Ik zit te wachten tot mijn account geactiveerd wordt, als het goed is vanavondquote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie deze site al trouwens?http://www.360voice.com/
Oh dat was hij bij mij meteen al eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot mijn account geactiveerd wordt, als het goed is vanavond
Ze zijn opquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
500 MS punten GRATIS
http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/
SNEL ZIJN !!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
500 MS punten GRATIS
http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/
SNEL ZIJN !!!!!!!!!!!!
quote:The Million Point Gone Away
We HAD a million points. Now we're broke, busted, cleaned out, knocked back. We knew you all loved the Xbox360 but geez! We'll know better for next time.....
Wait--did we say next time? That's right boys and girls--we'll do it again. So keep an eye out and an ear open.
Ik bedoel, tot er updates bijkomen. Dat duurt dus gemiddeld 2 dagen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat was hij bij mij meteen al eigenlijk?
Maar goed, ben benieuwd wat hij gaat zeggen, andere blogs zien er wel lachen uit eigenlijk
En er komen nog steeds op de site bij,.. die grafieken waren er vorige week nog niet.
en zolang het niet makkelijk te 'installeren' is door de consument zal het ook niet zo'n vaart lopen met die illegale gamesquote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef pkwarts het volgende:
Ach, zolang ze het niet openbaar maken mogen ze van mij lekker aanknutselen. Levert ze misschien nog een leuk baantje op ook.
jeej (L)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Maandag 15 mei 2006, 16:41 - Een hacker met de naam commodore4eva heeft een manier gevonden om de firmware te flashen waarna er gekopieerde spellen gespeeld kunnen worden.
Geen reacties Door Jeroen Doorn
De 'backups' van de spellen dienen wel op een speciale manier gemaakt te worden. Naast de kopieën kunnen ook de originele spellen gespeeld worden. Wat betreft de werking van het online deel van de spelcomputer, Xbox Live, zijn de gevolgen nog onduidelijk. Wellicht dat Microsoft ervoor kiest om aangepaste Xbox-spelcomputers af te sluiten van het netwerk.
De hack is geen kinderspel. Allereerst heeft de gebruiker een bepaald type van de Xbox (met een Samsung-speler) nodig. Voor andere typen werkt de hack nog niet. Daarnaast moet de kraker de nodige technische kennis hebben om met behulp van een zogeheten hex-editor het een en ander aan te passen.
tuig is het
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geen vliegtuigen, geen toffe humor, geen helicopters, alleen maar het gangsterthema ipv wat afwisseling etc.
Am I ever excited............NOT
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap MMaRsu wel... ik vond 24 the game ook goed, dus ik kan me voorstellen dat iemand anders een andere baggergame ook goed vindt.
De hack is allang openbaar hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef pkwarts het volgende:
Ach, zolang ze het niet openbaar maken mogen ze van mij lekker aanknutselen. Levert ze misschien nog een leuk baantje op ook.
Daarom vind ik het ook een stel eikelsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De hack is allang openbaar hoor.
Kun je nagaan, een fucking demo.. 2 banen.. .en iedereen speelt die banen achter elkaar door.. dat word wat bij de releasequote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beste tijd vooralsnog motogp:
Muggel: 1.28.78
30 Juniquote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Idd zeg, wanneer is de releasedatum.. ik zal de eerste zijn die hem binnehaalt.
Wat een heerlyk spel
Grappig,....... alleen zegt je Xbox wel veel hetzelfde... !quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Volgende update eind Mei kan je 3 (of 5) dingen tegelijk downloaden terwijl je aan het spelen bent.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga de demo nu ook maar eens binnenhalen![]()
Alleen wel jammer je de download niet op de achtergrond kunt laten lopen
Gister al gezegt, niemand reageerdequote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Dat is al een stuk beterquote:Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgende update eind Mei kan je 3 (of 5) dingen tegelijk downloaden terwijl je aan het spelen bent..
Table Tennis wordt meer dan een zoethoudertjequote:Op maandag 15 mei 2006 20:45 schreef Wessiej het volgende:
Hitman en Table tennis dan als houdertje voor Motogp.
Niet dat ik moto koop, maar voor de rest.
kijk eens op www.telecomvergelijker.nl misschien vind je daar antwoord op je vraagquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou wil ik best een 360 aanschaffen, maar moet een beetje schiften. Ik moet ook een nieuwe mobiele telefoon halen. Nu leek het me een idee om die twee te combineren: ritel.nl geeft een vaste combo van een Nokia 1600 met een gratis core, met enige aanpassing had ik dat staan op een Nokia 5140 en een core voor 29 euro (als je het nu probeert wordt dat 69).
Heeft iemand een beter idee?
Houd er wel rekeing mee dat je nog 100 euro kwijt bent aan een HDD. Die toch wel aan te raden is. De andere extra;s van de premium moet je zelf maar kijken of je die nog gaat kopen, dat moet je dan ook mee rekenen in de prijs.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou wil ik best een 360 aanschaffen, maar moet een beetje schiften. Ik moet ook een nieuwe mobiele telefoon halen. Nu leek het me een idee om die twee te combineren: ritel.nl geeft een vaste combo van een Nokia 1600 met een gratis core, met enige aanpassing had ik dat staan op een Nokia 5140 en een core voor 29 euro (als je het nu probeert wordt dat 69).
Heeft iemand een beter idee?
Weet je de Forza demo nog?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan, een fucking demo.. 2 banen.. .en iedereen speelt die banen achter elkaar door.. dat word wat bij de release![]()
Maar zeg zelf: 100 euro voor HD en nog iets van 90 aan extra's is nog steeds goedkoper dan 400 voor een premium met zelfs minder goodies.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Houd er wel rekeing mee dat je nog 100 euro kwijt bent aan een HDD. Die toch wel aan te raden is. De andere extra;s van de premium moet je zelf maar kijken of je die nog gaat kopen, dat moet je dan ook mee rekenen in de prijs.
MotoGP is moeilijk jaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoe doen jullie dat trouwens in motogp mijn "toptijd" is 2.35 ik blijf steeds van die moter afflikkeren
In het begin is het zeker lastig ja, steeds je hoofd draaien als je een bocht ingaat, zodat je rechtvooruiziet.. maar went na een paar racejes alquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
MotoGP is moeilijk ja![]()
Het sturen is enorm wennen
wat bedfoel je hoofd draaienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In het begin is het zeker lastig ja, steeds je hoofd draaien als je een bocht ingaat, zodat je rechtvooruiziet.. maar went na een paar racejes al.
Tijd aangescherpt : 1.27.80, sta daarmee rond de 2500ste plaats dacht ik
Je hebt genoeg te doen zo net na de E3 hehequote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef knater het volgende:
Zo ik ben de hele avond al een beetje aan het pielen met de 360, ziet er allemaal gelikt uit zeg, demo's leechen enzo![]()
Oblivion![]()
quote:Gears of War, Mario Galaxy, Mass Effect, Zelda, Halo 3, Metroid, Bioshock, Grand Theft Auto 4, Resident Evil 5
That'll keep me busy for the next two years
Wiiquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En natuurlijk de RE die speciaal voor de Revo wordt gemaakt.
Die is voor mensen waarbij de Wii hun nummer 1 console zou zijn, en deze is voor mensen waarbij hun 360 de main console isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En natuurlijk de RE die speciaal voor de Revo wordt gemaakt.
Mijn woorden precies, 360 waar ben ik aan begonnenquote:
Welkom Knaterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:06 schreef knater het volgende:
[..]
Mijn woorden precies, 360 waar ben ik aan begonnen![]()
Zag trouwens dat ze bij Play-Asia best wel een aantal regio vrije games hebben, die ook vele male goedkoper zijn (nog goedkoper dan GCshop)
Maar dat zal wel oud nieuws zijn... In ieder geval COD2 besteld! 32 pleuro's
Mja.. ik wil wel dat spel spelen maar een Goty hoeft voor mij niet.. als iemand kan ruilen tegen mn DOA4 vind ik het primaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:09 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die om de een of andere onbegrijpelijke reden Call of Duty 2 nog niet in hun bezit hebben, er zit een speciale Game of the Year versie aan te komen met wat leuke extra's erbij.
Precieze datum en prijs helaas nog onbekend maar zal niet lang op zich laten wachten.
hier voor meer info
Nee ga het niet eens proberen inderdaad.. LIVE is me heilig..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 wederom gehackt?
Iemand die het aandurf om zoiets te proberen? Mij niet gezien
quote:News - Spore heading to next-gen systems
A recent interview with Will Wright about his upcoming PC game Spore revealed his intentions of porting it to all next-generation systems as well as cell phones. These conversions will be released some time after the debut of the PC version.
Er komt er echt wel 1 met een schakelaar hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ga het niet eens proberen inderdaad.. LIVE is me heilig..
Veels te veel moeite ook. Ik ga dan liever gamenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:45 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 wederom gehackt?
Iemand die het aandurf om zoiets te proberen? Mij niet gezien
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er komt er echt wel 1 met een schakelaar hoor![]()
Ja dat auto updaten was bloedlink welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..![]()
als ie NU kan omgebouwd worden, dan hebben ze wel een reuze voorsprong straks op de PS3quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:19 schreef Ghostbuster het volgende:
De 1e werd ook alleen een hit,door zn ombouwmogelijkheden
Damn dat is een Scrabble woord
Ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ie NU kan omgebouwd worden, dan hebben ze wel een reuze voorsprong straks op de PS3
Zonder aangeschoten te zijn lukt dat PLOP weg live ook nog welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat vergeet ik vervolgens een keer met mn aangeschoten kop op Vrijdag avond... PLOP weg live ..![]()
Inderdaad, ik vergeet ook altijd de schakelaar op m'n scartboxje als ik mijn PS2 aan wil zetten, of de satellietontvanger.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder aangeschoten te zijn lukt dat PLOP weg live ook nog wel
Ik vind hem eigenlijk niet eens mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog interesse in de exclusieve faceplates van Gears of War? Te koop via Ebay voor belachelijk hoge prijzen..
Best een lelijke faceplate zelfsquote:
Het is ook nog niet bewezen dat MS uberhaupt kan zien of de hack is uitgevoerd. Het betreft een hack van de firmware van de DVD-speler dus wellicht kunnen ze dit van buitenaf helemaal niet zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Alleen is Xbox Live zo leuk,dat mensen hem ook wel orgineel willen houden.
Goeie tipquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:06 schreef knater het volgende:
[..]
Zag trouwens dat ze bij Play-Asia best wel een aantal regio vrije games hebben, die ook vele male goedkoper zijn (nog goedkoper dan GCshop)
Maar dat zal wel oud nieuws zijn... In ieder geval COD2 besteld! 32 pleuro's
Zou niet weten waarom ze dit niet zouden kunnen zien vanaf buiten, kwestie van firmware uitlezen en ze weten het en als ze al allerlei andere gegevens over je 360 kunnen zien over Live dan moet dit echt geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bewezen dat MS uberhaupt kan zien of de hack is uitgevoerd. Het betreft een hack van de firmware van de DVD-speler dus wellicht kunnen ze dit van buitenaf helemaal niet zien.
En ook een kwestie van tijd tot er een chip komt die niet valt te patchen door MS. Misschien raak je Live daardoor kwijt, maar daar komen ook wel weer alternatieven voor, net als bij de eerste Xbox.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:12 schreef devv05 het volgende:
Sowiezo kwestie van tijd tot hier een update/patch voor komt.
Voor de PSP gaat het hacken anders ook uiterst moeizaam. Ik denk dat het met de Xbox 360 ook zoiets zal gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ook een kwestie van tijd tot er een chip komt die niet valt te patchen door MS. Misschien raak je Live daardoor kwijt, maar daar komen ook wel weer alternatieven voor, net als bij de eerste Xbox.
hoe kom je daar aan en wat is het tagfrorumquote:
Joh!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe kom je daar aan en wat is het tagfrorum
Ik reken niet op een goede port. Spore is een game die net als de Sims echt voor PC's bedoeld is. En we weten hoe bagger de console ports van de Sims zijn....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:31 schreef devv05 het volgende:
Spore naar next-gen consoles?
Check de informatie en screenshots van die game!!![]()
Damn dat is toch gewoon een droom? Zoooo uitgebreid en vet...! Wow hoop echt dat die naar 360 komt, dan is het nu al mn nr 1 game voor het komende jaar![]()
Deze lijkt me echt wel veel vetter worden dan The Sims hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik reken niet op een goede port. Spore is een game die net als de Sims echt voor PC's bedoeld is. En we weten hoe bagger de console ports van de Sims zijn....
Dat laatste nieuws is eigenlij kwel goed voor de console. Hoe minder shooters, hoe beter. Er zijn er al te veel namelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Warhammer Online waarschijnlijk naar de Xbox 360
It's only getting better
edit: kleine tegenvaller
Unreal Tournament 2007 definitief niet naar de Xbox 360
Waarom zegt Moore dan zoiets?Net als met GTA4 die eerst exclusief zou worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |