ik heb je ook een mailtje gestuurd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef ymme het volgende:
Een hele hoop, heeft al een nieuw tehuis gevonden. Maar ook een hoop nog niet
Er achter staat wat weg is.. En wat nog vrij is... Wat misschien volgende week richting duobak gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef ymme het volgende:
Dit moet nu echt weg. Tegen een kleine vergoeding kun je het krijgen. Anders gaat het de duobak in. En dat zou zonde zijn.
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses (naar XcUZ_Me)
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears (naar XcUZ_Me)
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Flying fox temple balm.
American Cream (500gram) Naar Heaven7
Enchanted eye cream (3 kwart vol) naar XcUZ_MeVeganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie Naar XcUZ_Me
The olive branch Naar XcUZ_Me
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Heb ook nog wat bakjes met Jelly's. Waar van alle drie een beetje op is.
Sweetie Pie
Champagne snow shower
Strawberry Twin Tub
Als ik deze gebruikte, deed ik gewoon een stukje van de jelly afhalen en dat in een fluffy dus de jelly's zijn niet in contact geweest met mijn lichaam![]()
Ook heb ik nog een doosje met ongebruikte snowcake. Z'n ronde.
Dus reageer snel, want weg=weg. En dat zou zonde zijn toch.
Ik maak liever iemand anders hier ermee blij, dan dat ik het het met de vuilnis moet meegeven.![]()
Ik heb zelf van de week geen tijd, door omstandigheden en dergelijke. Dat ik dit lekker door mijn moeder laat doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het postkantoor wordt straks helemaal blij van je ymme, als je met 6 pakketjes aankomt![]()
Two Timing Tart is al een liefhebber voor die gemailt heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef Aarti het volgende:
wat wil je voor Two Timing Tart en Rehab?
Dat is altijd een crime ja.. En die mensen snappen er niets van, en de mensen achter de balie op een gegeven moment ook niet meer.. En dan sta je daar te wachten met je nummertje,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, ik breng je pakketje morgen naar het postkantoor, mits er niet teveel mensen staan die geld willen oversluizen naar Nigeria, Botswana en andere oorden.
Het viel mee! Alleen wat kentekenoverzetters en 1 vrouw met harig tasje die enorme pakketten naar "Herenveen" moest sturenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat is altijd een crime ja.. En die mensen snappen er niets van, en de mensen achter de balie op een gegeven moment ook niet meer.. En dan sta je daar te wachten met je nummertje,
Ik máák er tijd voorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef lotje11 het volgende:
allo!!![]()
Ik heb te weinig tijd vooor lush....![]()
Ik dacht dat ik al had gemaild voor de American Cream? Lekkere deals sluit je af...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef ymme het volgende:
H7, ik heb jou even een mail jou richting op gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |