SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een eindje over de helft begon ik er pas in te komen en kon ik de wat zwarte humor van een en ander wel inzien. Helaas was dat te laat om me nog echt te kunnen boeien, en ook het onbevredigende einde gaf me niet de voldoening die de 7 op IMBd doet vermoeden.
Wel een grote pré: Hoe verschrikkelijk ik Penelope Cruz ook vind in Engelstalige films, deze rol speelde ze met verve. Sowieso was de rest van de cast ook goed op dreef, met uitzondering van de dochter. Ook viel me op dat er veel aandacht was besteed aan kleurgebruik, wat de sfeer van de film erg (positief) bepaalde. Soms wat Amelie-achtig, maar minder zweverig.
Qua acteerwerk en cinematografie een 7, maar qua verhaal een 5, wat uitkomt op een 6/10.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
It's Kind Of A Funny Story
A clinically depressed teenager gets a new start after he checks himself into an adult psychiatric ward.
Gatverdamme, ik ergerde me kapot aan die knuppel van een hoofdpersoon. Zielig gevalletje. Eerst opgenomen worden in de mental institution ("Boehoehoe ik ben zo zielig") er dan 3 minuten zitten en dan er weer uit willen. En blijkbaar is de film grappig bedoelt, maar dat is hij zeer zeker niet.
oh nee dat is juist een hele sterke film! dikke 7.5
en iemand anders hierboven raadde me stay alive aan, die heb ik een tijdje geleden gezien ja.. vond die wel OK een 6- zou ik zeggen!
IMDb: 7,2 (how wrong could they be)
Mijn cijfer: 4
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
It's Kind Of A Funny Story
A clinically depressed teenager gets a new start after he checks himself into an adult psychiatric ward.
Gatverdamme, ik ergerde me kapot aan die knuppel van een hoofdpersoon. Zielig gevalletje. Eerst opgenomen worden in de mental institution ("Boehoehoe ik ben zo zielig") er dan 3 minuten zitten en dan er weer uit willen. En blijkbaar is de film grappig bedoelt, maar dat is hij zeer zeker niet.
IMDb: 7,2 (how wrong could they be)
Mijn cijfer: 4
Da's maar een klein verschil hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Mainport het volgende:
Iemand91 geeft Grumpier Old Men een 6.3 Ik sluit me daar niet bij aan en geef een 6.7.
Wat heeft dat nou met kanker te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt een goeie film, mensen die niet begrijpen dat die mensen ziek zijn... boehoe ik heb kanker.
Als je die opmerking niet snapt dan ben je waarschijnlijk te dom voor die film.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Misschien ook wel handig om dat in je "recensie" te vermeldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met kanker te maken?
Het was een halve comedie in een psychiatric ward.
Dan heb ik wellicht het kanker-gedeelte gemist, want ik heb hem halverwege uitgezet.
Had je mijn post gezien?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Stay Alive gezien? Die vind je ook wel leuk denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0441796/
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
nee wat stond er in jouw post dan??
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
nee wat stond er in jouw post dan??
hij scheen gister in de sneak te draaien.. maar of dat z'n bron is, geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Roces18 het volgende:
Waar heb je die gezien? of heb je hem gedownload (wat overigens legaal is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |