die film is (volgens imdb) niet van disney....:quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar voor een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm.
7.0
nja ook maaris kijken danquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar voor een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm.
7.0
ik dacht dat ik dat op de poster zag staan, maar nu kan ik het nergens meer vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die film is (volgens imdb) niet van disney....:
Production Companies
Lakeshore International (in association with) (uncredited)
Twentieth Century Fox Film Corporation
Davis Entertainment
Electric Dynamite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje dezelfde sfeer en camerawerk, enkele momenten deed het me zelfs aan war of the worlds denken.. Goede acteerprestaties en indrukwekkende cgi. Goede spanningsopbouw, een aanrader!
8.5/10-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
Deel 2 en 3 ook gezien? Deel 3 is erg goed, 2 en 4 zijn wat minder, maar nog steeds wel vet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef ScarFace- het volgende:
Resident evil apocalypse
Baggerfilm. Waar deel 1 redelijk is, is dit echt een onzinfilm.
Heb het verhaal maar half gevolgd in ieder geval de zombies zijn robots geworden en nog allerlei vreemde rare kantjes zitten er aan.
Echt een superdroge film, van de makers van Napoleon Dynamite. De personages zijn zo belachelijk dat het weer geniaal wordt. Ik kan me wel voorstellen dat sommigen hem helemaal niets vindenquote:Benjamin Purvis is een 16-jarige jongen, die een conferentie bijwoont voor beginnende fantasy schrijvers. Hij is daar met zijn boek "Yeast Lords". Op de conferentie ontdekt hij dat de uitgerangeerde schrijver Ronald Chevalier zijn ideeën voor het boek heeft gestolen!
Ik weet niet meer waar ik het las, maar blijkbaar komt dat omdat dit een Noorse film is.. In Noorse folklore zijn de trollen groot.. In de Zweedse (meer bekende) folklore zijn ze meer van menselijke proportiesquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef arucard het volgende:
Ik had liever wat kleinere trollen gezien, moest eigenlijk een beetje lachen toen de eerste in beeld kwam.
the mechanic is inderaad non-stop actie.. maar vind em een stuk beter dan crank!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef JDx het volgende:
Leuke film wel die Trollshizzle, geef 'm wel een 8, ziet er ook allemaal best goed uit, de CGI enzo... oh nee, ik bedoel... het is echt
Mechanic beetje zoals Crank? Non-stop actie? Die was geniaal!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Eltonno het volgende:
Trolljegeren
[ afbeelding ]
N.a.v. een post ergens in het vorige topic enthousiast geraakt en gekeken. Helemaal goed! Vroeger vond ik het boek van david de kabouter al gaaf waarin ook al soortgelijke trollen in voorkwamen, en mocht Scandinavische folklore je interesseren dan word je zeker niet teleurgesteld
De film zelf doet ergens ver weg denken aan blair witchis het nou een film of een documentaire??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje dezelfde sfeer en camerawerk, enkele momenten deed het me zelfs aan war of the worlds denken.. Goede acteerprestaties en indrukwekkende cgi. Goede spanningsopbouw, een aanrader!
8.5/10
Officieel is het volgens mij een mockumentary, maar ik vind dat mockumentaries toch enigzins geloofwaardig moeten zijn. Alhoewel het gebracht word alsof het daadwerkelijk zou kunnen gebeuren vind ik het gewoon een film..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef casper019 het volgende:
[..]
is het nou een film of een documentaire??
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef macondo het volgende:
Scott Pilgrim vs the world (2010)
Misschien ben ik oud aan het worden, maar vond het een melige film die ik als zestienjarige waarschijnlijk geweldig had gevonden. Nu vond ik het niets, het verhaal trok mij niet en alle videogame achtige vechtpartijtjes interesseerden mij geen lor. Alleen de gay roommate van Scott vond ik hilarisch grappig. Verder laat de film mij koud, niet grappig, geen verhaal, geen personages op de huisgenoot na die ik interessant vond. De teksten in beeld zijn even leuk, maar vervelen ook al snel. Besef dat mijn mening bepaald niet breed gedeeld zal worden door de rest - maar zelfs de film afkijken is teveel moeite.
5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imdb: 7.7
Ik: 8All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef truedestiny het volgende:
Trolljegeren (2010)
kan weinig meer toevoegen aan de vele reacties hier. natuurlijk goed geacteerd zoals vaker genoemd maar ik vond het moeilijk om mijn aandacht er bij te houden rond het midden van de film waar het allemaal een beetje minder spannend werd.
7.0
The Blair Witch Project
tot mijn schaamte deze horror nog niet gezien. de eerste in zijn genre maar ik vind hem echt heel goed. de spanning wordt echt mooi opgebouwd. En wat is nou spannender dan het onverklaarbare. het eind:Niet doen, heb alleen nummer 2 gekeken, maar die was zo slecht dat ik niet eens wist dat er nog meer zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef truedestiny het volgende:
Trolljegeren (2010)
kan weinig meer toevoegen aan de vele reacties hier. natuurlijk goed geacteerd zoals vaker genoemd maar ik vond het moeilijk om mijn aandacht er bij te houden rond het midden van de film waar het allemaal een beetje minder spannend werd.
7.0
The Blair Witch Project
tot mijn schaamte deze horror nog niet gezien. de eerste in zijn genre maar ik vind hem echt heel goed. de spanning wordt echt mooi opgebouwd. En wat is nou spannender dan het onverklaarbare. het eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik om er meer vanaf te weten, de vervolgen kijken of zijn dat slechte aftreksels wat wel vaker gebeurd met dit soort films?
7.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |