Ja! Maar goed, dan had ik ook mijn cadeautje terug moeten geven.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus Shir, had je niet zoiets van: "Nou geef het dan maar terug?"
Zou ik wel hebben
Dat ligt nu ook tussen je kleren, als wraak?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja! Maar goed, dan had ik ook mijn cadeautje terug moeten geven.
Hmm... best een goed idee om het tussen de kleren te leggen, alleen vergeet ik dan wat ik heb en dat het daar ligtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef _evenstar_ het volgende:
HIer liggen de zepen die nog niet in gebruik zijn ook tussen de kleding
en het laatste stuk temptation ligt er ook al maanden
hij ruikt zo lekker dus sonde om te gebruiken![]()
Ja erg hequote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav![]()
![]()
Ik moet er iedere keer weer zo hard om lachen! Volgende keer wel je hamsterzaagselzeep ook meenemen he?
Ja erg hequote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef _evenstar_ het volgende:
jou collega\s zijn een beetje vreemd![]()
Doet Shirley het nou ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
ShirleyHou eens op met hele tijd hetzelfde te posten
Zeg! Nu ben ik het zat!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op m'n werk, kijken wat mijn collega's zeggen
Jaquote:
Ik weet het niet! Het lijkt er wel opquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef _evenstar_ het volgende:
heerst in rotterdam en omstrekenik voel een volgende TT opkomen
![]()
Jaquote:
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nu nog wel durf te Lush-koerieren naar je hoor Shirley
Ik zat al dicht in de buurtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...
van..... straat...3..... GE....
![]()
quote:
Ik zit er midden in:')quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Na twaalven draai ik altijd door...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Welck een spitsvondighe woordspelingh op deezen tijdstiphquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Slaap lekker dames, het was weer gezellig, en Vava, ik hoop dat je morgen snel wat van ladyximaarikxiejenie hoort.![]()
Jaaaaa moet je doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Maar voor nu ga ik slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer.. maar de Smitten gaat mee naar m'n werk! En dan ga ik de kindertjes ook insmerenDan ruiken ze allemaal naar Lush
Doe ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa moet je doenvertel je hun reacties ook hier
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al die ouders:
"Het leek wel een hamsterkooi! [afbeelding] En zo rook het ook!"
Lees even terugquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
tuurlijk niet, mallerdquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |