Elefes, waar in Brabant woon je? Als je in de buurt van Breda of in Breda woont kan het probleem van het verzenden van de Sleepy Head simpel opgelost worden, ik werk namelijk in Breda.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:18 schreef Elefes het volgende:
Lush shoppenIk wil binnenkort ook weer... Heb nog een mooi lijstje liggen hier. Nu nog even de tijd vinden om naar de winkel te gaan, eigenlijk was de planning morgen maar dat gaat moeilijk worden, huiswerk enzo...
Maar gelukkig is er Lush!!
Wil je er per se een ander product voor? Kan ik je niet gelukkig maken met geld?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef ymme het volgende:
*quote weg*
Mail me maar eens. Hebben we het er even over..quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wil je er per se een ander product voor? Kan ik je niet gelukkig maken met geld?
Ok ik ga nu lekekr stadten in het mooie weer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok, ben nu even aan het kijken op de lush-site wat wat is en wat ik zou willen hebben![]()
Ik woon in Boxtel en studeer in Tilburg. Ik weet eigenlijk niet hoe ver Breda met de trein is van daar. Ik kan het evt ook gewoon in een pakketje doen voor de prijs die we afgesproken hadden, eigenlijk maakt me dat niet uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Elefes, waar in Brabant woon je? Als je in de buurt van Breda of in Breda woont kan het probleem van het verzenden van de Sleepy Head simpel opgelost worden, ik werk namelijk in Breda.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
het is echt FAN-TAS-TISCH weer!
Enge boze buitenwereldquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Elefes het volgende:
Oke, tnx.. Zo ver kom ik eigenlijk nooit.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb besloten, om de producten die ik nu nog gebruik op te maken. Maar daarna niets meer te kopen. Heel spijtig.. Maar mijn huid is er toch echt anders op aan het reageren. En ik gebruik lang niet alles meer.
Zo heb ik nu nog een hoop liggen, wat ik eventueel wil ruilen tegen andere producten (geen lush) of iets anders, geld of dergelijke...
Mail me maar gewoon dan komen we hier wel uit.
![]()
Dit kan allemaal weg uit mijn la:
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Big (volle pot) Is naar Evil-Cherry
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Coolaulin (240gram) is naar Evil-Cherry
American Cream (500gram)
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Veganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie
The olive branch
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Dit alles kan dus weg, in ruil tegen een ander product voor het reinigen van het gezicht of iets dergelijks. Stuur me een mail als je wat leuks uit het lijstje hebt zien staan, dan komen we daar wel uit denk ik
Mail: sjemmie_degekste@hotmail.com
Shirley, jou ik het een email gestuurt
Misschien dat mijn moeder hem wel lekker vindt, ik zal haar vanavond wel even aan het proefje wat ik heb laten ruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand die me los wil maken van 100 gr Cereology?![]()
Ik hoef er geen Lush voor terug, iets anders is ook fine
Ok, graag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien dat mijn moeder hem wel lekker vindt, ik zal haar vanavond wel even aan het proefje wat ik heb laten ruiken.
D'r waren wat aanpassingen vandaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, die hele lijst staat nu al 2x op deze bladzijde.
Lijkt me wel genoeg.
welke?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Lotjeb het volgende:
Voor de geinteresseerden: in de Liedse straat heb ze weer wat oude douchegels staan. Meisje daar wist ook niet waar ze vandaan kwamen... maar ze zijn er nog/weer!
Zelf een middelgrote fles Happy for Sad meegomen. En een pot Dream Cream, mijn huid is de laatste weken echt enorm geirriteerd (bultjes, plekjes) en ik hoop dat DC een beetje helpt.
Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en omaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef Sanne het volgende:
Voor de geïnteresseerden: er staan twee Fokkers in de nieuwe Nederlandse Lush Times.
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actuallyquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die edities worden later veel geld waard, ik zeg het je! Ik wil er ook een voor mijn opa en oma![]()
Het is zo'n heerlijke film hequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, Billy Mack in je sig, Love Actually.
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ikquote:
Das ook weer jammer want ik wou doen alsof ik die geniale quote zelf had bedacht, maar dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik de quote meteen herkende zegt genoeg over hoevaak ik hem heb gezien denk ik.
.
Ha! Mooi! We regelen het welquote:
Oja! Helemaal vergeten te melden! Maarrr, hij lag er nog!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Anitra het volgende:
Xcuz_Me had jij je EggSnog nog terug gekregen?
College van 8u45 tot 16u30 (waarvan ik het laatste uur niet meer volhieldquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het rustig hier!
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me vanochtend royaal ingezeept met Rockstar, aangezien ik nog een kilo op voorraad heb ofzo.
Moet me wel over een soort van barrière heenzetten, normaal ben ik zo zuinig
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef noekje het volgende:
Sanne en Skaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |