Ik hoop eigenlijk dat de ontwerpen uit deel 1 overgeplaatst kunnen worden naar dit deel want ik heb behoorlijk wat uurtjes in het design gestoken. Maar dit lijkt me niet realistisch.quote:
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf geblevenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had wel willen MotoGP'en, maar ik was Uno aan het spelen met een stel vrienden, van wie 1 een lekker wijf.
Dan is de keuze snel gemaakt
Zelfde functie als sms'en met een lekker wijf, bellen met een lekker wijf, msn'en met een lekker wijf.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf gebleven
point takenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zelfde functie als sms'en met een lekker wijf, bellen met een lekker wijf, msn'en met een lekker wijf.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:08 schreef Bastard het volgende:
Geen idee,.. maar ik had vanmiddag weer een LUL die tegen het verkeer in ging, en geen ghost werd.
Gisteren ff de trail versie gedaan best wel geinig.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Net een potje UNO.. draw till play aan.. die stapel kaarten raakte 5x op.. potje duurde 3 kwartierWel gewonnen, 87 punten maar
de vaste regels zijn wel fijnquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef pkwarts het volgende:
Het is gewoon pesten, ik snap ook niet die mensen die voor de vakantie UNO kopen
Nieuwe arcade game op Marketplacequote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Ipho het volgende:
Uno? Heb ik wat gemist?
Ja, je weet dat 'ie gaat komen he:quote:Op zondag 14 mei 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
van wie 1 een lekker wijf.
quote:In tegenstelling tot eerdere berichten zal de voetbalgame Pro Evolution Soccer 6 wel gewoon in oktober verschijnen onder de gebruikelijke titel. Eerder verscheen een persbericht dat het spel Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 ging heten en pas in januari op de markt zou komen. Dit bleek echter alleen van toepassing voor de Verenigde Staten, zo bevestigde Konami Europa vandaag. Pro Evolution Soccer 6 verschijnt hier op 20 oktober voor de Xbox 360 (zie screenshots hieronder), Playstation 2, Playstation Portable, Nintendo DS en PC.
Ik zie iets over screenshots staan. Waar zijn die dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Was dit al gemeld?.
[..],
,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |