Tis niet te hopen, want dan slaapt ze morgenmiddag nog.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die gewoon nóg aan het feesten ofzo
Tja, dan moet ze het maar doen met de left-overs hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis niet te hopen, want dan slaapt ze morgenmiddag nog.
Dan is het te hopen voor haar dat dat precies de dingen zijn die ze graag wil hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, dan moet ze het maar doen met de left-overs he![]()
Ze zou er dus vandaag wel zijn...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Ladyxima het volgende:
als er veel bruisballen inzitten, wil ik er wel 1tje dan, dan geef ik die aan een vriendin
maar ik zie het morgen dan wel!
Ladyximaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zou er dus vandaag wel zijn...
Weird
Je kan het bij jou thuis horenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Vaav gil eens nie zo hard![]()
had ik al gezegd dat ik evrliefd ben op sweetie pie![]()
Wil je Sweety Pie kwijtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
ik vind Sweetie Pie niet zo lekker meerHeb nog een halve fles als douchegel staan, en nog een kwart jelly over. Ik hoop dat het ''lekkere luchtje'' weer terug gaat komen, anders is het zonde.
Nog niet. Ik kijk nog even aan, misschien dat de liefde weer opbloeit. Zo niet, dan weet ik nu bij wie ik het kwijt kanquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog niet. Ik kijk nog even aan, misschien dat de liefde weer opbloeit. Zo niet, dan weet ik nu bij wie ik het kwijt kan
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Je kan het bij jou thuis horen![]()
Sweety Pie is ook geweldig lekker
ben ik blij met mijn drie kuipjes volquote:
Jij Sweety Pie-azerquote:
Jaaaaaa daar kan ik geen genoeg van hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij Sweety Pie-azer
Je hebt de mijne ook al
Aaaaaah.... dat hoorde ik daarnetquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je schreeuwde me dochtertje wakker
![]()
die gilde ineens VAAAH VAAAH VAAAH VAAAAAAAAH![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaaaah.... dat hoorde ik daarnet
Slaapt ze weer inmiddels?
Whahahahaha okayquote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav, vertel eens van je Smitten-avonturen op je werkDat is zo vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |