Jaquote:
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nu nog wel durf te Lush-koerieren naar je hoor Shirley
Ik zat al dicht in de buurtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voel je niet aan waar m'n huis is?
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... Ik krijg het exacte adres nu doorgestraald...
van..... straat...3..... GE....
![]()
quote:
Ik zit er midden in:')quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Na twaalven draai ik altijd door...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef _evenstar_ het volgende:
stelletje debielen , iets teveel lush gesnoven vandaag![]()
Welck een spitsvondighe woordspelingh op deezen tijdstiphquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Slaap lekker dames, het was weer gezellig, en Vava, ik hoop dat je morgen snel wat van ladyximaarikxiejenie hoort.![]()
Jaaaaa moet je doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Maar voor nu ga ik slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer.. maar de Smitten gaat mee naar m'n werk! En dan ga ik de kindertjes ook insmerenDan ruiken ze allemaal naar Lush
Doe ik!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaaa moet je doenvertel je hun reacties ook hier
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al die ouders:
"Het leek wel een hamsterkooi! [afbeelding] En zo rook het ook!"
Lees even terugquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
tuurlijk niet, mallerdquote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef thabit het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit weleens een man in deze reeks gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |