Ik weet zelf nooit of ik thuis ben, meestal ben ik 's avonds in de kroeg, dus ik kan ook niks van tevoren weten.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
Tja, ik zit in het weekend meestal met mijn vriendin opgescheept dus die tijd is voor mij weer lastiger. Maar voor morgenavond heb ik ook nog geen concrete plannen.
Ik heb een al zeg ik eht zelf, hele dikke HDTV van Samsung staan, maar die kartelranden zijn gewoon gruwelijk, dan kan het mooi glimmen, en schaduwen mooi zijn, maar kartelranden zijn echt zo not done deze tijd....Op de pc is dat gewoon nooit meer.quote:
Nou ok, daar moet je wel gelijk ingeven, TDU is zeker lelijker als PGR3, maar ik ben gewoon beetje frustrated dat die geweldige xbox360 geeneens mooi met FSAA kan werken zoals menig ander spel.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
PGR3 lelijk noemen is wel heeeeeeeel erg... TDU is lelijk maar PGR3 absoluut niet
Ik heb hetzelfde probleem, maarja, ik wil die tafeltennis ZO graag hebben!quote:
Wat een onzin. De resolutie van een gewone tv is groot genoeg om lijnen vloeiend weer te geven.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.
Je weet dat het er op gewone TV minder uit ziet.
Aha, hij denkt dat een gewone TV ook 720p aankan?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat een onzin. De resolutie van een gewone tv is groot genoeg om lijnen vloeiend weer te geven.
De 360 is trouwens gekraakt.. je kunt de hack nu downloaden om backups te spelen.
-niet een site die we hier willen hebben-quote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aha, hij denkt dat een gewone TV ook 720p aankan?.
.
En gekraakt? Net zoals de vorige keren dat je dat hier kwam melden zeker.
1 ding: MS dashboard update oh en nog een ding: Live banquote:
Verwacht dit niet over een paar maanden hoor. Ik denk dat ze dat pas doen als het bijna even duur is om een HD drive te maken dan een gewone DVD drive.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef knater het volgende:
[..]
1 ding: MS dashboard update oh en nog een ding: Live ban
Ik wil ook een 360 kopen, maar denk dan weer dat er over een paar maanden een hddvd in de 360 gebouwd zit. Is daar wat over bekend?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
-niet een site die we hier willen hebben-
En downloads van dingen die we op FOK! niet willen hebben. Als je deze zinloze discussie wilt voortzetten, het FB topicquote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Er staat niks illegaals op die site hoor, is gewoon een nieuwssite.
Het ziet er geeneens zo slecht uitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html
En nee jpg97
Lijkt me niet dat ze er dan uitzien als normale xbox games. Je ziet op een "normale" tv de details wat minder maar de spellen zien er echt wel beter uit dan normale xbox games.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
Ik twijfel nu of ik een 360 ga halen of niet, ook mede omdat ik maar "gewoon" een breedbeeld tv heb, lees ik dat de spellen er dan uit zien als normale xbox games. En ga nog lang geen HDTV kopen helaas.
Ik heb ook gewoon een breedbeeld SDTV, en wat de 360 daar op tovert daar kan de Xbox 1 enkel van dromen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
Ik twijfel nu of ik een 360 ga halen of niet, ook mede omdat ik maar "gewoon" een breedbeeld tv heb, lees ik dat de spellen er dan uit zien als normale xbox games. En ga nog lang geen HDTV kopen helaas.
Als dat zo is dan zien Xbox spellen er echt verdomd mooi uitquote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef knater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |