Maar die heb je niet zelf bedachtquote:Op donderdag 14 april 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul,
des te strakker om de lul
![]()
![]()
![]()
(en nu hou ik op)
Heel de nacht met Bupaquote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hield eigenlijk rekening met jou
Als het aan mij ligt, doen we het tot het ochtenddauw
En een hele/hete nacht met ZOWIEEquote:Op donderdag 14 april 2005 20:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heel de nacht met Bupa
Dat klinkt echt supa
Liever een gevarieerde paginaquote:
Ik doe alles gratis and for freequote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
Hee Bupa, jij bent echt the king,
voor deze avatar wil je vast veel bling bling
Hee joh, dat vind ik echt supertof,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe alles gratis and for free
Dus doe dat maar nie
Och, dat is wel wat overdreven,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee joh, dat vind ik echt supertof,
ik besef me nu dat ik heel erg bof
Doe nou stil, zeg ik bedeesdquote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Het is hier ineens wel erg stil,
zijn ZOWIEE en Bupa dan echt van bil?
Voor je het weet stijg je naar de maan,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, dat is wel wat overdreven,
Straks krijg ik nog kapsones en ga ik zweven
Nee, ik stijg dadelijk naar hogere sferenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor je het weet stijg je naar de maan,
dat krijg je met zo'n grote eigenwaan
Jij bent dan misschien wel vlotgebekt,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe nou stil, zeg ik bedeesd
Want ZOWIEE gedraagt zich momenteel als een beest
Zoals ik het al eerder zei,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik stijg dadelijk naar hogere sferen
Als ZOWIEE zo doorgaat met mij te masseren
Misschien wil je dit niet horen of heb je liever dat ik nokquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent dan misschien wel vlotgebekt,
maar wij willen ZOWIEE terug, en wel direct
Hee, hee, hee, waarom zo kwaad?quote:
Boxertjes vind ik niet zo comfortabel,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hee, hee, waarom zo kwaad?
Zit Uw boxer soms in Uw naad?
Dus met de sex was het snel gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien wil je dit niet horen of heb je liever dat ik nok
Maar ZOWIEE, die slaapt momenteel als een blok
Ik zal even meehelpenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Ik word gek van jullie gerijm...
snel dit topic vol maken
Maar nu bent U zelf aan het rijmen geslagen,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Boxertjes vind ik niet zo comfortabel,
Strings of onderbroeken zitten danwel formidabel.
Ach, ik probeer Bupatih te verslaan,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar nu bent U zelf aan het rijmen geslagen,
en net liep U nog wel zo te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |