't Schijnt ja... Maar altijd maar weer afwachten of het ook daadwerkelijk wárm gaat worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Is nog niet op, ik had een stuk aan mijn moeder gegeven en van het andere stuk is nog de helft over, maar aangezien het zomer wordt![]()
Kun je daar mee kleien?quote:
Misschien als het nat wordtquote:
Gisteren in Haarlem heb ik nog gevraagd waarom die bonnen nog maar zo kort geldig zijn. Toen zei de medewerkster dat dat is omdat ze oospronkelijk uit Engeland komen en daar genoeg winkels zijn zodat mensen ze wel kunen gebruiken. Toen zei ze, dat omdat in NL maar een paar winkels zijn, de bonnen in NL gewoon tot het eind van het jaar geldig zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:35 schreef JacMar het volgende:
@Ymme: Heb je mijn mailtje gekregen?![]()
Wie heeft er interesse in een Lushkortingsbon die geldig is tot 31 maart?
Voor die tijd kom ik niet meer bij Lush en kan ik 'm dus weg gooien..
Mail me even als je 'm wilt hebben(zie profiel)
Sorry.. Ik had eruit begrepen dat jij er voor wou betalen! En ik wou met iets ruilen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al had gemaild voor de American Cream? Lekkere deals sluit je af...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef ymme het volgende:
Dit moet nu echt weg. Tegen een kleine vergoeding kun je het krijgen. Anders gaat het de duobak in. En dat zou zonde zijn.
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses (naar XcUZ_Me)
Flying fox (250 gram) naar JacMar
Two timing tart bubble bar Naar JacMar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol) naar JacMar
Teddy Bears (naar XcUZ_Me)
Godiva
Candy Cane. Naar JacMar
T for Toes (100 gram)
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Flying fox temple balm.
American Cream (500gram) Naar Heaven7
Enchanted eye cream (3 kwart vol) naar XcUZ_MeVeganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie Naar XcUZ_Me
The olive branch Naar XcUZ_Me
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Nieuw in het lijstje Smitten (1x wat uit gebruikt, zo goed als volle pot dus)
Heb ook nog wat bakjes met Jelly's. Waar van alle drie een beetje op is.
Sweetie Pie Naar JacMar
Champagne snow shower Naar JacMar
Strawberry Twin Tub
Als ik deze gebruikte, deed ik gewoon een stukje van de jelly afhalen en dat in een fluffy dus de jelly's zijn niet in contact geweest met mijn lichaam![]()
Dus reageer snel, want weg=weg. En dat zou zonde zijn toch.
Ik maak liever iemand anders hier ermee blij, dan dat ik het het met de vuilnis moet meegeven.![]()
Ik had het alweer terug gevonden. In het lijstje dat JacMar mij gestuurd had, stond het duidelijk in, maar ik heb hier over heen gelezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Misschien toch een idee om een keer goed een lijstje bij te houden wie je wat moet geven en wat je moet krijgen? Zo voorkom je teleurstellingen, zoals hierboven met Shirley en nu de Tart.
Als het op een klein postkantoor is afgegeven dan worden de pakketjes vandaag pas opgehaald want zaterdags worden alleen bij de grote kantoren pakketjes opgehaald. En dan moet je het dus als vandaag verzonden rekenen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, ik heb net de tracktrace bekeken en het lijkt erop alsof er nog maar weinig met het pakketje is gebeurd. Hij staat nog steeds op de status "zending afgegeven op postkantoor".
TPG
Het Zuidplein Rotterdam líjkt mij onder de "grotere postkantoren" vallenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als het op een klein postkantoor is afgegeven dan worden de pakketjes vandaag pas opgehaald want zaterdags worden alleen bij de grote kantoren pakketjes opgehaald. En dan moet je het dus als vandaag verzonden rekenen.
Lang leve de TPG
Oeps ik dacht dat jij het pakketje van ymme voor jou aan het tracken was, maar het was ndersomquote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het Zuidplein Rotterdam líjkt mij onder de "grotere postkantoren" vallen![]()
Inderdaad andersom dusquote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat jij het pakketje van ymme voor jou aan het tracken was, maar het was ndersom
Je hánden? Je moet je hele lijf er mee wassen Dizertquote:Op maandag 20 maart 2006 10:43 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net even mijn handen gewassen met honey, I washed the kids
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad andersom dus
Daarom vind ik het ook zo raar dat er nog niks met het pakket is gedaan.
Nee dan krijg ik jeuk en zoquote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hánden? Je moet je hele lijf er mee wassen Dizert![]()
Aanstellerquote:
Whehequote:Op maandag 20 maart 2006 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat je lijf nu eindelijk een keer echt schoon wordt.
Ja! Koop ook eens een stuk HIWTK voor me!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal ik jou anders even wat jeuk bezorgen![]()
![]()
![]()
Ik hoorde dat jij helemaal weg bent van sweetie pie..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Is nog niet op, ik had een stuk aan mijn moeder gegeven en van het andere stuk is nog de helft over, maar aangezien het zomer wordt![]()
Dat klopt ja! Ik ga je nu een e-mail sturenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij helemaal weg bent van sweetie pie..
Ik heb nog een ongebruikte pot staan. Niets voor jou?
Misschien kan het dan nog evt. met mijn pakket mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Ik ga je nu een e-mail sturen
Dat zou een goed idee zijn ja!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien kan het dan nog evt. met mijn pakket mee?
Scheelt weer 5,50quote:
Ja, ik hoop dat ymme mijn e-mail op tijd leest!quote:
I know het gaat ook alleen om de zaterdag pakketjesquote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
anitra toen ik je die hugo boss gestuurd had is donderdag eind van de middag op de post gegaan en je had hem al de volgende dag en tis maar een durpke hier![]()
Daar zouden ze best een Lush mogen neerzetten van mij. Zeker gezien ik er 5 minuten vandaan woon. Maar dat zal er wel niet inzittenquote:
Ik woon er ook 5 minuutjes vandaan. Maar, somehow denk ik dat de markt daar niet helemaal de Lush-doelgroep isquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zouden ze best een Lush mogen neerzetten van mij. Zeker gezien ik er 5 minuten vandaan woon. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Die zijn er wel. Al tijden. Er gebeurt echter niks mee heb ik 't idee.quote:Zijn er eigenlijk uberhaupt plannen voor meer Lush-vestigingen?
Nah, dan blijft er gewoon meer over voor onsquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon er ook 5 minuutjes vandaan. Maar, somehow denk ik dat de markt daar niet helemaal de Lush-doelgroep isEn dan moeten ze de artikelen gaan beveiligen enzo, vrees ik
.
Centrum van R'dam is ook goed
[..]
Die zijn er wel. Al tijden. Er gebeurt echter niks mee heb ik 't idee.
Ze wachten op dat ene kleine, smalle, gezellige, nostaligische pandje in R'dam.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, dan blijft er gewoon meer over voor ons. Maar inderdaad, centrum zou ook een aardig plan zijn. Gewoon een zijstraatje ofzo, niet moeilijk doen, hup, Lush erin. Stommelingen moeten toch op een gegeven moment uitbreiden
.
Ik heb gelukkig schoonouders in Purmerend, dus dan ben je relatief snel in Amsterdam.quote:Elke keer naar Amsterdam of Den Bosch gaan wordt ook vervelend.
Dat wordt nog vaak op en neer gaan voor ons dan jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze wachten op dat ene kleine, smalle, gezellige, nostaligische pandje in R'dam.
Kunnen ze lang wachten.
Ik heb vrienden in zowel Amsterdam als Den Bosch dus in principe smoesjes genoeg maar ben gewoon luiquote:Ik heb gelukkig schoonouders in Purmerend, dus dan ben je relatief snel in Amsterdam.
Hmm..ja... dream on enzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:07 schreef Skaai het volgende:
Ik wil een Lush in Almere, in 't Nieuwe Stadshart want ik zoek werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |