'Volgens de rechter is homoseksualiteit echter 'slechts een persoonlijkheidsstoornis'quote:
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, face it. Je hebt een persoonlijkheidsstoornis. En je kunt maar beter niet autorijden.
Mjah. Ik heb zitten tellen, ik had gisteren tegen de 500 posts.quote:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupje
Zeemeermin van Kopenhagen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Doffy het volgende:
Briljante TT btw
Alicey on the rocks doet me denken aan de zeemeermin van Kopenhagen
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezen
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Kleine Zeemeermin.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, de Kleine Zeemeermin:
[afbeelding]
Reya denkt dat whiskey interessanter is dan bloed, wat ik op zich kan beamen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Ik drink liever bloed dan whisky.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Reya denkt dat whiskey interessanter is dan bloed, wat ik op zich kan beamen.
Werk te doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef Bensel het volgende:
Ey, alicey, volgens mij heb je nog werk te doen
Vampieren kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik drink liever bloed dan whisky.
[afbeelding]
mijn oude nieuwe slowchat staat nog open.. die kan volgens mij wel dicht..quote:
Men is bezig de schade in te halen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer een nieuw topic
Niet bij te houden hier!
Ik zag het al ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
mijn oude nieuwe slowchat staat nog open.. die kan volgens mij wel dicht..
je uiteraard, en mijn postaantal mag ook wel weer eens omhoog..quote:
Als je de boeken over vampiers leest van Anne Rice wordt vampier zijn ineens erg aantrekkelijk. He tis erg mooi en min of meer erotisch beschreven.quote:
Ja, ze zuipen bloed.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom? Slechte ervaringen mee?
Is dat niet vaker het geval bij boeken en films over vampieren, dat het vol zit met erotiek?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je de boeken over vampiers leest van Anne Rice wordt vampier zijn ineens erg aantrekkelijk. He tis erg mooi en min of meer erotisch beschreven.
We zijn indd weer in een HFC-fase belandquote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer een nieuw topic
Niet bij te houden hier!
De mijne eigenlijk niet, ik heb al geen leven als je naar mijn postaantal kijkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
je uiteraard, en mijn postaantal mag ook wel weer eens omhoog..
Dan hoef je me niet helemaal door te strepenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zijn indd weer in een HFC-fase beland
Dit is haast VHFC of UHFC.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zijn indd weer in een HFC-fase beland
Ja maar.. Jij bent Mod.. die horen (waarom schreef ik hier bijna hoeren?) bijna geen leven te hebben..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
De mijne eigenlijk niet, ik heb al geen leven als je naar mijn postaantal kijkt.
Er zit niet echt erotiek in in de zin van sexuele passages ofzo, maar de beschrijving van het drinken van het bloed, de dans met de aanstaande slachtoffers wordt op een dusdanige manier beschreven dat er toch wel een erotisch tintje aan zit. Maar er komt geen sex in voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet vaker het geval bij boeken en films over vampieren, dat het vol zit met erotiek?
S..s..ss..sss..sssorryquote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef miss_sly het volgende:
Dan hoef je me niet helemaal door te strepen![]()
![]()
Bloody Mary is vodka met tomatensap. Bloody Mary is best lekker zonder tomatensap.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef Bensel het volgende:
zouden vampieren bloed met whiskey lekker vinden? (is dat toevallig een bloody mary?)
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef Bensel het volgende:
zouden vampieren bloed met whiskey lekker vinden? (is dat toevallig een bloody mary?)
Ik denk dat je veel van me kan zeggen, maar dat ik een hoer ben?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja maar.. Jij bent Mod.. die horen (waarom schreef ik hier bijna hoeren?) bijna geen leven te hebben..![]()
OK, al goed.quote:
Erotiek heeft voor mij ook geen directe verbinding met sex.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zit niet echt erotiek in in de zin van sexuele passages ofzo, maar de beschrijving van het drinken van het bloed, de dans met de aanstaande slachtoffers wordt op een dusdanige manier beschreven dat er toch wel een erotisch tintje aan zit. Maar er komt geen sex in voor.
Ken ik niet, maar wil ik wel hebben. Kun je hem uppen bij me of mailen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
Wie vind trouwens nog meer ERA - the Mass opwindende muziek?
nou eum.. over dat hoer.. sorry..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel van me kan zeggen, maar dat ik een hoer ben?Licht eens toe?
Mjah dat stigma drukt wel op mods inderdaad.
Ja, voor straf moet je me slaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou eum.. over dat hoer.. sorry..![]()
krijg ik nu straf?
Hey, te gekquote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef miss_sly het volgende:
De oude nieuwe, nieuw oude, anyway, de mooie gele lay-out is terug![]()
Woeiiii!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef miss_sly het volgende:
De oude nieuwe, nieuw oude, anyway, de mooie gele lay-out is terug![]()
meel is verstuurd nar je fok adresquote:Op maandag 6 juni 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar wil ik wel hebben. Kun je hem uppen bij me of mailen?
Ik tegenwoordig ook.. Maar dat is gewenning. Toen we overgingen naar Replique, en alleen de silver layout hadden heb ik daar best flink aan moeten wennen..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind die oude nieuwe oude nieuwe lay-out maar lelijk.
Is dat die verkrachte versie van de Carmina Burana? Ik vind het origineel mooierquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
Wie vind trouwens nog meer ERA - the Mass opwindende muziek?
Ik heb ook zo ongeveer van alles wat.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Bensel het volgende:
ik hb best wel een uitgebreide muzieksmaak merk ik.. van klassiek tot pop, celtic, blues, jazz, rammstein, enz enz
Dat is wel jammer ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hey, te gek
Alleen jammer dat de layout niet gecentreerd is.
AH.. dus dat is dat stuk.. ik wist niet zeker of zij het hadden verzonnen of niet.. ik zal ook op zoek gaan naar dat stukquote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is dat die verkrachte versie van de Carmina Burana? Ik vind het origineel mooier
Ik zal de volgende keer niet gemeen tegen je doen dan.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik ben express gemeen lief voor je geweest![]()
Jij bent ook al van 2002. Dat is ook al een tijdjequote:
Mjah, ik toch ook.. Ben teveel gewend aan silver nu..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja.
Maar het is wel nostalgie
En ik denk dat ik voor dagelijks gebruik toch die andere neem
Het is niet zo mooi, nu, maar het is wel een stukje nostalgiequote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind die oude nieuwe oude nieuwe lay-out maar lelijk.
Vooral het kleurenschema heb ik het psychisch erg moeilijk mee gehad in het begin. Nu vind ik echter die andere layouts weer erg fel.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet zo mooi, nu, maar het is wel een stukje nostalgie
En zoals Alicey zegt, in het begin was de standaard van nu erg wennen en vond ik dat ook maar niets.
Nouja, je bent denk ik wel de oldbieste hier. Mijn eerste account heeft een UID ergens in de 29000.quote:
Ik vond vooral ook het letterype duidelijker, en de donkere en gele vakken om en om had ook wel wat. Ik vond silver in het begin echt helemaal niets!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral het kleurenschema heb ik het psychisch erg moeilijk mee gehad in het begin. Nu vind ik echter die andere layouts weer erg fel.
Ja, ik ook. Breuls heeft ons er onder gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond vooral ook het letterype duidelijker, en de donkere en gele vakken om en om had ook wel wat. Ik vond silver in het begin echt helemaal niets!
Maar eerlijk gezegd blijf ik nu toch wel bij silver
Ik niet, dus ik kon lekker ongenuanceerd kankeren op de nieuwe layout.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
Ik heb tenminste de grote overgang van vorig jaar binnen de crew mogen meemaken. Weliswaar als groentje, maar toch
't Is gewoon O Fortuna.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef Bensel het volgende:
AH.. dus dat is dat stuk.. ik wist niet zeker of zij het hadden verzonnen of niet.. ik zal ook op zoek gaan naar dat stuk
Dat had ik inmiddels al door..quote:
Ik realiseer me nu wel hoe vriendelijk voor mijn mede-crew ik toen was. Tegenwoordig zou ik tenminste een bijdrage hebben geleverd waar mijn superieuren niet op zitten te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik kon lekker ongenuanceerd kankeren op de nieuwe layout.
Goedenavond RCquote:Op maandag 6 juni 2005 21:55 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Last van m'n maag
.
Net alle fakkels op mijn dakterras aangestoken (vuur) maar meteen weer uitgedaan, want de wind zorgde er voor dat niet alleen de lontjes maar ook de fakkels zelf gingen branden en dat vond ik wel heel tof (vuur
) maar ook wel zonde dus nu heb ik ze weer uitgblazen.
Die 1 keer in de drie maanden wel te pruimen is. Vaker en je wordt er gestoord vanquote:
Je was toen dus nog lief ook?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu wel hoe vriendelijk voor mijn mede-crew ik toen was. Tegenwoordig zou ik tenminste een bijdrage hebben geleverd waar mijn superieuren niet op zitten te wachten![]()
Oh no, my cover has been blownquote:
Ja, het is best lekker.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
nee, tis ook niet nieuw. maar dat soort muziek vind ik wel opzwepend
Denk je ook bij het teruglezen van jezelf wel eensquote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef Reya het volgende:
Ik ben nu ook op het idee gekomen oude chatlogs door te lezen. Briljant
Ik heb net gelezen hoe jij rondom Sinterklaas gedichten voor gebande users ging verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk je ook bij het teruglezen van jezelf wel eens?
Klopt ja, ik heb er ook een of twee gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen hoe jij rondom Sinterklaas gedichten voor gebande users ging verzinnen
quote:
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.quote:
Slaap ze!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik had een biertje open getrokken en ben ondertussen vet druk bezig, en dan ineens is je biertje op. Maar ik ga toch zo slapen. Voel me een beetje wattig
.
Is dat van die enge reclame?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.
Vanilleijs met melkchocoladelaagje met koffiebonen![]()
Hee, dat klinkt goed! Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.
Vanilleijs met melkchocoladelaagje met koffiebonen![]()
LOLquote:Op maandag 6 juni 2005 22:17 schreef Reya het volgende:
<Reya> Zeg portier.
<portier> Zeg Reya.
<Reya> Jij had toch zo'n ubergaaf Duits liedje over krokodillen?
Ik was al helemaal into Schnappi nog voor de hype
ja! Ik vind die reclame echt slecht. Ik zou daardoor echt niet deze magnum gepakt hebben. Het is dat op de verpakking staat wat er in zitquote:
Hoezo wat, miss?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo RC?
ja, datquote:Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hoezo wat, miss?Die nutteloze replies?
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ookquote:
Morgen weer een andere dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef Bensel het volgende:
truste alicey.. bewonde m'n icoon nog maar even..
Ik ookquote:
Ik houd wel van theorieen die onzin zijn, maar die met argumenten zijn te ontkrachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hou van theorieën waarvan je eerst denkt: 'dit is onzin' en dat je dan langzaam gaat beseffen van: 'heeej, maar wacht even...'
AAh, ok.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ook.
Vorig jaar had ik de grootste bek ik TRU, ik wist op alles een antwoord, en als ik het niet wist dan verzon ik er wel één. En nu? Nu merk ik op dat mijn biertje alweer op is. brb ff brtj hln. Dat idee.
Heb een tijd lang niet veel gefokt. Je verleert het snel, blijkt maar weer. Ik moet maar weer eens een vage theorie bedenken, denk ik.
nee denk het niet.. vind deze kleuren wel leuk (oh.. pretty colors.. i want that one)quote:
... het is onzin!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
Ik ook. Ik hou van theorieën waarvan je eerst denkt: 'dit is onzin' en dat je dan langzaam gaat beseffen van: 'heeej, maar wacht even...'
Maar wat is het nou?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee denk het niet.. vind deze kleuren wel leuk (oh.. pretty colors.. i want that one)
Een goede verhouding tussen "nuttige" en "nutteloze" replies is wel ok volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
AAh, ok.
Maar in een SC mag dat toch, nutteloze replies?
En dan hoef je niet alle topics volledig mee vol te spammen
een DNA string (volgens mij Z-dna, omdat de link compressed DNA zei..)quote:
Soms jaquote:
Mietjes zijn jullie. Allemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Bensel het volgende:
ik ga ook zo op bed
Mmmmmmmwàààrom kan je niet met een pukkel op een meet verschijnen???quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom krijg je altijd pukkels juist wanneer je ze niet wilt?Niet dat ik ze ooit wel wil, maar ik kan niet met een pukkel op de meet verschijnen!
Nou, omdat ik een Goede Eerste Indruk wil maken tuuk.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef ReCreative het volgende:
Mmmmmmmwàààrom kan je niet met een pukkel op een meet verschijnen???
heet ook weleens murphy's law.. die trouwens ook opgaat als je hem probeert te bewijzen.. Er valt niks aan te doen..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom krijg je altijd pukkels juist wanneer je ze niet wilt?Niet dat ik ze ooit wel wil, maar ik kan niet met een pukkel op de meet verschijnen!
Ik zal even voor mezelf spreken, maar ik baseer mijn eerste indruk niet op pukkels. Maar dat zal wel weer een spiritueel dingetje zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, omdat ik een Goede Eerste Indruk wil maken tuuk.
ik mis een L.. Goede Eerste Indruk Liefst?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, omdat ik een Goede Eerste Indruk wil maken tuuk.
Ja, gekkie.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik zal even voor mezelf spreken, maar ik baseer mijn eerste indruk niet op pukkels. Maar dat zal wel weer een spiritueel dingetje zijn.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
ik mis een L.. Goede Eerste Indruk Liefst?
Ja, kom op zeg. Denk je dat studenten het licht hebben? De hele dag koffie&drinken, hard werken voor je stufi, een studielast van hebikjoudaar.....mijn wekker gaat trouwens om 8 uurquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of mensen met een megabaan van wie om 7:00 de wekker weer gaat.
De Wet van Murphy is eigenlijk geen wetquote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
heet ook weleens murphy's law.. die trouwens ook opgaat als je hem probeert te bewijzen.. Er valt niks aan te doen..
Jongen, ik heb jaren en jaren gestudeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Haushofer het volgende:
Ja, kom op zeg. Denk je dat studenten het licht hebben? De hele dag koffie&drinken, hard werken voor je stufi, een studielast van hebikjoudaar.....mijn wekker gaat trouwens om 8 uur![]()
Van Achterbakse Geile Indiase Negerinnen Aanstootgevende Christus Lovende Intratuin Tuinbanken Overnemen, Reeds In Sjabloongroen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik mis een L.. Goede Eerste Indruk Liefst?
Kep ze niet bedacht, maar ze komen van Wikipedia, dus als je hem wilt wijzigen, go aheadquote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die van dat blik wormen is eik onvertaalbaar. 'Can of worms' is een uitdrukking.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Haushofer het volgende:
Van Achterbakse Geile Indiase Negerinnen Aanstootgevende Christus Lovende Intratuin Tuinbanken Overnemen, Reeds In Sjabloongroen.
Wist niet dat ik zulke banale grapjes kon maken.![]()
Maar hij is onvertaalbaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef ReCreative het volgende:
Kep ze niet bedacht, maar ze komen van Wikipedia, dus als je hem wilt wijzigen, go ahead.
Ja, ik weet het, ik had em niet mogen plaatsen.quote:
Je mag hem best plaatsen, je mag alles, alleen je brandschone reputatie is nu naar de klotenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik weet het, ik had em niet mogen plaatsen.
De Koning van de Lach heeft ook wel es missers ertussen zitten.
Waarom zou je daar van schrikken?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik las 'douchen en roken'. Ik schrok al!
Nou, roken.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef ReCreative het volgende:
Waarom zou je daar van schrikken?
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef ReCreative het volgende:
Nijntje![]()
.
*kuch*
Ik bedoel: (*stoer mannelijk gezicht trekt*) Hee, een konijn in een bed.
Ach, anti... Ik vind het wel een minpuntje als mensen roken. Rook je dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:10 schreef ReCreative het volgende:
Jij anti-roken?
Hij mag niet roken. Hij zit onder de plakquote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, anti... Ik vind het wel een minpuntje als mensen roken. Rook je dan?
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Hij mag niet roken. Hij zit onder de plak.
Niet meer. Wel gedaan, maar nooit echt veel hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach, anti... Ik vind het wel een minpuntje als mensen roken. Rook je dan?
Trustuh Luup! Ik ga je lot delen en me ook richting mijn bedstee begeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, nu ik weet dat RC niet rookt, kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Zit jij mee te lezenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Hij mag niet roken. Hij zit onder de plak.
Suf voor jou jaquote:Op maandag 6 juni 2005 23:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zit jij mee te lezen. Ik wilde je al niet noemen, omdat dat een beetje suf staat, vind je niet? De Graaf van Holland maar thuis is de vrouw de baas
.
Ik had allerlei plannen om Gelre en Sticht aan het Graafschap toe te voegen, maar dat gaat nogal lastig als ik om zessen thuis moet zijn om te etenquote:
Ik hoop voor je dat je om half 6 thuis bent want anders zwaait er wat!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik had allerlei plannen om Gelre en Sticht aan het Graafschap toe te voegen, maar dat gaat nogal lastig als ik om zessen thuis moet zijn om te eten.
Mijn astronomiepakket geeft geen uitsluitsel voor de komende tijd, maar ik kijk morgen even in mijn almanakquote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Alleen als het die dag een woensdag is en de zon om 1 uur op z'n hoogste punt staat.
we gaan voor 4quote:
De Bisschop ziet me komen zeg: 'Haayaaah!!! *kloppetieklop*' en 'Ow, nu eerst naar huis, anders zwaait er wat'.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik hoop voor je dat je om half 6 thuis bent want anders zwaait er wat!
Trusten liefquote:.Trustuh
.
Ik dacht dat SIDN alleen uitgifte deed, en geen handel, of ben ik nu onjuist? bv.nl heeft erg veel perspectievenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
Ik ga het domein moslims.nl winnen!
Sidn geeft nl een aantal gratis domeinen weg, die tot nu toe niet verkocht zijn!
:
Vrij te geven domeinnamen:
ik heb het hele stuk!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die 1 keer in de drie maanden wel te pruimen is. Vaker en je wordt er gestoord van
ze geven ze wegquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik dacht dat SIDN alleen uitgifte deed, en geen handel, of ben ik nu onjuist? bv.nl heeft erg veel perspectieven.
brb ff brtj hln!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ook.
Vorig jaar had ik de grootste bek ik TRU, ik wist op alles een antwoord, en als ik het niet wist dan verzon ik er wel één. En nu? Nu merk ik op dat mijn biertje alweer op is. brb ff brtj hln. Dat idee.
Heb een tijd lang niet veel gefokt. Je verleert het snel, blijkt maar weer. Ik moet maar weer eens een vage theorie bedenken, denk ik.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef ReCreative het volgende:
-knip-
truste!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je om half 6 thuis bent want anders zwaait er wat!
.Trustuh
.
Dat is erg goed nieuwsquote:Op maandag 6 juni 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
ze geven ze weg
iedere bij de SIDN aangesloten stichting kan zn klanten mee laten doen
je hebt dan alleen de registratie van het domein voor 1 jaar gratis
eerst weer nachtenlang irc-enquote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. *Snchrfff* emotioneel wordt*
.
We moeten maar weer eens naaar het Solse.
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef ReCreative het volgende:
En nùùù echt pitten.
Nog een nachtelijk kadootje voor jullie: Lief nachtegaaltje.
Te laat denk ik om nog welterusten te wensen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef ReCreative het volgende:
En nùùù echt pitten.
Nog een nachtelijk kadootje voor jullie: Lief nachtegaaltje.
Yoso!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Te laat denk ik om nog welterusten te wensen.
Maar als je het nog leest: welterusten!
It's us again Ququote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens mensen die werken met het bittorrent-systeem?
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens mensen die werken met het bittorrent-systeem?
ik heb nl een eigen bittorrent servertje draaien.. heb em alleen nog nooit getest..quote:
zoals altijd na 12en..quote:
Testquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nl een eigen bittorrent servertje draaien.. heb em alleen nog nooit getest..
http://www.qu63.nl en dan op torrents klikken
ik was ff wegquote:
waar kom je niet binnen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:06 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Test
Test
Ik kom al niet meer binnen
wtf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef Yosomite het volgende:
Nee
nieuw passwoord gevraagd, gekregen, gebruikt, kom niet meer binnen??
vanuit zwolle!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef Yosomite het volgende:
binnen
ik heb er al 3 geupload, maar hij vind ze niet terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef Yosomite het volgende:
d'r gebeurt inderdaad niet veel
wat voor een melding verder?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef Yosomite het volgende:
Upload failed
dan gaan we wel wat anders doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef Yosomite het volgende:
Verder geen
okquote:
hmz....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef Yosomite het volgende:
Nou dan ga je toch lekker slapen.
nog een melding na test 2
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in
httpd/vhosts/qu63.nl/httpdocs/index/torrents/torrents-upload.php on line 127
ik snap het ook niet meer...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:21 schreef Yosomite het volgende:
Ik heb via jouw torrent maker het nog eens geprobeerd, maar ook daar lukt het niet.
Ik krijg nu ook de melding dat ik
http://www.qu63.nl/index/torrents/announce.php
moet gebruiken (terwijl ik die juist gebruik)
Dat is niet helemaal correct.quote:
toch wel!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:39 schreef Yosomite het volgende:
HIJ DOET HET!
The torrent has been uploaded successfully
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:46 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Daaar kun je gewoon emotioneel van worden: dat zoiets om kwart voor twee 's nachts werkt.![]()
ja kan stemmenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:52 schreef Yosomite het volgende:
Alleen snap ik jouw drie minnetjes en mijn vijf sterretjes niet![]()
![]()
+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een Qu protocol?
heb ik ook allemaal(behalve de back-up) maar volgens de site seed jij niet, en download je ook niksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:03 schreef Yosomite het volgende:
Maar het systeem werkt
Bij: Tracker moet je jouw announce invullen
en bij announce URL ook
en ik heb ook nog "Use back up tracker" aanstaan (dit mag niet nodig zijn)
Ik ben een leecherquote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik ook allemaal(behalve de back-up) maar volgens de site seed jij niet, en download je ook niks
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:15 schreef qu63 het volgende:
heb je je supersister torrent ook geladen in je bittorrent client?
nu wel weer als het goed isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:21 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Die zie ik nergens meer![]()
dan moet je dat torrent bestand downloaden en openen in je client..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:26 schreef Yosomite het volgende:
Ja
maar nu noch als seeder noch als leecher??
je moet je eigen .torrent downloaden en weer openen in je client programma. dan vraagt ie waar ie het moet downloaden. dan geef je de map aan waar het bestand of de map al staat. dan gaat ie het bestand controleren, en als het er helemaal is gaat ie seeden!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:28 schreef Yosomite het volgende:
Hoe kan ik als seeder bij jou komen?
welke?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:36 schreef Yosomite het volgende:
Hij wacht op peers
welke loopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:38 schreef Yosomite het volgende:
Noroton reageert: hij loopt
doet hier nog niks..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:40 schreef Yosomite het volgende:
Supersister loopt
doet t!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:40 schreef Yosomite het volgende:
cyberlink wacht op peers
hier nog niksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:42 schreef Yosomite het volgende:
cyberlink spurt naar binnen
supersister op o,1 %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |