Kom je koffiedrinken Dizer, wat gezellig!quote:
Ja ja. Wanneer gaan we nou eens een mini incrowd meet houden? Of moeten we weer wachten tot septemberquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom je koffiedrinken Dizer, wat gezellig!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ja. Wanneer gaan we nou eens een mini incrowd meet houden? Of moeten we weer wachten tot september
Dus als lush niet ter sprake komt, dan wordt er ook niet gemeetquote:
Hey! Ik stond die zaterdag in de Lush hoor! Mét MB + aanhang!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus als lush niet ter sprake komt, dan wordt er ook niet gemeet![]()
Binnenkort Amsterdam Lush onveilig maken?
Toen ik zondag op de site keek stond hij er niet bij, tijdelijk niet verkrijgbaar ofzo stond erquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Anitra het volgende:
Die ook niet?Die staat ook op mijn lijst. Dan zit er niks anders op om naar de winkel te gaan idd. Misschien dat de happy pill er dan ook is.
Nope.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Dizer het volgende:
Ik ben zo in UtrechtHebben ze daar ook een Lush?
quote:
Ik zie het staan iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen ik zondag op de site keek stond hij er niet bij, tijdelijk niet verkrijgbaar ofzo stond er
Zal ik kunnen wachten tot pasen denk je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra maastricht is leuk om te shoppen hoor![]()
Minimeetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ja daar was ik al bang voor. Ze zijn niet altijd even slim bezig bij Lush Nederland...
Maar vanaf Utrecht zit je redelijk snel in 's-Hertogenbosch en daar hebben ze wél een Lush! En anders moet je Duvel bellen of ie mee gaat lunchen in UtrechtDie zit toch naast 't station ongeveer
.
Nee ik kom geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
puppy eyes trektof moet ik mijn chantagemiddel in de strijd gooien
?
Angels on bare skin denk ik...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
Ik kreeg bij Lush een keer zo'n proef potje met gezichtsprut erin, en dat bevalt me eigenlijk wel. Ik geloof dat het van dat verse spul is, het is een beetje grauw met pitjes erin () Weet iemand welk product dit zou kunnen zijn? Daar wil ik nl wel meer van hebben.
quote:
Ik ken m niet, maar zocht een lushproduct om een TT mee te fabricerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
ik vind heavenly bodies echt ranzig
Het is eerder nieuws als jij geen dvd zou hebben gekochtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
Nou.. in Utrecht shoppen is ook gelukt vandaagDVD + kleding (overhemd) bij Jack&Jones gekocht
Diz, dat is een hele slechte tvpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
Nou.. in Utrecht shoppen is ook gelukt vandaagDVD + kleding (overhemd) bij Jack&Jones gekocht
Maar ik heb een nieuwe verslaving erbij... Jack&Jones kledingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is eerder nieuws als jij geen dvd zou hebben gekocht.
Deze ook:quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb een nieuwe verslaving erbij... Jack&Jones kleding LUSH!
quote:
Nee hoorquote:
Ja. Dat komt doordat je lichaam nog moet wennen aan alle heerlijkheden die in Lush verstopt zitten. Na een leven vol chemische troep is het nu even schakelen voor dat arme lichaam van je.quote:
Elefes, waar in Brabant woon je? Als je in de buurt van Breda of in Breda woont kan het probleem van het verzenden van de Sleepy Head simpel opgelost worden, ik werk namelijk in Breda.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:18 schreef Elefes het volgende:
Lush shoppenIk wil binnenkort ook weer... Heb nog een mooi lijstje liggen hier. Nu nog even de tijd vinden om naar de winkel te gaan, eigenlijk was de planning morgen maar dat gaat moeilijk worden, huiswerk enzo...
Maar gelukkig is er Lush!!
Wil je er per se een ander product voor? Kan ik je niet gelukkig maken met geld?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef ymme het volgende:
*quote weg*
Mail me maar eens. Hebben we het er even over..quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wil je er per se een ander product voor? Kan ik je niet gelukkig maken met geld?
Ok ik ga nu lekekr stadten in het mooie weer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok, ben nu even aan het kijken op de lush-site wat wat is en wat ik zou willen hebben![]()
Ik woon in Boxtel en studeer in Tilburg. Ik weet eigenlijk niet hoe ver Breda met de trein is van daar. Ik kan het evt ook gewoon in een pakketje doen voor de prijs die we afgesproken hadden, eigenlijk maakt me dat niet uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Elefes, waar in Brabant woon je? Als je in de buurt van Breda of in Breda woont kan het probleem van het verzenden van de Sleepy Head simpel opgelost worden, ik werk namelijk in Breda.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
het is echt FAN-TAS-TISCH weer!
Enge boze buitenwereldquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Elefes het volgende:
Oke, tnx.. Zo ver kom ik eigenlijk nooit.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb besloten, om de producten die ik nu nog gebruik op te maken. Maar daarna niets meer te kopen. Heel spijtig.. Maar mijn huid is er toch echt anders op aan het reageren. En ik gebruik lang niet alles meer.
Zo heb ik nu nog een hoop liggen, wat ik eventueel wil ruilen tegen andere producten (geen lush) of iets anders, geld of dergelijke...
Mail me maar gewoon dan komen we hier wel uit.
![]()
Dit kan allemaal weg uit mijn la:
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Big (volle pot) Is naar Evil-Cherry
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Coolaulin (240gram) is naar Evil-Cherry
American Cream (500gram)
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Veganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie
The olive branch
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Dit alles kan dus weg, in ruil tegen een ander product voor het reinigen van het gezicht of iets dergelijks. Stuur me een mail als je wat leuks uit het lijstje hebt zien staan, dan komen we daar wel uit denk ik
Mail: sjemmie_degekste@hotmail.com
Shirley, jou ik het een email gestuurt
Misschien dat mijn moeder hem wel lekker vindt, ik zal haar vanavond wel even aan het proefje wat ik heb laten ruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand die me los wil maken van 100 gr Cereology?![]()
Ik hoef er geen Lush voor terug, iets anders is ook fine
Ok, graag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien dat mijn moeder hem wel lekker vindt, ik zal haar vanavond wel even aan het proefje wat ik heb laten ruiken.
D'r waren wat aanpassingen vandaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, die hele lijst staat nu al 2x op deze bladzijde.
Lijkt me wel genoeg.
welke?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Lotjeb het volgende:
Voor de geinteresseerden: in de Liedse straat heb ze weer wat oude douchegels staan. Meisje daar wist ook niet waar ze vandaan kwamen... maar ze zijn er nog/weer!
Zelf een middelgrote fles Happy for Sad meegomen. En een pot Dream Cream, mijn huid is de laatste weken echt enorm geirriteerd (bultjes, plekjes) en ik hoop dat DC een beetje helpt.
Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en omaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef Sanne het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er staan twee Fokkers in de nieuwe Nederlandse Lush Times.
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actuallyquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en oma![]()
Het is zo'n heerlijke film hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actually.
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ikquote:
Das ook weer jammer want ik wou doen alsof ik die geniale quote zelf had bedacht, maar dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ik.
.
Ha! Mooi! We regelen het welquote:
Oja! Helemaal vergeten te melden! Maarrr, hij lag er nog!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Anitra het volgende:
Xcuz_Me had jij je EggSnog nog terug gekregen?
College van 8u45 tot 16u30 (waarvan ik het laatste uur niet meer volhieldquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het rustig hier!
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me vanochtend royaal ingezeept met Rockstar, aangezien ik nog een kilo op voorraad heb ofzo.
Moet me wel over een soort van barrière heenzetten, normaal ben ik zo zuinig
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef noekje het volgende:
Sanne en Skaai.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Vava het volgende:
Nou, ik ga zaterdag naar Haarlem en zal dan ongetwijfeld de Lush bezoekenen bij een bezoek aan Lush hoort het meenemen van het krantje!
Je wilt een krantjequote:
Dank uquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Je wilt een krantjekan geregeld worden hoor
Ik neem er een voor je meequote:
* Anitra kijkt heel liefquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik neem er een voor je meeals je je adres mailt
En XcUZ_Me krijgt er ook een
Kan het natuurlijk ook ff op msn doorgeven..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik neem er een voor je meeals je je adres mailt
En XcUZ_Me krijgt er ook een
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kan het natuurlijk ook ff op msn doorgeven..
Mail me maar eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is jammer dat je zo ver weg woont ymme! Heb best interesse in een paar dingetjes, maar die zijn allemaal niet gemakkelijk te versturen helaas.
Teruggemaild.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef ymme het volgende:
H7, ik heb jou even een mail jou richting op gedaan.
Ik ook en 2 losse stukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef ymme het volgende:
Oh ik heb ook nog z'n rond doosje met snowcake.....
Deze moet dus ook wegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef ymme het volgende:
Oh ik heb ook nog z'n rond doosje met snowcake.....
ik heb je ook een mailtje gestuurd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef ymme het volgende:
Een hele hoop, heeft al een nieuw tehuis gevonden. Maar ook een hoop nog niet
Er achter staat wat weg is.. En wat nog vrij is... Wat misschien volgende week richting duobak gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef ymme het volgende:
Dit moet nu echt weg. Tegen een kleine vergoeding kun je het krijgen. Anders gaat het de duobak in. En dat zou zonde zijn.
Cristmas kisses (naar XcUZ_Me)
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears (naar XcUZ_Me)
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Flying fox temple balm.
American Cream (500gram) Naar Heaven7
Enchanted eye cream (3 kwart vol) naar XcUZ_MeVeganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie Naar XcUZ_Me
The olive branch Naar XcUZ_Me
Rehab
Tramp
Heb ook nog wat bakjes met Jelly's. Waar van alle drie een beetje op is.
Sweetie Pie
Champagne snow shower
Strawberry Twin Tub
Als ik deze gebruikte, deed ik gewoon een stukje van de jelly afhalen en dat in een fluffy dus de jelly's zijn niet in contact geweest met mijn lichaam![]()
Ook heb ik nog een doosje met ongebruikte snowcake. Z'n ronde.
Dus reageer snel, want weg=weg. En dat zou zonde zijn toch.
Ik maak liever iemand anders hier ermee blij, dan dat ik het het met de vuilnis moet meegeven.![]()
Ik heb zelf van de week geen tijd, door omstandigheden en dergelijke. Dat ik dit lekker door mijn moeder laat doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het postkantoor wordt straks helemaal blij van je ymme, als je met 6 pakketjes aankomt![]()
Two Timing Tart is al een liefhebber voor die gemailt heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef Aarti het volgende:
wat wil je voor Two Timing Tart en Rehab?
Dat is altijd een crime ja.. En die mensen snappen er niets van, en de mensen achter de balie op een gegeven moment ook niet meer.. En dan sta je daar te wachten met je nummertje,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, ik breng je pakketje morgen naar het postkantoor, mits er niet teveel mensen staan die geld willen oversluizen naar Nigeria, Botswana en andere oorden.
Het viel mee! Alleen wat kentekenoverzetters en 1 vrouw met harig tasje die enorme pakketten naar "Herenveen" moest sturenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat is altijd een crime ja.. En die mensen snappen er niets van, en de mensen achter de balie op een gegeven moment ook niet meer.. En dan sta je daar te wachten met je nummertje,
Ik máák er tijd voorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef lotje11 het volgende:
allo!!![]()
Ik heb te weinig tijd vooor lush....![]()
Ik dacht dat ik al had gemaild voor de American Cream? Lekkere deals sluit je af...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef ymme het volgende:
H7, ik heb jou even een mail jou richting op gedaan.
't Schijnt ja... Maar altijd maar weer afwachten of het ook daadwerkelijk wárm gaat worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Is nog niet op, ik had een stuk aan mijn moeder gegeven en van het andere stuk is nog de helft over, maar aangezien het zomer wordt![]()
Kun je daar mee kleien?quote:
Misschien als het nat wordtquote:
Gisteren in Haarlem heb ik nog gevraagd waarom die bonnen nog maar zo kort geldig zijn. Toen zei de medewerkster dat dat is omdat ze oospronkelijk uit Engeland komen en daar genoeg winkels zijn zodat mensen ze wel kunen gebruiken. Toen zei ze, dat omdat in NL maar een paar winkels zijn, de bonnen in NL gewoon tot het eind van het jaar geldig zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:35 schreef JacMar het volgende:
@Ymme: Heb je mijn mailtje gekregen?![]()
Wie heeft er interesse in een Lushkortingsbon die geldig is tot 31 maart?
Voor die tijd kom ik niet meer bij Lush en kan ik 'm dus weg gooien..
Mail me even als je 'm wilt hebben(zie profiel)
Sorry.. Ik had eruit begrepen dat jij er voor wou betalen! En ik wou met iets ruilen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al had gemaild voor de American Cream? Lekkere deals sluit je af...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef ymme het volgende:
Dit moet nu echt weg. Tegen een kleine vergoeding kun je het krijgen. Anders gaat het de duobak in. En dat zou zonde zijn.
Cristmas kisses (naar XcUZ_Me)
Flying fox (250 gram) naar JacMar
Two timing tart bubble bar Naar JacMar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol) naar JacMar
Teddy Bears (naar XcUZ_Me)
Godiva
Candy Cane. Naar JacMar
T for Toes (100 gram)
Flying fox temple balm.
American Cream (500gram) Naar Heaven7
Enchanted eye cream (3 kwart vol) naar XcUZ_MeVeganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie Naar XcUZ_Me
The olive branch Naar XcUZ_Me
Rehab
Tramp
Nieuw in het lijstje Smitten (1x wat uit gebruikt, zo goed als volle pot dus)
Heb ook nog wat bakjes met Jelly's. Waar van alle drie een beetje op is.
Sweetie Pie Naar JacMar
Champagne snow shower Naar JacMar
Strawberry Twin Tub
Als ik deze gebruikte, deed ik gewoon een stukje van de jelly afhalen en dat in een fluffy dus de jelly's zijn niet in contact geweest met mijn lichaam![]()
Dus reageer snel, want weg=weg. En dat zou zonde zijn toch.
Ik maak liever iemand anders hier ermee blij, dan dat ik het het met de vuilnis moet meegeven.![]()
Ik had het alweer terug gevonden. In het lijstje dat JacMar mij gestuurd had, stond het duidelijk in, maar ik heb hier over heen gelezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Misschien toch een idee om een keer goed een lijstje bij te houden wie je wat moet geven en wat je moet krijgen? Zo voorkom je teleurstellingen, zoals hierboven met Shirley en nu de Tart.
Als het op een klein postkantoor is afgegeven dan worden de pakketjes vandaag pas opgehaald want zaterdags worden alleen bij de grote kantoren pakketjes opgehaald. En dan moet je het dus als vandaag verzonden rekenen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, ik heb net de tracktrace bekeken en het lijkt erop alsof er nog maar weinig met het pakketje is gebeurd. Hij staat nog steeds op de status "zending afgegeven op postkantoor".
TPG
Het Zuidplein Rotterdam líjkt mij onder de "grotere postkantoren" vallenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als het op een klein postkantoor is afgegeven dan worden de pakketjes vandaag pas opgehaald want zaterdags worden alleen bij de grote kantoren pakketjes opgehaald. En dan moet je het dus als vandaag verzonden rekenen.
Lang leve de TPG
Oeps ik dacht dat jij het pakketje van ymme voor jou aan het tracken was, maar het was ndersomquote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het Zuidplein Rotterdam líjkt mij onder de "grotere postkantoren" vallen![]()
Inderdaad andersom dusquote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat jij het pakketje van ymme voor jou aan het tracken was, maar het was ndersom
Je hánden? Je moet je hele lijf er mee wassen Dizertquote:Op maandag 20 maart 2006 10:43 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net even mijn handen gewassen met honey, I washed the kids
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad andersom dus
Daarom vind ik het ook zo raar dat er nog niks met het pakket is gedaan.
Nee dan krijg ik jeuk en zoquote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hánden? Je moet je hele lijf er mee wassen Dizert![]()
Aanstellerquote:
Whehequote:Op maandag 20 maart 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat je lijf nu eindelijk een keer echt schoon wordt.
Ja! Koop ook eens een stuk HIWTK voor me!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal ik jou anders even wat jeuk bezorgen![]()
![]()
![]()
Ik hoorde dat jij helemaal weg bent van sweetie pie..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Is nog niet op, ik had een stuk aan mijn moeder gegeven en van het andere stuk is nog de helft over, maar aangezien het zomer wordt![]()
Dat klopt ja! Ik ga je nu een e-mail sturenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij helemaal weg bent van sweetie pie..
Ik heb nog een ongebruikte pot staan. Niets voor jou?
Misschien kan het dan nog evt. met mijn pakket mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Ik ga je nu een e-mail sturen
Dat zou een goed idee zijn ja!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien kan het dan nog evt. met mijn pakket mee?
Scheelt weer 5,50quote:
Ja, ik hoop dat ymme mijn e-mail op tijd leest!quote:
I know het gaat ook alleen om de zaterdag pakketjesquote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
anitra toen ik je die hugo boss gestuurd had is donderdag eind van de middag op de post gegaan en je had hem al de volgende dag en tis maar een durpke hier![]()
Daar zouden ze best een Lush mogen neerzetten van mij. Zeker gezien ik er 5 minuten vandaan woon. Maar dat zal er wel niet inzittenquote:
Ik woon er ook 5 minuutjes vandaan. Maar, somehow denk ik dat de markt daar niet helemaal de Lush-doelgroep isquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zouden ze best een Lush mogen neerzetten van mij. Zeker gezien ik er 5 minuten vandaan woon. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Die zijn er wel. Al tijden. Er gebeurt echter niks mee heb ik 't idee.quote:Zijn er eigenlijk uberhaupt plannen voor meer Lush-vestigingen?
Nah, dan blijft er gewoon meer over voor onsquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon er ook 5 minuutjes vandaan. Maar, somehow denk ik dat de markt daar niet helemaal de Lush-doelgroep isEn dan moeten ze de artikelen gaan beveiligen enzo, vrees ik
.
Centrum van R'dam is ook goed
[..]
Die zijn er wel. Al tijden. Er gebeurt echter niks mee heb ik 't idee.
Ze wachten op dat ene kleine, smalle, gezellige, nostaligische pandje in R'dam.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, dan blijft er gewoon meer over voor ons. Maar inderdaad, centrum zou ook een aardig plan zijn. Gewoon een zijstraatje ofzo, niet moeilijk doen, hup, Lush erin. Stommelingen moeten toch op een gegeven moment uitbreiden
.
Ik heb gelukkig schoonouders in Purmerend, dus dan ben je relatief snel in Amsterdam.quote:Elke keer naar Amsterdam of Den Bosch gaan wordt ook vervelend.
Dat wordt nog vaak op en neer gaan voor ons dan jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze wachten op dat ene kleine, smalle, gezellige, nostaligische pandje in R'dam.
Kunnen ze lang wachten.
Ik heb vrienden in zowel Amsterdam als Den Bosch dus in principe smoesjes genoeg maar ben gewoon luiquote:Ik heb gelukkig schoonouders in Purmerend, dus dan ben je relatief snel in Amsterdam.
Hmm..ja... dream on enzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:07 schreef Skaai het volgende:
Ik wil een Lush in Almere, in 't Nieuwe Stadshart want ik zoek werk
Ik droom er al maanden over jaquote:
Ja met honderden nieuwe producten. Exclusief alleen daar te koop dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Moet een fan-tas-tische winkel worden, als ze er zolang over doen
Ik heb het, maar die van mij is dik en stevig, en ik heb Enchanted Eyecream toch al een tijdje.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand van jullie ook de enchanted eyecream? Die van mij is nog houdbaar tot en met Augustus maar hij is heel erg waterig en dun. Is die van jullie ook zo na een tijdje?
Ik heb geen idee of ze vorig jaar en de jaren daarvoor de prijzen ook verhoogd heben. Maar als dit niet zo is dan is het niet zo gek dat ze de prijzen dan nu ineens behoorlijk verhoogd heben, overal worden de prijzen helaas zo af en toe verhoogdquote:Op maandag 20 maart 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet zo goed met Lush gaat, gezien hun exorbitante prijsverhogingen die ze hebben ingevoerd per 01-01-06.
Dat zou nog tot daar aan toe zijn als ze tot dusver acceptabel geprijsd waren, maar dat waren ze niet, ze waren al tyfusduur...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar blijft jammer dat het nu een stuk duurder is geworden.
Ze waren zeker erg duur jaquote:Op maandag 20 maart 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou nog tot daar aan toe zijn als ze tot dusver acceptabel geprijsd waren, maar dat waren ze niet, ze waren al tyfusduur...
Nee, daar geloof ik ook niks van, als dat de transportkosten dan zijn dan zou een fabriek in NL meer rendabel zijn.quote:Het verschil met de prijzen in de UK wordt nu wel érg groot en je maakt mij niet wijs dat je per potje crème er 2 euro verschil tussen moet laten zitten om je transportkosten e.d. eruit te krijgen. Dat geloof ik gewoon niet.
Dat zou beter zijn voor de NL Lushies en voor de werkverschaffing van NL Lushiesquote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef Vava het volgende:
Nee, daar geloof ik ook niks van, als dat de transportkosten dan zijn dan zou een fabriek in NL meer rendabel zijn.
Hm... en ik heb toch echt gelezen dat H7 er 2 euro voor had betaald. Maar lees eerst je mail voor je iets aan anderen beloofd.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry.. Ik had eruit begrepen dat jij er voor wou betalen! En ik wou met iets ruilen.
Dacht dat jij er daarom van af had gezien. Misverstand sorry.![]()
Is er wat dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef _evenstar_ het volgende:
shirley waarom doe je dit niet per email..
Volgens Vava zeiden die dames in Haarlem dat ja... Maar 't zou me dan weer niet verbazen als dat dan weer niet zo is bij de filialen in Amsterdam ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef Shirley het volgende:
Maar even over die kortingsbonnen, die zijn dus het gehele jaar geldig? Aangezien ik er nog 2 heb uit de wundertute....
Daarom! Echt rendabel dus zo'n Lushfabriek in NLquote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou beter zijn voor de NL Lushies en voor de werkverschaffing van NL Lushies.
Jij hebt MB ook gesprokenquote:
Mmmm ik ga dromen over het maken van zeepjes terwijl ik me aan de burrito's ga wagen in de keukenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Daarom! Echt rendabel dus zo'n Lushfabriek in NL
quote:
In de winkel in Haarlem zeiden ze dat, dus daar kan je altijd aan refereren mochten ze in bijvoorbeeld Amsterdam zeggen dat de bonnen niet meer geldig zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef Shirley het volgende:
Maar even over die kortingsbonnen, die zijn dus het gehele jaar geldig? Aangezien ik er nog 2 heb uit de wundertute....
Schud je voor gebruik?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand van jullie ook de enchanted eyecream? Die van mij is nog houdbaar tot en met Augustus maar hij is heel erg waterig en dun. Is die van jullie ook zo na een tijdje?
Oké, en anders stuur ik jou op ze afquote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef Vava het volgende:
[..]
In de winkel in Haarlem zeiden ze dat, dus daar kan je altijd aan refereren mochten ze in bijvoorbeeld Amsterdam zeggen dat de bonnen niet meer geldig zijn.
Da's goed hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké, en anders stuur ik jou op ze af
WTF... ik stond echt een minuut lang te staren dat ik die post echt niet heb gemaakt.. ben jij hetquote:Op maandag 20 maart 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
De bonnen zijn altijd geldig, overal.
Sorryquote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF... ik stond echt een minuut lang te staren dat ik die post echt niet heb gemaakt.. ben jij het![]()
Die lekkere burrito'squote:Op maandag 20 maart 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mmmm ik ga dromen over het maken van zeepjes terwijl ik me aan de burrito's ga wagen in de keuken
Zonder spinazie deze keerquote:
Ik heb het ook, terwijl die van mij tot maart 07 houdbaar is...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef noekje het volgende:
Ik wilde er ¤2,- voor betalen ja. De rest is via de mail afgehandeld maar er is uiteindelijk geen ¤2,- betaaldquote:Op maandag 20 maart 2006 18:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... en ik heb toch echt gelezen dat H7 er 2 euro voor had betaald. Maar lees eerst je mail voor je iets aan anderen beloofd.
Maar goed, nu weet ik weer waarom ik niet met jouw wilde swappen.
Case closedquote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik wilde er ¤2,- voor betalen ja. De rest is via de mail afgehandeld maar er is uiteindelijk geen ¤2,- betaald![]()
Anyway, ik wist natuurlijk niet dat jij al gemaild had.
Of had ik dat kunnen weten?
Die van mij is tot januari 2007 houdbaar. Maar zoals ik eerder zei, die van mij is niet dun.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Leegle het volgende:
[..]
Ik heb het ook, terwijl die van mij tot maart 07 houdbaar is...maar ik ga zeker de tip van SS16 proberen. SS16: schud jij m sowieso voor gebruik of ben je dat gaan doen nadat die van jou ook waterig was?
Hmmm, zal ik dan maar gaan zeuren bij mailorder? Die van mij is echt waterig en heel dun. Hij was ook veel dikker in den beginne.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het, maar die van mij is dik en stevig, en ik heb Enchanted Eyecream toch al een tijdje.
Je kan het allicht proberen toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik dan maar gaan zeuren bij mailorder? Die van mij is echt waterig en heel dun. Hij was ook veel dikker in den beginne.
ik schud bijna alles voor gebruik.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Leegle het volgende:
[..]
Ik heb het ook, terwijl die van mij tot maart 07 houdbaar is...maar ik ga zeker de tip van SS16 proberen. SS16: schud jij m sowieso voor gebruik of ben je dat gaan doen nadat die van jou ook waterig was?
Hoe Zeeuwsquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Die van mij is tot januari 2007 houdbaar. Maar zoals ik eerder zei, die van mij is niet dun.
Ik vind het wel lastig dat er teveel van die creme komt als ik het pompje gebruik, ik doe dus steeds wat van die creme in een ander potje.
Had ik helemaal overheen gelezen. Ja, ik schud altijd. Maakt weinig tot geen verschil. Het blijft dun en waterig.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Schud je voor gebruik?
Dat helpt bij mij altijd.
En dat heeeeeeeeeeel zachtjes drukken vond ik teveel gedoequote:Op maandag 20 maart 2006 21:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Hoe Zeeuws
Ik druk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes.
Dan zou ik een e-mail sturen met je probleem waarin je ook verteld dat die van Vava netjes is.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Had ik helemaal overheen gelezen. Ja, ik schud altijd. Maakt weinig tot geen verschil. Het blijft dun en waterig.
pffff je trekt maar eens aan de handremquote:Op maandag 20 maart 2006 21:59 schreef Vava het volgende:
[..]
En dat heeeeeeeeeeel zachtjes drukken vond ik teveel gedoe![]()
Jou pakketje is onderweg. Ik mail je straks de trackcode wel evenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, waarschijnlijk een superdeal gesloten met ymme!! Ik ben erg benieuwd naar m'n pakketje
* tent opzet onder de brievenbus
Jou envelop is ook wegquote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Ik ga je nu een e-mail sturen
Super!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Jouw pakketje is onderweg. Ik mail je straks de trackcode wel even![]()
Het lijkt erop dat jouw pakketje vandaag gaat arriveren als alles meezit!quote:Zending gesorteerd op sorteercentrum 20-03-2006 Dordrecht , intern transport pakketten
Loesh iesse inderedaad erg geeeeerlijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:22 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik verheug me zometeen op een geerlijke lush-douche
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Loesh iesse inderedaad erg geeeeerlijk!
Laten we weer wat afspreken zodat jij op het laatste moment weer kan terugkrabbelen en een week later wel met S. kan gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Mijn broer wast zich nu ook elke dag met Lush... moet binnenkort toch maar even meer dan 1 zeepje halen dan
Je zit er echt mee he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laten we weer wat afspreken zodat jij op het laatste moment weer kan terugkrabbelen en een week later wel met S. kan gaan.
Ja, weer een extra behandelsessie bij de zielenknijperquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zit er echt mee he?
Maar die ene week later was speciaal voor jou bedoeld
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Familie bezoeken + hopelijk naar Ottawa en New Yorkquote:
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Familie bezoeken + hopelijk naar Ottawa en New York
Whehehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Enne, alsjeblieft:
Lush New York, NY #108 - 1293 Broadway (34th & Broadway) (212) 564-9120
Lush New York, NY 2165 Broadway (212) 787-5874
Neem je wat leuks voor me mee?
Daar kan een Lush-zeepje dan nog wel bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
WheheheWordt een zware koffer terug
Ik neem al een hoop DVD's mee
Weet jij een online vlieg boek goedkoop dinges?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kan een Lush-zeepje dan nog wel bij
http://www.flycheap.com/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet jij een online vlieg boek goedkoop dinges?
quote:
quote:
Ja, heel handigquote:Sorry! Currently, all tickets purchased from Priceline.com require a US departure airport.
1.5 uur... valt meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoelang is je overstap?
Moah... niet als ik Lushgoederen meeneem uit NewYorkquote:
Djiez, doe even normaal, ik ken die site verder ook niet! Heb er alleen ergens (in NL! dus weetikveel!) een reclame van gezien.quote:
Vliegen is een van de leukste dingen die er bestaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vliegangst, vlieg nooit en weet dus ook niets van ticketboeren
Ik vind het doffe ellende...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vliegen is een van de leukste dingen die er bestaan![]()
Maar het is juist zooo leuk om te vliegen. Anders neem je gewoon een paracetamol of een slaappil en ga je lekker slapen tijdens zo een vluchtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het doffe ellende...
Vliegangst
Ik denk dat het voor iemand voor wie het alleen maar supertof is, niet te begrijpen valt hoe angstig een ander het kan vinden en dat een paracetamolletje of een slaappil totaal geen effect hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het is juist zooo leuk om te vliegen. Anders neem je gewoon een paracetamol of een slaappil en ga je lekker slapen tijdens zo een vlucht
Kijk maar naar je vrouwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef DarkManta het volgende:
Na aanleiding van de TT, zouden we graag wat foto`s willen zien van deze zogenaamde heavenly bodies.
Ja?! Mooi zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef ymme het volgende:
XcUZ_Me jou pakketje is aangekomen hoor
Dank je wel.
Ik zag het... Heel erg bedankt..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja?! Mooi zo
Ik had er nog wat extra dingetjes ingedaan
Ik lig aan de brievenbus gekluisterd!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zag het... Heel erg bedankt..
Wacht maar tot jij jouw pakketje krijgt.![]()
Nouja, de brievenbus is bij de bel, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Uh, ik denk niet dat het door de brievenbus pastHet is een doos
Ik wist dat je bevallen was hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik heb nog niet zo lang terug een kind gehad, mijn bodie is echt niet meer heavenly![]()
quote:
Wat een lief fotootje in je avatar!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik heb nog niet zo lang terug een kind gehad, mijn bodie is echt niet meer heavenly![]()
Ook zonder foam!quote:
Veganese ging toch ook naar mij Ymme? Had ik er wel bijgezet in het mailtjequote:
quote:In de volgende productjes heb ik wel interesse:
Christmas kisses
Teddy Bears
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Coconut and almond smoothie
Veganese
The olive branch
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veganese ging toch ook naar mij Ymme? Had ik er wel bijgezet in het mailtje
[..]
Kun je die niet een keer cadeau geven aan een jarig vriendinnetje / nichtje ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef ymme het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een ongebruikte Love Stack.Deze kan ook weg. Zonde om op het nachtkastje te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |