fantastisch!!!! Niels met stekels en Ellen in de zwangerschapsperiode.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ONM 7 april 2004, Boxing 3 [ volledige versie] [save target as]
Robert de la Haye is te stoer voor het nieuwe decorquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moest Niels de Hulk voorstellen? Hij sloeg een gat in de deur.
Hij vrat anabole steroïden, i.p.v. benzodiazepines.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
Robert de la Haye is te stoer voor het nieuwe decor
Dag dagquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Annelieke meestal wel oke, zolang ze maar niet gaat huilen en niet te veel loopt te kwijlen om Stijn.... jammer dat ze dat laatste wel veel doet.....
ga er vandoor, goed weekend allemaal!!
als ze haar mond dicht hieldquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Suzy was leuk, lekker en lief.
zelfs dan was ze nog lelijk en irritantquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als ze haar mond dicht hield
Jaloers, juffie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:23 schreef Airelle het volgende:
zelfs dan was ze nog lelijk en irritant.
nee ze heeft gewoon een goede meningquote:
Onzin! Ik zou haar Goddelijke lichaam wel eens een paar nachten amuseren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef haagse_elfje het volgende:
nee ze heeft gewoon een goede mening
come on suzy de ruyg was gewoon vet irritant!
Hebben hun ut gedaan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef babette21 het volgende:
voor wiv, om 't digitale gepraat weer goed te maken:
[afbeelding]
Jannes en Suzy [onm 2002]
jij wil bijna iedereen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Onzin! Ik zou haar Goddelijke lichaam wel eens een paar nachten amuseren.
Inderdaad "bijna", want ik wil alleen maar vrouwen.quote:
oké jij mag ze ook van mij allemaal hebben lieve schat want de gene die ik wil.....vind je toch maar een paard op stalquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Inderdaad "bijna", want ik wil alleen maar vrouwen.
Btw.: het is "jij wilT.
ja inderdaad, die stijn mogen ze ook gauw weg sturen. Chris moet gewoon weer gemene seksistische opmerkingen maken tegenover shirina, kyra maakt niet....maar dit word een beetje herhaling. Dat word net zoals Iris&Niels de hele tijd dat had je ook op een gegeven moment wel gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
waarom verzinnen ze niks leukers voor Chris, ik vind dat gedoe met Stijn helemaal niet leuk.
met Kyra was het tenminste nog lachen met die seksistische opmerkingen ertussen door de hele tijd
maar met Stijn vind ik het niet zo voor herhaling vatbaar....
weet je wat het is, de opmerkingen en de teksten zijn top!quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als Danny verdwijnt is hij helemaal top.
wat een waardeloze vergelijking.quote:Op zaterdag 11 december 2004 02:08 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat word net zoals Iris&Niels de hele tijd dat had je ook op een gegeven moment wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |