Ik weet nog niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, daar kun je niet bij studeren of werken, dat lijkt me duidelijk.
Maar heb je geen behoefte aan een of andere invulling van de andere dagen? Of heb je die nodig om bij te komen?
Gewoon even kijken of het aanslaat idd. Daarna kun je misschien voorzichtig verder gaan plannenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
ok ok, gaan we hier door...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef Reya het volgende:
En ik ben hier ook al
Althans, heel even, want ik ga slapen
Lijkt me erg lastigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat gaat.
Eerdt de eerste weken maar afwachten..
De therapie zou een jaar gaan duren
als het goed is wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig
Maar het is wel nodig, neem ik aan, dus je wordt er op den duur beter van.
Maar ja, daar hebje nu niets aan.quote:
dan ieder geval alvast bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ja, daar hebje nu niets aan.
In ieder geval alvast een keertje sterkte qu
ik hoop t wel jaquote:
dan kom ik daar never nooit meer terug!quote:Zolang ze maar geen elektro-shocks gaan doen![]()
quote:
Mja, gister een film over gezien. Althans, over de gevolgen daarvan. Slechte film, maar ook slechte gevolgenquote:electro-shocks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef het_fokschaap het volgende:heb ik eindelijk m'n eigen computer op het netwerk bij m'n ouders...is iedereen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |