Kom je koffiedrinken Dizer, wat gezellig!quote:
Ja ja. Wanneer gaan we nou eens een mini incrowd meet houden? Of moeten we weer wachten tot septemberquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom je koffiedrinken Dizer, wat gezellig!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ja. Wanneer gaan we nou eens een mini incrowd meet houden? Of moeten we weer wachten tot september
Dus als lush niet ter sprake komt, dan wordt er ook niet gemeetquote:
Hey! Ik stond die zaterdag in de Lush hoor! Mét MB + aanhang!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus als lush niet ter sprake komt, dan wordt er ook niet gemeet![]()
Binnenkort Amsterdam Lush onveilig maken?
Toen ik zondag op de site keek stond hij er niet bij, tijdelijk niet verkrijgbaar ofzo stond erquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Anitra het volgende:
Die ook niet?Die staat ook op mijn lijst. Dan zit er niks anders op om naar de winkel te gaan idd. Misschien dat de happy pill er dan ook is.
Nope.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Dizer het volgende:
Ik ben zo in UtrechtHebben ze daar ook een Lush?
quote:
Ik zie het staan iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Toen ik zondag op de site keek stond hij er niet bij, tijdelijk niet verkrijgbaar ofzo stond er
Zal ik kunnen wachten tot pasen denk je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra maastricht is leuk om te shoppen hoor![]()
Minimeetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ja daar was ik al bang voor. Ze zijn niet altijd even slim bezig bij Lush Nederland...
Maar vanaf Utrecht zit je redelijk snel in 's-Hertogenbosch en daar hebben ze wél een Lush! En anders moet je Duvel bellen of ie mee gaat lunchen in UtrechtDie zit toch naast 't station ongeveer
.
Nee ik kom geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
puppy eyes trektof moet ik mijn chantagemiddel in de strijd gooien
?
Angels on bare skin denk ik...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef Scandalous het volgende:
Ik kreeg bij Lush een keer zo'n proef potje met gezichtsprut erin, en dat bevalt me eigenlijk wel. Ik geloof dat het van dat verse spul is, het is een beetje grauw met pitjes erin () Weet iemand welk product dit zou kunnen zijn? Daar wil ik nl wel meer van hebben.
quote:
Ik ken m niet, maar zocht een lushproduct om een TT mee te fabricerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
ik vind heavenly bodies echt ranzig
Het is eerder nieuws als jij geen dvd zou hebben gekochtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
Nou.. in Utrecht shoppen is ook gelukt vandaagDVD + kleding (overhemd) bij Jack&Jones gekocht
Diz, dat is een hele slechte tvpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
Nou.. in Utrecht shoppen is ook gelukt vandaagDVD + kleding (overhemd) bij Jack&Jones gekocht
Maar ik heb een nieuwe verslaving erbij... Jack&Jones kledingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is eerder nieuws als jij geen dvd zou hebben gekocht.
Deze ook:quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb een nieuwe verslaving erbij... Jack&Jones kleding LUSH!
quote:
Nee hoorquote:
Ja. Dat komt doordat je lichaam nog moet wennen aan alle heerlijkheden die in Lush verstopt zitten. Na een leven vol chemische troep is het nu even schakelen voor dat arme lichaam van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |