Ja het was echt moeilijk om te verdelen maar volgens mij zitten er verder wel veel van je voorkeuren tussenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Ladyxima het volgende:
oh, maar vind het niet erg hoor! dat is ook wel logisch, met 24 bruisballen
Ja zal ik doen en ik zal ook de barcode naar je mailenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Ladyxima het volgende:
trouwens... vava, zou je op het pakketje alsjeblieft met grote letters (bij het adres, anders negeert de bezorger het misschien) NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN willen zetten?
(en, ik ben misschien een beetje té voorzichtig.. kan je een foto van het pakje maken? want stel nou dat het wéér mis gaat bij de postnet zoals met het pakketje van kozakken, dan heb je een bewijs van hoe het eruit zag...)
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het nog niet precies wat ik heb, heb wel een kleine indicatie, maar ik laat me lekker verrassen als Vava het morgen komt brengen
super dankjewelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zal ik doen en ik zal ook de barcode naar je mailen
Wat mij betreft weer hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Aarti het volgende:
En dames, hoe voelen jullie je met je toetje? Volgend jaar weer?
En dan is het er hopelijk wat sneller dan deze keerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Aarti het volgende:
En dames, hoe voelen jullie je met je toetje? Volgend jaar weer?
Heb je al wat gezien, wat je graag zou willen hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef Aarti het volgende:
Wat wil je ervoor terug?
Doe eens een lijstje, anders
VOorlopig heb ik de bodem van mn portemonnee in zicht, dus ik laat het voor deze keer aan de overige dames in deze topic overquote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb je al wat gezien, wat je graag zou willen hebben.
Het meeste is ongebruikt.
Als ik weer fatsoenlijk op m'n benen kan staan, dat lijkt me wel handigquote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
Jeetje...allergisch voor Lush lijkt me echt geen pretje, maar wie weet is het niet alles van Lush, maar iets wat je eerst nog niet had? Ik zou iig niet zo rigoreus al je spulletjes weggeven, maar dat is mijn mening. En Marieke? Wanneer kom je met je toet toet de tuut brengen dan?![]()
(morgenavond ben ik er iig niet, dan ga ik uit eten, hoe romantisch en afgezaagd op Valentijnsdag
)
Zeg, ziek is ziek, dan kun je ook niet posten hier hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik weer fatsoenlijk op m'n benen kan staan, dat lijkt me wel handig
Je vergeet even dat jóuw spulletjes morgen al bij mij staanquote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ziek is ziek, dan kun je ook niet posten hier hoor!Nee hoor, pas als je bacterievrij bent, dan moet je een gil geven. Stel je voor dat mijn lieve spulletjes onder jou bacillen komen te zitten!
Sorry...de melige bui van vannacht is doorgeslagen naar vandaag. De hele dag heb ik er al last van...
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je vergeet even dat jóuw spulletjes morgen al bij mij staanen dat ik er dus de hele nacht overheen kan niezen
![]()
Ik zal kijken of ik een beetje kan mikkenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Doe maar alleen over Letters to Santa dan. Dat wordt toch een cadeautje...
Whehehe, lukt je vast wel... ik ga er weer vandoor, tot vanavondquote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een beetje kan mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |