Super!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Jouw pakketje is onderweg. Ik mail je straks de trackcode wel even![]()
Het lijkt erop dat jouw pakketje vandaag gaat arriveren als alles meezit!quote:Zending gesorteerd op sorteercentrum 20-03-2006 Dordrecht , intern transport pakketten
Loesh iesse inderedaad erg geeeeerlijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:22 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik verheug me zometeen op een geerlijke lush-douche
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Loesh iesse inderedaad erg geeeeerlijk!
Laten we weer wat afspreken zodat jij op het laatste moment weer kan terugkrabbelen en een week later wel met S. kan gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Mijn broer wast zich nu ook elke dag met Lush... moet binnenkort toch maar even meer dan 1 zeepje halen dan
Je zit er echt mee he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laten we weer wat afspreken zodat jij op het laatste moment weer kan terugkrabbelen en een week later wel met S. kan gaan.
Ja, weer een extra behandelsessie bij de zielenknijperquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zit er echt mee he?
Maar die ene week later was speciaal voor jou bedoeld
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
Tering.. wat is KLM duur zeg. Ik wil een ticket naar Amerika (Detroit - 2 weken) maar dan niet 800 euro
Familie bezoeken + hopelijk naar Ottawa en New Yorkquote:
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Familie bezoeken + hopelijk naar Ottawa en New York
Whehehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Enne, alsjeblieft:
Lush New York, NY #108 - 1293 Broadway (34th & Broadway) (212) 564-9120
Lush New York, NY 2165 Broadway (212) 787-5874
Neem je wat leuks voor me mee?
Daar kan een Lush-zeepje dan nog wel bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
WheheheWordt een zware koffer terug
Ik neem al een hoop DVD's mee
Weet jij een online vlieg boek goedkoop dinges?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kan een Lush-zeepje dan nog wel bij
http://www.flycheap.com/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet jij een online vlieg boek goedkoop dinges?
quote:
quote:
Ja, heel handigquote:Sorry! Currently, all tickets purchased from Priceline.com require a US departure airport.
1.5 uur... valt meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoelang is je overstap?
Moah... niet als ik Lushgoederen meeneem uit NewYorkquote:
Djiez, doe even normaal, ik ken die site verder ook niet! Heb er alleen ergens (in NL! dus weetikveel!) een reclame van gezien.quote:
Vliegen is een van de leukste dingen die er bestaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vliegangst, vlieg nooit en weet dus ook niets van ticketboeren
Ik vind het doffe ellende...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vliegen is een van de leukste dingen die er bestaan![]()
Maar het is juist zooo leuk om te vliegen. Anders neem je gewoon een paracetamol of een slaappil en ga je lekker slapen tijdens zo een vluchtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het doffe ellende...
Vliegangst
Ik denk dat het voor iemand voor wie het alleen maar supertof is, niet te begrijpen valt hoe angstig een ander het kan vinden en dat een paracetamolletje of een slaappil totaal geen effect hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het is juist zooo leuk om te vliegen. Anders neem je gewoon een paracetamol of een slaappil en ga je lekker slapen tijdens zo een vlucht
Kijk maar naar je vrouwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef DarkManta het volgende:
Na aanleiding van de TT, zouden we graag wat foto`s willen zien van deze zogenaamde heavenly bodies.
Ja?! Mooi zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef ymme het volgende:
XcUZ_Me jou pakketje is aangekomen hoor
Dank je wel.
Ik zag het... Heel erg bedankt..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja?! Mooi zo
Ik had er nog wat extra dingetjes ingedaan
Ik lig aan de brievenbus gekluisterd!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zag het... Heel erg bedankt..
Wacht maar tot jij jouw pakketje krijgt.![]()
Nouja, de brievenbus is bij de bel, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:56 schreef ymme het volgende:
Uh, ik denk niet dat het door de brievenbus pastHet is een doos
Ik wist dat je bevallen was hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik heb nog niet zo lang terug een kind gehad, mijn bodie is echt niet meer heavenly![]()
quote:
Wat een lief fotootje in je avatar!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik heb nog niet zo lang terug een kind gehad, mijn bodie is echt niet meer heavenly![]()
Ook zonder foam!quote:
Veganese ging toch ook naar mij Ymme? Had ik er wel bijgezet in het mailtjequote:
quote:In de volgende productjes heb ik wel interesse:
Christmas kisses
Teddy Bears
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Coconut and almond smoothie
Veganese
The olive branch
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veganese ging toch ook naar mij Ymme? Had ik er wel bijgezet in het mailtje
[..]
Kun je die niet een keer cadeau geven aan een jarig vriendinnetje / nichtje ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef ymme het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een ongebruikte Love Stack.Deze kan ook weg. Zonde om op het nachtkastje te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |