Whehehe....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In combinatie met de discrete verpakkingen wordt het nu wel érg dubieus
Voor de Christmas Massage bar heb ik lootjes gemaakt en mijn moeder heeft lootjes getrokkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op de Christmas Massage bar na, maar veel genotsplezier aan de twee die hem wel hebben
ja, ik zie het ook wel. Ik vind het zo al geweldigquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het op grotendeels, maar nog niet helemaal preciesLaat me morgen verrassen door Vava
Nou, ik ben blij dat het naar je zin is! Ik heb echt zoveel mogelijk rekening gehouden met je voorkeuren, daar heb je volgens mij ook wel een aantal vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, ik zie het ook wel. Ik vind het zo al geweldig
Ik had al gezegd, met Rockstar alleen al maak je me blij. Dus het kan al niet meer stukquote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat het naar je zin is! Ik heb echt zoveel mogelijk rekening gehouden met je voorkeuren, daar heb je volgens mij ook wel een aantal van
Mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had al gezegd, met Rockstar alleen al maak je me blij. Dus het kan al niet meer stuk
Niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooi![]()
Voor de Rockstar waren niet zo heel veel gegadigden dus dat was niet zo moeilijk
Nou, ik heb die Love Stack, daar zit een enorm stuk inquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Anitra het volgende:
Mocht je toch perse rockstar willen dan heb ik er nog wel 1 of 2 liggen
Ja jij was 1 van de gelukkigen die de loterij om de Christmas Massagebar heeft gewonnenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef JacMar het volgende:
Dit is mijn lijstje(Bedankt Vava!)
Letters To Santa Bath Ballistic
Jingle Spells Bath Ballistic
Christmas Party Bath Ballistic
Lush Pud Bath Ballistic
Snow Fairy Shower Gel
Christmas Kisses BBS
Teddy Bears' Bath Ballistic
Christmas Carol Bath Ballistic
Mr Butterball Bath Ballistic
The Christmas Massage Bar
Angels Delight Soap
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef PeRi het volgende:
@Ymme, allergisch? Of heb je geld nodig? Aangezien je meerdere dingen verkoopt?
Hoe en wat de situatie is, ik vind het sneu voor haar, ik zag haar topics. Ik hoop voor haar dat het allemaal goed komtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik hoop niet dat Ymme het vervelend vindt dat ik dit hier zeg, maar ze had wat relatieproblemen waardoor ze even niet zeker is/was van haar financiële situatie. Staat ook in een ander topic, dus het is niet geheim, maar goed. Laat haar dus maar lekker een keertje met rust. Het lijkt me haar zaak wat ze wel of niet wil verkopen, en om welke reden.
Ja ik ben heel tevreden!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook gekregen wat je wilde JacMar?![]()
Ik post mn lijstje morgen
Ze moet niet liegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
jeetje man laat yme toch eens.. ik snap niet dat jullie telkens over dezelfde heen vallen..![]()
Ja!quote:
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Bob. het volgende:
301,25 euroEn jullie hebben 120 betaald right
Volgend jaar doe ik ook mee
![]()
Jij ook al zo'n leuk valentijnscadeauquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Anitra het volgende:
Heeft jou vriendje met de mijn gesproken Xcuz-me
Ik kreg vanmorgen ook de Love stack
Hij had gister de lunch overslagen met als smoes een meeting en was eerder van zijn werk vertrokken om ff naar de Leidsestraat te gan
Dat krijg ik elke dag al van hem, maar omdat het valentijnsdag is voor deze keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb heel veel liefde gehad van mijn vriendje, telt dat ook?
Ja dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat krijg ik elke dag al van hem, maar omdat het valentijnsdag is voor deze keer
Zeker! En Mange Too ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Love Bug ruikt lekker![]()
Dat had ik niet verwacht!
Verslaafde!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verslaafde!
Een beetje bij visite gaan zitten Fok!ken![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had mn lijstje ook nog niet gepost zag ik
Jingle Spells Bath Ballistic
Snow Fairy Shower Gel
Iridescent Glitterbug
Bohemian Soap
Angels Delight Soap
Snowcake Soap
Ruby Red Slippers BBS
Twinkle Bath Ballistic