In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opentquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef JacMar het volgende:
Gelukkig een nieuw topic! Durfde geen nieuwe te openen..Weet nog niet hoe dat werkt enzo![]()
![]()
Nog geen reactie trouwens![]()
Okquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opent
En laat dat dan nu net iemand zijn die slecht is in het verzinnen van topictitelsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In principe is het zo dat degene die 'm volmikt, een nieuwe opent
Dat is altijd hét grote probleem inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkDan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste ben
(Ik zou geen leuke titel weten
)
Whahaha, zo zie je aan mijn titelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkDan zal ik ervoor zorgen dat ik nooit de laatste ben
(Ik zou geen leuke titel weten
)
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnen![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef JacMar het volgende:
Misschien moeten we er een paar van tevoren verzinnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar. Maar laten we het leuk houden....
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel!?????quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Vertel!?????
Heeft het iets met een vermiste Lushie te maken?![]()
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar laat ik de ouwe koeien nou maar in de sloot laten zitten...
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef JacMar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat voor mijn tijd![]()
![]()
Er begint iets te dagenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee geeneens...maar goed. Ladyxima moet snel reageren!
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. "''Zou ik al mail hebben, wat zouden we gekregen hebben?''quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je zou toch denken dat ze haar Lush-spulletjes wel zou willen uitzoeken
Ja mooi niet! Ze moet gewoon voor morgenochtend gemaild hebben, anders krijgt zij de left overs!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Zitten jullie eerst weken te wachten op de toet, kunnen jullie nu nog dágen wachten op de verdeling ervan...
Sorry, was ff leedvermaak...
Relnichtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Zitten jullie eerst weken te wachten op de toet, kunnen jullie nu nog dágen wachten op de verdeling ervan...
Sorry, was ff leedvermaak...
Kap eens met mij napraten ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relnicht![]()
En volgens mij is dat de 2e keer dat ik dat tegen je zeg![]()
Tja, als ze niet reageert moet ze het doen met de leftovers![]()
De kruimeltjes die nog op de vloer liggen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja mooi niet! Ze moet gewoon voor morgenochtend gemaild hebben, anders krijgt zij de left overs!![]()
Ik hoor een hele nare echoquote:
Niks relnichtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relnicht![]()
En volgens mij is dat de 2e keer dat ik dat tegen je zeg![]()
Tja, als ze niet reageert moet ze het doen met de leftovers![]()
Nou, dan smst ze maar naar JacMar hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De kruimeltjes die nog op de vloer liggen...![]()
Ach, misschien heeft ze gewoon wel een heel erg leuk weekend. Of is haar internet kapot en kan ze pas over 5 dagen weer mailen ofzo..Heb geduld dames...
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks relnicht![]()
Dit toet-gebeuren is leuker dan gtst...![]()
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef Aarti het volgende:
Alweeeeeeeeeeeer een toetjestitel
Ik hoop dat de missing Lushie snel reageert, voor haar eigen bestwil :p
Dat hopen julliequote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...
Tenzij straks blijkt dat Ladyxima door overmacht niet kon mailen, en ze zwaar in opstand komt naderhand tegen de verdeling, en dat hier op het forum komt vertellen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is de laatste hoor Aarti. Echt waar...
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tenzij straks blijkt dat Ladyxima door overmacht niet kon mailen, en ze zwaar in opstand komt naderhand tegen de verdeling, en dat hier op het forum komt vertellen!
In dat geval pakken Flugeltje en ik de popcorn en chocomel erbij, en wordt het genieten geblazen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.
Stel je voor he... Nóg een tuut als dezequote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan was de mijne niet eens negatief bedoeld... Ik bedoel maar... Wie weet is de volgende TT wel "Lush #90 De verloren toet is óók goed!!"
Mochten we een meet afspreken waar we gaan knokken om de Lush, dan ben je de eerste die het hoort!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan was de mijne niet eens negatief bedoeld... Ik bedoel maar... Wie weet is de volgende TT wel "Lush #90 De verloren toet is óók goed!!"
Dat hoop ik zo he!!! Maar ik denk het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stel je voor he... Nóg een tuut als deze![]()
Een echte Lushfightquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mochten we een meet afspreken waar we gaan knokken om de Lush, dan ben je de eerste die het hoort!
Dat hopen we dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, dan smst ze maar naar JacMar hoor!
uhm, je weet dat ik een grapje maak, toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan nog komt het niet meer in de TT, en hebben jullie pech. Ruzies worden hier niet uitgevochten, daar is msn voor.
Ja, had ik een PI moeten gebruiken?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
uhm, je weet dat ik een grapje maak, toch?![]()
Ik ook!!quote:
Geen idee wat een PI is, maar ok, nuff said.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, had ik een PI moeten gebruiken? :$
Die smileys bovenin je post.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee wat een PI is, maar ok, nuff said.
Het posticoontje, zoals de opgestoken duim in mijn berichtjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Een PI is een posticon... Dat ding wat bij mij nu een lachend popke is linksboven m'n post...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
aha ok, thanks!quote:
Zeg nooit nooit... Een van de platenpakketjes van m'n man was ook mét handtekeningquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen is de kans dat deze zending bij de buren is afgegeven nihil omdat er voor getekend moet worden helaas....
Dus ik vrees dat we die tuut nooit meer gaan zien
Maar, we hebben er één, dus niet zeuren
Nou, laten we het hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit... Een van de platenpakketjes van m'n man was ook mét handtekening(bewust omdat het zo vaak elders wordt afgeleverd... Het heeft geholpen merk je wel
)
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!quote:
Neuj, dan mogen wíj ook meedelenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!
Of sturen jullie hem dan lief en braaf terug?![]()
Ach, een beetje dromen moet kunnen toch... Dat maakt het leven een stuk leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
Dat gebeurt toch niet.
Dat is waar.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, een beetje dromen moet kunnen toch... Dat maakt het leven een stuk leuker
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat er ná dinsdag met de valentijnszooi gaat gebeuren. Misschien komt er dan wel een nieuwe toet-actie....
Ik reken er totaal niet op, er moest getekend worden, mijn moeder heeft voor deze toet getekend. Maar je weet nooit natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!
Of sturen jullie hem dan lief en braaf terug?![]()
Ik hoop alleen niet dat hij dan komt als ik in China benquote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet wel dat kozakken het wel gehad heeft met een pakketje uit Engeland. Dat kwam ook maar niet en bij haar duurde het iets van 6 weken voor dat Lush UK zei "ok we sturen een nieuwe". En een week nadat pakket 2 binnen was gekomen, kwam pakket 1 alsnog.
Dan hang je een briefje op je deur met een forward adres voor als lush toch iets komt brengen...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat hij dan komt als ik in China ben
Zou je niet erg vinden hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan hang je een briefje op je deur met een forward adres voor als lush toch iets komt brengen...
ik mail je m'n adres straks wel ff door voor op het briefje![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Bob. het volgende:
En alweer een nieuw topicLadyxima heeft heel wat bij te lezen als ze weer terug gevonden is
![]()
Ze weet van geen ophoudenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die gewoon nóg aan het feesten ofzo
Tis niet te hopen, want dan slaapt ze morgenmiddag nog.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die gewoon nóg aan het feesten ofzo
Tja, dan moet ze het maar doen met de left-overs hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis niet te hopen, want dan slaapt ze morgenmiddag nog.
Dan is het te hopen voor haar dat dat precies de dingen zijn die ze graag wil hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, dan moet ze het maar doen met de left-overs he![]()
Ze zou er dus vandaag wel zijn...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Ladyxima het volgende:
als er veel bruisballen inzitten, wil ik er wel 1tje dan, dan geef ik die aan een vriendin
maar ik zie het morgen dan wel!
Ladyximaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zou er dus vandaag wel zijn...
Weird
Je kan het bij jou thuis horenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Vaav gil eens nie zo hard![]()
had ik al gezegd dat ik evrliefd ben op sweetie pie![]()
Wil je Sweety Pie kwijtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
ik vind Sweetie Pie niet zo lekker meerHeb nog een halve fles als douchegel staan, en nog een kwart jelly over. Ik hoop dat het ''lekkere luchtje'' weer terug gaat komen, anders is het zonde.
Nog niet. Ik kijk nog even aan, misschien dat de liefde weer opbloeit. Zo niet, dan weet ik nu bij wie ik het kwijt kanquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog niet. Ik kijk nog even aan, misschien dat de liefde weer opbloeit. Zo niet, dan weet ik nu bij wie ik het kwijt kan
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Je kan het bij jou thuis horen![]()
Sweety Pie is ook geweldig lekker
ben ik blij met mijn drie kuipjes volquote:
Jij Sweety Pie-azerquote:
Jaaaaaa daar kan ik geen genoeg van hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij Sweety Pie-azer
Je hebt de mijne ook al
Aaaaaah.... dat hoorde ik daarnetquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je schreeuwde me dochtertje wakker
![]()
die gilde ineens VAAAH VAAAH VAAAH VAAAAAAAAH![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaaaah.... dat hoorde ik daarnet
Slaapt ze weer inmiddels?
Whahahahaha okayquote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav, vertel eens van je Smitten-avonturen op je werkDat is zo vermakelijk
Ja! Maar goed, dan had ik ook mijn cadeautje terug moeten geven.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus Shir, had je niet zoiets van: "Nou geef het dan maar terug?"
Zou ik wel hebben
Dat ligt nu ook tussen je kleren, als wraak?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja! Maar goed, dan had ik ook mijn cadeautje terug moeten geven.
Hmm... best een goed idee om het tussen de kleren te leggen, alleen vergeet ik dan wat ik heb en dat het daar ligtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef _evenstar_ het volgende:
HIer liggen de zepen die nog niet in gebruik zijn ook tussen de kleding
en het laatste stuk temptation ligt er ook al maanden
hij ruikt zo lekker dus sonde om te gebruiken![]()
Ja erg hequote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav![]()
![]()
Ik moet er iedere keer weer zo hard om lachen! Volgende keer wel je hamsterzaagselzeep ook meenemen he?
Ja erg hequote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef _evenstar_ het volgende:
jou collega\s zijn een beetje vreemd![]()
Doet Shirley het nou ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
ShirleyHou eens op met hele tijd hetzelfde te posten
Zeg! Nu ben ik het zat!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op m'n werk, kijken wat mijn collega's zeggen
Jaquote:
Ik weet het niet! Het lijkt er wel opquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef _evenstar_ het volgende:
heerst in rotterdam en omstrekenik voel een volgende TT opkomen
![]()
Jaquote:
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nu nog wel durf te Lush-koerieren naar je hoor Shirley
Ik zat al dicht in de buurtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...
van..... straat...3..... GE....
![]()
quote:
Ik zit er midden in:')quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Na twaalven draai ik altijd door...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Welck een spitsvondighe woordspelingh op deezen tijdstiphquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Slaap lekker dames, het was weer gezellig, en Vava, ik hoop dat je morgen snel wat van ladyximaarikxiejenie hoort.![]()
Jaaaaa moet je doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Maar voor nu ga ik slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer.. maar de Smitten gaat mee naar m'n werk! En dan ga ik de kindertjes ook insmerenDan ruiken ze allemaal naar Lush
Doe ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa moet je doenvertel je hun reacties ook hier
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al die ouders:
"Het leek wel een hamsterkooi! [afbeelding] En zo rook het ook!"
Lees even terugquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
tuurlijk niet, mallerdquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
nu al stilgevallen?quote:
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Lees even teruggenoeg mannen
Ik ken er in elk geval een paar die Lush gebruiken
Niet een bepaald typequote:Op maandag 13 februari 2006 01:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?
Oei, denk je dat ik dat wel kan?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu al stilgevallen?
En wel ontopic blijven als je hier post, he?![]()
Ja, je hebt echt wat gemist Anitraquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig dames lig ik de hele nacht wakker, geen zin om mijn warme bed te verlaten en nu lees ik dat ik me kostelijk had kunnen vermaken
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig dames lig ik de hele nacht wakker, geen zin om mijn warme bed te verlaten en nu lees ik dat ik me kostelijk had kunnen vermaken
Evenstar je 4e bakje Sweetie Pie is inmiddels ook aan gebroken hoor
En je hebt de Assisi gebruiktIk vind dat echt geweldige shampoo, paar druppeltjes nodig en zo uit gespoeld
Ik zat vannacht weer eens met de Lush Times op schoot te kijken wat er aan gevuld moet worden hier en schrok me rot. Kwam uit op een euro of 85
Nou als dat waar was wil ik wel een hele grote vogelkooi in de kamerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef Vava het volgende:
Mijn avontuur met Smitten op mijn werk
Op een vrijdagavond zat ik naast een collega (ik heb geen vaste plek omdat ik te weinig uren werk) en ik smeerde mijn handen in met Smitten, wat ik wel vaker doeheeeeeel vaak zelfs
Paar minuten later zegt die collega: "hmm.... het ruikt hier naar wat je in een dierenwinkel ruikt, bij de vogels", dus ik zeg: "misschien ruik je mijn handcreme?
" zij ruiken en ja dat was het dus
Volgende dag zat ik naast een andere collega, ik smeer zoals gewoonlijk weer lekker mijn handjes in met Smittenhoor ik die collega ineens: "hmm... het ruikt hier naar vogelkooi!" ik:
![]()
![]()
![]()
geef haar mijn potje Smitten..... jahoor
zij vond mijn smitten naar vogelkooi ruiken
![]()
Geen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 01:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?
Zeep. Geur: HIWTKquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Ladyxima het volgende:
help, wat is die teddybear soap ding? wat voor geur?
Lekker juistquote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik wist dat soap zeep isHIWTK? Iewwww!
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef PeRi het volgende:
Een allround announcement, ze moet zich ook even op Lushalicious melden, ivm de veiling.
Gaan we weerquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Reese het volgende:
[..]
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.![]()
Laat dat even lekker hier achterwege, wil je?!![]()
Wat ben je toch een lekker wijfquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Reese het volgende:
[..]
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.![]()
Laat dat even lekker hier achterwege, wil je?!![]()
Zie PI! Niet zo moeilijk doen, hoor, ik maak een grapje naar PeRi, daar hoef je helemaal niet op te reageren. Jij reageert ook alleen als het je uitkomt, als iemand een vraag heeft of bijvoorbeeld foto's van haar tuut laat zien, wordt er rustig overheen geslowchat. No offence, maar doe dat dan ook bij mijn opmerking.quote:
Ladyxima, ik heb je mailtje binnen!! Dankjewel!!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Ladyxima het volgende:
eindelijk mailtje klaar en verstuurd... nu snel aankleden en naar school!
Ik was gister trouwens pas om half 1 smiddags thuis, en heb vooral geslapen...
en de smsjes van Marije kwam pas gisternacht binnen!! (héél erg slecht bereik op het feest, kreeg allemaal smsjes veeeeeeeel te laat binnen :S)
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het gewoon jammer vinden als het wéér zou ontaarden in onderling gekift, maar goed. Ik bedoel, het gaat over zéép. Laten we gewoon ophouden met de steken onder water en het gewoon gezellig maken met z'n allen
Dat was ook geenszins mijn insteekquote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het gewoon jammer vinden als het wéér zou ontaarden in onderling gekift
Eens!quote:Laten we ... het gewoon gezellig maken met z'n allen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was ook geenszins mijn insteek
[..]
Eens!
en ja, ik heb je quote verkloot, maar dat is niet bedoeld als steek onder water![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef ymme het volgende:
Voor mij geen Lush meer.
Blijk dus allergisch hiervoor te zijn..
Ik heb dus nog een hele hoop in de aanbieding..
Gil maar als je wat wilt hebben.
Heb geen tijd om een lijstje te maken.. Maar ik heb bijna alles wel van wat er in het assortiment zit.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik reserveer alvast alles voor XcUZ_Me als ze dit te laat ziet
![]()
Uit testen van de doktor..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ben je daar dan achter gekomen Ymme?
Je weet toch niet zeker dat het van alles van Lush komt, misschien alleen van bepaalde producten? Gooi nou niet meteen alles overboord, daar krijg je spijt van! Gewoon even stoppen met Lushen en Biodermallen (ik denk dat zonnebanken ook niet bevorderlijk is...), en dan na een tijdje langzaam aan weer wat dingetjes gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef ymme het volgende:
Voor mij geen Lush meer.
Blijk dus allergisch hiervoor te zijn..
Ik heb dus nog een hele hoop in de aanbieding..
Gil maar als je wat wilt hebben.
Heb geen tijd om een lijstje te maken.. Maar ik heb bijna alles wel van wat er in het assortiment zit.
Het is dus niet duidelijk of het nou van de lush komt, of van de zonnebank producten die ik gebruik, maar ik wil geen risico lopen.
Zit onder de jeuk nu, en de rode vlekken.![]()
D'r zit een houdbaarheids datum op.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je weet toch niet zeker dat het van alles van Lush komt, misschien alleen van bepaalde producten? Gooi nou niet meteen alles overboord, daar krijg je spijt van! Gewoon even stoppen met Lushen en Biodermallen (ik denk dat zonnebanken ook niet bevorderlijk is...), en dan na een tijdje langzaam aan weer wat dingetjes gebruiken.
Ja, maar niet alles verloopt toch binnen een maand? Gewoon lekker even niks gebruiken, de afgelopen maanden gebruikte je ook Lush, en had je nergens last van, toch? Dus waarom zou jenu dan plots een allergische reactie krijgen ervan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef ymme het volgende:
[..]
D'r zit een houdbaarheids datum op.
Dus ik wil gewoon geen risico nemen, ik heb gloednieuwe producten in de voorraadkast staan.
Ik heb ook 5 badproducten Ladyximaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Ladyxima het volgende:
5 bruisballenzitten wel lekkere dingetjes bij hoor
is er ook een lijstje, met wie wat heeft? (gewoon nieuwsgierig, vind het wel goed zo)
Ja het was echt moeilijk om te verdelen maar volgens mij zitten er verder wel veel van je voorkeuren tussenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Ladyxima het volgende:
oh, maar vind het niet erg hoor! dat is ook wel logisch, met 24 bruisballen
Ja zal ik doen en ik zal ook de barcode naar je mailenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Ladyxima het volgende:
trouwens... vava, zou je op het pakketje alsjeblieft met grote letters (bij het adres, anders negeert de bezorger het misschien) NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN willen zetten?
(en, ik ben misschien een beetje té voorzichtig.. kan je een foto van het pakje maken? want stel nou dat het wéér mis gaat bij de postnet zoals met het pakketje van kozakken, dan heb je een bewijs van hoe het eruit zag...)
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het nog niet precies wat ik heb, heb wel een kleine indicatie, maar ik laat me lekker verrassen als Vava het morgen komt brengen
super dankjewelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zal ik doen en ik zal ook de barcode naar je mailen
Wat mij betreft weer hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Aarti het volgende:
En dames, hoe voelen jullie je met je toetje? Volgend jaar weer?
En dan is het er hopelijk wat sneller dan deze keerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Aarti het volgende:
En dames, hoe voelen jullie je met je toetje? Volgend jaar weer?
Heb je al wat gezien, wat je graag zou willen hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef Aarti het volgende:
Wat wil je ervoor terug?
Doe eens een lijstje, anders
VOorlopig heb ik de bodem van mn portemonnee in zicht, dus ik laat het voor deze keer aan de overige dames in deze topic overquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien, wat je graag zou willen hebben.
Het meeste is ongebruikt.
Als ik weer fatsoenlijk op m'n benen kan staan, dat lijkt me wel handigquote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
Jeetje...allergisch voor Lush lijkt me echt geen pretje, maar wie weet is het niet alles van Lush, maar iets wat je eerst nog niet had? Ik zou iig niet zo rigoreus al je spulletjes weggeven, maar dat is mijn mening. En Marieke? Wanneer kom je met je toet toet de tuut brengen dan?![]()
(morgenavond ben ik er iig niet, dan ga ik uit eten, hoe romantisch en afgezaagd op Valentijnsdag
)
Zeg, ziek is ziek, dan kun je ook niet posten hier hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik weer fatsoenlijk op m'n benen kan staan, dat lijkt me wel handig
Je vergeet even dat jóuw spulletjes morgen al bij mij staanquote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ziek is ziek, dan kun je ook niet posten hier hoor!Nee hoor, pas als je bacterievrij bent, dan moet je een gil geven. Stel je voor dat mijn lieve spulletjes onder jou bacillen komen te zitten!
Sorry...de melige bui van vannacht is doorgeslagen naar vandaag. De hele dag heb ik er al last van...
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je vergeet even dat jóuw spulletjes morgen al bij mij staanen dat ik er dus de hele nacht overheen kan niezen
![]()
Ik zal kijken of ik een beetje kan mikkenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Doe maar alleen over Letters to Santa dan. Dat wordt toch een cadeautje...
Whehehe, lukt je vast wel... ik ga er weer vandoor, tot vanavondquote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een beetje kan mikken
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Vava het volgende:
Er staan hier een paar onherkenbaar verpakte pakketjeswaarvan op 1 pakket met grote letters "ALLEEN HUISADRES" staat
![]()
Zal je de buren zien kijkenquote:
Ik kom op 60,25 exclusief shirtquote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb toch even gekeken, was toch wel nieuwsgierig. Als ik alles lós had gekocht, had ik 59,85 moeten betalenen dat is exclusief het shirt en verzendkosten
Dus nu hetzelfde mét shirt voor 27,20
Ja alle pakketten:quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn!
Dus dat zijn puur de ingepakte pakketten en niet een optelsom van de losse producten?!
Wow...
Dat scheelt echt veel!!
Op de Christmas Massage bar na, maar veel genotsplezier aan de twee die hem wel hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh Shir, volgens mij ook bijna alles wat je wilde he?
In combinatie met de discrete verpakkingen wordt het nu wel érg dubieusquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op de Christmas Massage bar na, maar veel genotsplezier aan de twee die hem wel hebben
Ik weet het op grotendeels, maar nog niet helemaal preciesquote:
Whehehe....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In combinatie met de discrete verpakkingen wordt het nu wel érg dubieus
Voor de Christmas Massage bar heb ik lootjes gemaakt en mijn moeder heeft lootjes getrokkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op de Christmas Massage bar na, maar veel genotsplezier aan de twee die hem wel hebben
ja, ik zie het ook wel. Ik vind het zo al geweldigquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het op grotendeels, maar nog niet helemaal preciesLaat me morgen verrassen door Vava
Nou, ik ben blij dat het naar je zin is! Ik heb echt zoveel mogelijk rekening gehouden met je voorkeuren, daar heb je volgens mij ook wel een aantal vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, ik zie het ook wel. Ik vind het zo al geweldig
Ik had al gezegd, met Rockstar alleen al maak je me blij. Dus het kan al niet meer stukquote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat het naar je zin is! Ik heb echt zoveel mogelijk rekening gehouden met je voorkeuren, daar heb je volgens mij ook wel een aantal van
Mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had al gezegd, met Rockstar alleen al maak je me blij. Dus het kan al niet meer stuk
Niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooi![]()
Voor de Rockstar waren niet zo heel veel gegadigden dus dat was niet zo moeilijk
Nou, ik heb die Love Stack, daar zit een enorm stuk inquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Anitra het volgende:
Mocht je toch perse rockstar willen dan heb ik er nog wel 1 of 2 liggen
Ja jij was 1 van de gelukkigen die de loterij om de Christmas Massagebar heeft gewonnenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef JacMar het volgende:
Dit is mijn lijstje(Bedankt Vava!)
Letters To Santa Bath Ballistic
Jingle Spells Bath Ballistic
Christmas Party Bath Ballistic
Lush Pud Bath Ballistic
Snow Fairy Shower Gel
Christmas Kisses BBS
Teddy Bears' Bath Ballistic
Christmas Carol Bath Ballistic
Mr Butterball Bath Ballistic
The Christmas Massage Bar
Angels Delight Soap
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
@Ymme, allergisch? Of heb je geld nodig? Aangezien je meerdere dingen verkoopt?
Hoe en wat de situatie is, ik vind het sneu voor haar, ik zag haar topics. Ik hoop voor haar dat het allemaal goed komtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik hoop niet dat Ymme het vervelend vindt dat ik dit hier zeg, maar ze had wat relatieproblemen waardoor ze even niet zeker is/was van haar financiële situatie. Staat ook in een ander topic, dus het is niet geheim, maar goed. Laat haar dus maar lekker een keertje met rust. Het lijkt me haar zaak wat ze wel of niet wil verkopen, en om welke reden.
Ja ik ben heel tevreden!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook gekregen wat je wilde JacMar?![]()
Ik post mn lijstje morgen
Ze moet niet liegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
jeetje man laat yme toch eens.. ik snap niet dat jullie telkens over dezelfde heen vallen..![]()
Ja!quote:
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Bob. het volgende:
301,25 euroEn jullie hebben 120 betaald right
Volgend jaar doe ik ook mee
![]()
Jij ook al zo'n leuk valentijnscadeauquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Anitra het volgende:
Heeft jou vriendje met de mijn gesproken Xcuz-me
Ik kreg vanmorgen ook de Love stack
Hij had gister de lunch overslagen met als smoes een meeting en was eerder van zijn werk vertrokken om ff naar de Leidsestraat te gan
Dat krijg ik elke dag al van hem, maar omdat het valentijnsdag is voor deze keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb heel veel liefde gehad van mijn vriendje, telt dat ook?
Ja dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat krijg ik elke dag al van hem, maar omdat het valentijnsdag is voor deze keer
Zeker! En Mange Too ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Love Bug ruikt lekker![]()
Dat had ik niet verwacht!
Verslaafde!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verslaafde!
Een beetje bij visite gaan zitten Fok!ken![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had mn lijstje ook nog niet gepost zag ik
Jingle Spells Bath Ballistic
Snow Fairy Shower Gel
Iridescent Glitterbug
Bohemian Soap
Angels Delight Soap
Snowcake Soap
Ruby Red Slippers BBS
Twinkle Bath Ballistic