Zie PI! Niet zo moeilijk doen, hoor, ik maak een grapje naar PeRi, daar hoef je helemaal niet op te reageren. Jij reageert ook alleen als het je uitkomt, als iemand een vraag heeft of bijvoorbeeld foto's van haar tuut laat zien, wordt er rustig overheen geslowchat. No offence, maar doe dat dan ook bij mijn opmerking.quote:
Ladyxima, ik heb je mailtje binnen!! Dankjewel!!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Ladyxima het volgende:
eindelijk mailtje klaar en verstuurd... nu snel aankleden en naar school!
Ik was gister trouwens pas om half 1 smiddags thuis, en heb vooral geslapen...
en de smsjes van Marije kwam pas gisternacht binnen!! (héél erg slecht bereik op het feest, kreeg allemaal smsjes veeeeeeeel te laat binnen :S)
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het gewoon jammer vinden als het wéér zou ontaarden in onderling gekift, maar goed. Ik bedoel, het gaat over zéép. Laten we gewoon ophouden met de steken onder water en het gewoon gezellig maken met z'n allen
Dat was ook geenszins mijn insteekquote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het gewoon jammer vinden als het wéér zou ontaarden in onderling gekift
Eens!quote:Laten we ... het gewoon gezellig maken met z'n allen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was ook geenszins mijn insteek
[..]
Eens!
en ja, ik heb je quote verkloot, maar dat is niet bedoeld als steek onder water![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef ymme het volgende:
Voor mij geen Lush meer.
Blijk dus allergisch hiervoor te zijn..
Ik heb dus nog een hele hoop in de aanbieding..
Gil maar als je wat wilt hebben.
Heb geen tijd om een lijstje te maken.. Maar ik heb bijna alles wel van wat er in het assortiment zit.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik reserveer alvast alles voor XcUZ_Me als ze dit te laat ziet
![]()
Uit testen van de doktor..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ben je daar dan achter gekomen Ymme?
Je weet toch niet zeker dat het van alles van Lush komt, misschien alleen van bepaalde producten? Gooi nou niet meteen alles overboord, daar krijg je spijt van! Gewoon even stoppen met Lushen en Biodermallen (ik denk dat zonnebanken ook niet bevorderlijk is...), en dan na een tijdje langzaam aan weer wat dingetjes gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef ymme het volgende:
Voor mij geen Lush meer.
Blijk dus allergisch hiervoor te zijn..
Ik heb dus nog een hele hoop in de aanbieding..
Gil maar als je wat wilt hebben.
Heb geen tijd om een lijstje te maken.. Maar ik heb bijna alles wel van wat er in het assortiment zit.
Het is dus niet duidelijk of het nou van de lush komt, of van de zonnebank producten die ik gebruik, maar ik wil geen risico lopen.
Zit onder de jeuk nu, en de rode vlekken.![]()
D'r zit een houdbaarheids datum op.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je weet toch niet zeker dat het van alles van Lush komt, misschien alleen van bepaalde producten? Gooi nou niet meteen alles overboord, daar krijg je spijt van! Gewoon even stoppen met Lushen en Biodermallen (ik denk dat zonnebanken ook niet bevorderlijk is...), en dan na een tijdje langzaam aan weer wat dingetjes gebruiken.
Ja, maar niet alles verloopt toch binnen een maand? Gewoon lekker even niks gebruiken, de afgelopen maanden gebruikte je ook Lush, en had je nergens last van, toch? Dus waarom zou jenu dan plots een allergische reactie krijgen ervan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef ymme het volgende:
[..]
D'r zit een houdbaarheids datum op.
Dus ik wil gewoon geen risico nemen, ik heb gloednieuwe producten in de voorraadkast staan.
Ik heb ook 5 badproducten Ladyximaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Ladyxima het volgende:
5 bruisballenzitten wel lekkere dingetjes bij hoor
is er ook een lijstje, met wie wat heeft? (gewoon nieuwsgierig, vind het wel goed zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |