nu al stilgevallen?quote:
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Lees even teruggenoeg mannen
Ik ken er in elk geval een paar die Lush gebruiken
Niet een bepaald typequote:Op maandag 13 februari 2006 01:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?
Oei, denk je dat ik dat wel kan?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu al stilgevallen?
En wel ontopic blijven als je hier post, he?![]()
Ja, je hebt echt wat gemist Anitraquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig dames lig ik de hele nacht wakker, geen zin om mijn warme bed te verlaten en nu lees ik dat ik me kostelijk had kunnen vermaken
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Anitra het volgende:
Jemig dames lig ik de hele nacht wakker, geen zin om mijn warme bed te verlaten en nu lees ik dat ik me kostelijk had kunnen vermaken
Evenstar je 4e bakje Sweetie Pie is inmiddels ook aan gebroken hoor
En je hebt de Assisi gebruiktIk vind dat echt geweldige shampoo, paar druppeltjes nodig en zo uit gespoeld
Ik zat vannacht weer eens met de Lush Times op schoot te kijken wat er aan gevuld moet worden hier en schrok me rot. Kwam uit op een euro of 85
Nou als dat waar was wil ik wel een hele grote vogelkooi in de kamerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef Vava het volgende:
Mijn avontuur met Smitten op mijn werk
Op een vrijdagavond zat ik naast een collega (ik heb geen vaste plek omdat ik te weinig uren werk) en ik smeerde mijn handen in met Smitten, wat ik wel vaker doeheeeeeel vaak zelfs
Paar minuten later zegt die collega: "hmm.... het ruikt hier naar wat je in een dierenwinkel ruikt, bij de vogels", dus ik zeg: "misschien ruik je mijn handcreme?
" zij ruiken en ja dat was het dus
Volgende dag zat ik naast een andere collega, ik smeer zoals gewoonlijk weer lekker mijn handjes in met Smittenhoor ik die collega ineens: "hmm... het ruikt hier naar vogelkooi!" ik:
![]()
![]()
![]()
geef haar mijn potje Smitten..... jahoor
zij vond mijn smitten naar vogelkooi ruiken
![]()
Geen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 01:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wauw. Wat voor types zijn dat dan?
Zeep. Geur: HIWTKquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Ladyxima het volgende:
help, wat is die teddybear soap ding? wat voor geur?
Lekker juistquote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik wist dat soap zeep isHIWTK? Iewwww!
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef PeRi het volgende:
Een allround announcement, ze moet zich ook even op Lushalicious melden, ivm de veiling.
Gaan we weerquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Reese het volgende:
[..]
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.![]()
Laat dat even lekker hier achterwege, wil je?!![]()
Wat ben je toch een lekker wijfquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Reese het volgende:
[..]
De valentijnsactie veiling is een forumspecifieke-actie van een ander forum.![]()
Laat dat even lekker hier achterwege, wil je?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |