Kijk uit, anders schop ikquote:Op donderdag 14 april 2005 18:40 schreef BVO het volgende:
Kuttopic.
Tupische puberreactie.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,ik zal eerlijk zijn.Ik vind ze allebei kut!
Kut? Nee jouw topics zijn pas prutquote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,ik zal eerlijk zijn.Ik vind ze allebei kut!
Dat krijg je echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat anders dan slijmen.
Daarom zal ik dit topic alleen maar rijmen
Daar krijg je me echt aggressief mee,met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Tupische puberreactie..
Altijd dwarsliggen..
Kut, piemel, lul en sletterige teven.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn we hier met geslachtswaren aan het smijten
Ik vind dat pakje van dat grietje leukquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rilo Kiley..
[afbeelding]
Op Werchter..
Geen gezeik,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt aggressief mee,met zo'n opmerkingen.
Heb/had jij daar nooit een hekel aan als ze dat over jou zeiden?
Volgens mij heeft ie het eerder gedaan. Met Sinterklaas.quote:
Oh, dan moet je maar eens opletten.quote:
Nou ik denk dat mijn ouders niet altijd gelijk hebben.En vooral mijn vader niet.Ooit wel eens gehoord van een scenarioturk?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen gezeik,
je ouders hebben altijd gelijk!
Bupa, hou opquote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen gezeik,
je ouders hebben altijd gelijk!
Ik heb nimmer van een scenarioturk gehoordquote:Op donderdag 14 april 2005 18:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mijn ouders niet altijd gelijk hebben.En vooral mijn vader niet.Ooit wel eens gehoord van een scenarioturk?
Zoalsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
Waar blijven die naamtopicsDie zijn 't leukste
Eh...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nimmer gehoord van een scenarioturk
Misschien nadat u het heeft verwoord?
Je bedoelde zeker:quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op wie/wat?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:49 schreef Skaai het volgende:
Nou dan spam ik hier maar: Ik heb de cd van Michael Bublé en ik ben verliefd
Euh. Niet om het een of ander,quote:
Die had ik al lang alquote:Op donderdag 14 april 2005 18:49 schreef Skaai het volgende:
Nou dan spam ik hier maar: Ik heb de cd van Michael Bublé en ik ben verliefd
Ik heb het al verbeterd,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
Ha, Bupatih is nou al door zijn 'rhymes' heen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh. Niet om het een of ander,
Maar ik heb het al veranderd
En ook dat rijmde niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd,
Of weet mevrouw het soms beter?
Wij hadden het onder het eten over wat ik wou gaan studeren.We hadden het over Scenarioschrijven en mijn vader maakte een grap over dat ik wel kapster kon worden."Never nooit,voor mij part wordt ik dramaturg,maar dat nooit!" Twee minuten later vraagt mijn vader: "Wat wou jij nou eigenlijk worden?Scenarioturk?"quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja oke, ook wel een beetje hoorquote:
Ik zet hem meteen opquote:Op donderdag 14 april 2005 18:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooiste nummer van hem is toch echt wel![]()
HOME
![]()
Dat is toch uiterst grappig en amusant?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Wij hadden het onder het eten over wat ik wou gaan studeren.We hadden het over Scenarioschrijven en mijn vader maakte een grap over dat ik wel kapster kon worden."Never nooit,voor mij part wordt ik dramaturg,maar dat nooit!" Twee minuten later vraagt mijn vader: "Wat wou jij nou eigenlijk worden?Scenarioturk?"![]()
Mijn dichterlijke vrijheid is ook ruim hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Jij neemt je dichterlijke vrijheid wel héél ruim!
Niet irritant,maar het was juist niet als grapje bedoelt.Hij zei het echt serieus.IQ van -20,maar goed.........quote:Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch uiterst grappig en amusant?
Jouw vader is helemaal niet irritant
Vergelijk mij alsjeblieft niet met een Pietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ook dat rijmde niet.
Goh, wat ben jij een nep Rijm-Piet
Ik ga the Nanny kijken, ik hoor vanavond van je hoe van dat nummer vondquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja oke, ook wel een beetje hoor
Maar dan ook een beetje.
Misschien is uw vader dom en bedoelde hij het niet zo, nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Niet irritant,maar het was juist niet als grapje bedoelt.Hij zei het echt serieus.IQ van -20,maar goed.........
Voluit is het nog altijd Bupatih, nietwaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergelijk mij alsjeblieft niet met een Piet
Want ik heet Bupa of wist je dat soms niet?
Het is inderdaad Bupatih, volledig en voluit.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voluit is het nog altijd Bupatih, nietwaar?
Of weet je het soms wéér beter, jij poëzie barbaar.
Bupatih,neus eerst je eigen boeken eens door,voordat je een oordeel geeft over iemands domheid!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is uw vader dom en bedoelde hij het niet zo, nee.
Maar toch schrijf jij zelf wel bedoelt met een t
Doe eens lief, en verpest mijn moment met Michael Bublé eventjes niet,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is inderdaad Bupatih, volledig en voluit.
Maar dat had jij ook wel door, dekselse schavuit!
De l zit niet in het kofschip, ach en wee.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Bupatih,neus eerst je eigen boeken eens door,voordat je een oordeel geeft over iemands domheid!
Slijmen doe ik doorgaans zelfdenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey Bupa, leuk dat rijmen
Dat is eens wat anders dan slijmen
* BVO luistert Beth Hart - LA Songquote:Op donderdag 14 april 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 luistert Counting Crows - Long december![]()
Prachtig
Ik bedoelde dat andere,maar goed...........quote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De l zit niet in het kofschip, ach en wee.
Dus schrijf je bedoeld wel degelijk met een d
Daar ga je al de fout inquote:Op donderdag 14 april 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmen doe ik doorgaans zelfden
Alleen bij mijn favoriete helden
Oh, maar dat zei ik omdat ik anders niet goed kon dichtenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere,maar goed...........
quote:
Ik geef u gelijk, onderdanig en gedweequote:Op donderdag 14 april 2005 19:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in
Ik ben toch meer een heldin
Het is weer eens wat anders voor mij ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]Goed nummer he
(helemaal als je de album versie hebt, met mondharp
)
Hoe staat 't met het toernooi? Al wat bedacht?
www.vakantie.nlquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Orginial het volgende:
Wij willen een vakantie boeken. Iemand nog website`s om een vakantie te boeken?
boys 2 men dat is lang geleden.....quote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders voor mij ja.. Maareh, best mooi hoor.
.
Maar nu zet ik toch maar weer gauw Boys 2 Men op..
Ben nog even aan het denken.. je kan zoi weinig kanten op in SHO he..
Nummer twee zijn is echt tofquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef u gelijk, onderdanig en gedwee
Want u bent niet voor niets mijn nummer twee
Maar ik kan niks op commando, zeg ik integerquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, doe er nog eens eentje over Bartho Braat, die was hilarisch!
Ze zijn wel goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
boys 2 men dat is lang geleden.....
U boft inderdaad, vrome meid.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nummer twee zijn is echt tof
Ik heb het idee dat ik bof
Iedereen blijft maar gewoon binnenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het fietsen vanmiddag
Hoi trouwens
Beter hard en zwaar fietsen,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het fietsen vanmiddag
Hoi trouwens
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..quote:
Nou jij komt dit topic wel rijmend uit hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter hard en zwaar fietsen,
dan saai en verveeld nietsen
Ah!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..
ik wil je er zelfs voor betalen..![]()
Maar als je hem tegen zijn zin hard vanachter rijdt met toewijding,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..
ik wil je er zelfs voor betalen..![]()
HAAR!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je hem tegen zijn zin hard vanachter rijdt met toewijding,
heet dat dan een aanránding of aanríjding?
Ik moet er, ruw geschat, nog 4quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou jij komt dit topic wel rijmend uit hoor!
naam : Mariekequote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah!
Adres, naam?
Ik mail mijn rekeningnummer zo wel even
5 heen en 5 terugquote:
In je soep?quote:
Oquote:
Lieve Bupa, het is een feitquote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
U boft inderdaad, vrome meid.
Dat zo'n nummer twee u dagelijks verblijdt.
Beter ballen in de soepquote:
Nou, eentje moet de eerste zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lieve Bupa, het is een feit
Niemand noemde mij ooit een vrome meid
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 14 april 2005 19:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wil een nieuwe avatar maar niemand wil hem maken
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter ballen in de soep
Dan met je ballen op de stoep
Maar ik ben Bupa, ik help iedereen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wil een nieuwe avatar maar niemand wil hem maken
ik had al een oproep geplaats in GC bij centraal Iconsquote:
Ik heb 6 maanden niet gefietst.quote:
Een rolgordijn? Niet dat ik weetquote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, eentje moet de eerste zijn.
Bent u trouwens wel eens vergeleken met een rolgordijn?
quote:
down under fietsen ze niet zoveel hequote:Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden niet gefietst.
Ik bedoel een rolgordijn zoals in de keukenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Een rolgordijn? Niet dat ik weet
Wel eens met een muggenbeet
Houdoe toedeloe!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind jullie erg ondankbaar voor het werk dat ik doe
Straks pak ik nog mijn koffers en zeg: Houdoe!.
Zeg het eens, haagse-elfquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb er nochtans gisteren een geproduceerd.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!
Aangezien ik net jarig ben geweest niet, en aangezien ik net 110 ¤ heb besteed kan dit er nog wel bijquote:Op donderdag 14 april 2005 19:24 schreef haagse_elfje het volgende:
80 eurootjes das geen geld.
Ach het was een begin!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:25 schreef bar_rel het volgende:
bar_rel gaat weer terug naar Buffy The Vampire Slayer,
want Buffy maakt van hem een echte player
Ik kan niet rijmen
Ook een avatar van Bartho Braatquote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ben Bupa, ik help iedereen.
Geef mij de opdracht en ik maak er een.
Ai, dat is net zo zielig als gedeporteerde Jodenkoekenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb em helemaal niet gezien
Als u mij een plaatje weet te gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook een avatar van Bartho Braat
Bedekt met vele klodders zaad?
![]()
Hihi, wat is dat nou voor vraag?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel een rolgordijn zoals in de keuken
Maar zeg nou eens: Houdt u van mierenneuken?
Hm, mijn compu doet raar. Hij wil geen plaatjes laten zien!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als u mij een plaatje weet te geven
Is dit de opdracht van mijn leven
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, mijn compu doet raar. Hij wil geen plaatjes laten zien!![]()
Al vind ik het soms wel wat te nauwquote:Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hihi, wat is dat nou voor vraag?
Mierenneuken doet toch iedereen graag
Dit vind ik een erg slechte smoesquote:Op donderdag 14 april 2005 19:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, mijn compu doet raar. Hij wil geen plaatjes laten zien!![]()
Lekker nauwquote:Op donderdag 14 april 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al vind ik het soms wel wat te nauw
Ik moet toegeven dat ik daar toch wel van hou
Hihi, ik moest hardop lachenquote:
Hoe dichter bij de nul,quote:
Ja wat denk je wat ze hier zijn?quote:
Ik lachte ook hardopquote:Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi, ik moest hardop lachen
Want ik wil hem er ook liefst inraggen
Ik kan het er ook wel meequote:Op donderdag 14 april 2005 19:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik lachte ook hardop
Zo'n mier, ik kan het er wel op
Het is natuurlijk gelogen van die dure lulquote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan het er ook wel mee
Zo'n geile mier met een nauwe snee.
Oh jottem, met dat zure spul
Ik wind haar zo om mijn dure lul
Is jouw lul duur?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan het er ook wel mee
Zo'n geile mier met een nauwe snee.
Oh jottem, met dat zure spul
Ik wind haar zo om mijn dure lul
Jij mag altijd voor nop.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is jouw lul duur?
Hoeveel betaal ik per uur?
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is jouw lul duur?
Hoeveel betaal ik per uur?
Ho ho, niet zo snelquote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij mag altijd voor nop.
Dus hup, klim er maar op![]()
![]()
Oh, dus 3 cent is bij jou genoeg,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey spaghetti-eter,
mijn tarief is per centimeter
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[i]Ho ho, niet zo snel
Voor mij betaal je wel[i]
disclaimer: ik ben geen hoer![]()
Maar ik betaal je toch in natura!!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel
Voor mij betaal je wel
disclaimer: ik ben geen hoer![]()
Bij Bupa kan ik gratisquote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey spaghetti-eter,
mijn tarief is per centimeter
Zelfs kattepis doe ik er gratis bijquote:Op donderdag 14 april 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij Bupa kan ik gratis
En dat is geen kattepis
Hmmm, ga de platenzaak danmaar leeghalenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik betaal je toch in natura!!
Of heb je liever de dvd van Ace Ventura?
Maar ben je dan werkelijk zo duur?!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hmmm, ga de platenzaak danmaar leeghalen
Dan kan je mij in dvd's betalen
Wat een abnormaliteitquote:Op donderdag 14 april 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij Bupa kan ik gratis
En dat is geen kattepis
Kattepis is zo banaalquote:Op donderdag 14 april 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs kattepis doe ik er gratis bij [afbeelding]
Maar zeg nou...houd je dan wel van mij?
Ik krijg geen studiefinanciering meerquote:Op donderdag 14 april 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ben je dan werkelijk zo duur?!
Of loop je soms achter met het betalen van de huur?
Dat verhaal staat in ons boekquote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kattepis is zo banaal
Liefde is een heel ander verhaal![]()
Ik kan je zoveel liefde schenken.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kattepis is zo banaal
Liefde is een heel ander verhaal![]()
Dan zal ik maar betalen, mierquote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik krijg geen studiefinanciering meer
En mijn rekeningafschrift doet zeer![]()
He he, niet zo snelquote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat verhaal staat in ons boek
doe nu maar snel uit die broek
4 uur, dat is nog kortquote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zal ik maar betalen, mier
Maar dan wil ik wel 4 uur lang plezier
Ik hield eigenlijk rekening met jouquote:Op donderdag 14 april 2005 19:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
4 uur, dat is nog kort
Denk je dat ik zo snel moe word?
Maar die heb je niet zelf bedachtquote:Op donderdag 14 april 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul,
des te strakker om de lul
![]()
![]()
![]()
(en nu hou ik op)
Heel de nacht met Bupaquote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hield eigenlijk rekening met jou
Als het aan mij ligt, doen we het tot het ochtenddauw
En een hele/hete nacht met ZOWIEEquote:Op donderdag 14 april 2005 20:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heel de nacht met Bupa
Dat klinkt echt supa
Liever een gevarieerde paginaquote:
Ik doe alles gratis and for freequote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Hee Bupa, jij bent echt the king,
voor deze avatar wil je vast veel bling bling
Hee joh, dat vind ik echt supertof,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe alles gratis and for free
Dus doe dat maar nie
Och, dat is wel wat overdreven,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh, dat vind ik echt supertof,
ik besef me nu dat ik heel erg bof
Doe nou stil, zeg ik bedeesdquote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Het is hier ineens wel erg stil,
zijn ZOWIEE en Bupa dan echt van bil?
Voor je het weet stijg je naar de maan,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, dat is wel wat overdreven,
Straks krijg ik nog kapsones en ga ik zweven
Nee, ik stijg dadelijk naar hogere sferenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor je het weet stijg je naar de maan,
dat krijg je met zo'n grote eigenwaan
Jij bent dan misschien wel vlotgebekt,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe nou stil, zeg ik bedeesd
Want ZOWIEE gedraagt zich momenteel als een beest
Zoals ik het al eerder zei,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik stijg dadelijk naar hogere sferen
Als ZOWIEE zo doorgaat met mij te masseren
Misschien wil je dit niet horen of heb je liever dat ik nokquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent dan misschien wel vlotgebekt,
maar wij willen ZOWIEE terug, en wel direct
Hee, hee, hee, waarom zo kwaad?quote:
Boxertjes vind ik niet zo comfortabel,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hee, hee, waarom zo kwaad?
Zit Uw boxer soms in Uw naad?
Dus met de sex was het snel gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien wil je dit niet horen of heb je liever dat ik nok
Maar ZOWIEE, die slaapt momenteel als een blok
Ik zal even meehelpenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Ik word gek van jullie gerijm...
snel dit topic vol maken
Maar nu bent U zelf aan het rijmen geslagen,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Boxertjes vind ik niet zo comfortabel,
Strings of onderbroeken zitten danwel formidabel.
Ach, ik probeer Bupatih te verslaan,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar nu bent U zelf aan het rijmen geslagen,
en net liep U nog wel zo te klagen.
Maar Dizer, wat heeft dat nu voor zin,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Ik word gek van jullie gerijm...
snel dit topic vol maken
Hee, hee, hee, dat zag ik wel,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, ik probeer Bupatih te verslaan,
Ik zou het overigens ook niet doen, met die banaan.
Mijn vorige rijm was niet bepaald een hoogstandje,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hee, hee, dat zag ik wel,
daar stond wat anders, jij dekselse rebel.
Nog 3 maandenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zal even meehelpen
Hoe is het met het kindje?![]()
Oh wee als jij weer in het nieuwe topic zo doetquote:Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Dizer, wat heeft dat nu voor zin,
een nieuw topic betekent geen nieuw begin
Nee we willen het een verrassing houden, en jullie? Hoe gaat het met sam en tijn?quote:
Gaat goed hoor!Het zijn schatjes!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee we willen het een verrassing houden, en jullie? Hoe gaat het met sam en tijn?
Aaah lief hoor, ze zijn het leukst als ze nog klein zijnquote:
De 1e was inderdaad van een laag niveau,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn vorige rijm was niet bepaald een hoogstandje,
Deze vond ik beter, mijn lieflijk olifantje.
Succes ermee dan!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Dat rijmen is niets voor mij
daarom lees ik wel rustig even bij
Volgens mij is hij gekidnapt door zwarte piet en sinterklaasquote:Op donderdag 14 april 2005 20:53 schreef Skaai het volgende:
Heeft Bupatih het bijltje er nu al bij neergelegd?
Vindt hij zijn poëzie dan ook zo slecht?
Ja,maar ze groeien snel hoor.Ze eten goed enzo,dus dat gaat vlot.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah lief hoor, ze zijn het leukst als ze nog klein zijn
Zeg, jouw rijmpjes zijn ook een en al blunder.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
De 1e was inderdaad van een laag niveau,
die tweede vond ik ook maar zo zo.
Aaah wat gaaf, hoe oud zijn ze nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar ze groeien snel hoor.Ze eten goed enzo,dus dat gaat vlot.![]()
Ha, ik ben dus niet in nood,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wee als jij weer in het nieuwe topic zo doet
Dan zal mijn wraak gemeen zijn, en zoet
Wacht maar tot in de morgen vroegquote:Op donderdag 14 april 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, ik ben dus niet in nood,
jij kan toch niks doen met je gebroken poot
Hoe is het met Babette?Houdt ze het allemaal nog vol?quote:
Babette is hoog zwanger en komt niet zo vaak meer online, maar het gaat wel goed hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Hoe is het met Babette?Houdt ze het allemaal nog vol?
Tip aan Babette: Laat je mannetje lekker al het werk opknappen en ga zelf lekker op de bank liggen!
Nou, nou, nou alweer zo'n haat,quote:Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, jouw rijmpjes zijn ook een en al blunder.
Watch it, ik stuur je weer terug Down Under!
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette is hoog zwanger en komt niet zo vaak meer online, maar het gaat wel goed hoor
Dan nog ben ik voor jou niet gevreesd,quote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot in de morgen vroeg
Dan zul je wensen dat ik je niet sloeg
Omdat morgen mijn verband eraf gaat
Naar wie?quote:
Niet?quote:
Breezernamen ook.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Moulin Rougequote:Op donderdag 14 april 2005 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
*zingt mee*
Cooooooooooome what maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
I will looooooooooove you until my dyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiin daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
Ga es wat vrolijker liedjes luisteren.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:28 schreef ZOWIEE het volgende:
*zingt mee*
Cooooooooooome what maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
I will looooooooooove you until my dyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiin daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
Hey Svenquote:
Sinds wanneer staat de tussenstand niet meer op NOS teletekst?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
AZ (bijna) in de halve finale
wie had nou gedacht dat ze dat zouden hale(n)
Dat zong Jamai toch een keer met Idols?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey Sven
*zingt nu*
Hope you don't mind, I hope you don't mind, that I put down in woooooooords
How wunderfull life is, now yooooooouuuuuuuuu're in the woooooooooooooooooorld!
Ja, maar....quote:Op donderdag 14 april 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ga es wat vrolijker liedjes luisteren.
Some things in life are bad
They can really make you mad
Other things just make you swear and curse.
When you're chewing on life's gristle
Don't grumble, give a whistle
And this'll help things turn out for the best...
And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...
If life seems jolly rotten
There's something you've forgotten
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps
Don't be silly chumps
Just purse your lips and whistle - that's the thing.
And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...
For life is quite absurd
And death's the final word
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin - give the audience a grin
Enjoy it - it's your last chance anyhow.
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath
Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...
Always look on the right side of life...
(Come on guys, cheer up!)
Always look on the bright side of life...
(Worse things happen at sea, you know.)
(I mean - what have you got to lose?)
(You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!)
Always look on the right side of life...
Mja, ik voel me eigenlijk meer het eerste deel van het liedje, 'She was beat incompletequote:
Wat zit u daar heerlijk te smullen?quote:
Omdat je behalve seksverslaafd ook drankverslaafd bent?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
Waarom is een biertje trouwens zo snel op?
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Omdat je behalve seksverslaafd ook drankverslaafd bent?
Dat scheelt. Ik ben alleen drankverslaafd.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hee Chrissiepissie.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
Waarom is een biertje trouwens zo snel op?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het begin van het einde. Vaarwel. Ik zal je missen. Je was okay.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel verdorie, ik had prompt een internet-storing
Het begint nu al
Ik heb je gemist Svenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee Chrissiepissie.![]()
Die van mij gaat helemaal niet zo snel
Maar ik was bijna elke dag online in Oz.quote:
En dat vind je veel?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik ben alleen drankverslaafd.
Ik ookquote:
Naja, internet-storingen had ik al wel vaker, hopen dat dat metquote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het begin van het einde. Vaarwel. Ik zal je missen. Je was okay..
Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar!!
Wat vinden jullie ervan?
Dat je bier drinkt is eigenlijk super, vind dat wel een turn on (leuke fantasiën erover en zo) maar dat je rookt is wel een afknapperquote:
Ben bezig met een nieuwe design.. het is nu bordeaux met witquote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe staat het met jesite
?
Owww sorryquote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je bier drinkt is eigenlijk super, vind dat wel een turn on (leuke fantasiën erover en zo) maar dat je rookt is wel een afknapper
Link?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben bezig met een nieuwe design.. het is nu bordeaux met wit
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
Dat wordt nog spannend over 2 uur. We moeten niet vergeten afscheid te nemen over 2 uur voor het geval ze hem wel afsluiten
Hehequote:Op donderdag 14 april 2005 22:03 schreef SPK het volgende:
Oh sjid ik ben een kloon van GHost die rookt wel
Zijn best wel persoonlijke fantasiën eigenlijk... Doe ik wel even via de mailquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef Christine het volgende:
en fantasieën over bier??? Tell me more
Een computer die het doet?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Roken, zuipen en orgieën, wat wil je nog meer
Oeh, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn best wel persoonlijke fantasiën eigenlijk... Doe ik wel even via de mail
Hij isquote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef SPK het volgende:
Wat vinden jullie nou van mn avataar
De ene keer denk ik mwha best cool,de andere keer denk ik wat een kleuterschool debiel ding
Moeten we nog ff oefenen van te voren? *ruksmilie*quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Laat maar niet teveel mensen het horen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik wil eventueel wel observeren, kijken of jullie het wel goed doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Moeten we nog ff oefenen van te voren? *ruksmilie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |