Ow ik stoorde me wel...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus met tempo... dat duurde nog geen 5 seconden....
dus dan is het niet storend
Shirina is gewoon een lekker dingetje.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Wup het volgende:
ik snap de aversie tegen Shirina niet zo
dat kind krijgt helemaal niks te doen
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik:)quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Airelle het volgende:
Ow ik stoorde me wel...
Zelfs voor 5 seconden is Renee duf.
Ja hahaquote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
[..]
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik:)
Dat zijn er dan nog 4 te veel.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
enTanja Jess heeft het er ook maar druk mee, ze heeft in 3 weken tijd al 3 scenes gehad geloof ik
Die borrels worden altijd gehouden wanneer Marnix zich weer eens moet misdragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
en waar kwam die AZB-borrel zomaar ineens vandaan?
Hoezo? Vanwege het logo van Samsung? De phone van Teun was een gejat exemplaar, zonder typeplaatje.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
wat zijn ze slordig met die mobieltjes steeds .....
Die stinkerd weet gewoon niet meer wat hij doet. Morgen komt hij op klompen.quote:Niels mocht weer schoenen aan
Hij wordt wild van Gyman. Zo ook zijn kapsel.quote:JP mocht weer een wild kapsel
Dat was de verlate Sinterklaasborrel.quote:en waar kwam die AZB-borrel zomaar ineens vandaan?
Iris en ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
.
Eerst Hugo & Kyra, nu Marnix & Wendy, who's next? Hugo & Shirina?
ja nu je het zegt... dat is hetquote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Die borrels worden altijd gehouden wanneer Marnix zich weer eens moet misdragen.
haha ja, zelfde kleuren als Renee's huis, ze hadden blijkbaar nog wat verf over...quote:En de nieuwe kamer in de Waalberg moet natuurlijk optimaal benut worden.
Eerst Hugo & Kyra, nu Marnix & Wendy
Robin Rienstra zou dat wel toejuichen denk ik, Shirina is de enige bij wie hij geen zeepkistje nodig heeft...quote:who's next? Hugo & Shirina?
Hoezo? Is Shirina dan beter gewassen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:08 schreef Wup het volgende:
Robin Rienstra zou dat wel toejuichen denk ik, Shirina is de enige bij wie hij geen zeepkistje nodig heeft...
nee de datum zit er steeds ernstig naast.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[quote]Hoezo? Vanwege het logo van Samsung? De phone van Teun was een gejat exemplaar, zonder typeplaatje.
van mij mag ie, hij heeft toch altijd van die duffe schoenenquote:Die stinkerd weet gewoon niet meer wat hij doet. Morgen komt hij op klompen.
dat gezuip ontbreekt er nou juist aan dit seizoen...quote:Dat was de verlate Sinterklaasborrel.
In ONM wordt er sowieso bij het leven gezopen. Bij elke gelegenheid wordt er gezegd "Wil je een borrel? Wil je een wijntje? Ik lust wel een pilsje, JP! A, nu ben ik aan een cognacje toe!"
Alleen Ilyas en Shirina drinken niet zomaar alcohol. De rest lust 'm behoorlijk. Vooral Joost en Lizzy zuipen als een ketellapper..
Dat doen ze om zich aan onze knuffelmoslima Shirina aan te passen.quote:
Ik kan ze hier gewoon downloaden.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
ik krijg baggerpagina's Iwan.........
Ze doen het prima hier. Iwanquote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
ik krijg baggerpagina's Iwan.........
Het spookt in de Opera.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
sorry, Opera probleempje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |