Enkele wapenfeiten van Ellen:quote:Actrice
De rol van Ellen Evenhuis werd gespeeld door Dominique van Vliet.
Werk
Ellen was de personeelschef van het AZB.
Relatie
Ellen was getrouwd met Bram de Boei en samen hebben zij een kindje Doris. Na een tijdje uit elkaar te zijn geweest vanwege Bram's werkverslaving, hebben zij besloten toch weer samen verder te gaan.
Typisch Ellen
Ellen is recht door zee en vrolijk. Ze is in het verleden verslaafd geweest aan alcohol. Nog steeds is Ellen verslavingsgevoelig.
Woonomgeving
Na de breuk met Bram was Ellen tijdelijk bij Renee ingetrokken. Nu is ze met Bram en Doris naar Frankrijk vertrokken.
Familie/vrienden
De zus van Ellen, Lara, is overleden. Met haar ouders heeft ze geen contact meer. De belangrijkste personen in haar leven zijn Bram, Doris en Renee. De vriendschap met Claire was belangrijk voor Ellen, maar Claire is onlangs helaas overleden.
quote:Een Evenhuis
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom
Geen idee geen benul
Wat de smaak van honger is
Als ik geen zin heb om te koken
Dan loop ik even naar de markt
Voor een moot gebakken vis
Als ik morgen geen zin heb om te werken
Dan stel ik al het werk tot overmorgen uit
En als de kleuren van mijn huis me irriteren
Dan vraag ik of de buurman het vandaag nog overspuit
chorus:
Een Evenhuis
Een plek onder de zon
En altijd een Bram in de buurt
Die van me houden kon
Toch wou ik dat ik net iets vaker
Iets vaker simpelweg gelukkig was
Oohhh
(repeat)
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom
Geen idee geen benul
Wat gebrek aan liefde is
Vandaag kocht ik m'n derde videorecorder
Van nu af aan is er geen aflevering die ik mis
Mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven
Dankzij hun heb ik een fijne jeugd gehad
En voor dat jij en ik vanavond vroeg onder de wol gaan
Gaan we met z'n tweeën drie keer uitgebreid in bad
(chorus)
Ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
Een zingende Merel de geur van de zee
Ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
De zon die doorbreekt
Een vers glas Chardonay
(chorus (2x)
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef Viking84 het volgende:en jeetje
heeft Renee Ellen echt gezoend??
ze kan nog een cursus verbaasd kijken bij Eric Bouwman aanvragen:)quote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahaha! Denkt Kyra dat die ene lul er staat, staat die andere er.
mja maar misschien een beetje veel screens voor het gammele fok?quote:
Reisje Brazilie?????quote:Op woensdag 8 december 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
waarom heeft Arthur trouwens geen erfenisje achtergelaten voor zn kroost?
sorry ik begrijp die smileys nietquote:
haha ja dat gedeelte was me duidelijk:)quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Dat begrijp ik ook niet, maar met dat reisje Brazilie bedoelde ik dat ze die van die erfenis gaan maken.
ja met de opbrengst van zijn geweldige film....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ja dat gedeelte was me duidelijk:)
maar het lijkt me logischer dat Joost zn Arthurfilm financieert van paps zn erfenis......
een weekje Brazilie kunnen ze zelf nog wel ophoesten lijkt me
hij eet ook 7 dagen per week van de snackbarquote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
joostje moet denk ik echt ff aan zijn buikje gaan denken en iets minder gevulde koeken gaan eten....
jup, toen ging renee haar geloof ik helpen in het seepaert . Toen bedankte ellen haar door haar paar keer een zoen op haar mond te geven en dat zag mevr als een aanleiding om haar ff vol op haar mondje te pakken. Toen was Renee dus verliefd ellen......quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat een OP!Dat vond m'n browser niet zo leuk
en jeetje
heeft Renee Ellen echt gezoend??
die werd te breed voor normale tv anders moest iedereen breedbeeld aanschaffen aangezien ze de nederlanders niet zo ver kregen hebben ze maar gezegd opzouten!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
hij eet ook 7 dagen per week van de snackbar
ze lieten Ariel zich ook altijd volproppen met chips &zo......
haha, je bent de eerste die het opmerkt:)quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef soapie het volgende:
Anyway, het was weer een boeiende aflevering.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
en omdat Iwan blijkbaar geen screenshot kon vinden met La Claire erbij:)
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire kon er om begrijpelijke redenen niet bij zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:Claire kon er om begrijpelijke redenen niet bij zijn.
ze heeft een btje een klein lichaamquote:Op woensdag 8 december 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
La Claire: "Ben je helemaal besodemieterd?! La Claire laat zich door iets triviaals als de dood
niet weghouden van Ellens afscheidstopic! By the way... Waar blijft mijn afscheidstopic?!"
Maar zij kotste zich een aantal keren behoorlijk leegquote:Op woensdag 8 december 2004 20:49 schreef haagse_elfje het volgende:
die werd te breed voor normale tv anders moest iedereen breedbeeld aanschaffen aangezien ze de nederlanders niet zo ver kregen hebben ze maar gezegd opzouten!![]()
Dit gaat er dus morgen gebeuren voorzie weer een avondje slapen, we weten al dat Marnix vreemd gaat goh zag je ook allang niet aankomen. Ben wel benieuwd wat er tussen Gyman en Marjolein gaat gebeuren zal wel weer iets zijn wat in de doofpot verdwijnt daar zijn ze hier zo goed in.... Ja en Kyra en haar duo penotti relatie wat moet je daar nog over zeggen en tuurlijk kan onze onbevlekte maagd niet begrijpen wat Kyra doet, daarvoor zou ze toch eens aan de man of spin moeten gaan.....quote:"Als een andere vrouw interesse toont in hem, hoe ver kan Marnix dan gaan nu hij een vaste relatie heeft met Joyce? Marjolein haalt het slechtste in Gyman boven. Shirina kan niet begrijpen dan Kyra het ene moment met de één en het volgende moment met een ander uitgaat. Kyra begrijpt het zelf ook niet."
het heeft toch niet geholpen want gelukkig is ze al lang weg bij ONM.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar zij kotste zich een aantal keren behoorlijk leeg
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten. Toen werd ze door die Tesselguy lekgestoken en ging de lucht er uit.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
het heeft toch niet geholpen want gelukkig is ze al lang weg bij ONM.....
ariel na de anorexia....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten. Toen werd ze door die Tesselguy lekgestoken en ging de lucht er uit.
Btw.: Ariel is weer terug. Ze heet nu Wendy en ze bonkt Marnix een dezer dagen helemaal suf.
Sid & Ariel?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten.
ik geloof dat ik mij zo vaag iets er wel van kan herinneren.....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is dan ook nooit met Sid in de beddezak gedoken. Sid schot in Ariels been toen hij Duuk ging geizelen.
wat raar dat ik dat vergeten ben... die gijzeling in het Beatrix weet ik namelijk nog welquote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
is dan ook nooit met Sid in de beddezak gedoken. Sid schoot in Ariels been toen hij Duuk ging gijzelen.
eigenlijk moeten ze wel eens gaan luisteren/lezen dat zal zoveel beter verschil opleveren want dan krijg je pas goede televisie en dan zie je ook in een keer die kijkcijfers omhoog sjezen....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Sid terug hebben we hier al zo vaak gevraagd maar ze luisterden niet
nu heeft dat niet zoveel zin meer ...
een van Walsumlijntje is tegenwoordig geen succes meer
mja ik ben ook blij dat ik nu van die pagina af ben, maar dat ligt meer aan fok, dan aan de OP,quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, als je tot morgennacht de tijd hebt om ze in te laden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:
over kijkcijfers gesproken weet iemand hoe ze het tegenwoordig doen?
1 2 3 4 5 6 | DI. 30-11-2004: 707.000 WO. 01-12-2004: 648.000 DO. 02-12-2004: 540.000 VR. 03-12-2004: 490.000 MA. 06-12-2004: 755.000 DI. 07-12-2004: 664.000 |
quote:Niet Ron Brandsteder maar Irene Moors en Carlo Boszhard gaan de speciale oudejaarsaflevering van Laat ze maar Lachen presenteren. In het decor van hun zondagmiddagprogramma Life & Cooking blikken ze terug op bloopers en de leukste tv momenten van 2004. Gasten zijn ondermeer Albert Verlinde, Caroline Tensen, Leontien van Moorsel, Irene vd Laar, Sebastiaan Labrie, Eric Bouwman en Winston Gerschtanowitz.
BRON: medialog.blogspot.com
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, als je tot morgennacht de tijd hebt om ze in te laden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
BRON: SKO
De maandag scoort goed, maar naarmate de week vordert, kelderen de kijkcijfers.
Ja en er zijn ook al weer nieuwe opgenomen voor Maart!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt weer lachen tijdens de jaarwisseling:
[..]
quote:* Wup krijgt nogal de slappe lach van Iwan....
maar ik mis mn Babetje
LOL @ my favo Fokkersquote:
Babette: "Voor een Ellen topic kom ik vanzelfsprekend terug!"
Yep, those were the days......quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
Ellen leest voor uit eigen dagboek over triosex....
ONM 24 november 2003, Ellen & Claire [save target as]
beter nog: 'n fillempie of geluidsfragmentje!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..
toen Claire erachter kwam dat Ellen zwanger was
was kort voor de zomercliff 2003
ik heb daar zo om gelachen toen....
Top!!!! Van ONM kan ik nooit teveel bloopers hebben....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt weer lachen tijdens de jaarwisseling:
Hopenlijk nooit!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef --Globe-- het volgende:
wanneer gaan ze die shirina eens de serie uitschoppen..
Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen baby ... is een veel betere optie.
't is KYra.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.
Je hebt er meer verstand van dan ik. Of zit Kyra in het lijstje van verlepte lijken?quote:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..
toen Claire erachter kwam dat Ellen zwanger was
was kort voor de zomercliff 2003
ik heb daar zo om gelachen toen....
quote:
mja deze is leuk genoeg dank je wel.....quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?
(ONM, MA. 23-06-2003)
Wat was er zo leuk?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
BEL DE KRANT !! een leuke aflevering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL, & Joost scheurt door de Ulfter straten...quote:Donderdag 9 december
Marjolein haalt het slechtste in Gyman boven.
Wendy is duizend maal leuker dan de blonde meelzak met wie hij samenleeft.quote:
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo leuk?
Over die snelheid heb je wel gelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....
Liesje mocht meer dan 3 zinnen zeggen...
Robert de la Haye was weer helemaal geweldig
geen Joost, geen Stijn.........
dat bedoelde ik dus met tempo... dat duurde nog geen 5 seconden....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Airelle het volgende:
Over die snelheid heb je wel gelijk.
Vond alleen het etentje bij Renee nogal duf.
Ow ik stoorde me wel...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus met tempo... dat duurde nog geen 5 seconden....
dus dan is het niet storend
Shirina is gewoon een lekker dingetje.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Wup het volgende:
ik snap de aversie tegen Shirina niet zo
dat kind krijgt helemaal niks te doen
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik:)quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Airelle het volgende:
Ow ik stoorde me wel...
Zelfs voor 5 seconden is Renee duf.
Ja hahaquote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
[..]
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik:)
Dat zijn er dan nog 4 te veel.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik
Die borrels worden altijd gehouden wanneer Marnix zich weer eens moet misdragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
en waar kwam die AZB-borrel zomaar ineens vandaan?
Hoezo? Vanwege het logo van Samsung? De phone van Teun was een gejat exemplaar, zonder typeplaatje.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
wat zijn ze slordig met die mobieltjes steeds .....
Die stinkerd weet gewoon niet meer wat hij doet. Morgen komt hij op klompen.quote:Niels mocht weer schoenen aan
Hij wordt wild van Gyman. Zo ook zijn kapsel.quote:JP mocht weer een wild kapsel
Dat was de verlate Sinterklaasborrel.quote:en waar kwam die AZB-borrel zomaar ineens vandaan?
Iris en ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
.
Eerst Hugo & Kyra, nu Marnix & Wendy, who's next? Hugo & Shirina?
ja nu je het zegt... dat is hetquote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Die borrels worden altijd gehouden wanneer Marnix zich weer eens moet misdragen.
haha ja, zelfde kleuren als Renee's huis, ze hadden blijkbaar nog wat verf over...quote:En de nieuwe kamer in de Waalberg moet natuurlijk optimaal benut worden.
Eerst Hugo & Kyra, nu Marnix & Wendy
Robin Rienstra zou dat wel toejuichen denk ik, Shirina is de enige bij wie hij geen zeepkistje nodig heeft...quote:who's next? Hugo & Shirina?
Hoezo? Is Shirina dan beter gewassen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:08 schreef Wup het volgende:
Robin Rienstra zou dat wel toejuichen denk ik, Shirina is de enige bij wie hij geen zeepkistje nodig heeft...
nee de datum zit er steeds ernstig naast.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[quote]Hoezo? Vanwege het logo van Samsung? De phone van Teun was een gejat exemplaar, zonder typeplaatje.
van mij mag ie, hij heeft toch altijd van die duffe schoenenquote:Die stinkerd weet gewoon niet meer wat hij doet. Morgen komt hij op klompen.
dat gezuip ontbreekt er nou juist aan dit seizoen...quote:Dat was de verlate Sinterklaasborrel.
In ONM wordt er sowieso bij het leven gezopen. Bij elke gelegenheid wordt er gezegd "Wil je een borrel? Wil je een wijntje? Ik lust wel een pilsje, JP! A, nu ben ik aan een cognacje toe!"
Alleen Ilyas en Shirina drinken niet zomaar alcohol. De rest lust 'm behoorlijk. Vooral Joost en Lizzy zuipen als een ketellapper..
Dat doen ze om zich aan onze knuffelmoslima Shirina aan te passen.quote:
Ik kan ze hier gewoon downloaden.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
ik krijg baggerpagina's Iwan.........
Ze doen het prima hier. Iwanquote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
ik krijg baggerpagina's Iwan.........
Het spookt in de Opera.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
sorry, Opera probleempje....
dat tuig zou gewoon moeten testen onder meerdere browsers:(quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
maar ik heb mn Wildschutje binnen dus weer helemaal blij:)
gebrek aan autoscenes is het probleem niet:)quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben net nog een paar complete afleveringen tegengekomen uit de tijd dat de verhaaltjes nog de lading dekten... Dus door de straten scheuren met gevaar voor eigen leven betekende ook echt met gevaar voor eigen leven. Ik heb het over de dodemansrit van Frank en Heleen. Heleen werd uit de auto geslingerd en Frank zat bewusteloos in een brandende auto.![]()
Verklapt de url dat misschien?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog een ONM Classic:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_aafke_en_miguel_01.jpg]afbeelding][/url]Wie of wat ziet Aafke hier? (9,44MB)
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog een ONM Classic:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
wow, wat leuk is dit.......quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog een ONM Classic:
quote:ONM-ers in 10 voor Taal![]()
![]()
Woensdag 5 januari zijn Bettina Berger, Annemieke Verdoorn en Jop Joris te gast bij het televisieprogramma '10 voor Taal'. ’10 voor Taal’ is een taalstrijd tussen Nederland en Vlaanderen en wordt gepresenteerd door Anita Witzier en Marcel Vanthilt. Onze ONM-ers nemen het dus op tegen drie Belgen. Ben je benieuwd of ze het vooroordeel over de domme soapies voor eens en altijd aan diggelen helpen? Je kunt erbij zijn. Als je de opnames gratis wil bijwonen, dan kun je bellen met 0900-300 1420 of je kunt via de website www.opnamebijwonen.nl informatie inwinnen. Wan-neer de uitzending waarin onze ONM-ers hun taalkennis laten testen wordt uitgezonden, weten wij nu nog niet. Natuurlijk zullen we jullie daarvan op de hoogte brengen zodra we daar nieuws over hebben.
BRON: Yorin
quote:Fanatieke fans belagen ONM-ers
De internetredactie van ONM gaat regelmatig voor jullie echte ONM-fans op pad. Zo waren we hard aan de slag met het maken van een 'Funny Filmpje'. En toen kwamen we in aanraking met een aantal meiden, die toch wel erg vreemde dingen vroegen aan een aantal van de ONM-acteurs. We waren benieuwd wat ze toch eigenlijk precies aan het doen waren.
De meiden bleken van een studentenvereniging te zijn. Ze kwamen rechtstreeks uit Groningen, waar ze hun avonden bij studentenvereniging Vindicat doorbrengen. In de race om met 'Ben' de mooiste club van 2004 te worden, hebben ze de opdracht gekregen om in ieder geval vijf bekende Nederlanders voor de camera te krijgen en ze een aantal vragen te laten beantwoorden. En wie heb je dan liever voor je camera dan Vincent Biekman, Jop Joris en Eric Bouwman? Niemand dus. Gelukkig wilden de jongens wel even meewerken aan de opdracht van de meiden. Het is de dames dus uiteindelijk gelukt om hun opdracht te vervullen. De meiden gaven toe een beetje onder de indruk te zijn van onze ONM-ers. En wie ze nou uiteindelijk de leukste vonden? Robin Rienstra! Of toch Eric? Nee, Jop! Ze kwamen er eigenlijk niet zo goed uit...
BRON: Yorin
Ben benieuwd naar Jop Joris in een ander keurslijfquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat zijn er dan nog 4 te veel.
Als je 16 bent mag je toch alcoholische dranken met een percentage van 5% of minder.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:09 schreef haagse_elfje het volgende:
die Romeo vond ik wel oké gsiteren? Maar zijn die shirts nou het recyclen ofzo?
heeft ONM een aparte nederlandse wetgeving? want toen Gyman om een biertje vroeg zei JP, je weet toch dat we onder 18 jaar geen alcohol mogen schenken.....
maar goed vond die scene tussen met etentje echt waardeloos, NOT! Shirina krijgt van mij wel steeds meer waardering, ik hoop dat ze een beetje meer verhaal gaat krijgen....
juistquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je 16 bent mag je toch alcoholische dranken met een percentage van 5% of minder.
die was leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM BLIKT TERUG DEZE MAAND:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_-_terugblik_28-12-2000.jpg]afbeelding][/url]Dronken Ellen slaat erop los... en de terugkeer van Pim! (ONM, december 2000)
nahjah zeg kunnen die lui nou ook al niet goed meelezen... HINTS hadden we gevraagd.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:50 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM-ers in 10 voor Taal
Nah ik had zelfs de KRO gemaild met de vraag wanneer we de ONM-ers in Hints konden verwachten!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef Wup het volgende:
nahjah zeg kunnen die lui nou ook al niet goed meelezen... HINTS hadden we gevraagd.....
hoewel, met Jop Joris....... laat ook maar ...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
He Diz.... weer vrijgezel?! Tja helaas, nu ben je te laat.......
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef babette21 het volgende:
begrijp dat ik gisteren zowaar een leuke aflevering heb gemist.... hm zul je altijd zien....
@ Iwan: je fillempies doen het niet [maar zal wel aan die fokking pc van mij liggen...]
+ door die Crash van laatst ben ik een fijne lading bestanden kwijt geraakt,
waaronder dat interview met Eva Duijvestein in VM. Heb je dat toevallig nog voor me?!
bad news hints is van de KRO....quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nah ik had zelfs de KRO gemaild met de vraag wanneer we de ONM-ers in Hints konden verwachten!
Nooit antwoord gehad.... hoe durven ze!! Als 10voorTaal ook van de KRO is ga ik dus NIET kijken he!!!
Thanx honey, you're the [second] bestquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Eva Duijvestein (ONM: Reina de Zeeuw)
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.quote:www.free-codecs.com ... en de filmpjes lopen weer als een zonnetje.![]()
* Babette zegt: LEZEN!!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
bad news hints is van de KRO....
mja je zult IE of kloon daarvan moeten gebruiken, andere browsers heeft Lycos blijkbaar geen respect voor:(quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.
jouw filmpjes linken naar een Lycos-site die nog onder constructie is ofzo....![]()
Klinkt als (HINTSquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.
jouw filmpjes linken naar een Lycos-site die nog onder constructie is ofzo....![]()
In 2006,als ze doorgaan met pubertjes in ONM te plaatsen en de stekker uit ONM wordt getrokken.Oja volgens Danny de Jong (Gyman in ONM) kunnen we binnekort nog een hoop jongeren verwachten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef Wup het volgende:
ik moet zeggen, ik vind het Romeo gedeelte juist wel een verrassende verhaallijn.
ik kan die verliefde kop van Hugo sowieso niet aanzien....
wanneer pakt Robin Rienstra nou eens zij biezen....
nee geen kyra en hugo... dat is gewoon een uitgerekt verhaal lijntje die ze niet weer moeten oprakelen dan kyra en chris!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:11 schreef Orginial het volgende:
Waneer gaat die Romeo nou eens weg? Hugo en Kyra horen bij elkaar.![]()
NOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
In 2006,als ze doorgaan met pubertjes in ONM te plaatsen en de stekker uit ONM wordt getrokken.Oja volgens Danny de Jong (Gyman in ONM) kunnen we binnekort nog een hoop jongeren verwachten.![]()
ik vrees voorlopig nog lang niet, ik zie Niels ben ff zijn echte naam kwijt eerder zijn biezen pakken...quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef Wup het volgende:
wanneer pakt Robin Rienstra nou eens zij biezen....
daar kan je wel eens gelijk in hebben....quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef Orginial het volgende:
Ik denk trouwens dat Lizzie weggaat met het **Spoiler** omdat Joost het **Spoiler** niet wil.En daarna gaattie naar het buitenland met Tonnie en Tara.Daar wordtie verliefd op Julia.Dat is wat ik denk.![]()
ja ik kan hem [Robert de la Haye, hoe kan je dat nou vergeten] geen ongelijk geven, hij is te goed voor dit ONMquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:24 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vrees voorlopig nog lang niet, ik zie Niels ben ff zijn echte naam kwijt eerder zijn biezen pakken...
hoe kan ik het vergeten nooit meer, idd hij is wel te goed qua kwaliteiten voor deze seriequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik kan hem [Robert de la Haye, hoe kan je dat nou vergeten] geen ongelijk geven, hij is te goed voor dit ONM
maar Robin Rienstra vindt het volgens mij helemaal niet meer leuk want hij gaat steeds slechter spelen.
Fictie en werkelijkheid lopen wel eens door elkaar bij ONM.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:35 schreef Wup het volgende:
nu we het toch over acteerprestaties hebben:)
ONM 27 april 2004 [ heeeeeeeeel kort filmpje] [save target as]
mja beetje flauw misschien maar ik vond het wel erg frappantquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Fictie en werkelijkheid lopen wel eens door elkaar bij ONM.![]()
Ik vond het eigenlijk wel grappig. Ik kan me ook zo'n soort scène herinneren uit Goudkust. Desirée merkte dat ze werd achtervolgd door een privé detective. Ze sprak hem aan met: "Ik vind u een bijzonder slecht acteur."quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:49 schreef Wup het volgende:
mja beetje flauw misschien maar ik vond het wel erg frappant
kan jij me even vertellen waar die scene opsloeg.. ik bedoel welke contextquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2061_tanja_jess_01.jpg]afbeelding][/url]Iris mag op spraakles bij Stefano & Janine (GTST, februari 2001) (8,04MB)
( Problemen met afspelen? Download en installeer dan de nieuwste codecs. )
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig. Ik kan me ook zo'n soort scène herinneren uit Goudkust. Desirée merkte dat ze werd achtervolgd door een privé detective. Ze sprak hem aan met: "Ik vind u een bijzonder slecht acteur."
LOLquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:35 schreef Wup het volgende:
nu we het toch over acteerprestaties hebben:)
ONM 27 april 2004 [ heeeeeeeeel kort filmpje] [save target as]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef babette21 het volgende:
Mag ik hier alvast een verzoekje indienen voor 'n volgend topic??
Er zijn elke dag tientallen lijnen op Brazilië.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer begint de brazilië lijn eigenlijk?
hahahaha wat leukquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er zijn elke dag tientallen lijnen op Brazilië.
Hij's fijnquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij's fijn
Ik ga voor een Ode aan Nielsje: "Niels, wil je mijn held zijn"
[check evt. lyrics van Van DikHout [jaja daar zijn ze weer] voor argumentatie]
ach ja ogen dicht en niet kijken, ik had wel meer verwacht van Sander Heer want zijn karakter stelt tot nu toe ook niet veel voor en erg voorspelbaar dat vreemd gaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Aflevering van gisteren was idd wel oke. Kyra die de slet uithangt, dat mag ik wel haha!!
maar eh, dat Marnix-Wendy-onderonsje had ons wel bespaard mogen worden hoor..... bah....
misschien is pamelaatje daarom tijdelijk weg ze stonk teveel uit haar mond....quote:Wat heb je nodig:
Olijfolie
Knoflook
Gamba’s
Citroensap
Witte wijn
Rode pepers
Taugé
Red hot chili pepper sauce
Sesamolie
Mie
Je gaat als volgt te werk:
Doe een scheut olijfolie in een kom.
Gooi hierbij de verse gamba’s, geperste knoflook, een scheutje witte wijn, rode pepers (pitjes eruit natuurlijk!) en een scheutje citroensap.
Laat dit allemaal ongeveer een uur in de kom intrekken.
Zet een wok op het vuur met een beetje olijfolie, taugé, dikke ketjap, prei en op het eind sesamolie en red hot chili pepper sauce. Maar let op! De sesamolie mag je niet heet laten worden!
Zet een pan water op en laat de Mie ongeveer 2 tot 3 minuten koken.
Voeg de op smaak gemaakte gamba’s bij de saus in de wok. Doe de mie erbij elkaar en roer het geheel lekker door!
Eet smakelijk!
En met wie eet Pamela dit het liefst?
Met “who ever loves a lot of garlic!”
RTL Nederland
Met die speciale tekens kan ik je wel helpen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Iwan en/of Wup en/of elk willekeurig computergenie dan ook, mag ik u even lastig vallen met een paar pc-vraagjes [mede namens mijn pa],
ook al is dit 't verkeerde topic?! vast wel...
sinds onze pc is gecrashed en opnieuw geinstalleerd [windows98, hoe erg] zijn er wat functies ten ziele gegaan, oa het toevoegen van speiciale tekens [streepie op de e enzo] zonder de alt-toets. enig idee hoe ik dit weer kan inschakelen?!? wel zo handig op 'n laptop....
en hebben jullie daarnaast enig idee hoe je de pc zo kan inschakelen dat nieuwe vensters op een maximale grootte worden geopend?! heb me rotgezocht, maar volgens mij is er echt meer verloren gegaan dan 'n paar 100 screenshots en andere onm-zooi..... *zucht*
Hier komt de oplossing:quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Iwan en/of Wup en/of elk willekeurig computergenie dan ook, mag ik u even lastig vallen met een paar pc-vraagjes [mede namens mijn pa],
ook al is dit 't verkeerde topic?! vast wel...
sinds onze pc is gecrashed en opnieuw geinstalleerd [windows98, hoe erg] zijn er wat functies ten ziele gegaan, oa het toevoegen van speiciale tekens [streepie op de e enzo] zonder de alt-toets. enig idee hoe ik dit weer kan inschakelen?!? wel zo handig op 'n laptop....
en hebben jullie daarnaast enig idee hoe je de pc zo kan inschakelen dat nieuwe vensters op een maximale grootte worden geopend?! heb me rotgezocht, maar volgens mij is er echt meer verloren gegaan dan 'n paar 100 screenshots en andere onm-zooi..... *zucht*
Dit wil ik geloof ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie al dat GTST zich dermate heeft verlaagd door dit ONM-afdankertje in dienst te nemen?!
[vast wel, ben al tijdje niet in gtst-topic geweest....]
[afbeelding]
Saskia Bastiaan als Lise Basten [onm 2000]
Dat blijven we vrees ik de rest van het seizoen nog zien. (voor de terugblik)quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Aflevering van gisteren was idd wel oke. Kyra die de slet uithangt, dat mag ik wel haha!!
maar eh, dat Marnix-Wendy-onderonsje had ons wel bespaard mogen worden hoor..... bah....
het was jou - als ultieme soapkenner - toch wel opgevallen!!???!!!???!!!quote:
hier:quote:(waar is die kotssmiley als je hem nodig hebt?!)
Suzy was leuk, lekker en lief.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind het een mega hysterische pot hahahahaha
jammer dat die weer suzy erbij moest betrekken
Dat heb ik waarschijnlijk verdrongen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:30 schreef babette21 het volgende:
het was jou - als ultieme soapkenner - toch wel opgevallen!!???!!!???!!!
zit je me nou in de zeik te nemen?! zo'n walgelijke stem herken je toch meteen!?!?!?!quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat heb ik waarschijnlijk verdrongen.![]()
hij is op het moment de leukste Couwenbergquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Gyman... is hij soms familie van Arthur?
ben het nog nooit zo met je eens geweest.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Robert acteerde weer schitterend vandaag.
asjemenou.... we zijn het weer eens ergens over eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Robert acteerde weer schitterend vandaag.
juiste moment voor boxfilmpje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
tja hij heeft lekker kunnen oefenen met z'n vuile-was-zak
'ze groeien uit elkaar'quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
ik vind die Joost Lizzy scenes echt de meest walgelijke van ONM
Lizzy die steeds maar wat schaapachtig om Joost zijn zogenaamde grappen staat te lachen,
hoe lang gaat dat nou al zo
* Babette zet Austin-hoefoutwiljehethebben-Powers-stemmetje op: Yeah baby!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
juiste moment voor boxfilmpje?
Ik zie het nu ook in de terugblik. De coiffure leidde me af van de stem.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:44 schreef babette21 het volgende:
zit je me nou in de zeik te nemen?! zo'n walgelijke stem herken je toch meteen!?!?!?!![]()
#101 dusquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
oke ik denk dat je deze bedoelde... ik weet het niet zeker want ik heb er nog een maar die bewaar ik wel voor het Niels adoratie topic want dat is een van zijn mooiste scenes ooit....
daar ga ik dan zo ff de tijd voor nemen... en aangezien ik ze niet opsla is die 13,2 geen probleemquote:ONM 7 april 2004, Boxing 3 [ volledige versie] [save target as]
let wel: 13, 2 Mb
haha vooral die Claire in 't begin!!!! Geweldig!!!quote:ONM 7 april 2004, Boxing 3 [verkorte versie, the real one] [save target as]
Leuk!!! En ik heb inmiddels de Robert-in-zijn-jonge-jaren-in-Spoed-caps weer gevonden....quote:ik heb ook nog een Linda filmpje voor in het GTST topic
ONM 30 januari 2004, Claire as we know her best..... [save target as]quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:16 schreef babette21 het volgende:
haha vooral die Claire in 't begin!!!! Geweldig!!!
fantastisch!!!! Niels met stekels en Ellen in de zwangerschapsperiode.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ONM 7 april 2004, Boxing 3 [ volledige versie] [save target as]
Robert de la Haye is te stoer voor het nieuwe decorquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moest Niels de Hulk voorstellen? Hij sloeg een gat in de deur.
Hij vrat anabole steroïden, i.p.v. benzodiazepines.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
Robert de la Haye is te stoer voor het nieuwe decor
Dag dagquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Annelieke meestal wel oke, zolang ze maar niet gaat huilen en niet te veel loopt te kwijlen om Stijn.... jammer dat ze dat laatste wel veel doet.....
ga er vandoor, goed weekend allemaal!!
als ze haar mond dicht hieldquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Suzy was leuk, lekker en lief.
zelfs dan was ze nog lelijk en irritantquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als ze haar mond dicht hield
Jaloers, juffie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:23 schreef Airelle het volgende:
zelfs dan was ze nog lelijk en irritant.
nee ze heeft gewoon een goede meningquote:
Onzin! Ik zou haar Goddelijke lichaam wel eens een paar nachten amuseren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef haagse_elfje het volgende:
nee ze heeft gewoon een goede mening
come on suzy de ruyg was gewoon vet irritant!
Hebben hun ut gedaan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef babette21 het volgende:
voor wiv, om 't digitale gepraat weer goed te maken:
[afbeelding]
Jannes en Suzy [onm 2002]
jij wil bijna iedereen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Onzin! Ik zou haar Goddelijke lichaam wel eens een paar nachten amuseren.
Inderdaad "bijna", want ik wil alleen maar vrouwen.quote:
oké jij mag ze ook van mij allemaal hebben lieve schat want de gene die ik wil.....vind je toch maar een paard op stalquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Inderdaad "bijna", want ik wil alleen maar vrouwen.
Btw.: het is "jij wilT.
ja inderdaad, die stijn mogen ze ook gauw weg sturen. Chris moet gewoon weer gemene seksistische opmerkingen maken tegenover shirina, kyra maakt niet....maar dit word een beetje herhaling. Dat word net zoals Iris&Niels de hele tijd dat had je ook op een gegeven moment wel gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
waarom verzinnen ze niks leukers voor Chris, ik vind dat gedoe met Stijn helemaal niet leuk.
met Kyra was het tenminste nog lachen met die seksistische opmerkingen ertussen door de hele tijd
maar met Stijn vind ik het niet zo voor herhaling vatbaar....
weet je wat het is, de opmerkingen en de teksten zijn top!quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als Danny verdwijnt is hij helemaal top.
wat een waardeloze vergelijking.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:08 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat word net zoals Iris&Niels de hele tijd dat had je ook op een gegeven moment wel gezien.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
wat een waardeloze vergelijking.
Robert de la Haye maakt ONM op dit moment, zoals Hidde Maas & Kim Pieters dat vorig seizoen deden.deed
eigen schuld krengquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:34 schreef Svensational het volgende:
Ik kan al die filmpjes niet zien
Ik zie alleen maar blauwe bewegende lijntjes
quote:
ow maar dat ben je toch wel sinds je nieuwsdienstje plat ligt....quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:36 schreef Svensational het volgende:Wup. Ik moest het anti-claire gehalte indit topic toch weer even opkrikken?? Anders ben ik helemaal nutteloos hier
Claire was alleen leuk toen ze in haar grafkist lag ;') Waar jij trouwens een avatar van zou nemen, had je ooit lang geleden beloofdquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:40 schreef Wup het volgende:
[..]
ow maar dat ben je toch wel sinds je nieuwsdienstje plat ligt....
als je heilige Clairetjes omschopt, gaat er een Wupje steigeren.......
ik ben ernstig boos op de scriptschrijvers dat ze niet even de moeite hebben genomen een topverhaaltje te maken toen Robert de la Haye Kim Pieters nog als tegenspeler had...
Claire was alleen maar een stomme slettebak, die alle kerels zowat gelijktijdig afwerkte. Ze had gewoon dagelijks haar portie worst nodig, variërend van smaak.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Claire was alleen leuk toen ze in haar grafkist lag ;') Waar jij trouwens een avatar van zou nemen, had je ooit lang geleden beloofd
quote:Na acht jaar komt er binnenkort een einde aan de populaire RTL 4 comedyserie Kees & Co, die wekelijks goed is voor rond een miljoen kijkers. Toch zullen we Simone Kleinsma, Esther Roord en Victor Löw (foto) nog maar één seizoen zien schitteren in de serie. Het zou simpel gezegd voor de schrijvers steeds moeilijker worden met spannende verhaallijnen op de proppen te komen.
Vaste castleden in het laatste seizoen van Kees & Co zijn als goed is gewoon weer: Simone Kleinsma (Kees), Esther Roord (Sonja), Victor Löw (Frank), Nikkie Plessen (Mariël), Sascha Visser (Steven) en Margo Dames (Joke). Of we Amber Teterissa (Anne) en Robin Tjon Pian Gi (Rudie) nog terug zien is nog niet bekend. Maar we houden je op de hoogte
quote:Er gingen geruchten op het net dat Gepke Witteveen, bekend van o.a. Goudkust, de rol van Aafke zou gaan spelen in de Yorin soap ONM (Onderweg naar Morgen) De rol van Aafke werd 10 jaar lang vertolkt dooor Pauline van Rhenen. Tv Vrouwen - Online heeft navraag gedaan bij RTL Nederlanf en die wisten te vertellen dat de rol van Aafke niet terug komt.
Meer kan ik er niet van maken Wupquote:
ach, wel of geen Lizzy is mij om het evenquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
Meer kan ik er niet van maken Wup
quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
wiv, hoe voelt dat nou, nu jouw hoax overgenomen is door heel internettend Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
heb je een keer gekeken hoe hij kijkt al hij tegen anderen moet acteren? Het lijkt zo stuntelig...quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
ik vind Danny de Jong nog steeds zo slecht zo niet, in vergelijking met sommige anderen die toch al heel wat langer op de set rondlopen
nou wel lizzy ze mag van mij blijven!!!! Ik blijf er nog steeds bij dat ik dan sowiezo liever eerst stijn zie vertrekken daar hoef ik gelukkig niet lang op te wachten, het karakter hugo mogen ze ook van mij part weg schrijven en ja Shirina ook, het arme schaap heeft toch niets te doen dan beeld vullingquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ach, wel of geen Lizzy is mij om het even
Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
Chris is een geinig ventje hoor, niks mis mee, & Aram van de Rest zet hem prima neer, maar het is & blijft een inhoudsloos & verhaallijnloos karakter .....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.
ze zou maar voor een paar maanden weg blijven en dan terug keren...quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hopelijk zo spoedig mogelijk! Ze moet de teugels in het AZB weer strak aantrekken.
Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze zou maar voor een paar maanden weg blijven en dan terug keren...
ik hoop ook dat ze gauw terug komt want Joyce is geen Bettina, en bettina moet gewoon weer in haar grote directrice stoel gaan zitten en de boel gaan regeren...
JP hoort bij het meubilair, je gooit je lekkere zittende stoel maar die o zo lelijk is toch ook niet een twee drie weg. JP hoort in ONMquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.![]()
Maar ze kunnen hem toch wel een leuk lijntje gevenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
JP hoort bij het meubilair, je gooit je lekkere zittende stoel maar die o zo lelijk is toch ook niet een twee drie weg. JP hoort in ONM
dat is wel zo, de lijntjes die hij tot nu toe heeft gehad waren ook niet echt geweldig....quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ze kunnen hem toch wel een leuk lijntje geven.
Uh tjah dat is ook weer een lastig verhaal.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel zo, de lijntjes die hij tot nu toe heeft gehad waren ook niet echt geweldig....
wat voor een lijntje zouden ze aan JP nou moeten geven?
JP word homo en krijgt iets met Gerard Jolingquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uh tjah dat is ook weer een lastig verhaal.
Ach zolang we ons maar niet aan hem hoeven ergeren....
Dat kunnen we zelfs JP niet aan doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
JP word homo en krijgt iets met Gerard Joling![]()
andere rel nicht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelfs JP niet aan doen.
Wat een loser is dat zeg.. die Gerard Joling.
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Orginial het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.![]()
als ze Renee Fokker weten te strikken voor ONM vergeef ik ze alle zonden van het hele seizoenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.
Amen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
JP mag niet weg
JP mag geen verhaallijntjes
JP is prima zoals ie nu is
goed verwoord!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
JP mag niet weg
JP mag geen verhaallijntjes
JP is prima zoals ie nu is
Ik sla een keer over... maar Wup lijkt me de ideale kandidaat voor een Niels topic.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:43 schreef haagse_elfje het volgende:
gaat de volgende OP over Niels of is het nog een verassing?
Wat is er? Wil je me wegjagen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:00 schreef haagse_elfje het volgende:
JP wordT homo en krijgt iets met Gerard Joling![]()
Je wilt weer een lekkerwijf erin?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er? Wil je me wegjagen?
JP is geen homo en zal dat ook nooit worden! Het is veel leuker als straks blijkt dat JP vroeger nog meer meiden heeft dikgeneukt en dat er straks een gigantisch lekker wijf als JP's dochter op de proppen komt.
Ik snap wel dat jij de lekkere wijven wilt afschaffen, gezien het feit dat je Joyce zo leuk vindt, maar ik wil het lekkerewijvengehalte op peil houden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Je wilt weer een lekkerwijf erin?
w_i_v ik ben het zo helemaal met je eens!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij de lekkere wijven wilt afschaffen, gezien het feit dat je Joyce zo leuk vindt, maar ik wil het lekkerewijvengehalte op peil houden.
Als ik een vrouw was, was ik lesbo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v ik ben het zo helemaal met je eens!!!!!
![]()
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef haagse_elfje het volgende:
ik moet ook wel zeggen dat ik joyce voor haar leeftijd er toch aardig vind uitzien, ze heeft spunk!
valt toch mee....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!
ze is wel in wat het is het 8 jaar tijd extreem verandert en oud geworden dat geef ik wel toe, ze heeft wel een mooi lichaam met kleding aan dan he, want zonder kleding weet ik het niet en wil ik het ook misschien niet weten.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |