Zou je dat willen doen?? Te gekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Oooh jammer....Zal ik je een sms sturen? Wil ik wel doen hoor![]()
Ja doe maar ;-)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?? Te gekzal ik mn nummer doorgeven via priveberichtje op lushalicious?
Bars schuimen inderdaad geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend voor het eerst een shampoo bar klont ding gebruikt, en wat schuimt dat ding zegEerst had ik het zo in m'n handen en wreef ik er wat in, en het schuimde voor geen meter. Ik was al bang voor miskoop van het jaar zeg maar, aangezien ik er 2 heb. Toen wreef ik hem eventjes in m'n natte haar en het was alsof hij ontplofte, ik had echt gelijk m'n hele kop vol shampoo. En het ruikt ook best lekker
Ook m'n proefje van Honey I Washed the Kids aangebroken, de hele douchecabine ruikt er nu naar![]()
Lijkt me ok, toch?quote:Okay, ja ik ben van plan om morgen een lijst te maken met alles wat er in zit en die naar iedereen te mailen, dan kunnen ze aangeven wat ze graag willen hebben en dan probeer ik daar met verdelen zoveel mogelijk rekening mee te houden. En dan maandag pakketjes naar het postkantoor brengen. Dinsdag kom ik dan naar jou met jouw spullen en die van Shirley.
Lijkt mij ook prima!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg net een mailtje van Vava met een plan de campagne:
[..]
Lijkt me ok, toch?
En ja, mailtje gepost met toestemming
klinkt goed, maar wat nou als we bijvoorbeeld alle 5 hetzelfde aangeven te willen hebben? (en daar niet zoveel van inzit bijvoorbeeld...) wordt er dan nog wel overlegd dan ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg net een mailtje van Vava met een plan de campagne:
[..]
Lijkt me ok, toch?
En ja, mailtje gepost met toestemming
Mocht dat zo zijn, dan zien we dat dan wel toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
klinkt goed, maar wat nou als we bijvoorbeeld alle 5 hetzelfde aangeven te willen hebben? (en daar niet zoveel van inzit bijvoorbeeld...) wordt er dan nog wel overlegd dan ofzo?
(ja, ik klink als een lastige tantemaar dat valt heus wel mee hoor
)
Misschien zitten er wel 50 bruisballen inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Ladyxima het volgende:
als er veel bruisballen inzitten, wil ik er wel 1tje dan, dan geef ik die aan een vriendin
maar ik zie het morgen dan wel!
En dat duurt nog wel even denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel 50 bruisballen in
Laten we eerst de hele lijst maar afwachten
Het eerste tuutpakket is inderdaad foetsie. Volgens mij verduisterd door een postbeamte, maar goed we zullen het wel nooit weten. Gelukkig is versie 2 wel goed aangekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef lotje11 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het eerste tuut pakket op mysterieuze wijze verdwenen is??? Maar joepie dat jullie hem eindelijk hebben!!
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net een grote teleurstelling meegemaakt...
Douchen met je favo Lush zeepjes en er he-le-maal níets van ruiken
Reincarnate is niks. Alsof je beton over je hoofdhuid staat te schuren
Je hebt nu buitensporig geweld gebruikt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenKreeg het er dus met geen mogelijkheid weer uit.
Dat heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenKreeg het er dus met geen mogelijkheid weer uit.
Nee, nog net nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt nu buitensporig geweld gebruikt?
Vetvrij papiertje onderin doen en je hebt er geen last meer van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke shampoo heb je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me haar weer wassen met de shampooIk vind dat effect zo leuk
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vetvrij papiertje onderin doen en je hebt er geen last meer van.
Of een paar druppeltjes lijm.
* Anitra bestelt een nieuwe F5 knop voor Xcuz-Mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit ook in het Idols-topic te posten. M'n F5 trekt het niet meer
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
* Anitra bestelt een nieuwe F5 knop voor Xcuz-Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |