die film is (volgens imdb) niet van disney....:quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar voor een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm.
7.0
nja ook maaris kijken danquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar voor een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm.
7.0
ik dacht dat ik dat op de poster zag staan, maar nu kan ik het nergens meer vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die film is (volgens imdb) niet van disney....:
Production Companies
Lakeshore International (in association with) (uncredited)
Twentieth Century Fox Film Corporation
Davis Entertainment
Electric Dynamite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje dezelfde sfeer en camerawerk, enkele momenten deed het me zelfs aan war of the worlds denken.. Goede acteerprestaties en indrukwekkende cgi. Goede spanningsopbouw, een aanrader!
8.5/10-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
Deel 2 en 3 ook gezien? Deel 3 is erg goed, 2 en 4 zijn wat minder, maar nog steeds wel vet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef ScarFace- het volgende:
Resident evil apocalypse
Baggerfilm. Waar deel 1 redelijk is, is dit echt een onzinfilm.
Heb het verhaal maar half gevolgd in ieder geval de zombies zijn robots geworden en nog allerlei vreemde rare kantjes zitten er aan.
Echt een superdroge film, van de makers van Napoleon Dynamite. De personages zijn zo belachelijk dat het weer geniaal wordt. Ik kan me wel voorstellen dat sommigen hem helemaal niets vindenquote:Benjamin Purvis is een 16-jarige jongen, die een conferentie bijwoont voor beginnende fantasy schrijvers. Hij is daar met zijn boek "Yeast Lords". Op de conferentie ontdekt hij dat de uitgerangeerde schrijver Ronald Chevalier zijn ideeën voor het boek heeft gestolen!
Ik weet niet meer waar ik het las, maar blijkbaar komt dat omdat dit een Noorse film is.. In Noorse folklore zijn de trollen groot.. In de Zweedse (meer bekende) folklore zijn ze meer van menselijke proportiesquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef arucard het volgende:
Ik had liever wat kleinere trollen gezien, moest eigenlijk een beetje lachen toen de eerste in beeld kwam.
the mechanic is inderaad non-stop actie.. maar vind em een stuk beter dan crank!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef JDx het volgende:
Leuke film wel die Trollshizzle, geef 'm wel een 8, ziet er ook allemaal best goed uit, de CGI enzo... oh nee, ik bedoel... het is echt
Mechanic beetje zoals Crank? Non-stop actie? Die was geniaal!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Eltonno het volgende:
Trolljegeren
[ afbeelding ]
N.a.v. een post ergens in het vorige topic enthousiast geraakt en gekeken. Helemaal goed! Vroeger vond ik het boek van david de kabouter al gaaf waarin ook al soortgelijke trollen in voorkwamen, en mocht Scandinavische folklore je interesseren dan word je zeker niet teleurgesteld
De film zelf doet ergens ver weg denken aan blair witchis het nou een film of een documentaire??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje dezelfde sfeer en camerawerk, enkele momenten deed het me zelfs aan war of the worlds denken.. Goede acteerprestaties en indrukwekkende cgi. Goede spanningsopbouw, een aanrader!
8.5/10
Officieel is het volgens mij een mockumentary, maar ik vind dat mockumentaries toch enigzins geloofwaardig moeten zijn. Alhoewel het gebracht word alsof het daadwerkelijk zou kunnen gebeuren vind ik het gewoon een film..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef casper019 het volgende:
[..]
is het nou een film of een documentaire??
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef macondo het volgende:
Scott Pilgrim vs the world (2010)
Misschien ben ik oud aan het worden, maar vond het een melige film die ik als zestienjarige waarschijnlijk geweldig had gevonden. Nu vond ik het niets, het verhaal trok mij niet en alle videogame achtige vechtpartijtjes interesseerden mij geen lor. Alleen de gay roommate van Scott vond ik hilarisch grappig. Verder laat de film mij koud, niet grappig, geen verhaal, geen personages op de huisgenoot na die ik interessant vond. De teksten in beeld zijn even leuk, maar vervelen ook al snel. Besef dat mijn mening bepaald niet breed gedeeld zal worden door de rest - maar zelfs de film afkijken is teveel moeite.
5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imdb: 7.7
Ik: 8All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef truedestiny het volgende:
Trolljegeren (2010)
kan weinig meer toevoegen aan de vele reacties hier. natuurlijk goed geacteerd zoals vaker genoemd maar ik vond het moeilijk om mijn aandacht er bij te houden rond het midden van de film waar het allemaal een beetje minder spannend werd.
7.0
The Blair Witch Project
tot mijn schaamte deze horror nog niet gezien. de eerste in zijn genre maar ik vind hem echt heel goed. de spanning wordt echt mooi opgebouwd. En wat is nou spannender dan het onverklaarbare. het eind:Niet doen, heb alleen nummer 2 gekeken, maar die was zo slecht dat ik niet eens wist dat er nog meer zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef truedestiny het volgende:
Trolljegeren (2010)
kan weinig meer toevoegen aan de vele reacties hier. natuurlijk goed geacteerd zoals vaker genoemd maar ik vond het moeilijk om mijn aandacht er bij te houden rond het midden van de film waar het allemaal een beetje minder spannend werd.
7.0
The Blair Witch Project
tot mijn schaamte deze horror nog niet gezien. de eerste in zijn genre maar ik vind hem echt heel goed. de spanning wordt echt mooi opgebouwd. En wat is nou spannender dan het onverklaarbare. het eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Coens leveren zeker goed werk af, maar ik vond deze film toch kant nog wal raken. Bij vlagen was het wel humoristisch, maar ik vond het verhaal erg slapjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Mr_DG het volgende:
O Brother, Where Art Thou?
Een film van de Coen Brothers staat garant voor kwaliteit, en zo ook deze film.
Everett McGill (George Clooney) is samen met twee andere gevangenen ontsnapt, hij wil zijn vrouw terug die op het punt staat met een ander te trouwen. Onderweg beleven de 3 allerlei hachelijke momenten. De film is overigens gebaseerd op de Odyssee van Homerus.
O Brother, Where Art Thou? is een leuke film met zwarte humor en kijkt lekker weg. Een 8
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Inderdaad, wat een drol van een acteur is dat.:')quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Company Men (2010)
Had het idee dat Affleck een 1 op 1 kopie van hemzelf speelde![]()
Is dit niet gewoon een remake van het verhaal met Charles Bronson en Jean Michel Vincent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
The mechanic
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Drama
92 minuten
geregisseerd door Simon West
met Jason Statham, Ben Foster en Donald Sutherland
Na jarenlang een meester in zijn vak geweest te zijn wil een gepensioneerde huurmoordenaar (Jason Statham), bijgenaamd 'The Mechanic', niets anders dan rust. Wanneer de vader van Steve McKenna (Ben Foster) vermoord wordt, vraagt Steve echter om zijn hulp en wil hij dat 'The Mechanic' hem de kneepjes van het vak leert, zodat hij uiteindelijk de dood van zijn vader kan wreken.
Wow eindelijk weer eens een toffe vlotte actie film!, film kijkt heel lekker weg en is vanaf het begin tot het einde goed en spannend! Goed acteerwerd, en leuk verhaal.
Echt een aanrader om te zien, DIKKE 8!!!
deze mening deel ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
The Coens leveren zeker goed werk af, maar ik vond deze film toch kant nog wal raken. Bij vlagen was het wel humoristisch, maar ik vond het verhaal erg slapjes.
ik heb het orgineel niet gezien maar the mechanic is inderdaad een remake van de ''oude'' mechanic dus waarschijnlijk is het verhaal deels hetzelfde...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een remake van het verhaal met Charles Bronson en Jean Michel Vincent?
(Airwolf)
Is het helemaal aangepakt of in feite nog hetzelfde verhaal?
Wat betreft Gulliver's Travels heb ik overigens genoten.
Joogstaand is anders, maar lekker wegkijken op de zondagmiddag hoor :-)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ja, dat dacht ik dus ook (wat HostiMeister zegt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast vond ik het ook gewoon een slechte film, één van de meest over-rated ever. Maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.Het hele media- en marketingcircus eromheen was wél onwijs goed aangepakt.
Smell the flowers while you can....
Eens heel geweldig was hij op de keper beschouwd niet, maar ik heb hem gezien in hele oude biocoop met oude ongelijke piepende stoelen en krakende vloeren, dat helpt behoorlijk voor het eng film gevoelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook (wat HostiMeister zegt).
Daarnaast vond ik het ook gewoon een slechte film, één van de meest over-rated ever. Maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.Het hele media- en marketingcircus eromheen was wél onwijs goed aangepakt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar meer een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm film voor alle leeftijden.
7.0
Dat kan ik me inderdaad voorstellen, dat dat wel bijdraagt aan de sfeer/beleving!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Eens heel geweldig was hij op de keper beschouwd niet, maar ik heb hem gezien in hele oude biocoop met oude ongelijke piepende stoelen en krakende vloeren, dat helpt behoorlijk voor het eng film gevoel
Tja, een klassieker. Mooi gefilmd, leuk verhaal (Stephen King). Kun je wel zien hoe oud die acteurs zijn (geworden): John Cusack was toen al 20. De cast is ook gewoon prima en overtuigend.quote:Filmtotaal:
Vier vrienden met uiteenlopende karakters worden langzaam volwassen. Ze slijten hun dagen in een saai stadje. Als ze horen dat 30 kilometer verderop een lijk is ontdekt, zijn ze meteen nieuwsgierig en willen de intrigerende vondst met eigen ogen gaan bekijken. Een lokale tienerbende dreigt roet in het eten te gooien.
Ik heb die ooit gezien met mijn vriendin destijds, haar ouders waren op vakantie, op zolder, klein tv'tje, videorecorder stond helemaal beneden dus konden ook niet op pauze zetten ofzo, brr.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Eens heel geweldig was hij op de keper beschouwd niet, maar ik heb hem gezien in hele oude biocoop met oude ongelijke piepende stoelen en krakende vloeren, dat helpt behoorlijk voor het eng film gevoel
Mja wel eens, goede punten heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Batman the Dark Knight,
Hij is al een tijd uit maar ik had nog zoveel toffe films op mijn lijst staan dan deze nu pas aan de beurt kwam. Heath Ledger speelt een heerlijke rol van The Joker. Vooral wanneer die tegen Batman zegt: "You complete me". De rol van Rachel vond ik niet zo boeiend, ze konden beter iemand anders kiezen dan Maggie Gyllenhaal. Ik vond het wel jammer dat Morgan Freeman een klein bijrolletje kreeg terwijl hij toch een grote acteur is.
De film duurt weliswaar 2,5 uur maar hij verveeld geen moment. Alleen maar plot-twists zorgen ervoor dat je maar moet blijven kijken. Ik vond het redelijk voorspelbaar, en de humor was ver te zoeken. Ik vind hem wel overgewaardeerd - IMDB 8,9maar Amerikanen geven hun favoriete actieheld natuurlijk een hoog cijfer. Door de weinige ademruimte die is over gelaten zijn doordat ze de spanning hoog willen houden zijn ze enkele dingen vergeten. Ze zorgen dat je geen band krijgt met de spelers en dat maakt het allemaal net wat minder. Daarom krijgt hij een 7,6 van mij.
Dit ongeveer, maar ik moet wel zeggen dat die 'dansen als een idioot terwijl ik slecht een rock nummer zing'-act van Black wel vermoeiend begint te worden. Bij vlagen geinig maar van alles dat ik heb gezien zijn minst goede film. 5/10quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar meer een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm film voor alle leeftijden.
7.0
Eens. Ik kon er af en toe best om lachen, maar lang niet zo leuk als Lebowski, The Ladykillers of The Hudsucker Proxy om maar eens wat te noemen. Gelukkig niet zo verschrikkelijk als No Country For Old Men, die kon ik echt niet uitstaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
The Coens leveren zeker goed werk af, maar ik vond deze film toch kant nog wal raken. Bij vlagen was het wel humoristisch, maar ik vond het verhaal erg slapjes.
Het leukste vind ik nog wel dat er enorme twijfels zijn of dit wel echt is, of dat Banksy het allemaal bedacht heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef El_Matador het volgende:
Exit Through the Gift Shop (2010)
Niet echt een film, maar meer een documentaire over StreetArt. Erg mooi gedaan en wat een figuur, die filmer. Vette beelden, goeie muziek, het verhaal is ok en mooie quotes. Een heel nieuwe wereld voor mij, maar wel echt een mooie.
8.4/10 (IMDB: 8.2/10)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sterk spel van Harry Dean Stanton en de jonge Hunter. En een prachtige Nastassja Kinski in een ingetogen rol, zo is ze dnk ik op haar mooist.
Al met al een 8,5"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
origineel is beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Roces18 het volgende:
Dawn of the Dead
[ afbeelding ]
- When there is no more room in hell, the dead will walk the earth -
Ik vond de hele film niet zo bijster interessant. Het kon me gewoon niet boeien eerlijk gezegd. De machtspelletjes zijn slecht in beeld gebracht, en de geloofwaardigheid van de acteurs is ver te zoeken. Veel site's noemen het een van de beste horrorfilms van de afgelopen tien jaar haha sureIk irriteerde me vooral kapot aan die naïeve blondjes die niks geloven. Ik heb ook geen humor gevonden in de film er was gewoon niet zoveel aan.
6-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
In de jaren '90 had je ook een serie 'real life' films van de TMNT. Super camp, maar daarom wel leuk om een keer te zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
TMNT
ps als iemand tips heeft voor films ala deze zijn welkom!!
In die fitnessruimte, met die bal enzo, echt geweldigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef daruk het volgende:
...
en brad pitt als heel raar figuur toverde toch ook een aantal keer een glimlach op mijn gezicht.
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
5 minuten geleden gekeken:
Public Enemies (2009)[ afbeelding ]
Wat vond je dat tegenvallen? Ben wel benieuwd. En het einde is inderdaad apart, je weet wat er gaat gebeuren, 't punt is alleen wanneer en hoe (het in beeld komt). En de dialoog is ook nice idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.Ik had ontzettend uitgekeken naar deze film, maar vond hem tegenvallen. Enige stukken die ik echt heel goed vond zijn het einde (zeg even laatste 10 minuten) en die dialoog in de gevangenis tussen Bale en Depp.
Ik vond de film té traag (terwijl ik normaal echt van trage, opbouwende films houd). Er zat gewoon geen spanning in en ik kreeg het idee dat Mann niet het maximale uit de acteerprestaties van Depp en Bale gehaald heeft. Het boeide me gewoon niet en kon mijn aandacht er niet voldoende bij houden ..... hij "pakte" me gewoon niet, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat vond je dat tegenvallen? Ben wel benieuwd. En het einde is inderdaad apart, je weet wat er gaat gebeuren, 't punt is alleen wanneer en hoe (het in beeld komt). En de dialoog is ook nice idd.
Wat zij zegt. Ik gaf 'm een 5,5.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.Ik had ontzettend uitgekeken naar deze film, maar vond hem tegenvallen. Enige stukken die ik echt heel goed vond zijn het einde (zeg even laatste 10 minuten) en die dialoog in de gevangenis tussen Bale en Depp.
Ja, ik ook zoiets als geheel. En het einde/laatste 10 minuten een 7!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik gaf 'm een 5,5.
Eens, ik wou deze film echt per sé in de bioscoop zien zodra hij uitkwam. Echt een tegenvaller.....misschien had ik er minder van moeten verwachten!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef JDx het volgende:
Ik heb die film ook nooit afgekeken, dacht ook dat ie heel vet zou zijn toen ik de poster zag in de bios, maar hoorde er nooit meer iemand over later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.4
Vertel!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef JDx het volgende:
Ik kan erin rijden als ik wil, mijn oom maakte dingen voor die serie
Tarkovsky heeft dat ook niet uitgevonden, hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef Falco het volgende:
Ook gaaf is dat Herzog schaamteloos Tarkovsky durft te kopieren door bijvoorbeeld beelden van wuivend gras of weerspiegelingen in het water te gebruiken.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef Robby87 het volgende:
Let The Right One In
Oscar, an overlooked and bullied boy, finds love and revenge through Eli, a beautiful but peculiar girl who turns out to be a vampire.
Ben erg onder de indruk van deze film, en vooral de mate waarin het shockeert. Er wordt niet om de hete brei heen gedraaid. Vond de hoofdpersonage erg aandoenlijk, waarschijnlijk ook waarom je de 'romance' tussen de twee uitersten (Oscar en Eli) kunt waarderen.
De special FX vond ik ook goed gedaan!Sowieso zaten er wel meer van dat soort mooie shots in. Ook deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort aparte shots gaven voor mij extra veel waarde aan de film.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef daruk het volgende:
Burn after reading
Wist niet wat ik er van moest verwachten, vond hem toch wel aardig. Leuke acteurs, vooral Malkovich zette een leuke rol neer, en brad pitt als heel raar figuur toverde toch ook een aantal keer een glimlach op mijn gezicht.
een 7 van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoiler .. Oh wat een gooie film is dat. Ik moet bekennen dat ik niet zo'n fan ben van Brad en George maar de casting was imo perfect. De dommig Brad Pitt was geniaal, zoals de hele casting
Een 9 van mij iig
Even off topic. Ik post hier niet vaak maar lees dagelijks en ik heb al zoveel tips uit dit topic gehaald. Hulde aan de posters
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sowieso zaten er wel meer van dat soort mooie shots in. Ook deze:Oja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort aparte shots gaven voor mij extra veel waarde aan de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ hieronder, ja, Planes Trains and Automobiles ook maar weer 'ns kijken ooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7
The Last Detail (Hal Ashby, 1973)
Uit de hoogtijdagen van New Hollywood komt dit pareltje. Twee mariniers (waarvan een Jack Nicholson is, met een fantastische snor) moeten een veroordeelde mede-marinier naar een gevangenis brengen en hebben daarvoor een week de tijd, terwijl het een reis van twee dagen is. Daarom besluiten ze deze gevangene maar een leuke tijd te bezorgen. Het verhaal is zonder veel poespas gefilmd, maar dat doet het juist realistisch overkomen. Nicholson is geweldig, en de medehoofdrolspelers Otis Young en Randy Quaid ook. Geen vrolijk verhaal, wel mooi.
8,5
The Towering Inferno (John Guillermin, 1974)
Alle registers werden opengetrokken voor deze rampenfilm uit 1974. Paul Newman, Steve McQueen, Faye Dunaway, William Holden, Fred Astaire (!), OJ Simpson (!!), etc. Het verhaal is simpel (en voorspelbaar): Als de hoogste wolkenkrabber van California wordt geopend, breekt er brand uit door goedkope, slechte bedrading (geld besparen). Op de hoogste verdieping zitten allerlei hoge heren en dames vast die voor het openingsfeest kwamen en het is aan Newman de architect en McQueen de brandweerchef om ze te redden. De dialogen zijn vreselijk, de decors doen pijn aan de ogen (70s in het kwadraat), en de oplossing is compleet ongeloofwaardig. Het is de campfactor die de film nog enigzins het kijken waard maakt (de evil schoonzoon, een lift vol gillende vrouwen in avondkleding hangend onder een helicopter, enz.)
4,5Life's a Peckinparty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,8
En dan die pa van Lemmon:quote:Max Goldman: Good morning, dickhead.
John Gustafson: Hello, moron.
John Gustafson: Moron!
Max Goldman: Putz!
Max Goldman: Gotta use *hot* water, dickhead!
Max Goldman: Smuck!
Proefst, geweldig gewoon. Je kunt zien dat ze humor hebben in de 'bloopers'. Vergeet de een de tekst en begint ie te mompelen; begint de andere gewoon mee te mompelen. Of beginnen ze over iets heel anders dan het script te zeiken. Hoor je wat Matthau eigenlijk zei toen hij op de achtergrond van een scène stond. Geweldig gewoon. En dan ook de muziek erbij:quote:Grandpa Gustafson: Kids; Can't live with them, can't shoot them.
Als het onderwerp je niet aanspreekt waarom kijk je de film dan? Het is een typische zwarte humor film. Ik vond hem fantastisch al ging de sex fantasie van die puber echt veel te ver.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
World greatest dad
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Drama
99 minuten
geregisseerd door Bob Goldthwait
met Robin Williams, Daryl Sabara en Alexie Gilmore
Het verhaal volgt Lance (Williams), een docent literatuur aan een hoge school, die droomde een beroemd schrijver te worden maar nog nooit een boek heeft gepubliceerd. Zijn enige zoon Kyle kan met bijna niemand goed opschieten inclusief pa. Dan gebeurt er een bizar ongeval...
pff irritante film, k hou wel van een drama film af en toe maar het hele onderwerp van deze film sprak me niet aan.. K vond robin williams ook helemaal niet goed acteren.
Raar vervelend irritant verhaal
een 3
ik hou van zwarter humor juist maar de hele film sloeg gewoon nergens opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als het onderwerp je niet aanspreekt waarom kijk je de film dan? Het is een typische zwarte humor film. Ik vond hem fantastisch al ging de sex fantasie van die puber echt veel te ver.
En de cijfers voor de 3 pareltjes van Falco zijn mijn inziens nog best laag
De situatie, .. een persoon die probeert een leugen zo lang mogelijk stand te houden is toch niet een apart iets in de filmwereld?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik hou van zwarter humor juist maar de hele film sloeg gewoon nergens op
Da's die film met Willem Dafoe toch? Schijnt nogal vaag te zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef JDx het volgende:
Antichrist
Hij begon heel sterk, maar daarna volgde ik er echt de ballen van.
Film zelf (camerawerk en acteurs e.d.) was een dikke 8, maar het mag wel iets duidelijker.
Ja, bloedende piemels en afgeknipte clit. Vrij vaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's die film met Willem Dafoe toch? Schijnt nogal vaag te zijn?
Klinkt vrij vaag ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, bloedende piemels en afgeknipte clit. Vrij vaag.
oooh lijkt me cool, wel een beetje ''oude'' film.. maar kan ik vast goedkoop huren in de videotheekquote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Net voor het eerst Lock, Stock & Two Smoking Barrels gekeken. Was al een paar jaar "fan" van Snatch, maar deze had ik nog nooit gezien. Goede film, aantal sterke one-liners, mooie editing en camerawerk. Mocht van mij alleen wel net iets meer vaart in. Ik vond dat je duidelijk kon merken dat dit een voorganger/'vingeroefening' voor Snatch was! Toch geef ik hem een 7,5.
Je merkt geen seconden dat 'ie 'oud' is hoor. Gewoon een meesterwerkje.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
oooh lijkt me cool, wel een beetje ''oude'' film.. maar kan ik vast goedkoop huren in de videotheek
ga ik gauw eens kijken!
QFTquote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je merkt geen seconden dat 'ie 'oud' is hoor. Gewoon een meesterwerkje.
een film uit 1998 al als 'oud' bestempelen....quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
oooh lijkt me cool, wel een beetje ''oude'' film.. maar kan ik vast goedkoop huren in de videotheek
ga ik gauw eens kijken!
Klopt, je krijgt er geen 'oud' gevoel bij nee. Wel dat het met weinig budget gemaakt is, maar dat geeft de film juist een deel van zijn charme vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je merkt geen seconden dat 'ie 'oud' is hoor. Gewoon een meesterwerkje.
films die niet al te bekend zijn mag best wat informatie bij gegeven worden alsjeblieft.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef haakon het volgende:
Awesomest Maximus
Hahaha gewoon echt hele foute humor, vond hem echt lachen
7
http://www.imdb.com/title/tt1059887/quote:Op maandag 14 februari 2011 14:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
films die niet al te bekend zijn mag best wat informatie bij gegeven worden alsjeblieft.
Ik woon in Duitsland, dan is het een crime om originele versies in de bios te zien, had ik er ff bij moeten vermeldenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Toad het volgende:
De Engelse versie? Zijn er nog anderen dan?
die vond ik destijds verrassend goed. Leuke combi van horror en komedie. Je moet het natuurlijk totaal niet serieus nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Slither, wat een lachwekkend slechte film.
IMDB: 6,6
Ik: 2.
Je bent gek!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Slither, wat een lachwekkend slechte film.
IMDB: 6,6
Ik: 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist een super vette horror/komedie.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef casper019 het volgende:
[..]
vind jij em juist goed of slecht?
100% mee eensquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
Dead silence
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller / Horror
90 minuten
geregisseerd door James Wan
met Ryan Kwanten, Amber Valletta en Donnie Wahlberg
Jamie en Lisa Ashen zijn een pasgetrouwd koppel dat een nieuwe woning betrekt, buiten hun oude, spookachtige woonplaatsje Ravens Fair. Wanneer Lisa echter bruut vermoord wordt, trekt Jamie terug naar Ravens Fair om haar te begraven en een legende te onderzoeken over de vermoorde buikspreekster Mary Shaw, die volgens Jamie met de zaak te maken heeft.
Zeer spannende horror film, vanaf de begin scene begon het al spannend en zat ik gelijk middenin de film. De film blijft spannend en het zakt nergens in, en het einde was echt een toffe verrassing. Ook goed acteerwerk!
Film kijkt erg lekker weg en heeft me 90 minuten echt op het puntje van mn stoel doen zitten. Aanrader! een 7.5
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
Dead silence
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller / Horror
90 minuten
geregisseerd door James Wan
met Ryan Kwanten, Amber Valletta en Donnie Wahlberg
Jamie en Lisa Ashen zijn een pasgetrouwd koppel dat een nieuwe woning betrekt, buiten hun oude, spookachtige woonplaatsje Ravens Fair. Wanneer Lisa echter bruut vermoord wordt, trekt Jamie terug naar Ravens Fair om haar te begraven en een legende te onderzoeken over de vermoorde buikspreekster Mary Shaw, die volgens Jamie met de zaak te maken heeft.
Zeer spannende horror film, vanaf de begin scene begon het al spannend en zat ik gelijk middenin de film. De film blijft spannend en het zakt nergens in, en het einde was echt een toffe verrassing. Ook goed acteerwerk!
Film kijkt erg lekker weg en heeft me 90 minuten echt op het puntje van mn stoel doen zitten. Aanrader! een 7.5
Zie ook de bloopers, wat die oude knar eruit gooitquote:Mama Ragetti: We could have retired in Hawaii.
Grandpa Gustafson: I have been to Hawaii.
Mama Ragetti: Oh yeah? Which island?
Grandpa Gustafson: Come-on-I-wanna-lay-ya.
Mama Ragetti: I find you disgusting.
Grandpa Gustafson: Well, just as long as you find me.
Grandpa: How about you come back to my place and I'll show you my man-size canalloni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een eindje over de helft begon ik er pas in te komen en kon ik de wat zwarte humor van een en ander wel inzien. Helaas was dat te laat om me nog echt te kunnen boeien, en ook het onbevredigende einde gaf me niet de voldoening die de 7 op IMBd doet vermoeden.
Wel een grote pré: Hoe verschrikkelijk ik Penelope Cruz ook vind in Engelstalige films, deze rol speelde ze met verve. Sowieso was de rest van de cast ook goed op dreef, met uitzondering van de dochter. Ook viel me op dat er veel aandacht was besteed aan kleurgebruik, wat de sfeer van de film erg (positief) bepaalde. Soms wat Amelie-achtig, maar minder zweverig.
Qua acteerwerk en cinematografie een 7, maar qua verhaal een 5, wat uitkomt op een 6/10.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
It's Kind Of A Funny Story
A clinically depressed teenager gets a new start after he checks himself into an adult psychiatric ward.
Gatverdamme, ik ergerde me kapot aan die knuppel van een hoofdpersoon. Zielig gevalletje. Eerst opgenomen worden in de mental institution ("Boehoehoe ik ben zo zielig") er dan 3 minuten zitten en dan er weer uit willen. En blijkbaar is de film grappig bedoelt, maar dat is hij zeer zeker niet.
oh nee dat is juist een hele sterke film! dikke 7.5
en iemand anders hierboven raadde me stay alive aan, die heb ik een tijdje geleden gezien ja.. vond die wel OK een 6- zou ik zeggen!
IMDb: 7,2 (how wrong could they be)
Mijn cijfer: 4
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
It's Kind Of A Funny Story
A clinically depressed teenager gets a new start after he checks himself into an adult psychiatric ward.
Gatverdamme, ik ergerde me kapot aan die knuppel van een hoofdpersoon. Zielig gevalletje. Eerst opgenomen worden in de mental institution ("Boehoehoe ik ben zo zielig") er dan 3 minuten zitten en dan er weer uit willen. En blijkbaar is de film grappig bedoelt, maar dat is hij zeer zeker niet.
IMDb: 7,2 (how wrong could they be)
Mijn cijfer: 4
Da's maar een klein verschil hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Mainport het volgende:
Iemand91 geeft Grumpier Old Men een 6.3 Ik sluit me daar niet bij aan en geef een 6.7.
Wat heeft dat nou met kanker te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt een goeie film, mensen die niet begrijpen dat die mensen ziek zijn... boehoe ik heb kanker.
Als je die opmerking niet snapt dan ben je waarschijnlijk te dom voor die film.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Misschien ook wel handig om dat in je "recensie" te vermeldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Had je mijn post gezien?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0441796/
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
nee wat stond er in jouw post dan??
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
hij scheen gister in de sneak te draaien.. maar of dat z'n bron is, geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Roces18 het volgende:
Waar heb je die gezien? of heb je hem gedownload (wat overigens legaal is)
dat weet je nu al?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Precious
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Drama
110 minuten
geregisseerd door Lee Daniels
met Gabourey 'Gabby' Sidibe, Paula Patton en Mo'Nique
De film vertelt het verhaal van Claireece "Precious" Jones (Gabourey Sidibe), een zestienjarig Afro-Amerikaans meisje geboren in Harlem, in een keiharde omgeving. Het leven lacht haar niet bepaald toe: ze is voor de tweede keer in verwachting van haar vader. Thuis loopt ze op eieren om te vermijden dat haar moeder (Mo'Nique), een intens boze vrouw, haar mishandelt. Haar leven verandert als ze de kans krijgt over te stappen naar een alternatieve school. Daar komt ze onder de hoede van Ms. Rain (Paula Patton). Een vrouw die haar begrijpt en haar laat voelen dat ze bijzonder is en talenten heeft. Hier begint Precious haar nieuwe toekomst weg van de duisternis, de pijn en liefdeloze omgeving en neemt ze haar jonge leven in eigen hand.
Wow wat een film! Echt een hele indrukwekkende film. Zeer goed geacteerd. Wel een zware film, dus als je em gaat kijken be prepared voor een echte zware (en soms ook enge dingen die je ziet) film.
Film verdiend een dikke 8, deze film vergeet ik niet
1 van de betere films die ik dit jaar gezien heb
Ja, hele mooie film en eens met de 'sfeer' die jij benoemt die over de film hangt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Robby87 het volgende:
Gran Torino (2008)
[ afbeelding ]
Disgruntled Korean War vet Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a young Hmong teenager, who tried to steal Kowalski's prized possession: his 1972 Gran Torino.
Heerlijke film! Wat een lekker hoofdpersonage speelt Clint Eastwood zeg (tevens de regisseur), geweldig. Erg verbitterd en tjokvol met racistische opmerkingen waar ik soms erg hard om gelachen heb. Daarnaast heeft de film natuurlijk iets heel erg treurigs, en dat vond ik daarom ook zo goed aan de ontknoping, wat ik niet direct had verwacht.
IMDb: 8.4 (op #95/250)
Ik 8.7
Oh god, ik ook. Heb deze film, met 9.4 waardering dan ook in Maastricht gezienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland, dan is het een crime om originele versies in de bios te zien, had ik er ff bij moeten vermelden
Ga je geen spijt van krijgen! Net als Gran Torino een goeie film.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, hele mooie film en eens met de 'sfeer' die jij benoemt die over de film hangt.
Ontopic: zometeen voor het eerst No Country For Old Men kijken. Ben benieuwd.
ik bedoel tot nu toe heb gezien!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je nu al?
lijkt mij een intressante film, hij heeft nooit echt op redelijke tijden gedraaid in de bios, dus heb em nooit kunnen zien...
Javier Bardemquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ontopic: zometeen voor het eerst No Country For Old Men kijken. Ben benieuwd.
LE-ZENquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
Had je mijn post gezien? (onderstaand bericht dus)quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0441796/
Haha, dat is zo'n film die zo slecht is dat ik hem moet zien!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Karstman het volgende:
Hercules in New York
[ afbeelding ]
De eerste film van filmlegende en Gouvernator Arnold Schwarzenegger, in deze film nog Arnold Strong geheten. Zoals je op bovenstaande foto kan zien was hij nog niet zo lang daarvoor Mr. Universe. In de latere films is ie een stuk minder `groot`. Wat de kwaliteit van de film betreft... laat maar... Het meest slechte is nog wel datgene dat voor Mount Olympus een suf parkje is waar je op de achtergrond auto's hoort rijden en toeteren.... De dialo... ach laat ook maar.
IMDB 2,8
Ik 2
Jaaa, die was ik alweer vergeten, maar was toch echt een leuke film! 7.5 is op zijn plaats!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
the kids are allright
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Drama
104 minuten
geregisseerd door Lisa Cholodenko
met Annette Bening, Julianne Moore en Mark Ruffalo
Twee kinderen, die door kunstmatige inseminatie zijn verwekt, wonen bij hun lesbische moeders. Hun echte vader hebben ze nooit gezien. Op een dag zoeken ze hun vader op. Op de verjaardag van de oudste brengen ze hun echte vader in hun gezinsleven, wat voor de nodige verwikkelingen zorgt.
hele leuk mooie film!!, is een mooie drama film met wat grappige momenten ertussen. Film kijkt erg lekker weg, en het is een heel erg leuk verhaal. Ook goed geacteerd.
Echt een leuke film, aanrader. 7.5!
Hoe was NCFOM?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag een Pathe Unlimited-abonnement afgesloten en meteen maar gebruik van gemaakt door twee films te gaan zien.![]()
Eerst naar The Green Hornet geweest. Aardige film, precies wat ik ervan verwacht had. Paar leuke, originele grappen. Af en toe vond ik Seth Rogen zichzelf een beetje overschreeuwen, vooral in het begin (constant: "Oh my Goooood, what's happening" e.d.). Maar al met al een leuke popcornmovie. Ik geef hem een 6,5.
Daarna naar Black Swan geweest. Wow! Wat een goede film en wat een goed spel van Natalie Portman. Tot nu toe was ik nog nooit echt 'ondersteboven' van haar acteerprestaties, maar nu moet ik het haar toch nageven. De film was ook "enger" dan ik gedacht had (qua schrikeffecten, visuals, etc.). Moet wel zeggen dat ik er even "in" moest komen, met name door het un-steady camerawerk, maar later in de film kreeg dat juist wel zijn charme. Ik geef hem een 8,5.
Sorry?quote:
Ik heb hem op dvdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Haha, dat is zo'n film die zo slecht is dat ik hem moet zien!
Blijven hopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Roces18 het volgende:
Nu 28 weeks later kijken, hopelijk zal dat beter zijn....
Ik vond 28 weeks later beter en echt een vette filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Roces18 het volgende:
28 days later
[ afbeelding ]
Typische zombie-film is het. Ik vond het nogal matig deels omdat het met een cheap-ass camera wordt opgenomen maar ook omdat de acteurs je totaal niet overtuigen. Er zitten geen schrikmomenten in en er gebeurt gewoon geen donder. Wat een saaie film is het. IMDB geeft het een 7,6 ik geef het een 5,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Verder vond ik het niet erg realistisch (zover zombies realistisch kunnen zijn) en ja, het kon mij gewoon niet boeien eigenlijk. Ik had liever gezien wat er met de eerste personen gebeurd waren...
Omdat het begin zo goed was krijgt de film wel een 6,5melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Nick and Nora's infinite playlistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef marinos.. het volgende:
Adventure Land
[ afbeelding ]
Adventureland gaat over de net afgestudeerde tiener James Brennan (Jesse Eisenberg) in de zomer van 1987. Omdat zijn vader dankzij z'n baan met een financiële terugslag te maken krijgt, moet James zelf werken voor zijn schoolgeld. Omdat James erg weinig ervaring heeft, wordt hij bij verschillende bedrijven niet aangenomen en lijkt het erop dat hij geen andere keus heeft om een nietszeggend baantje te nemen bij het pretpark Adventureland. Hij wordt hier al snel verliefd op Emily Lewin (Kristen Stewart), wat een serie gebeurtenissen in gang zet die James belangrijke dingen over het leven, de liefde en vertrouwen leert...
Gisteren gezien, erg leuke film! Wordt een erg leuke sfeer gecreeerd die heel herkenbaar is, en kan deze film dan ook toevoegen aan de sfeer die de film Juno en de serie the O.C ook heeft.
Zijn er nog meer van dit soort films?
imdb 7.1
ik zelf: 8
Ik vond weeks een stuk slechter. Days was wel tof op dat moment, maar toen was er juist een gebrek aan 'moderne' zombiefilms. Da's nu wel anders, dan zou ik hem wellicht idd anders waarderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Roces18 het volgende:
28 days later
[ afbeelding ]
Typische zombie-film is het. Ik vond het nogal matig deels omdat het met een cheap-ass camera wordt opgenomen maar ook omdat de acteurs je totaal niet overtuigen. Er zitten geen schrikmomenten in en er gebeurt gewoon geen donder. Wat een saaie film is het. IMDB geeft het een 7,6 ik geef het een 5,5.
Garden Statequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef marinos.. het volgende:
Superbad is van dezelfde regisseur. Zombieland is ook tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef marinos.. het volgende:
Gisteren gezien, erg leuke film! Wordt een erg leuke sfeer gecreeerd die heel herkenbaar is, en kan deze film dan ook toevoegen aan de sfeer die de film Juno en de serie the O.C ook heeft.
imdb 7.1
de films die SaintofKillers noemt lijken veel meer op Adventureland dan Superbad of Zombielandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Superbad is van dezelfde regisseur. Zombieland is ook tof.
het is ook maar een aanvullingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
de films die SaintofKillers noemt lijken veel meer op Adventureland dan Superbad of Zombieland
Eigenlijk bedoelde ik met vriendelijke bewoording te zeggen dat Superbad niet in dat rijtje thuis hoort. Ondanks dat het gemaakt is door dezelfde regisseur. Het heeft niet die zelfde sfeer als eerder genoemde titels.quote:
Grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Adames het volgende:
Il mio nome è Nessuno oftewel My name is Nobody
Zou de grappigste spaghetti western moeten zijn. Natuurlijk kan je van Terrence Hill geen echte serieuze rol verwachten, maar stiekem hoopte ik op meer dan dit grappen en grollen. In combinatie met Bud Spencer (met name in They call me Trinity) loopt dit goed, maar tegen de serieuze en redelijk sterke Henry Fonda vind ik het persoonlijk een heel stuk minder.
De muziek is gelukkig een heel stukje beter, al is de fluitmuziek bij Nobody toch wel erg vrolijk. Dat deuntje zou zo in Marioland passen. Hierdoor krijg je de indruk dat de film voor 12-jarigen is bedoeld. Ondanks deze negatievere punten toch een vermakelijke film. Een zesje.
Geinige film inderdaad. Je ziet het verloop al van verre aankomen en de uitkomst ook, maar toch blijft ie leuk en houdt de film de aandacht prima vast. En wat een leuke hoofdrolspeelster. Naturel, maar wel met imagequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef marinos.. het volgende:
Adventure Land
[ afbeelding ]
Adventureland gaat over de net afgestudeerde tiener James Brennan (Jesse Eisenberg) in de zomer van 1987. Omdat zijn vader dankzij z'n baan met een financiële terugslag te maken krijgt, moet James zelf werken voor zijn schoolgeld. Omdat James erg weinig ervaring heeft, wordt hij bij verschillende bedrijven niet aangenomen en lijkt het erop dat hij geen andere keus heeft om een nietszeggend baantje te nemen bij het pretpark Adventureland. Hij wordt hier al snel verliefd op Emily Lewin (Kristen Stewart), wat een serie gebeurtenissen in gang zet die James belangrijke dingen over het leven, de liefde en vertrouwen leert...
imdb 7.1
Betere rol daar dan in die Twilight rommelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geinige film inderdaad. Je ziet het verloop al van verre aankomen en de uitkomst ook, maar toch blijft ie leuk en houdt de film de aandacht prima vast. En wat een leuke hoofdrolspeelster. Naturel, maar wel met image.
Mja, die heb ik dus allemaal niet gezien, totaal niet mijn genre. Eerste kennismaking is dus positief verlopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Betere rol daar dan in die Twilight rommel
Zozo, je bent wel heel enthousiast! Meteen maar even aangeslingerd, als de reacties kennelijk zo positief zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik heb door de vele positieve reacties ook trolljegern gezien en tering wat een ruige film![]()
dikke 9 danku voor de tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7,6
Ik: 7,2
Is mij nooit opgevallen (dvd) dus het zal aan de uitzending gelegen hebben denk ik =) Erg leuke film ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:12 schreef Iemand91 het volgende:
PS. Hoort het geluid zo irritant te zijn in de film? Leek wel een soort van ruis o.i.d. Wat het de tv-uitzending zelf of is het de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar het einde toe neemt de film zichzelf te serieus en komt de onvermijdelijke twistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travolta probeert wel heel hard te verhullen dat hij oud wordt hier met z'n stoere ringbaardje, kale hoofd en oorbellen, maar heeft wel duidelijk heel veel plezier in de film.
cijfer: 6.5
True Grit (2010, VS, Joel & Ethan Coen)
De eerste echte western (NCFOM was meer een neo-western) van de Coens is een goede en erg mooie film geworden. Het is niet de beste Coen noch de beste western, maar wel boven de middelmaat in beiden gevallen. Met z'n rechttoe-rechtaan plot is het een veel minder typische Coen film geworden dan we van ze gewend.
De cinematografie van Roger Deakins, die met z'n elfde samenwerking met de Coens bijna als een derde broer gezien kan worden, is weer prachtig.
Het acteerwerk is ook meer dan in orde. Bridges is goed, maar nou ook weer niet oscarwaardig. Hailee Steinfeld maakt een ontzettend sterk debuut voor iemand van maar dertien jaar. De scene waarin ze onderhandelt met de verkoper van de pony's is meer één voorbeeld van velen waarin ze een scene weet te stelen. Ze verdient haar oscar nominatie meer. (Al blijft het raar dat ze genomineerd is voor bijrol i.p.v. hoofdrol.) Matt Damon, Josh Brolin en Barry Pepper hebben sterke bijrollen. Damon, die bijna onherkenbaar is, maakt van Laboeuf een goede tegenhanger van Cogburn.
De actie wordt tot het broodnodige minimum gehouden. Maar is dan wel hard en direkt. De film heeft ook nog de nodige humor met al het getreiter tussen Cogburn en Laboeuf.
cijfer: 8
Ik houd normaal gesproken niet van westerns, maar wel van Coenfilms. Zou je me deze film dan aanraden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
True Grit (2010, VS, Joel & Ethan Coen)
De eerste echte western (NCFOM was meer een neo-western) van de Coens is een goede en erg mooie film geworden.
NCFOM zeker. True Grit is als je echt een hekel hebt aan westerns een groter twijfel geval. Maar als je van Coen films houdt zou ik hem toch wel wel proberen.Hangt een beetje af van waarom je neit van Westerns houdt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik houd normaal gesproken niet van westerns, maar wel van Coenfilms. Zou je me deze film dan aanraden?
(en NCFOM? heb ik ook nog niet geprobeerd vanwege hetzelfde dilemma)
NCFOM is geen Western.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik houd normaal gesproken niet van westerns, maar wel van Coenfilms. Zou je me deze film dan aanraden?
(en NCFOM? heb ik ook nog niet geprobeerd vanwege hetzelfde dilemma)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
From Paris with Love (2010, Fr, Pierre Morel)
Redelijk actiefilmpje. De actie zelf, vooral achtervolging op het einde, is onderhoudend. Het plot is zeer matig vol plotholes en ongeloofwaardigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar het einde toe neemt de film zichzelf te serieus en komt de onvermijdelijke twistIk vind een 6.5 voor een actie film die nergens boven de middelmaat komt eigenlijk best hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travolta probeert wel heel hard te verhullen dat hij oud wordt hier met z'n stoere ringbaardje, kale hoofd en oorbellen, maar heeft wel duidelijk heel veel plezier in de film.
cijfer: 6.5People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Maar wel als het veel western thema's bevat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:00 schreef planethugo het volgende:
als er zand in voorkomt, is het nog niet automatisch een western
6.5 is bij mij ongeveer de middelmaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind een 6.5 voor een actie film die nergens boven de middelmaat komt eigenlijk best hoog.
Het is natuurlijk geen klassieke western, maar een neo-western durf ik het wel te noemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:00 schreef planethugo het volgende:
als er zand in voorkomt, is het nog niet automatisch een western
quote:Contemporary Westerns
Although these films have contemporary American settings, they utilize Old West themes and motifs (a rebellious anti-hero, open plains and desert landscapes, and gunfights). For the most part, they still take place in the American West and reveal the progression of the Old West mentality into the late twentieth and early twenty-first centuries. This sub-genre often features Old West-type characters struggling with displacement in a "civilized" world that rejects their outdated brand of justice.
Examples include Hud starring Paul Newman (1963); Sam Peckinpah's Bring Me the Head of Alfredo Garcia (1974); Robert Rodríguez's El Mariachi (1992); John Sayles' Lone Star (1996); Tommy Lee Jones' The Three Burials of Melquiades Estrada (2005); Ang Lee's Brokeback Mountain (2005); Wim Wenders' Don't Come Knocking (2005); and the Coen brothers Academy Awardwinning No Country For Old Men (2007).
http://www.podnapisi.net/(...)7179&sJ=2&sY=&sAKA=1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wil graag vanavond film kijken, alleen soms vind ik ondertiteling wel handig.
Maar ik kan nergens de ondertiteling van My Fellow Americans (1996) vinden. Kan iemand hem wel vinden?
Wie heeft er nou niks te doen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef truedestiny het volgende:
filmtip
Vanavond om 8 uur komt op Veronica The Big White.
een hele leuke misdaad komedie. dus als je niks te doen hebt zou ik die gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoeven deze films ook geen logische opbouw in het verhaal te hebben. En zelfs in de gameseries in de verhaallijn wel erg dun geworden. Toch vind ik het jammer dat bepaalde dingen (zie spoiler) niet even worden geïntroduceerd. Voor niet volgers van de serie geef je dan wat uitleg, en volgers van de serie kunnen als een stel nerds in de kamer roepen dat ze het al wisten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ik heb zeker wat te doen:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Wie heeft er nou niks te doen op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef casper019 het volgende:
]Haar naam was sarah
[ afbeelding ]
Frankrijk
Drama
111 minuten
geregisseerd door Gilles Paquet-Brenner
met Kristin Scott Thomas, Niels Arestrup en Frédéric Pierrot
Een Amerikaanse expatjournaliste, Julia, werkt anno 2002 aan een stuk over de Vel dHiv (een sportstadion waar op 16 juli 1942 duizenden joden, in het bijzonder kinderen, werden gedeporteerd in Parijs). Ze ontdekt dat een langbewaard geheim het lot van haar schoonfamilie linkt aan het lot van een joodse familie. Geobsedeerd door dit verband gaat ze op zoek naar wat er met de joodse familie is gebeurd. In het bijzonder met Sarah, die 10 jaar is als haar familie gedeporteerd wordt.
goeie en sterke film die heel beklemmend begint maar later toch ietsiepietsie minder spannend word.
Ik raakte alleen tegen het einde een beetje de draad kwijt wat deconnectie tussen de 2 families nou precies was? kan iemand mij dat uitleggen aub?
maar in ieder geval hele mooie film om te zien. 7.5!! aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Haha alleen al door deze discussie ga ik NCFOM zéker kijken! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen klassieke western, maar een neo-western durf ik het wel te noemen.
Er zitten ontzettend veel kenmerken in die je heel vaak in westerns ziet, alleen speelt dit zich af in een moderne omgeving.
Wikipedia
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef GieJay het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7.5
Geweldige film dit inderdaad. Heb voor het eerst sinds lange tijd zitten janken om een film. Rauw, soms pijnlijk grappig en hoe het afloopt klopt gewoon en is bevredigend zonder dat het een waxlens-Hollywood-gevoel geeft. Ik vind hem zelfs tegen de 9 aanzitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Precious
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Drama
110 minuten
geregisseerd door Lee Daniels
met Gabourey 'Gabby' Sidibe, Paula Patton en Mo'Nique
De film vertelt het verhaal van Claireece "Precious" Jones (Gabourey Sidibe), een zestienjarig Afro-Amerikaans meisje geboren in Harlem, in een keiharde omgeving. Het leven lacht haar niet bepaald toe: ze is voor de tweede keer in verwachting van haar vader. Thuis loopt ze op eieren om te vermijden dat haar moeder (Mo'Nique), een intens boze vrouw, haar mishandelt. Haar leven verandert als ze de kans krijgt over te stappen naar een alternatieve school. Daar komt ze onder de hoede van Ms. Rain (Paula Patton). Een vrouw die haar begrijpt en haar laat voelen dat ze bijzonder is en talenten heeft. Hier begint Precious haar nieuwe toekomst weg van de duisternis, de pijn en liefdeloze omgeving en neemt ze haar jonge leven in eigen hand.
Wow wat een film! Echt een hele indrukwekkende film. Zeer goed geacteerd. Wel een zware film, dus als je em gaat kijken be prepared voor een echte zware (en soms ook enge dingen die je ziet) film.
Film verdiend een dikke 8, deze film vergeet ik niet
1 van de betere films die ik dit jaar gezien heb
Wat vond je van Bardem? Vond hem echt geniaal in de film.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gisteren eindelijk No Country For Old Men gekeken. Ik vond hem erg goed! Die heerlijke, rustige, langzame en daardoor (voor mij) zo aantrekkelijke trage stijl van filmen en verhaalverloop. Een typische Coen Brothers-film, ook qua humor. Mooie rollen waarbij Josh Brolin er voor mij nog bovenuit stak. En een aantal echt heel spannende en mooi in beeld gebrachte scenes. Voor mij een 8 uit 10.
Deze week mijn Pathe Unlimited-kaart weer uitbuiten met True Grit en The King's Speech.
Een van de beste films die ik afgelopen jaren heb gezien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1393746/
[ afbeelding ]
Wat een prachtige film..Zakdoekje was wel nodig.
Ik geef het een 8
Absoluut !! Een ontzettend goede rol !!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vond je van Bardem? Vond hem echt geniaal in de film.
Ja, die staat ook nog hoog op mijn lijstje om binnenkort eens te zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Roces18 het volgende:
Casino - 1995
[ afbeelding ]
Zeer toffe gangsterdrama over een casinobaas en zijn beste vriend om Las Vegas te veroveren. De film straalt een hele goede atmosfeer uit en de jaren 70 look is ook erg tof. De speelduur van bijna 3 uur ben je eigenlijk zo doorheen. De muziek is echt heerlijk allemaal bekende hits van toen. Ik vind hem zelfs beter dan scarface. Als je hem nog niet kent is hij zeker de moeite waard om te kijken!
dikke 8
Ook maar 'ns 'binnenhalen' inderdaad. Moet d'r wel tijd voor hebben zeg, 3 uur...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, die staat ook nog hoog op mijn lijstje om binnenkort eens te zien.
Ja, maar bij sommige films "merk" je dat gewoon niet. Dan kijkt het lekker weg en vliegt de tijd voorbij. Dit lijkt me er ook wel zo eentje!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook maar 'ns 'binnenhalen' inderdaad. Moet d'r wel tijd voor hebben zeg, 3 uur...
Na Goodfellas werd het me een beetje too much, desondanks wel een toffe sfeer zoals je zegt!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Roces18 het volgende:
Casino - 1995
[ afbeelding ]
Zeer toffe gangsterdrama over een casinobaas en zijn beste vriend om Las Vegas te veroveren. De film straalt een hele goede atmosfeer uit en de jaren 70 look is ook erg tof. De speelduur van bijna 3 uur ben je eigenlijk zo doorheen. De muziek is echt heerlijk allemaal bekende hits van toen. Ik vind hem zelfs beter dan scarface. Als je hem nog niet kent is hij zeker de moeite waard om te kijken!
dikke 8
De derde in 2 dagen die hem heeft gezien, toevallig. Interessante film, na een ruime 20 minuten begin je gevoel voor de karakters te krijgen al vind ik ze behoorlijk plat blijven. Er zijn te veel plotten en te veel karakters in deze korte lichtvoetige film dat het niet echt goed werkt. Hierdoor lijkt elk karakter een karikatuur, iets wat niet helemaal de bedoeling moet zijn geweest. Ik geef hem een zesje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
You will meet a tall dark stranger
[ afbeelding ]
Verenigde Staten / Spanje
Komedie / Romantiek
98 minuten
Ik moet goodfellas nog kijken samen met the godfatherquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Na Goodfellas werd het me een beetje too much, desondanks wel een toffe sfeer zoals je zegt!
ook gezien dit weekend, en tis echt een film either you love it or you hate it.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef padlarf het volgende:
Tokyo Gore Police
What the fuck....
Ik kan het wel omschrijven verder, maar je zult het toch niet geloven totdat je het met eigen ogen ziet
Die wil ik vanavond gaan kijken. Maar twijfel tussen die en the last 3 days.....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef JDx het volgende:
The Mechanic
Hoorde er wat verhalen over, maar het valt allemaal best mee, heb betere films gezien met Jason. Denk gewoon een normale actiefilm.
7.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef casper019 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Die heb ik ook nog staan hier en wil zo nog een filmpje kijken. Wel OK dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef casper019 het volgende:
Rescue dawn
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Oorlog
126 minuten
geregisseerd door Werner Herzog
met Christian Bale, Steve Zahn en Jeremy Davies
De film is gebaseerd op de documentaire Little Dieter Needs to Fly uit 1997. De film vertelt het waargebeurde verhaal van de Amerikaanse straaljagerpiloot Dieter Dengler (Bale), die tijdens de Vietnamoorlog boven Laos wordt neergehaald en in een gevangenenkamp terechtkomt. Hij onderneemt vervolgens met een groep medegevangenen een gewaagde ontsnappingspoging.
erg goeie film! - zeker een aanrader om een keer te kijken! erg sterk acteer werk van Bale!
Vond alleen wel dat wat er in het vietnamkamp gebeurde misschien wel iets grauwer mocht, en het einde was echt TE amerikaans.
daarom een 7.5
zeker een aanrader om te zien! verwacht alleen geen oorlogs films tis meer een drama film!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan hier en wil zo nog een filmpje kijken. Wel OK dus?
Dat is cool. Had ergens gelezen dat het het appartementengebouw waar de regisseur zelf woont is. Waar ze hebben geschoten om geld te besparen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ]
Skyline (Strause Brothers, 2010)
Wat een draak van een film. (Best goede) Special effects zonder boeiende personages of verhaal is gewoon saai, zeker als het acteerwerk ook zo slecht is. Het leukste was nog dat het gebouw waarin de film zich afspeelt, vlak bij mijn stageplek was en dat ik dus allerlei dingen herkende, maar daarvoor kan ik ook op Google Maps kijken. *½
Die zombies zijn er al een tijd omdat de film een vervolg is op de zombie klassieker Night of the Living Dead.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Dawn of the Dead (1978)
Had de remake uit 2004 al gezien evenals het hilarische Shawn of the Dead. Deze klassieker heeft niets aan kracht ingeboet en is absoluut vermakelijk. Ook het kritiek op het consumentisme die in deze film doorklinkt is vrij aardig, en het gaat natuurlijk niet om de zombies maar om de mensen. Het aparte in deze film is eigenlijk dat vanaf het begin de zombies er al zijn - al drie weken geloof ik. Leuke luchtige seventies toon ook en vrolijke deuntjes. Top.
8/10
Haha een 6,5? Ik heb hem halverwege afgezet want het was zo slecht! Zelfs die special effects kan ik mooier maken. Vooral die lasers zijn zo amateuristisch gemaakt. En het acteerwerk is echt te laag voor woorden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef JDx het volgende:
Ik vond het best een vermakelijke film, hou wel van SF en hou er vooral van dat je in het begin niet goed weet wat het allemaal is en dan opeens alles duidelijk ziet.
Geef Skyline wel een voldoende hoor.
6,5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |