Oh no, my cover has been blownquote:
Ja, het is best lekker.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
nee, tis ook niet nieuw. maar dat soort muziek vind ik wel opzwepend
Denk je ook bij het teruglezen van jezelf wel eensquote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef Reya het volgende:
Ik ben nu ook op het idee gekomen oude chatlogs door te lezen. Briljant
Ik heb net gelezen hoe jij rondom Sinterklaas gedichten voor gebande users ging verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk je ook bij het teruglezen van jezelf wel eens?
Klopt ja, ik heb er ook een of twee gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen hoe jij rondom Sinterklaas gedichten voor gebande users ging verzinnen
quote:
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.quote:
Slaap ze!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik had een biertje open getrokken en ben ondertussen vet druk bezig, en dan ineens is je biertje op. Maar ik ga toch zo slapen. Voel me een beetje wattig
.
Is dat van die enge reclame?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.
Vanilleijs met melkchocoladelaagje met koffiebonen![]()
Hee, dat klinkt goed! Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb net een lekkere magnum op; zo'n nieuw smaak: Touch.
Vanilleijs met melkchocoladelaagje met koffiebonen![]()
LOLquote:Op maandag 6 juni 2005 22:17 schreef Reya het volgende:
<Reya> Zeg portier.
<portier> Zeg Reya.
<Reya> Jij had toch zo'n ubergaaf Duits liedje over krokodillen?
Ik was al helemaal into Schnappi nog voor de hype
ja! Ik vind die reclame echt slecht. Ik zou daardoor echt niet deze magnum gepakt hebben. Het is dat op de verpakking staat wat er in zitquote:
Hoezo wat, miss?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo RC?
ja, datquote:Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hoezo wat, miss?Die nutteloze replies?
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ookquote:
Morgen weer een andere dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef Bensel het volgende:
truste alicey.. bewonde m'n icoon nog maar even..
Ik ookquote:
Ik houd wel van theorieen die onzin zijn, maar die met argumenten zijn te ontkrachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hou van theorieën waarvan je eerst denkt: 'dit is onzin' en dat je dan langzaam gaat beseffen van: 'heeej, maar wacht even...'
AAh, ok.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ook.
Vorig jaar had ik de grootste bek ik TRU, ik wist op alles een antwoord, en als ik het niet wist dan verzon ik er wel één. En nu? Nu merk ik op dat mijn biertje alweer op is. brb ff brtj hln. Dat idee.
Heb een tijd lang niet veel gefokt. Je verleert het snel, blijkt maar weer. Ik moet maar weer eens een vage theorie bedenken, denk ik.
nee denk het niet.. vind deze kleuren wel leuk (oh.. pretty colors.. i want that one)quote:
... het is onzin!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:27 schreef ReCreative het volgende:
Ik ook. Ik hou van theorieën waarvan je eerst denkt: 'dit is onzin' en dat je dan langzaam gaat beseffen van: 'heeej, maar wacht even...'
Maar wat is het nou?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee denk het niet.. vind deze kleuren wel leuk (oh.. pretty colors.. i want that one)
Een goede verhouding tussen "nuttige" en "nutteloze" replies is wel ok volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
AAh, ok.
Maar in een SC mag dat toch, nutteloze replies?
En dan hoef je niet alle topics volledig mee vol te spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |