quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
It's Kind Of A Funny Story
A clinically depressed teenager gets a new start after he checks himself into an adult psychiatric ward.
Gatverdamme, ik ergerde me kapot aan die knuppel van een hoofdpersoon. Zielig gevalletje. Eerst opgenomen worden in de mental institution ("Boehoehoe ik ben zo zielig") er dan 3 minuten zitten en dan er weer uit willen. En blijkbaar is de film grappig bedoelt, maar dat is hij zeer zeker niet.
IMDb: 7,2 (how wrong could they be)
Mijn cijfer: 4
Da's maar een klein verschil hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Mainport het volgende:
Iemand91 geeft Grumpier Old Men een 6.3 Ik sluit me daar niet bij aan en geef een 6.7.
Wat heeft dat nou met kanker te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt een goeie film, mensen die niet begrijpen dat die mensen ziek zijn... boehoe ik heb kanker.
Als je die opmerking niet snapt dan ben je waarschijnlijk te dom voor die film.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Misschien ook wel handig om dat in je "recensie" te vermeldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Had je mijn post gezien?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0441796/
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
nee wat stond er in jouw post dan??
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
hij scheen gister in de sneak te draaien.. maar of dat z'n bron is, geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Roces18 het volgende:
Waar heb je die gezien? of heb je hem gedownload (wat overigens legaal is)
dat weet je nu al?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Precious
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Drama
110 minuten
geregisseerd door Lee Daniels
met Gabourey 'Gabby' Sidibe, Paula Patton en Mo'Nique
De film vertelt het verhaal van Claireece "Precious" Jones (Gabourey Sidibe), een zestienjarig Afro-Amerikaans meisje geboren in Harlem, in een keiharde omgeving. Het leven lacht haar niet bepaald toe: ze is voor de tweede keer in verwachting van haar vader. Thuis loopt ze op eieren om te vermijden dat haar moeder (Mo'Nique), een intens boze vrouw, haar mishandelt. Haar leven verandert als ze de kans krijgt over te stappen naar een alternatieve school. Daar komt ze onder de hoede van Ms. Rain (Paula Patton). Een vrouw die haar begrijpt en haar laat voelen dat ze bijzonder is en talenten heeft. Hier begint Precious haar nieuwe toekomst weg van de duisternis, de pijn en liefdeloze omgeving en neemt ze haar jonge leven in eigen hand.
Wow wat een film! Echt een hele indrukwekkende film. Zeer goed geacteerd. Wel een zware film, dus als je em gaat kijken be prepared voor een echte zware (en soms ook enge dingen die je ziet) film.
Film verdiend een dikke 8, deze film vergeet ik niet
1 van de betere films die ik dit jaar gezien heb
Ja, hele mooie film en eens met de 'sfeer' die jij benoemt die over de film hangt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Robby87 het volgende:
Gran Torino (2008)
[ afbeelding ]
Disgruntled Korean War vet Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a young Hmong teenager, who tried to steal Kowalski's prized possession: his 1972 Gran Torino.
Heerlijke film! Wat een lekker hoofdpersonage speelt Clint Eastwood zeg (tevens de regisseur), geweldig. Erg verbitterd en tjokvol met racistische opmerkingen waar ik soms erg hard om gelachen heb. Daarnaast heeft de film natuurlijk iets heel erg treurigs, en dat vond ik daarom ook zo goed aan de ontknoping, wat ik niet direct had verwacht.
IMDb: 8.4 (op #95/250)
Ik 8.7
Oh god, ik ook. Heb deze film, met 9.4 waardering dan ook in Maastricht gezienquote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland, dan is het een crime om originele versies in de bios te zien, had ik er ff bij moeten vermelden
Ga je geen spijt van krijgen! Net als Gran Torino een goeie film.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, hele mooie film en eens met de 'sfeer' die jij benoemt die over de film hangt.
Ontopic: zometeen voor het eerst No Country For Old Men kijken. Ben benieuwd.
ik bedoel tot nu toe heb gezien!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je nu al?
lijkt mij een intressante film, hij heeft nooit echt op redelijke tijden gedraaid in de bios, dus heb em nooit kunnen zien...
Javier Bardemquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ontopic: zometeen voor het eerst No Country For Old Men kijken. Ben benieuwd.
LE-ZENquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
Had je mijn post gezien? (onderstaand bericht dus)quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0441796/
Haha, dat is zo'n film die zo slecht is dat ik hem moet zien!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Karstman het volgende:
Hercules in New York
[ afbeelding ]
De eerste film van filmlegende en Gouvernator Arnold Schwarzenegger, in deze film nog Arnold Strong geheten. Zoals je op bovenstaande foto kan zien was hij nog niet zo lang daarvoor Mr. Universe. In de latere films is ie een stuk minder `groot`. Wat de kwaliteit van de film betreft... laat maar... Het meest slechte is nog wel datgene dat voor Mount Olympus een suf parkje is waar je op de achtergrond auto's hoort rijden en toeteren.... De dialo... ach laat ook maar.
IMDB 2,8
Ik 2
Jaaa, die was ik alweer vergeten, maar was toch echt een leuke film! 7.5 is op zijn plaats!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
the kids are allright
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Drama
104 minuten
geregisseerd door Lisa Cholodenko
met Annette Bening, Julianne Moore en Mark Ruffalo
Twee kinderen, die door kunstmatige inseminatie zijn verwekt, wonen bij hun lesbische moeders. Hun echte vader hebben ze nooit gezien. Op een dag zoeken ze hun vader op. Op de verjaardag van de oudste brengen ze hun echte vader in hun gezinsleven, wat voor de nodige verwikkelingen zorgt.
hele leuk mooie film!!, is een mooie drama film met wat grappige momenten ertussen. Film kijkt erg lekker weg, en het is een heel erg leuk verhaal. Ook goed geacteerd.
Echt een leuke film, aanrader. 7.5!
Hoe was NCFOM?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag een Pathe Unlimited-abonnement afgesloten en meteen maar gebruik van gemaakt door twee films te gaan zien.![]()
Eerst naar The Green Hornet geweest. Aardige film, precies wat ik ervan verwacht had. Paar leuke, originele grappen. Af en toe vond ik Seth Rogen zichzelf een beetje overschreeuwen, vooral in het begin (constant: "Oh my Goooood, what's happening" e.d.). Maar al met al een leuke popcornmovie. Ik geef hem een 6,5.
Daarna naar Black Swan geweest. Wow! Wat een goede film en wat een goed spel van Natalie Portman. Tot nu toe was ik nog nooit echt 'ondersteboven' van haar acteerprestaties, maar nu moet ik het haar toch nageven. De film was ook "enger" dan ik gedacht had (qua schrikeffecten, visuals, etc.). Moet wel zeggen dat ik er even "in" moest komen, met name door het un-steady camerawerk, maar later in de film kreeg dat juist wel zijn charme. Ik geef hem een 8,5.
Sorry?quote:
Ik heb hem op dvdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Haha, dat is zo'n film die zo slecht is dat ik hem moet zien!
Blijven hopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Roces18 het volgende:
Nu 28 weeks later kijken, hopelijk zal dat beter zijn....
Ik vond 28 weeks later beter en echt een vette filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Roces18 het volgende:
28 days later
[ afbeelding ]
Typische zombie-film is het. Ik vond het nogal matig deels omdat het met een cheap-ass camera wordt opgenomen maar ook omdat de acteurs je totaal niet overtuigen. Er zitten geen schrikmomenten in en er gebeurt gewoon geen donder. Wat een saaie film is het. IMDB geeft het een 7,6 ik geef het een 5,5.
Nu 28 weeks later kijken, hopelijk zal dat beter zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Verder vond ik het niet erg realistisch (zover zombies realistisch kunnen zijn) en ja, het kon mij gewoon niet boeien eigenlijk. Ik had liever gezien wat er met de eerste personen gebeurd waren...
Omdat het begin zo goed was krijgt de film wel een 6,5melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Nick and Nora's infinite playlistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef marinos.. het volgende:
Adventure Land
[ afbeelding ]
Adventureland gaat over de net afgestudeerde tiener James Brennan (Jesse Eisenberg) in de zomer van 1987. Omdat zijn vader dankzij z'n baan met een financiële terugslag te maken krijgt, moet James zelf werken voor zijn schoolgeld. Omdat James erg weinig ervaring heeft, wordt hij bij verschillende bedrijven niet aangenomen en lijkt het erop dat hij geen andere keus heeft om een nietszeggend baantje te nemen bij het pretpark Adventureland. Hij wordt hier al snel verliefd op Emily Lewin (Kristen Stewart), wat een serie gebeurtenissen in gang zet die James belangrijke dingen over het leven, de liefde en vertrouwen leert...
Gisteren gezien, erg leuke film! Wordt een erg leuke sfeer gecreeerd die heel herkenbaar is, en kan deze film dan ook toevoegen aan de sfeer die de film Juno en de serie the O.C ook heeft.
Zijn er nog meer van dit soort films?
imdb 7.1
ik zelf: 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |