinds tijden. Nu ga ik ook overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Al moet wel eerst XBMC erop kunnen draaien.
Doe maar niet, want dat betekent dat we hier nog niet van je af zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nu ga ik ook overwegen om zo'n ding aan te schaffen. Al moet wel eerst XBMC erop kunnen draaien.
Ah wat lievquote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
A-N IS populair, dat is gewoon een feit.
Misschien doe ik dat wel.. al zal er zeker niet zo'n goede media center software op zitten als XBMC.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je gewoon wacht op de PS3 dan hoef je niks te modificeren voor wat jij wilt en kan je nog hdd's omwisselen ook.
Ik zit te wachten tot mijn account geactiveerd wordt, als het goed is vanavondquote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie deze site al trouwens?http://www.360voice.com/
Oh dat was hij bij mij meteen al eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot mijn account geactiveerd wordt, als het goed is vanavond
Ze zijn opquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
500 MS punten GRATIS
http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/
SNEL ZIJN !!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
500 MS punten GRATIS
http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/
SNEL ZIJN !!!!!!!!!!!!
quote:The Million Point Gone Away
We HAD a million points. Now we're broke, busted, cleaned out, knocked back. We knew you all loved the Xbox360 but geez! We'll know better for next time.....
Wait--did we say next time? That's right boys and girls--we'll do it again. So keep an eye out and an ear open.
Ik bedoel, tot er updates bijkomen. Dat duurt dus gemiddeld 2 dagen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat was hij bij mij meteen al eigenlijk?
Maar goed, ben benieuwd wat hij gaat zeggen, andere blogs zien er wel lachen uit eigenlijk
En er komen nog steeds op de site bij,.. die grafieken waren er vorige week nog niet.
en zolang het niet makkelijk te 'installeren' is door de consument zal het ook niet zo'n vaart lopen met die illegale gamesquote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef pkwarts het volgende:
Ach, zolang ze het niet openbaar maken mogen ze van mij lekker aanknutselen. Levert ze misschien nog een leuk baantje op ook.
jeej (L)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Maandag 15 mei 2006, 16:41 - Een hacker met de naam commodore4eva heeft een manier gevonden om de firmware te flashen waarna er gekopieerde spellen gespeeld kunnen worden.
Geen reacties Door Jeroen Doorn
De 'backups' van de spellen dienen wel op een speciale manier gemaakt te worden. Naast de kopieën kunnen ook de originele spellen gespeeld worden. Wat betreft de werking van het online deel van de spelcomputer, Xbox Live, zijn de gevolgen nog onduidelijk. Wellicht dat Microsoft ervoor kiest om aangepaste Xbox-spelcomputers af te sluiten van het netwerk.
De hack is geen kinderspel. Allereerst heeft de gebruiker een bepaald type van de Xbox (met een Samsung-speler) nodig. Voor andere typen werkt de hack nog niet. Daarnaast moet de kraker de nodige technische kennis hebben om met behulp van een zogeheten hex-editor het een en ander aan te passen.
tuig is het
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geen vliegtuigen, geen toffe humor, geen helicopters, alleen maar het gangsterthema ipv wat afwisseling etc.
Am I ever excited............NOT
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap MMaRsu wel... ik vond 24 the game ook goed, dus ik kan me voorstellen dat iemand anders een andere baggergame ook goed vindt.
De hack is allang openbaar hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef pkwarts het volgende:
Ach, zolang ze het niet openbaar maken mogen ze van mij lekker aanknutselen. Levert ze misschien nog een leuk baantje op ook.
Daarom vind ik het ook een stel eikelsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De hack is allang openbaar hoor.
Kun je nagaan, een fucking demo.. 2 banen.. .en iedereen speelt die banen achter elkaar door.. dat word wat bij de releasequote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beste tijd vooralsnog motogp:
Muggel: 1.28.78
30 Juniquote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Idd zeg, wanneer is de releasedatum.. ik zal de eerste zijn die hem binnehaalt.
Wat een heerlyk spel
Grappig,....... alleen zegt je Xbox wel veel hetzelfde... !quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Volgende update eind Mei kan je 3 (of 5) dingen tegelijk downloaden terwijl je aan het spelen bent.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga de demo nu ook maar eens binnenhalen![]()
Alleen wel jammer je de download niet op de achtergrond kunt laten lopen
Gister al gezegt, niemand reageerdequote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Dat is al een stuk beterquote:Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgende update eind Mei kan je 3 (of 5) dingen tegelijk downloaden terwijl je aan het spelen bent..
Table Tennis wordt meer dan een zoethoudertjequote:Op maandag 15 mei 2006 20:45 schreef Wessiej het volgende:
Hitman en Table tennis dan als houdertje voor Motogp.
Niet dat ik moto koop, maar voor de rest.
kijk eens op www.telecomvergelijker.nl misschien vind je daar antwoord op je vraagquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou wil ik best een 360 aanschaffen, maar moet een beetje schiften. Ik moet ook een nieuwe mobiele telefoon halen. Nu leek het me een idee om die twee te combineren: ritel.nl geeft een vaste combo van een Nokia 1600 met een gratis core, met enige aanpassing had ik dat staan op een Nokia 5140 en een core voor 29 euro (als je het nu probeert wordt dat 69).
Heeft iemand een beter idee?
Houd er wel rekeing mee dat je nog 100 euro kwijt bent aan een HDD. Die toch wel aan te raden is. De andere extra;s van de premium moet je zelf maar kijken of je die nog gaat kopen, dat moet je dan ook mee rekenen in de prijs.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou wil ik best een 360 aanschaffen, maar moet een beetje schiften. Ik moet ook een nieuwe mobiele telefoon halen. Nu leek het me een idee om die twee te combineren: ritel.nl geeft een vaste combo van een Nokia 1600 met een gratis core, met enige aanpassing had ik dat staan op een Nokia 5140 en een core voor 29 euro (als je het nu probeert wordt dat 69).
Heeft iemand een beter idee?
Weet je de Forza demo nog?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan, een fucking demo.. 2 banen.. .en iedereen speelt die banen achter elkaar door.. dat word wat bij de release![]()
Maar zeg zelf: 100 euro voor HD en nog iets van 90 aan extra's is nog steeds goedkoper dan 400 voor een premium met zelfs minder goodies.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Houd er wel rekeing mee dat je nog 100 euro kwijt bent aan een HDD. Die toch wel aan te raden is. De andere extra;s van de premium moet je zelf maar kijken of je die nog gaat kopen, dat moet je dan ook mee rekenen in de prijs.
MotoGP is moeilijk jaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoe doen jullie dat trouwens in motogp mijn "toptijd" is 2.35 ik blijf steeds van die moter afflikkeren
In het begin is het zeker lastig ja, steeds je hoofd draaien als je een bocht ingaat, zodat je rechtvooruiziet.. maar went na een paar racejes alquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
MotoGP is moeilijk ja![]()
Het sturen is enorm wennen
wat bedfoel je hoofd draaienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In het begin is het zeker lastig ja, steeds je hoofd draaien als je een bocht ingaat, zodat je rechtvooruiziet.. maar went na een paar racejes al.
Tijd aangescherpt : 1.27.80, sta daarmee rond de 2500ste plaats dacht ik
Je hebt genoeg te doen zo net na de E3 hehequote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef knater het volgende:
Zo ik ben de hele avond al een beetje aan het pielen met de 360, ziet er allemaal gelikt uit zeg, demo's leechen enzo![]()
Oblivion![]()
quote:Gears of War, Mario Galaxy, Mass Effect, Zelda, Halo 3, Metroid, Bioshock, Grand Theft Auto 4, Resident Evil 5
That'll keep me busy for the next two years
Wiiquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En natuurlijk de RE die speciaal voor de Revo wordt gemaakt.
Die is voor mensen waarbij de Wii hun nummer 1 console zou zijn, en deze is voor mensen waarbij hun 360 de main console isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En natuurlijk de RE die speciaal voor de Revo wordt gemaakt.
Mijn woorden precies, 360 waar ben ik aan begonnenquote:
Welkom Knaterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:06 schreef knater het volgende:
[..]
Mijn woorden precies, 360 waar ben ik aan begonnen![]()
Zag trouwens dat ze bij Play-Asia best wel een aantal regio vrije games hebben, die ook vele male goedkoper zijn (nog goedkoper dan GCshop)
Maar dat zal wel oud nieuws zijn... In ieder geval COD2 besteld! 32 pleuro's
Mja.. ik wil wel dat spel spelen maar een Goty hoeft voor mij niet.. als iemand kan ruilen tegen mn DOA4 vind ik het primaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:09 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die om de een of andere onbegrijpelijke reden Call of Duty 2 nog niet in hun bezit hebben, er zit een speciale Game of the Year versie aan te komen met wat leuke extra's erbij.
Precieze datum en prijs helaas nog onbekend maar zal niet lang op zich laten wachten.
hier voor meer info
Nee ga het niet eens proberen inderdaad.. LIVE is me heilig..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 wederom gehackt?
Iemand die het aandurf om zoiets te proberen? Mij niet gezien
quote:News - Spore heading to next-gen systems
A recent interview with Will Wright about his upcoming PC game Spore revealed his intentions of porting it to all next-generation systems as well as cell phones. These conversions will be released some time after the debut of the PC version.
Er komt er echt wel 1 met een schakelaar hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ga het niet eens proberen inderdaad.. LIVE is me heilig..
Veels te veel moeite ook. Ik ga dan liever gamenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 wederom gehackt?
Iemand die het aandurf om zoiets te proberen? Mij niet gezien
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er komt er echt wel 1 met een schakelaar hoor![]()
Ja dat auto updaten was bloedlink welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..![]()
als ie NU kan omgebouwd worden, dan hebben ze wel een reuze voorsprong straks op de PS3quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:19 schreef Ghostbuster het volgende:
De 1e werd ook alleen een hit,door zn ombouwmogelijkheden
Damn dat is een Scrabble woord
Ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ie NU kan omgebouwd worden, dan hebben ze wel een reuze voorsprong straks op de PS3
Zonder aangeschoten te zijn lukt dat PLOP weg live ook nog welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..![]()
Inderdaad, ik vergeet ook altijd de schakelaar op m'n scartboxje als ik mijn PS2 aan wil zetten, of de satellietontvanger.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder aangeschoten te zijn lukt dat PLOP weg live ook nog wel
Ik vind hem eigenlijk niet eens mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog interesse in de exclusieve faceplates van Gears of War? Te koop via Ebay voor belachelijk hoge prijzen..
Best een lelijke faceplate zelfsquote:
Het is ook nog niet bewezen dat MS uberhaupt kan zien of de hack is uitgevoerd. Het betreft een hack van de firmware van de DVD-speler dus wellicht kunnen ze dit van buitenaf helemaal niet zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Alleen is Xbox Live zo leuk,dat mensen hem ook wel orgineel willen houden.
Goeie tipquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:06 schreef knater het volgende:
[..]
Zag trouwens dat ze bij Play-Asia best wel een aantal regio vrije games hebben, die ook vele male goedkoper zijn (nog goedkoper dan GCshop)
Maar dat zal wel oud nieuws zijn... In ieder geval COD2 besteld! 32 pleuro's
Zou niet weten waarom ze dit niet zouden kunnen zien vanaf buiten, kwestie van firmware uitlezen en ze weten het en als ze al allerlei andere gegevens over je 360 kunnen zien over Live dan moet dit echt geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bewezen dat MS uberhaupt kan zien of de hack is uitgevoerd. Het betreft een hack van de firmware van de DVD-speler dus wellicht kunnen ze dit van buitenaf helemaal niet zien.
En ook een kwestie van tijd tot er een chip komt die niet valt te patchen door MS. Misschien raak je Live daardoor kwijt, maar daar komen ook wel weer alternatieven voor, net als bij de eerste Xbox.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:12 schreef devv05 het volgende:
Sowiezo kwestie van tijd tot hier een update/patch voor komt.
Voor de PSP gaat het hacken anders ook uiterst moeizaam. Ik denk dat het met de Xbox 360 ook zoiets zal gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ook een kwestie van tijd tot er een chip komt die niet valt te patchen door MS. Misschien raak je Live daardoor kwijt, maar daar komen ook wel weer alternatieven voor, net als bij de eerste Xbox.
hoe kom je daar aan en wat is het tagfrorumquote:
Joh!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe kom je daar aan en wat is het tagfrorum
Ik reken niet op een goede port. Spore is een game die net als de Sims echt voor PC's bedoeld is. En we weten hoe bagger de console ports van de Sims zijn....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:31 schreef devv05 het volgende:
Spore naar next-gen consoles?
Check de informatie en screenshots van die game!!![]()
Damn dat is toch gewoon een droom? Zoooo uitgebreid en vet...! Wow hoop echt dat die naar 360 komt, dan is het nu al mn nr 1 game voor het komende jaar![]()
Deze lijkt me echt wel veel vetter worden dan The Sims hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik reken niet op een goede port. Spore is een game die net als de Sims echt voor PC's bedoeld is. En we weten hoe bagger de console ports van de Sims zijn....
Dat laatste nieuws is eigenlij kwel goed voor de console. Hoe minder shooters, hoe beter. Er zijn er al te veel namelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Warhammer Online waarschijnlijk naar de Xbox 360
It's only getting better
edit: kleine tegenvaller
Unreal Tournament 2007 definitief niet naar de Xbox 360
Waarom zegt Moore dan zoiets?Net als met GTA4 die eerst exclusief zou worden...
Geen ideequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:
Trouwens een eerste in-game screenshot van Halo 3 is verschenen, waarschijnlijk dan.
Wat zou die classic mode zijn? Ik heb stiekem het idee dat ze al een tijdje met de game aan het ontwikkelen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |