QFTquote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je merkt geen seconden dat 'ie 'oud' is hoor. Gewoon een meesterwerkje.
een film uit 1998 al als 'oud' bestempelen....quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
oooh lijkt me cool, wel een beetje ''oude'' film.. maar kan ik vast goedkoop huren in de videotheek
ga ik gauw eens kijken!
Klopt, je krijgt er geen 'oud' gevoel bij nee. Wel dat het met weinig budget gemaakt is, maar dat geeft de film juist een deel van zijn charme vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je merkt geen seconden dat 'ie 'oud' is hoor. Gewoon een meesterwerkje.
films die niet al te bekend zijn mag best wat informatie bij gegeven worden alsjeblieft.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef haakon het volgende:
Awesomest Maximus
Hahaha gewoon echt hele foute humor, vond hem echt lachen
7
http://www.imdb.com/title/tt1059887/quote:Op maandag 14 februari 2011 14:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
films die niet al te bekend zijn mag best wat informatie bij gegeven worden alsjeblieft.
Ik woon in Duitsland, dan is het een crime om originele versies in de bios te zien, had ik er ff bij moeten vermeldenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Toad het volgende:
De Engelse versie? Zijn er nog anderen dan?
die vond ik destijds verrassend goed. Leuke combi van horror en komedie. Je moet het natuurlijk totaal niet serieus nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Slither, wat een lachwekkend slechte film.
IMDB: 6,6
Ik: 2.
Je bent gek!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Slither, wat een lachwekkend slechte film.
IMDB: 6,6
Ik: 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist een super vette horror/komedie.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef casper019 het volgende:
[..]
vind jij em juist goed of slecht?
100% mee eensquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
Dead silence
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller / Horror
90 minuten
geregisseerd door James Wan
met Ryan Kwanten, Amber Valletta en Donnie Wahlberg
Jamie en Lisa Ashen zijn een pasgetrouwd koppel dat een nieuwe woning betrekt, buiten hun oude, spookachtige woonplaatsje Ravens Fair. Wanneer Lisa echter bruut vermoord wordt, trekt Jamie terug naar Ravens Fair om haar te begraven en een legende te onderzoeken over de vermoorde buikspreekster Mary Shaw, die volgens Jamie met de zaak te maken heeft.
Zeer spannende horror film, vanaf de begin scene begon het al spannend en zat ik gelijk middenin de film. De film blijft spannend en het zakt nergens in, en het einde was echt een toffe verrassing. Ook goed acteerwerk!
Film kijkt erg lekker weg en heeft me 90 minuten echt op het puntje van mn stoel doen zitten. Aanrader! een 7.5
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
Dead silence
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller / Horror
90 minuten
geregisseerd door James Wan
met Ryan Kwanten, Amber Valletta en Donnie Wahlberg
Jamie en Lisa Ashen zijn een pasgetrouwd koppel dat een nieuwe woning betrekt, buiten hun oude, spookachtige woonplaatsje Ravens Fair. Wanneer Lisa echter bruut vermoord wordt, trekt Jamie terug naar Ravens Fair om haar te begraven en een legende te onderzoeken over de vermoorde buikspreekster Mary Shaw, die volgens Jamie met de zaak te maken heeft.
Zeer spannende horror film, vanaf de begin scene begon het al spannend en zat ik gelijk middenin de film. De film blijft spannend en het zakt nergens in, en het einde was echt een toffe verrassing. Ook goed acteerwerk!
Film kijkt erg lekker weg en heeft me 90 minuten echt op het puntje van mn stoel doen zitten. Aanrader! een 7.5
Zie ook de bloopers, wat die oude knar eruit gooitquote:Mama Ragetti: We could have retired in Hawaii.
Grandpa Gustafson: I have been to Hawaii.
Mama Ragetti: Oh yeah? Which island?
Grandpa Gustafson: Come-on-I-wanna-lay-ya.
Mama Ragetti: I find you disgusting.
Grandpa Gustafson: Well, just as long as you find me.
Grandpa: How about you come back to my place and I'll show you my man-size canalloni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |