Uhuh... ik voel de handelaar in me naar boven komenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:06 schreef Maeghan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Check dit:
Skinny Dip
Of dit:
Nog meer Skinny Dip
Of dit:
NOG meer Skinny Dip
![]()
Had ik dat spul nu maar ingeslagen![]()
Ja weinig dingen van Lush die ik zo vind stinken als Skinny Dip! Echt een paardenstalgeur vond ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
Zoveel geld voor die gore Skinny Dip?? Echt, dat is het smerigste Lush product vind ik. Ik heb hem zelfs ooit aan iemand hier verkocht. Schandalig zeg, dat mensen dat ervoor durven bieden.
Ik heb de hele winkel uit geplozen, maar niet naar gevraagd omdat ik een dochter bij me had die last had van kont-tegen-de-krib-virusquote:Op woensdag 19 april 2006 22:43 schreef lotje11 het volgende:
Anitra, ik liep vorige week dinsdag toevallig in de stad (M) toen de levering kwam en toen zaten daar doosjes happy pill bij, een van de meiden liet 'm me zelfs zien, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze hem afgelopen zaterdag niet hadden.... heb je er wel naar gevraagd???
Weet je dan ook wat de verzendkosten zijn als die naar Amerika of Canada wordt verzonden? Ik zit er een beetje aan te denken om mijn 13 Rabbits te verkopen. Ik krijg het nooit allemaal op en het is gewoon zonde om die kapot te laten gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb hem op Ebay gezet, en inderdaad is het best wel eng.
Straks wordt er heel weinig op geboden....
Ik merk het wel.
Je kunt je aanbieding altijd annuleren hoor, ook als er geboden is.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik merk het wel.
Dat brengt natuurlijk niet zoveel op als een veiling op E-bay hequote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef lotje11 het volgende:
Uhmm, nadine, als je van je 13 konijnen afwil......
Giuditta kreeg bij mijn weten 38 dollar voor haar Skinny Dip, en ik geloof niet dat het een grote fles was. Dus dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Ik merk het wel.
Ik ook niet. Vind het maar een muffig geurtje.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat vinden mensen in hemelsnaam nou zo lekker aan Skinny Dip? Ik begrijp het niet.
Moet je toch maar doen. Blijkbaar is men willig veel geld neer te leggen voor een paardenstalgeurquote:Op donderdag 20 april 2006 19:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het maar een muffig geurtje.
Heb hem 2 x gepbrobeerd, maar ben te lui om hem op Ebay te zetten.
Gelijk met de Snowcake parfum, die moet ik ook nog eens Ebayen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je toch maar doen. Blijkbaar is men willig veel geld neer te leggen voor een paardenstalgeur![]()
Niet vies, maar veel te sterk voor mij. Toen ik zag wat ie opbrengt heb ik besloten hem maar niet meer te gebruiken, ik weet veeeeeeeeeel lekkerder geurtjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is die zo vies dan? Snowcake is juist zo lekker.
50-100 dollar.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doet zo'n flesje dan op ebay? Nou ben ik ook wel nieuwsgierig ook!
WTF?!quote:
Voor die parfums kan ik het nog wel begrijpen, die zijn echt "rare", en alleen voor de forummers gemaakt op bestelling. Hebben niet in de winkel gelegen en zullen dat ook nooit liggen.quote:
Maar ja, wij hebben ook elke keer weer redenen om toch Lush te mogen kopenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas weet Lush elke keer wel "redenen" voor prijsverhogingen te verzinnen.
Vind ik ook. Ik kom wel even meehelpen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anitra: het is dan ook al lenteDus goeie zaak
Ik vind dat dit topic vol moet, het is geen Pasen meer.
Wat goed van hemquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Anitra het volgende:
ik heb het hier nog niet verteld
Maar mijn zoontje van 20 maanden doet sinds vandaag zijn plasje op het potje
Ik ben zo trots op mijn ventje!!
Om het ontopic te maken: hij gaat morgenochtend lekker in een lush badje
Gewoon beide. Dan heb je een Happy Snow Fairy!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Anitra het volgende:
Ik denk Happy Hippy of snowfairy, het is net waar mijn hoofd naar staat morgen ochtend
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon beide. Dan heb je een Happy Snow Fairy!![]()
Wat goed! Ik word ook altijd helemaal blij als een kindje op m'n werk dat doet! Net zoiets als de eerste stapjesquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Anitra het volgende:
ik heb het hier nog niet verteld
Maar mijn zoontje van 20 maanden doet sinds vandaag zijn plasje op het potje
Ik ben zo trots op mijn ventje!!
Om het ontopic te maken: hij gaat morgenochtend lekker in een lush badje
Nee, dan zou ik hooguit een verpakking (of twee, of driequote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
Iemand anders hier wel, als bijvoorbeeld een favoriet als The Olive Branch ofzo eruit gaat?
Op m'n werk beginnen we met 2 jaar op het potje te zetten, mits ouders dat thuis ook doen, anders heeft het weinig zin. Het gebeurt ook wel dat kinderen eerder aangeven dat ze op het potje willen plassen en dat stimuleren we dan ook door ze te belonen met stempels of stickers, en dat vinden ze helemaal geweldig.En vaak zijn jongetjes later inderdaad, maar niet altijd hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Anitra het volgende:
Dat zijn echt van die super momenten
En dat koppie als je verteld dat hij een grote jongen is
Ff vraagje aan jou dan Shirley, want met mijn eerste duurde het echt heel lang voor ze het potje begreep. Komt het vaker vor dat ze met 20 maanden al op het potje gaan? Jongetjes zijn toch vaak later dan meisjes?
sorry voor het offtopic
Ja, dat zou ik ook wel doen. Even ervan profiteren, niks mis mee.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hooguit een verpakking (of twee, of drie) extra meenemen. En als ik dan zou zien dat er zo grof op geboden wordt, dan zou ik ze waarschijnlijk wel te koop zetten
Ik ben echt zo verbaasd, hij heeft het helemaal uit zichzelf gedaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op m'n werk beginnen we met 2 jaar op het potje te zetten, mits ouders dat thuis ook doen, anders heeft het weinig zin. Het gebeurt ook wel dat kinderen eerder aangeven dat ze op het potje willen plassen en dat stimuleren we dan ook door ze te belonen met stempels of stickers, en dat vinden ze helemaal geweldig.En vaak zijn jongetjes later inderdaad, maar niet altijd hoor.
Oké.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verbaasd, hij heeft het helemaal uit zichzelf gedaan.
heb je op msn toegevoegd dan kunnen we hier over lush praten als je het goed vind
Ik moet zeggen dat ik af en toe ook karton ruik....quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Aarti het volgende:
Ik heb blijkbaar echt een rare smaak, ik vind happy for sad echt stinken
Ik heb wel een stukje tuin voor je moet je wel eerst ff bestratenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook een balkon dat groot genoeg is voor scriptiewerkzaamheden![]()
Hmz. Ik heb noch groene vingers, noch rechterhanden, dus laat maarquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb wel een stukje tuin voor je moet je wel eerst ff bestraten
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef MissFrodo het volgende:
Skinny Dip heeft 8 volgers en in ieder geval 1 bod, loopt nog tot en met zondag volgende week.
Ik heb er nog meer discons opgezet, ben benieuwd wat het me op gaat leveren.
Dat gaat goed!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef MissFrodo het volgende:
Skinny Dip heeft 8 volgers en in ieder geval 1 bod, loopt nog tot en met zondag volgende week.
Ik heb er nog meer discons opgezet, ben benieuwd wat het me op gaat leveren.
naar sinaasappelquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:49 schreef Lotjeb het volgende:
.. en hoe ruikt happy???
Hee je had wel even koffie kunnen komen drinkenquote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mange Too
Ik ben vandaag in de Soap Story in Deventer geweest.
Wat een nepzaak
Wat een chemische lucht
Bah
En het is zo'n mooi weerquote:
Ik heb zo'n zin om in bad te gaan!quote:Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
En het is zo'n mooi weer
Ik ga lekker huiswerk maken, trainen en dan daarna welverdiend douchen met Lush
Voor bad vind ik het weer te lekker vandaag..
Zwaarbewolktquote:Op zondag 23 april 2006 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier zwaarbewolkt met een vaal zonnetje.
Rotterdam hequote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Zwaarbewolkthier wel wat bewolking maar verre van zwaar!
Kom dan maar naar het zonnige Zeelandquote:
Kan niet, de A58 is dicht bij BoZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |