Maar Dizer, wat heeft dat nu voor zin,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Ik word gek van jullie gerijm...
snel dit topic vol maken
Hee, hee, hee, dat zag ik wel,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, ik probeer Bupatih te verslaan,
Ik zou het overigens ook niet doen, met die banaan.
Mijn vorige rijm was niet bepaald een hoogstandje,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hee, hee, dat zag ik wel,
daar stond wat anders, jij dekselse rebel.
Nog 3 maandenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zal even meehelpen
Hoe is het met het kindje?![]()
Oh wee als jij weer in het nieuwe topic zo doetquote:Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Dizer, wat heeft dat nu voor zin,
een nieuw topic betekent geen nieuw begin
Nee we willen het een verrassing houden, en jullie? Hoe gaat het met sam en tijn?quote:
Gaat goed hoor!Het zijn schatjes!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee we willen het een verrassing houden, en jullie? Hoe gaat het met sam en tijn?
Aaah lief hoor, ze zijn het leukst als ze nog klein zijnquote:
De 1e was inderdaad van een laag niveau,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn vorige rijm was niet bepaald een hoogstandje,
Deze vond ik beter, mijn lieflijk olifantje.
Succes ermee dan!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Dat rijmen is niets voor mij
daarom lees ik wel rustig even bij
Volgens mij is hij gekidnapt door zwarte piet en sinterklaasquote:Op donderdag 14 april 2005 20:53 schreef Skaai het volgende:
Heeft Bupatih het bijltje er nu al bij neergelegd?
Vindt hij zijn poëzie dan ook zo slecht?
Ja,maar ze groeien snel hoor.Ze eten goed enzo,dus dat gaat vlot.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah lief hoor, ze zijn het leukst als ze nog klein zijn
Zeg, jouw rijmpjes zijn ook een en al blunder.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
De 1e was inderdaad van een laag niveau,
die tweede vond ik ook maar zo zo.
Aaah wat gaaf, hoe oud zijn ze nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar ze groeien snel hoor.Ze eten goed enzo,dus dat gaat vlot.![]()
Ha, ik ben dus niet in nood,quote:Op donderdag 14 april 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wee als jij weer in het nieuwe topic zo doet
Dan zal mijn wraak gemeen zijn, en zoet
Wacht maar tot in de morgen vroegquote:Op donderdag 14 april 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, ik ben dus niet in nood,
jij kan toch niks doen met je gebroken poot
Hoe is het met Babette?Houdt ze het allemaal nog vol?quote:
Babette is hoog zwanger en komt niet zo vaak meer online, maar het gaat wel goed hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Hoe is het met Babette?Houdt ze het allemaal nog vol?
Tip aan Babette: Laat je mannetje lekker al het werk opknappen en ga zelf lekker op de bank liggen!
Nou, nou, nou alweer zo'n haat,quote:Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg, jouw rijmpjes zijn ook een en al blunder.
Watch it, ik stuur je weer terug Down Under!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |