Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en omaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef Sanne het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er staan twee Fokkers in de nieuwe Nederlandse Lush Times.
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actuallyquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en oma![]()
Het is zo'n heerlijke film hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actually.
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ikquote:
Das ook weer jammer want ik wou doen alsof ik die geniale quote zelf had bedacht, maar dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ik.
.
Ha! Mooi! We regelen het welquote:
Oja! Helemaal vergeten te melden! Maarrr, hij lag er nog!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Anitra het volgende:
Xcuz_Me had jij je EggSnog nog terug gekregen?
College van 8u45 tot 16u30 (waarvan ik het laatste uur niet meer volhieldquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het rustig hier!
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me vanochtend royaal ingezeept met Rockstar, aangezien ik nog een kilo op voorraad heb ofzo.
Moet me wel over een soort van barrière heenzetten, normaal ben ik zo zuinig
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef noekje het volgende:
Sanne en Skaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |