Mijn astronomiepakket geeft geen uitsluitsel voor de komende tijd, maar ik kijk morgen even in mijn almanakquote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Alleen als het die dag een woensdag is en de zon om 1 uur op z'n hoogste punt staat.
we gaan voor 4quote:
De Bisschop ziet me komen zeg: 'Haayaaah!!! *kloppetieklop*' en 'Ow, nu eerst naar huis, anders zwaait er wat'.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik hoop voor je dat je om half 6 thuis bent want anders zwaait er wat!
Trusten liefquote:.Trustuh
.
Ik dacht dat SIDN alleen uitgifte deed, en geen handel, of ben ik nu onjuist? bv.nl heeft erg veel perspectievenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
Ik ga het domein moslims.nl winnen!
Sidn geeft nl een aantal gratis domeinen weg, die tot nu toe niet verkocht zijn!
:
Vrij te geven domeinnamen:
ik heb het hele stuk!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die 1 keer in de drie maanden wel te pruimen is. Vaker en je wordt er gestoord van
ze geven ze wegquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik dacht dat SIDN alleen uitgifte deed, en geen handel, of ben ik nu onjuist? bv.nl heeft erg veel perspectieven.
brb ff brtj hln!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, die replies van 'oeh ik heb een biertje gepakt en nu is-ie al op'. Kom nou zeg, dat is zoooow ontzettend niet-RC. Als ze niet uitkijken zit ik straks weer op IRC ook.
Vorig jaar had ik de grootste bek ik TRU, ik wist op alles een antwoord, en als ik het niet wist dan verzon ik er wel één. En nu? Nu merk ik op dat mijn biertje alweer op is. brb ff brtj hln. Dat idee.
Heb een tijd lang niet veel gefokt. Je verleert het snel, blijkt maar weer. Ik moet maar weer eens een vage theorie bedenken, denk ik.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef ReCreative het volgende:
-knip-
truste!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je om half 6 thuis bent want anders zwaait er wat!
.Trustuh
.
Dat is erg goed nieuwsquote:Op maandag 6 juni 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
ze geven ze weg
iedere bij de SIDN aangesloten stichting kan zn klanten mee laten doen
je hebt dan alleen de registratie van het domein voor 1 jaar gratis
eerst weer nachtenlang irc-enquote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. *Snchrfff* emotioneel wordt*
.
We moeten maar weer eens naaar het Solse.
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef ReCreative het volgende:
En nùùù echt pitten.
Nog een nachtelijk kadootje voor jullie: Lief nachtegaaltje.
Te laat denk ik om nog welterusten te wensen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef ReCreative het volgende:
En nùùù echt pitten.
Nog een nachtelijk kadootje voor jullie: Lief nachtegaaltje.
Yoso!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Te laat denk ik om nog welterusten te wensen.
Maar als je het nog leest: welterusten!
It's us again Ququote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens mensen die werken met het bittorrent-systeem?
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens mensen die werken met het bittorrent-systeem?
ik heb nl een eigen bittorrent servertje draaien.. heb em alleen nog nooit getest..quote:
zoals altijd na 12en..quote:
Testquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nl een eigen bittorrent servertje draaien.. heb em alleen nog nooit getest..
http://www.qu63.nl en dan op torrents klikken
ik was ff wegquote:
waar kom je niet binnen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:06 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Test
Test
Ik kom al niet meer binnen
wtf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef Yosomite het volgende:
Nee
nieuw passwoord gevraagd, gekregen, gebruikt, kom niet meer binnen??
vanuit zwolle!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef Yosomite het volgende:
binnen
ik heb er al 3 geupload, maar hij vind ze niet terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef Yosomite het volgende:
d'r gebeurt inderdaad niet veel
wat voor een melding verder?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef Yosomite het volgende:
Upload failed
dan gaan we wel wat anders doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef Yosomite het volgende:
Verder geen
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |