eigenlijk moeten ze wel eens gaan luisteren/lezen dat zal zoveel beter verschil opleveren want dan krijg je pas goede televisie en dan zie je ook in een keer die kijkcijfers omhoog sjezen....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Sid terug hebben we hier al zo vaak gevraagd maar ze luisterden niet
nu heeft dat niet zoveel zin meer ...
een van Walsumlijntje is tegenwoordig geen succes meer
mja ik ben ook blij dat ik nu van die pagina af ben, maar dat ligt meer aan fok, dan aan de OP,quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, als je tot morgennacht de tijd hebt om ze in te laden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:
over kijkcijfers gesproken weet iemand hoe ze het tegenwoordig doen?
1 2 3 4 5 6 | DI. 30-11-2004: 707.000 WO. 01-12-2004: 648.000 DO. 02-12-2004: 540.000 VR. 03-12-2004: 490.000 MA. 06-12-2004: 755.000 DI. 07-12-2004: 664.000 |
quote:Niet Ron Brandsteder maar Irene Moors en Carlo Boszhard gaan de speciale oudejaarsaflevering van Laat ze maar Lachen presenteren. In het decor van hun zondagmiddagprogramma Life & Cooking blikken ze terug op bloopers en de leukste tv momenten van 2004. Gasten zijn ondermeer Albert Verlinde, Caroline Tensen, Leontien van Moorsel, Irene vd Laar, Sebastiaan Labrie, Eric Bouwman en Winston Gerschtanowitz.
BRON: medialog.blogspot.com
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, als je tot morgennacht de tijd hebt om ze in te laden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
BRON: SKO
De maandag scoort goed, maar naarmate de week vordert, kelderen de kijkcijfers.
Ja en er zijn ook al weer nieuwe opgenomen voor Maart!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt weer lachen tijdens de jaarwisseling:
[..]
quote:* Wup krijgt nogal de slappe lach van Iwan....
maar ik mis mn Babetje
LOL @ my favo Fokkersquote:
Babette: "Voor een Ellen topic kom ik vanzelfsprekend terug!"
Yep, those were the days......quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
Ellen leest voor uit eigen dagboek over triosex....
ONM 24 november 2003, Ellen & Claire [save target as]
beter nog: 'n fillempie of geluidsfragmentje!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..
toen Claire erachter kwam dat Ellen zwanger was
was kort voor de zomercliff 2003
ik heb daar zo om gelachen toen....
Top!!!! Van ONM kan ik nooit teveel bloopers hebben....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt weer lachen tijdens de jaarwisseling:
Hopenlijk nooit!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef --Globe-- het volgende:
wanneer gaan ze die shirina eens de serie uitschoppen..
Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen baby ... is een veel betere optie.
't is KYra.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.
Je hebt er meer verstand van dan ik. Of zit Kyra in het lijstje van verlepte lijken?quote:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..
toen Claire erachter kwam dat Ellen zwanger was
was kort voor de zomercliff 2003
ik heb daar zo om gelachen toen....
quote:
mja deze is leuk genoeg dank je wel.....quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?
(ONM, MA. 23-06-2003)
Wat was er zo leuk?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
BEL DE KRANT !! een leuke aflevering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL, & Joost scheurt door de Ulfter straten...quote:Donderdag 9 december
Marjolein haalt het slechtste in Gyman boven.
Wendy is duizend maal leuker dan de blonde meelzak met wie hij samenleeft.quote:
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo leuk?
Over die snelheid heb je wel gelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....
Liesje mocht meer dan 3 zinnen zeggen...
Robert de la Haye was weer helemaal geweldig
geen Joost, geen Stijn.........
dat bedoelde ik dus met tempo... dat duurde nog geen 5 seconden....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Airelle het volgende:
Over die snelheid heb je wel gelijk.
Vond alleen het etentje bij Renee nogal duf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |