Kijk uit, anders schop ikquote:Op donderdag 14 april 2005 18:40 schreef BVO het volgende:
Kuttopic.
Tupische puberreactie.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,ik zal eerlijk zijn.Ik vind ze allebei kut!
Kut? Nee jouw topics zijn pas prutquote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,ik zal eerlijk zijn.Ik vind ze allebei kut!
Dat krijg je echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat anders dan slijmen.
Daarom zal ik dit topic alleen maar rijmen
Daar krijg je me echt aggressief mee,met zo'n opmerking.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Tupische puberreactie..
Altijd dwarsliggen..
Kut, piemel, lul en sletterige teven.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn we hier met geslachtswaren aan het smijten
Ik vind dat pakje van dat grietje leukquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rilo Kiley..
[afbeelding]
Op Werchter..
Geen gezeik,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt aggressief mee,met zo'n opmerkingen.
Heb/had jij daar nooit een hekel aan als ze dat over jou zeiden?
Volgens mij heeft ie het eerder gedaan. Met Sinterklaas.quote:
Oh, dan moet je maar eens opletten.quote:
Nou ik denk dat mijn ouders niet altijd gelijk hebben.En vooral mijn vader niet.Ooit wel eens gehoord van een scenarioturk?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen gezeik,
je ouders hebben altijd gelijk!
Bupa, hou opquote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen gezeik,
je ouders hebben altijd gelijk!
Ik heb nimmer van een scenarioturk gehoordquote:Op donderdag 14 april 2005 18:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mijn ouders niet altijd gelijk hebben.En vooral mijn vader niet.Ooit wel eens gehoord van een scenarioturk?
Zoalsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
Waar blijven die naamtopicsDie zijn 't leukste
Eh...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nimmer gehoord van een scenarioturk
Misschien nadat u het heeft verwoord?
Je bedoelde zeker:quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op wie/wat?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:49 schreef Skaai het volgende:
Nou dan spam ik hier maar: Ik heb de cd van Michael Bublé en ik ben verliefd
Euh. Niet om het een of ander,quote:
Die had ik al lang alquote:Op donderdag 14 april 2005 18:49 schreef Skaai het volgende:
Nou dan spam ik hier maar: Ik heb de cd van Michael Bublé en ik ben verliefd
Ik heb het al verbeterd,quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
Ha, Bupatih is nou al door zijn 'rhymes' heen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh. Niet om het een of ander,
Maar ik heb het al veranderd
En ook dat rijmde niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd,
Of weet mevrouw het soms beter?
Wij hadden het onder het eten over wat ik wou gaan studeren.We hadden het over Scenarioschrijven en mijn vader maakte een grap over dat ik wel kapster kon worden."Never nooit,voor mij part wordt ik dramaturg,maar dat nooit!" Twee minuten later vraagt mijn vader: "Wat wou jij nou eigenlijk worden?Scenarioturk?"quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja oke, ook wel een beetje hoorquote:
Ik zet hem meteen opquote:Op donderdag 14 april 2005 18:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooiste nummer van hem is toch echt wel![]()
HOME
![]()
Dat is toch uiterst grappig en amusant?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Wij hadden het onder het eten over wat ik wou gaan studeren.We hadden het over Scenarioschrijven en mijn vader maakte een grap over dat ik wel kapster kon worden."Never nooit,voor mij part wordt ik dramaturg,maar dat nooit!" Twee minuten later vraagt mijn vader: "Wat wou jij nou eigenlijk worden?Scenarioturk?"![]()
Mijn dichterlijke vrijheid is ook ruim hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Jij neemt je dichterlijke vrijheid wel héél ruim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |