Niet irritant,maar het was juist niet als grapje bedoelt.Hij zei het echt serieus.IQ van -20,maar goed.........quote:Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch uiterst grappig en amusant?
Jouw vader is helemaal niet irritant
Vergelijk mij alsjeblieft niet met een Pietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ook dat rijmde niet.
Goh, wat ben jij een nep Rijm-Piet
Ik ga the Nanny kijken, ik hoor vanavond van je hoe van dat nummer vondquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja oke, ook wel een beetje hoor
Maar dan ook een beetje.
Misschien is uw vader dom en bedoelde hij het niet zo, nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Niet irritant,maar het was juist niet als grapje bedoelt.Hij zei het echt serieus.IQ van -20,maar goed.........
Voluit is het nog altijd Bupatih, nietwaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergelijk mij alsjeblieft niet met een Piet
Want ik heet Bupa of wist je dat soms niet?
Het is inderdaad Bupatih, volledig en voluit.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voluit is het nog altijd Bupatih, nietwaar?
Of weet je het soms wéér beter, jij poëzie barbaar.
Bupatih,neus eerst je eigen boeken eens door,voordat je een oordeel geeft over iemands domheid!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is uw vader dom en bedoelde hij het niet zo, nee.
Maar toch schrijf jij zelf wel bedoelt met een t
Doe eens lief, en verpest mijn moment met Michael Bublé eventjes niet,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is inderdaad Bupatih, volledig en voluit.
Maar dat had jij ook wel door, dekselse schavuit!
De l zit niet in het kofschip, ach en wee.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Bupatih,neus eerst je eigen boeken eens door,voordat je een oordeel geeft over iemands domheid!
Slijmen doe ik doorgaans zelfdenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey Bupa, leuk dat rijmen
Dat is eens wat anders dan slijmen
* BVO luistert Beth Hart - LA Songquote:Op donderdag 14 april 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 luistert Counting Crows - Long december![]()
Prachtig
Ik bedoelde dat andere,maar goed...........quote:Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De l zit niet in het kofschip, ach en wee.
Dus schrijf je bedoeld wel degelijk met een d
Daar ga je al de fout inquote:Op donderdag 14 april 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmen doe ik doorgaans zelfden
Alleen bij mijn favoriete helden
Oh, maar dat zei ik omdat ik anders niet goed kon dichtenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere,maar goed...........
quote:
Ik geef u gelijk, onderdanig en gedweequote:Op donderdag 14 april 2005 19:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in
Ik ben toch meer een heldin
Het is weer eens wat anders voor mij ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]Goed nummer he
(helemaal als je de album versie hebt, met mondharp
)
Hoe staat 't met het toernooi? Al wat bedacht?
www.vakantie.nlquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Orginial het volgende:
Wij willen een vakantie boeken. Iemand nog website`s om een vakantie te boeken?
boys 2 men dat is lang geleden.....quote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders voor mij ja.. Maareh, best mooi hoor.
.
Maar nu zet ik toch maar weer gauw Boys 2 Men op..
Ben nog even aan het denken.. je kan zoi weinig kanten op in SHO he..
Nummer twee zijn is echt tofquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef u gelijk, onderdanig en gedwee
Want u bent niet voor niets mijn nummer twee
Maar ik kan niks op commando, zeg ik integerquote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, doe er nog eens eentje over Bartho Braat, die was hilarisch!
Ze zijn wel goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
boys 2 men dat is lang geleden.....
U boft inderdaad, vrome meid.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nummer twee zijn is echt tof
Ik heb het idee dat ik bof
Iedereen blijft maar gewoon binnenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het fietsen vanmiddag
Hoi trouwens
Beter hard en zwaar fietsen,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het fietsen vanmiddag
Hoi trouwens
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..quote:
Nou jij komt dit topic wel rijmend uit hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter hard en zwaar fietsen,
dan saai en verveeld nietsen
Ah!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..
ik wil je er zelfs voor betalen..![]()
Maar als je hem tegen zijn zin hard vanachter rijdt met toewijding,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mijn ex mag je best wel aanrijden hoor...en hard ook..
ik wil je er zelfs voor betalen..![]()
HAAR!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je hem tegen zijn zin hard vanachter rijdt met toewijding,
heet dat dan een aanránding of aanríjding?
Ik moet er, ruw geschat, nog 4quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou jij komt dit topic wel rijmend uit hoor!
naam : Mariekequote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah!
Adres, naam?
Ik mail mijn rekeningnummer zo wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |