doordat ik voorlopig geen bezoekje aan amsterdam gepland heb, zodoendequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo kom je niet meer in de Leide MM?
Ik open wel een nieuwe.
Ah ok, ik dacht misschien heb je een straatverbod ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doordat ik voorlopig geen bezoekje aan amsterdam gepland heb, zodoende
Die had ik bijna gekocht, maar ik wist al dat ik hem dan niet zou willen gebruikenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Bob. het volgende:
Pasen met lushIk wil zoon hiwtk konijn! misschien ga ik er nog wel een bestellen
![]()
wreed hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn mr. Butterball ga ik toch echt verzuipen dit weekeinde.
Ik heb ook nog zo'n bruiselfjequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
wreed hoor![]()
Ik heb hier ook een bruis elfje liggen en die zou ik nooit kunnen verzuipen, hij heeft zelf vleugeltjes![]()
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Leegle het volgende:
*Leegle zoekt bad!
Morgen lekker naar Maastricht... zal ik de Lushverleiding kunnen weerstaan? (pooltje?)
Je moest daarna naar een niet-glitterbare gelegenheid?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhm.... nou, ik had er niet helemaal op gerekend nee![]()
Laat ik het zo zeggen: ik glitterde zo de vergadering binnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moest daarna naar een niet-glitterbare gelegenheid?
Ach, je had in ieder geval een spránkelende entreequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik glitterde zo de vergadering binnen![]()
Maar he, de geur was zalig
hoogstens een lush verbodquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht misschien heb je een straatverbod ofzo![]()
Alleen kijken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen ga ik ook naar Maastricht.
Waarschijnlijk alleen kijken want ik heb geen geld.
Wat een lieve beschrijvingquote:When your happy friends aren't around to grin at you, sniff a slice of our new, bright orange, citrus scented extraordinarily uplifting Happy Soap, each huge translucent orange piece is decorated with soap smileys. Happy is toning for your skin and cheering for your mind, when your happy friends are around let them use it to!. The world can do with a good dose of happiness.
... make them even happier, or to make them smell better, or to make them addicted to it ;-)quote:when your happy friends are around let them use it to
Och.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Alleen kijken?![]()
Ik zou dat niet kunnen..dan zou ik niet gaan![]()
![]()
Nou, ik ook.quote:
Zo is het bij mij ook wel...Maar meestal kan ik dan toch de verleiding niet weerstaan om toch iets te kopen. Gelukkig zijn er geen Lushwinkels bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nou, ik ook.
Maar geen geld = geen geld.
Toch vind ik het altijd leuk om weer alle zeepjes weer eens te zien.
Ik ben benieuwd hoe weinig hebberig ik nog steeds ben, als ik in Amsterdam woon.
Die zin zal ik morgen regelmatig (wellicht hardop) voor mezelf herhalen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb nu al zoveel dat ik voorlopig wel genoeg heb![]()
![]()
oh, zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef Maeghan het volgende:
[..]
... make them even happier, or to make them smell better, or to make them addicted to it ;-)
Naar keuze.
Sensatie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb trouwens best raar gedroomd. Normaal onthoud ik dromen nooit, maar vannacht was wel lekker bizar. Eerst heb ik ontuchtige handelingen verricht met mijn collega, dat was wel gaaf. Daarna kreeg ik echter een nachtmerrie, dat ik mijn lushcollectie uitgestald had omdat ik m'n kast aan het schoonmaken was, en dat mijn moeder alles zag (natuurlijk had ik in m'n droom drie keer zo veel als irl) en helemaal flipte, vroeg hoeveel geld ik daar wel niet aan had uitgegeven, etc. en dat dat m'n vader ook nog eens boos naar me toe kwam. Brrr.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou Buffy wel missen. =D
(Uitgaande van een mutually exclusive situation zeg maar... Nederlands is echt moeilijk...)
Ik ben er tussen 3 en 4 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ga morgen ook naar Lush in Maastricht
We kunnen bijna een meet houden
Hier wel een redelijk groot verlang lijstje:
Coolaulin
Tramp
The Olive Branch
Bunny
Helping hands
Happy Pill (als die er ligt)
en ik had nog meer maar kan nu niet bedenken wat en mijn lijst ligt thuis
Veel plezier met shoppen straks! Jij ook Anitra!quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben er tussen 3 en 4 waarschijnlijk.
Als ik die lijst zie, gaat het toch wel kriebelen.
En moeder is vriendelijk geweest door me even wat geld te lenen..verleiding, verleiding!
Hoeveel maskers kan je er maximaal uithalen dan?quote:Op zondag 16 april 2006 22:23 schreef snopprinses het volgende:
de maskers krijg je normaal gesproken niet helemaal op binnen de tijd. Maar ze zijn wel errug fijn en werken ook goed. Bij mij dan iig.
Ongeveer 4 per potje.quote:Op zondag 16 april 2006 22:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Hoeveel maskers kan je er maximaal uithalen dan?
Jij ook vrolijk pasen, Sanne!quote:
Ik ken MoM wel, het schijnt echt een geweldig produkt te zijn. Ik heb het trouwens zo straks net besteld, ik wou het al een hele tijd bestellen, maar ik vergat het iedere keer.quote:Op maandag 17 april 2006 00:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een stuk voordeliger is MaskofMagnaminty.
Dat is een potje met een soort mintgeurmasker. Als je een gevoelige huid hebt, is het misschien een beetje branderig, dus dan is het niet zo verstandig.
Dit masker gaat ook niet snel over de datum, zoals bij andere verse maskers.
Het staat ook op de website.
Hier wordt het vaak MoM genoemd.
Nou, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik ken MoM wel, het schijnt echt een geweldig produkt te zijn. Ik heb het trouwens zo straks net besteld, ik wou het al een hele tijd bestellen, maar ik vergat het iedere keer.![]()
In ons eigen topic voor de heren ontbreekt Lush ook niet: Huidverzorging voor de heren (deel 9)![]()
Maar lekker dat ze zullen ruiken!quote:Op maandag 17 april 2006 13:21 schreef gaai het volgende:
Ik ben bang dat ik nu dus ook verslaafd raak aan Lush![]()
Ben net op de site wezen kijken......en ik heb vanalles in m'n winkelwagentje gegooid.......als ik alles koop wat ik wil hebben, kunnen m'n kindertjes niet meer eten de rest van de maand![]()
Gezellig!quote:Op maandag 17 april 2006 15:48 schreef Vava het volgende:
Zooo, ik ben weer terug van een paasweekendje weg!
quote:Op maandag 17 april 2006 16:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
@Shirley:
Heb je al gemailed naar Lush?
Oke.... het was maar een idee.quote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Lush mailen als alle freaks hier zitten? En het is al eerder gemeld hier, maar ben het gewoon vergeten. Sowieso is mijn ervaring dat Lush niet terugmailt..
Niet echt naar honing? Wat grappig, ik vind hem juist ietsje téquote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb de 'Mange too' gekocht (nou ja mijn moeder heeft 'm voor mij gekocht, ik woon niet echt in de buurt van een Lush winkel) maar hij ruikt niet echt naar chocolade of honing...
Heb je al besteld? Anders zou je in het berichtje bij de bestelling kunnen vragen of ze ze er ook bij doen als ze er toch al zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef Shirley het volgende:
American Cream 500g
The Strokes 225g
Cynthia Sylvia Stout 100g
Ambrosia 50g
Dream Cream 240g
Zo...dat wordt mijn nieuwe bestelling, even vast een lijstje gemaakt. En wat had ik er graag een Happy Pill en Pop In The Bath bijgedaan....
Nee nog niet. Alleen een lijstje gemaakt. Ik kan het misschien wel vragen, maar dat lijstje alleen is is over m'n budget, en aangezien ik van de anderen nog geen prijs weet...quote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je al besteld? Anders zou je in het berichtje bij de bestelling kunnen vragen of ze ze er ook bij doen als ze er toch al zijn?
Aaah okayquote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee nog niet. Alleen een lijstje gemaakt. Ik kan het misschien wel vragen, maar dat lijstje alleen is is over m'n budget, en aangezien ik van de anderen nog geen prijs weet...
Lekker!!!quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn ook weer thuis.
Ik heb gekocht zaterdag:
Recon
the olive branch groot
Tramp middel
coolaulin middel
Amercian Cream klein
Helping hands klein
Angels on bare skin
En bunny
Ik MOET ze gewoon hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah okayvolgens mij is die Happy Pill er wel redelijk snel, van Pop in the bath heb ik geen idee.
Jaquote:
Ik moet maar gewoon geduldig zijn en wachten tot ze op de site staan of tot ik naar een winkel ga. Die bestelling moet er vandaag uit, want ik heb geen AC meer.quote:Op maandag 17 april 2006 19:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaik ook! Er is al wel wat in aantocht, Happy Pill en Happy zeep, maar zodra de Pop in the Bath er is ga ik naar Lush denk ik
Even geduld nog danquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moet maar gewoon geduldig zijn en wachten tot ze op de site staan of tot ik naar een winkel ga. Die bestelling moet er vandaag uit, want ik heb geen AC meer.
In Engeland bestellen is geen optie aangezien ik geen cc heb. Maar ik heb het toch bij de opmerkingen gezet, dus misschien heb ik geluk.quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Even geduld nog danof gewoon 2 keer bestellen
maar dat is weer zo zonde omdat je 2 keer verzendkosten moet betalen dan
![]()
En in Engeland bestellen?
Okayquote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
In Engeland bestellen is geen optie aangezien ik geen cc heb. Maar ik heb het toch bij de opmerkingen gezet, dus misschien heb ik geluk.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Okayik hoop het voor je
met Happy Pill maak je wel een kans denk ik.
Ja! Ik ben benieuwd maar we zullen het hier wel lezenquote:
Altijd leuk, mensen aan Lush helpen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Ik ben benieuwd maar we zullen het hier wel lezen
Ik was dit weekend naar Belgie met familie en er is door iedereen dankbaar gebruik gemaakt van de Lush spulletjes die ik bij me had![]()
Volgens mij heb ik wel wat mensen aan Lush geholpen nu
Ja! Ik ook!quote:Op maandag 17 april 2006 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen aan Lush helpen.
Ik ben trouwens benieuwd hoe XCuZ_Me's badavonturen zijn gegaan
Als ze maar niet allemaal die Aromaco lekker onder de okseltjes hebben uitgeprobeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Ik ook!we zullen binnenkort wel een verslagje krijgen denk ik
Ik had Back for Breakfast, Sweety Pie, Mange Too, Fresh Farmacy, Aromaco en Celestial bij me. Er is goed gebruik van gemaakt
quote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze maar niet allemaal die Aromaco lekker onder de okseltjes hebben uitgeprobeerd.
Er ligt hier nog een nieuw schoon en fris stukquote:Op maandag 17 april 2006 19:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ieuw! Eén bron van bacterien is dat ding nou dan! Weg ermee! Yuk!
Oh, dat scheelt.quote:Op maandag 17 april 2006 19:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een nieuw schoon en fris stuk![]()
Ja ik was goed voorbereidquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt.Ik wilde nog Aromarant bestellen, maar daar wacht ik nog even mee als het echt zweetweer wordt.
Dan is ie namelijk uitermate geschikt!
Ik kreeg toen een proefje, en daar deed ik vrij lang mee, en het belangrijkste, ik bleef droog en rook de hele dag fris. Toppertje dus.quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik was goed voorbereid
Aromarant vind ik niet zo lekker. Maar mijn moeder gebruikt hem juist wel. Ik blijf bij Aromaco, de lekkerste deo die ik tot nu toe heb geprobeerd. Fuwari is ook wel lekker maar een rotding in gebruik.
Ja wat dat betreft is het geloof ik wel de beste deo, als ik hem lekker vond ruiken dan kocht ik hem maar ik vind hem echt niet lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een proefje, en daar deed ik vrij lang mee, en het belangrijkste, ik bleef droog en rook de hele dag fris. Toppertje dus.
Aaaah...dat meen je niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand graag in Engeland wil bestellen maar geen CC heeft mag dat best via mij hoor. Dat je gewoon vtv geld overmaakt, dan bestel ik en laat ik het meteen de goede kant op versturen. Uit Engeland gaat meestal net zo snel of sneller dan in NL trouwens. Ik neem aan dat ze wel een optie hebben om het 'als cadeau' naar iemand te versturen toch? Dus mocht iemand daar nog mee zitten, mail gerust. Shirley had al besteld?
Maar hoe smelt je het dan? In de magnetron?quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Sanne het volgende:
De plaktruc deed ik eerst ook, maar nu verzamel ik de restjes in het blikje, als het bijna vol zit smelt ik er een nieuwe van.
Ja, ik las het nu pas, anders had ik het wel eerder gezegd. Dacht dat je gewoon nog aan het verzinnen was wat je wilde.quote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah...dat meen je niet!Ben ik net te laat...
Dat had ook flink in de kosten gescheeld..... maar lief aanbod!
Ik ga het onthouden..
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?quote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef Maeghan het volgende:
M'n wishlist. Ik heb even zitten shoppen op de UK site. Niet wat ik ga bestellen hoor, voor alle duidelijkheid, want dat mag ik pas in mei van mezelf, met de volgende disconronde.
Lijst....
Sub-Total: £156.05
Wat, uit die lijst of met de disconronde? Ik wil producten graag proberen als ik daarvoor niet meer de kans krijg. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Als mensen allemaal praten over Psychodelic of Aura Suavis en die zo heerlijk vinden, dan wil ik die weleens uit proberen. Daarom had ik Gavarnie zeep en Enchanted massage bar ook gekocht toen. Het eerste is lekker, het tweede maar matig.quote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?
Ik kan het me overigens heel goed voorstellen, hoor!
Wat jammer nou, ik had dat namelijk ergens gelezen. Dat scheelt namelijk weer ¤6,50 aan verzendkosten.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Wil je soms ergens vanaf![]()
* Vava houdt zich aanbevolen
lush is idd opzoek naar een pand in de stad groningen! groningen is een druk bezochte stad en is een plek waar ze graag een verkoop punt willen hebben!! maar ze hebben wel eisen aan locati ed, die is er nu niet dus ff afwachtenquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Lush werkte toch ook aan een winkel in Groningen??
Hmm zullen er dan zulke grote verschillen per 'batch' zijn of ben ik niet in staat geuren te herkennen (ik snap ook niet hoe mensen marsepein uit snowcake halenquote:Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet echt naar honing? Wat grappig, ik vind hem juist ietsje té
Das een hele goeie. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Rick om 14.15 uur in Maastricht aan kwam en dat wij toen nog moesten gaan rijden, dus die heeft zitten dutten op een bankje aan de maasquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anitra, om hoe laat was jij zaterdag in de Lushwinkel in Maastricht?
Allebei. En ook een paar via Maerycke en Sinkwanee trouwens.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Shirley het volgende:
Maeghan, waar haal je die discons vandaan? Het Engelse forum of eBay ofzo? Want op eBay zag ik ook allemaals discons voor mooie prijsjes.
Oke das aan het begin van de Markt dus als je van het station komt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Vava het volgende:
Ga je met de trein? Dan gewoon aan de voorkant het station uit en alsmaar rechtdoor tot je niet meer verder kunt, dan ga je rechts en is het het 2e winkeltje aan je rechterhand, naast een bagelzaakje
Honey, I Washed The Kidsquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke thanks,dat vind ik wel.Ga zeker ff kijken voor de Olive Branch,ben gek op fruit-geurtjes dus dat gaat wel goed komen
Het is zo simpel te bereiken, dat zelfsquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar Lush en aangezien ik volgende week toch naar Den Bosch ga wil ik eens een kijkje gaan nemen in de winkel.Ik heb het adres al wel opgezocht maar heb geen idee waar het zit.Kan iemand mij dat vertellen(ben wel een heel klein beetje bekend in het centrum van Den Bosch)??
Behoorlijk ja! Zou iedereen tv aan het kijken zijnquote:
Aaah okayquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Het is kruidig met mint, het is even wennen, maar goed te doen.
Ik heb het gebruikt en ik vond het resultaat erg mooi!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Ik ga misschien morgen nog even naar de Lush (of eigenlijk naar de Lushes - wil wel naar Leidse- én Kalverstraat).
Wil wel wat lekkers halen maar weet eigenlijk niet wat. Zijn er bij de Leidse nog meer dingen die ze bij de Kalverstraat niet meer hebben? Vorige keer zag ik nog wat Snowfairy, Ruby Red Slippers, Back for Breakfast etc.
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ik heb vorig weekend de mama caca rouge gebruikt. Was een aardig werkje om te maken en in te smeren, daarna bad schoonmaken, een paar uur met zo'n plak op je kop, weer in bad, bad schoonmaken, enz.... maar, het heeft een hele mooie rode gloed. Ik heb heel dik haar en niet de hele caca gebruikt, omdat ik hardstikke bang was dat het oranje zou worden of zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ja volgens mij mag dat niet, maar ik ben wel benieuwd of het echt zo is. Want zo'n gloed is wel mooi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Bij mij moet de chemische verf altijd lang intrekken om iets van resultaat te zien, ik zal de volgende keer eens een proefje vragen in de winkel en dat op een pluk haar proberen! Ben wel benieuwd wat het doet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ha ik was bij de lush en heb niets gekocht![]()
![]()
Hopenlijk is die er snel weer want die van Djulian begint op te raken. Ik was die dus ook vergeten zaterdag. Gister alweer een nieuw lijstje gemaakt met wat ik vergeten ben. Als de Happy Pill te bestellen is dan bestel ik dat lijstje en dan is mijn voorraad weer compleet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Maeghan het volgende:
Assisi is toch ook tijdelijk weg ivm reformulatie?
Volgens mij is dat de Golden Slumber.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Wat veel proefjesquote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Ja, je moet er soms echt om zeurenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat veel proefjes
Ik krijg er meestal maar 1 of hooguit 2, als ik het vraag dan. Anders ook wel eens niets (terwijl ik toch ook niet zo heel weinig koop). En vind het juist zo fijn om dingen uit te proberen
Dachten ze dat ze paaseieren aan het uitdelen warenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
het wisselt ook heel erg hoor.vorige week was ik in haarlem, toen kocht ik 1 ding [karma parfum , en kreeg 9 proefjes, waaronder 2 halve amandopondo's .
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef Shirley het volgende:
Ik kom even blij doen! Ik mag 10 mei weer afrijden!![]()
Lekker lijstje Lotte... ik wil ook de Happy Pill. Misschien dat ik hem toch krijg bij m'n bestelling...
En je hebt voor 100 gram betaald? Dat heb je goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Anitra het volgende:
Mijn badkamer heeft weer het lush-wnkel geurtje![]()
Ik vroeg zaterdag een potje van 100gr AOBSer stonden 2 potjes van 140 gram de verkoopster maakte kurig een potje voor me, maar eenmaal thuis zat ik te kijken en het potje zat voller dan die van 140 gram in de winkel
De Happy zeep kan je in Engeland al bestellenMijn lijst is alleen niet Engelan lang
Goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef Anitra het volgende:
Lekker lijstje Melusine:
iedereen heeft de happy pill al en zaterdag lag hij niet in maastrichten de stond juist zo hog op mijn lijst.
Vava ik heb idd voor 100gr betaald
Uhuh... ik voel de handelaar in me naar boven komenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:06 schreef Maeghan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Check dit:
Skinny Dip
Of dit:
Nog meer Skinny Dip
Of dit:
NOG meer Skinny Dip
![]()
Had ik dat spul nu maar ingeslagen![]()
Ja weinig dingen van Lush die ik zo vind stinken als Skinny Dip! Echt een paardenstalgeur vond ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
Zoveel geld voor die gore Skinny Dip?? Echt, dat is het smerigste Lush product vind ik. Ik heb hem zelfs ooit aan iemand hier verkocht. Schandalig zeg, dat mensen dat ervoor durven bieden.
Ik heb de hele winkel uit geplozen, maar niet naar gevraagd omdat ik een dochter bij me had die last had van kont-tegen-de-krib-virusquote:Op woensdag 19 april 2006 22:43 schreef lotje11 het volgende:
Anitra, ik liep vorige week dinsdag toevallig in de stad (M) toen de levering kwam en toen zaten daar doosjes happy pill bij, een van de meiden liet 'm me zelfs zien, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem afgelopen zaterdag niet hadden.... heb je er wel naar gevraagd???
Weet je dan ook wat de verzendkosten zijn als die naar Amerika of Canada wordt verzonden? Ik zit er een beetje aan te denken om mijn 13 Rabbits te verkopen. Ik krijg het nooit allemaal op en het is gewoon zonde om die kapot te laten gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb hem op Ebay gezet, en inderdaad is het best wel eng.
Straks wordt er heel weinig op geboden....
Ik merk het wel.
Je kunt je aanbieding altijd annuleren hoor, ook als er geboden is.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik merk het wel.
Dat brengt natuurlijk niet zoveel op als een veiling op E-bay hequote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef lotje11 het volgende:
Uhmm, nadine, als je van je 13 konijnen afwil......
Giuditta kreeg bij mijn weten 38 dollar voor haar Skinny Dip, en ik geloof niet dat het een grote fles was. Dus dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik merk het wel.
Ik ook niet. Vind het maar een muffig geurtje.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat vinden mensen in hemelsnaam nou zo lekker aan Skinny Dip? Ik begrijp het niet.
Moet je toch maar doen. Blijkbaar is men willig veel geld neer te leggen voor een paardenstalgeurquote:Op donderdag 20 april 2006 19:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het maar een muffig geurtje.
Heb hem 2 x gepbrobeerd, maar ben te lui om hem op Ebay te zetten.
Gelijk met de Snowcake parfum, die moet ik ook nog eens Ebayen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je toch maar doen. Blijkbaar is men willig veel geld neer te leggen voor een paardenstalgeur![]()
Niet vies, maar veel te sterk voor mij. Toen ik zag wat ie opbrengt heb ik besloten hem maar niet meer te gebruiken, ik weet veeeeeeeeeel lekkerder geurtjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is die zo vies dan? Snowcake is juist zo lekker.
50-100 dollar.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doet zo'n flesje dan op ebay? Nou ben ik ook wel nieuwsgierig ook!
WTF?!quote:
Voor die parfums kan ik het nog wel begrijpen, die zijn echt "rare", en alleen voor de forummers gemaakt op bestelling. Hebben niet in de winkel gelegen en zullen dat ook nooit liggen.quote:
Maar ja, wij hebben ook elke keer weer redenen om toch Lush te mogen kopenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas weet Lush elke keer wel "redenen" voor prijsverhogingen te verzinnen.
Vind ik ook. Ik kom wel even meehelpen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anitra: het is dan ook al lenteDus goeie zaak
Ik vind dat dit topic vol moet, het is geen Pasen meer.
Wat goed van hemquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Anitra het volgende:
ik heb het hier nog niet verteld
Maar mijn zoontje van 20 maanden doet sinds vandaag zijn plasje op het potje
Ik ben zo trots op mijn ventje!!
Om het ontopic te maken: hij gaat morgenochtend lekker in een lush badje
Gewoon beide. Dan heb je een Happy Snow Fairy!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Anitra het volgende:
Ik denk Happy Hippy of snowfairy, het is net waar mijn hoofd naar staat morgen ochtend
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon beide. Dan heb je een Happy Snow Fairy!![]()
Wat goed! Ik word ook altijd helemaal blij als een kindje op m'n werk dat doet! Net zoiets als de eerste stapjesquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Anitra het volgende:
ik heb het hier nog niet verteld
Maar mijn zoontje van 20 maanden doet sinds vandaag zijn plasje op het potje
Ik ben zo trots op mijn ventje!!
Om het ontopic te maken: hij gaat morgenochtend lekker in een lush badje
Nee, dan zou ik hooguit een verpakking (of twee, of driequote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
Iemand anders hier wel, als bijvoorbeeld een favoriet als The Olive Branch ofzo eruit gaat?
Op m'n werk beginnen we met 2 jaar op het potje te zetten, mits ouders dat thuis ook doen, anders heeft het weinig zin. Het gebeurt ook wel dat kinderen eerder aangeven dat ze op het potje willen plassen en dat stimuleren we dan ook door ze te belonen met stempels of stickers, en dat vinden ze helemaal geweldig.En vaak zijn jongetjes later inderdaad, maar niet altijd hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Anitra het volgende:
Dat zijn echt van die super momenten
En dat koppie als je verteld dat hij een grote jongen is
Ff vraagje aan jou dan Shirley, want met mijn eerste duurde het echt heel lang voor ze het potje begreep. Komt het vaker vor dat ze met 20 maanden al op het potje gaan? Jongetjes zijn toch vaak later dan meisjes?
sorry voor het offtopic
Ja, dat zou ik ook wel doen. Even ervan profiteren, niks mis mee.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hooguit een verpakking (of twee, of drie) extra meenemen. En als ik dan zou zien dat er zo grof op geboden wordt, dan zou ik ze waarschijnlijk wel te koop zetten
Ik ben echt zo verbaasd, hij heeft het helemaal uit zichzelf gedaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op m'n werk beginnen we met 2 jaar op het potje te zetten, mits ouders dat thuis ook doen, anders heeft het weinig zin. Het gebeurt ook wel dat kinderen eerder aangeven dat ze op het potje willen plassen en dat stimuleren we dan ook door ze te belonen met stempels of stickers, en dat vinden ze helemaal geweldig.En vaak zijn jongetjes later inderdaad, maar niet altijd hoor.
Oké.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verbaasd, hij heeft het helemaal uit zichzelf gedaan.
heb je op msn toegevoegd dan kunnen we hier over lush praten als je het goed vind
Ik moet zeggen dat ik af en toe ook karton ruik....quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Aarti het volgende:
Ik heb blijkbaar echt een rare smaak, ik vind happy for sad echt stinken
Ik heb wel een stukje tuin voor je moet je wel eerst ff bestratenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook een balkon dat groot genoeg is voor scriptiewerkzaamheden![]()
Hmz. Ik heb noch groene vingers, noch rechterhanden, dus laat maarquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb wel een stukje tuin voor je moet je wel eerst ff bestraten
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef MissFrodo het volgende:
Skinny Dip heeft 8 volgers en in ieder geval 1 bod, loopt nog tot en met zondag volgende week.
Ik heb er nog meer discons opgezet, ben benieuwd wat het me op gaat leveren.
Dat gaat goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef MissFrodo het volgende:
Skinny Dip heeft 8 volgers en in ieder geval 1 bod, loopt nog tot en met zondag volgende week.
Ik heb er nog meer discons opgezet, ben benieuwd wat het me op gaat leveren.
naar sinaasappelquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:49 schreef Lotjeb het volgende:
.. en hoe ruikt happy???
Hee je had wel even koffie kunnen komen drinkenquote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mange Too
Ik ben vandaag in de Soap Story in Deventer geweest.
Wat een nepzaak
Wat een chemische lucht
Bah
En het is zo'n mooi weerquote:
Ik heb zo'n zin om in bad te gaan!quote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
En het is zo'n mooi weer
Ik ga lekker huiswerk maken, trainen en dan daarna welverdiend douchen met Lush
Voor bad vind ik het weer te lekker vandaag..
Zwaarbewolktquote:Op zondag 23 april 2006 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier zwaarbewolkt met een vaal zonnetje.
Rotterdam hequote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Zwaarbewolkthier wel wat bewolking maar verre van zwaar!
Kom dan maar naar het zonnige Zeelandquote:
Kan niet, de A58 is dicht bij BoZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |