Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar!!
Wat vinden jullie ervan?
Dat je bier drinkt is eigenlijk super, vind dat wel een turn on (leuke fantasiën erover en zo) maar dat je rookt is wel een afknapperquote:
Ben bezig met een nieuwe design.. het is nu bordeaux met witquote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe staat het met jesite
?
Owww sorryquote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je bier drinkt is eigenlijk super, vind dat wel een turn on (leuke fantasiën erover en zo) maar dat je rookt is wel een afknapper
Link?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben bezig met een nieuwe design.. het is nu bordeaux met wit
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
Dat wordt nog spannend over 2 uur. We moeten niet vergeten afscheid te nemen over 2 uur voor het geval ze hem wel afsluiten
Hehequote:Op donderdag 14 april 2005 22:03 schreef SPK het volgende:
Oh sjid ik ben een kloon van GHost die rookt wel
Zijn best wel persoonlijke fantasiën eigenlijk... Doe ik wel even via de mailquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef Christine het volgende:
en fantasieën over bier??? Tell me more
Een computer die het doet?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Roken, zuipen en orgieën, wat wil je nog meer
Oeh, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn best wel persoonlijke fantasiën eigenlijk... Doe ik wel even via de mail
Hij isquote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef SPK het volgende:
Wat vinden jullie nou van mn avataar
De ene keer denk ik mwha best cool,de andere keer denk ik wat een kleuterschool debiel ding
Moeten we nog ff oefenen van te voren? *ruksmilie*quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Laat maar niet teveel mensen het horen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik wil eventueel wel observeren, kijken of jullie het wel goed doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Moeten we nog ff oefenen van te voren? *ruksmilie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |