Ja, had ik een PI moeten gebruiken?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
uhm, je weet dat ik een grapje maak, toch?![]()
Ik ook!!quote:
Geen idee wat een PI is, maar ok, nuff said.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, had ik een PI moeten gebruiken? :$
Die smileys bovenin je post.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee wat een PI is, maar ok, nuff said.
Het posticoontje, zoals de opgestoken duim in mijn berichtjequote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Een PI is een posticon... Dat ding wat bij mij nu een lachend popke is linksboven m'n post...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
aha ok, thanks!quote:
Zeg nooit nooit... Een van de platenpakketjes van m'n man was ook mét handtekeningquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen is de kans dat deze zending bij de buren is afgegeven nihil omdat er voor getekend moet worden helaas....
Dus ik vrees dat we die tuut nooit meer gaan zien
Maar, we hebben er één, dus niet zeuren
Nou, laten we het hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit... Een van de platenpakketjes van m'n man was ook mét handtekening(bewust omdat het zo vaak elders wordt afgeleverd... Het heeft geholpen merk je wel
)
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!quote:
Neuj, dan mogen wíj ook meedelenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!
Of sturen jullie hem dan lief en braaf terug?![]()
Ach, een beetje dromen moet kunnen toch... Dat maakt het leven een stuk leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
Dat gebeurt toch niet.
Dat is waar.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, een beetje dromen moet kunnen toch... Dat maakt het leven een stuk leuker
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat er ná dinsdag met de valentijnszooi gaat gebeuren. Misschien komt er dan wel een nieuwe toet-actie....
Ik reken er totaal niet op, er moest getekend worden, mijn moeder heeft voor deze toet getekend. Maar je weet nooit natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat zou wel ultieme genoegdoening zijn he, twee toetjes!
Of sturen jullie hem dan lief en braaf terug?![]()
Ik hoop alleen niet dat hij dan komt als ik in China benquote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet wel dat kozakken het wel gehad heeft met een pakketje uit Engeland. Dat kwam ook maar niet en bij haar duurde het iets van 6 weken voor dat Lush UK zei "ok we sturen een nieuwe". En een week nadat pakket 2 binnen was gekomen, kwam pakket 1 alsnog.
Dan hang je een briefje op je deur met een forward adres voor als lush toch iets komt brengen...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat hij dan komt als ik in China ben
Zou je niet erg vinden hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan hang je een briefje op je deur met een forward adres voor als lush toch iets komt brengen...
ik mail je m'n adres straks wel ff door voor op het briefje![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Bob. het volgende:
En alweer een nieuw topicLadyxima heeft heel wat bij te lezen als ze weer terug gevonden is
![]()
Ze weet van geen ophoudenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die gewoon nóg aan het feesten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |