Hoeveel maskers kan je er maximaal uithalen dan?quote:Op zondag 16 april 2006 22:23 schreef snopprinses het volgende:
de maskers krijg je normaal gesproken niet helemaal op binnen de tijd. Maar ze zijn wel errug fijn en werken ook goed. Bij mij dan iig.
Ongeveer 4 per potje.quote:Op zondag 16 april 2006 22:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Hoeveel maskers kan je er maximaal uithalen dan?
Jij ook vrolijk pasen, Sanne!quote:
Ik ken MoM wel, het schijnt echt een geweldig produkt te zijn. Ik heb het trouwens zo straks net besteld, ik wou het al een hele tijd bestellen, maar ik vergat het iedere keer.quote:Op maandag 17 april 2006 00:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een stuk voordeliger is MaskofMagnaminty.
Dat is een potje met een soort mintgeurmasker. Als je een gevoelige huid hebt, is het misschien een beetje branderig, dus dan is het niet zo verstandig.
Dit masker gaat ook niet snel over de datum, zoals bij andere verse maskers.
Het staat ook op de website.
Hier wordt het vaak MoM genoemd.
Nou, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik ken MoM wel, het schijnt echt een geweldig produkt te zijn. Ik heb het trouwens zo straks net besteld, ik wou het al een hele tijd bestellen, maar ik vergat het iedere keer.![]()
In ons eigen topic voor de heren ontbreekt Lush ook niet: Huidverzorging voor de heren (deel 9)![]()
Maar lekker dat ze zullen ruiken!quote:Op maandag 17 april 2006 13:21 schreef gaai het volgende:
Ik ben bang dat ik nu dus ook verslaafd raak aan Lush![]()
Ben net op de site wezen kijken......en ik heb vanalles in m'n winkelwagentje gegooid.......als ik alles koop wat ik wil hebben, kunnen m'n kindertjes niet meer eten de rest van de maand![]()
Gezellig!quote:Op maandag 17 april 2006 15:48 schreef Vava het volgende:
Zooo, ik ben weer terug van een paasweekendje weg!
quote:Op maandag 17 april 2006 16:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
@Shirley:
Heb je al gemailed naar Lush?
Oke.... het was maar een idee.quote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Lush mailen als alle freaks hier zitten? En het is al eerder gemeld hier, maar ben het gewoon vergeten. Sowieso is mijn ervaring dat Lush niet terugmailt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |