Aaah okayquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Het is kruidig met mint, het is even wennen, maar goed te doen.
Ik heb het gebruikt en ik vond het resultaat erg mooi!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Ik ga misschien morgen nog even naar de Lush (of eigenlijk naar de Lushes - wil wel naar Leidse- én Kalverstraat).
Wil wel wat lekkers halen maar weet eigenlijk niet wat. Zijn er bij de Leidse nog meer dingen die ze bij de Kalverstraat niet meer hebben? Vorige keer zag ik nog wat Snowfairy, Ruby Red Slippers, Back for Breakfast etc.
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ik heb vorig weekend de mama caca rouge gebruikt. Was een aardig werkje om te maken en in te smeren, daarna bad schoonmaken, een paar uur met zo'n plak op je kop, weer in bad, bad schoonmaken, enz.... maar, het heeft een hele mooie rode gloed. Ik heb heel dik haar en niet de hele caca gebruikt, omdat ik hardstikke bang was dat het oranje zou worden of zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ja volgens mij mag dat niet, maar ik ben wel benieuwd of het echt zo is. Want zo'n gloed is wel mooi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Bij mij moet de chemische verf altijd lang intrekken om iets van resultaat te zien, ik zal de volgende keer eens een proefje vragen in de winkel en dat op een pluk haar proberen! Ben wel benieuwd wat het doet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ha ik was bij de lush en heb niets gekocht![]()
![]()
Hopenlijk is die er snel weer want die van Djulian begint op te raken. Ik was die dus ook vergeten zaterdag. Gister alweer een nieuw lijstje gemaakt met wat ik vergeten ben. Als de Happy Pill te bestellen is dan bestel ik dat lijstje en dan is mijn voorraad weer compleet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Maeghan het volgende:
Assisi is toch ook tijdelijk weg ivm reformulatie?
Volgens mij is dat de Golden Slumber.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Wat veel proefjesquote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |