Mja wel eens, goede punten heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Batman the Dark Knight,
Hij is al een tijd uit maar ik had nog zoveel toffe films op mijn lijst staan dan deze nu pas aan de beurt kwam. Heath Ledger speelt een heerlijke rol van The Joker. Vooral wanneer die tegen Batman zegt: "You complete me". De rol van Rachel vond ik niet zo boeiend, ze konden beter iemand anders kiezen dan Maggie Gyllenhaal. Ik vond het wel jammer dat Morgan Freeman een klein bijrolletje kreeg terwijl hij toch een grote acteur is.
De film duurt weliswaar 2,5 uur maar hij verveeld geen moment. Alleen maar plot-twists zorgen ervoor dat je maar moet blijven kijken. Ik vond het redelijk voorspelbaar, en de humor was ver te zoeken. Ik vind hem wel overgewaardeerd - IMDB 8,9maar Amerikanen geven hun favoriete actieheld natuurlijk een hoog cijfer. Door de weinige ademruimte die is over gelaten zijn doordat ze de spanning hoog willen houden zijn ze enkele dingen vergeten. Ze zorgen dat je geen band krijgt met de spelers en dat maakt het allemaal net wat minder. Daarom krijgt hij een 7,6 van mij.
Dit ongeveer, maar ik moet wel zeggen dat die 'dansen als een idioot terwijl ik slecht een rock nummer zing'-act van Black wel vermoeiend begint te worden. Bij vlagen geinig maar van alles dat ik heb gezien zijn minst goede film. 5/10quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef planethugo het volgende:
Gulliver's Travels
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was nog best een vermakelijke avonturenfilm/komedie. Black kan zich een paar keer goed uitleven met één van zijn rockacts en het meeste van de tijd ziet het er best goed uit als hij tussen de 'lilliputs' loopt. Geen must-see maar meer een lekkere wegkijkfilm van 80 minuten. Soms wordt het een beetje klef maar het blijft een Disneyfilm film voor alle leeftijden.
7.0
Eens. Ik kon er af en toe best om lachen, maar lang niet zo leuk als Lebowski, The Ladykillers of The Hudsucker Proxy om maar eens wat te noemen. Gelukkig niet zo verschrikkelijk als No Country For Old Men, die kon ik echt niet uitstaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
The Coens leveren zeker goed werk af, maar ik vond deze film toch kant nog wal raken. Bij vlagen was het wel humoristisch, maar ik vond het verhaal erg slapjes.
Het leukste vind ik nog wel dat er enorme twijfels zijn of dit wel echt is, of dat Banksy het allemaal bedacht heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef El_Matador het volgende:
Exit Through the Gift Shop (2010)
Niet echt een film, maar meer een documentaire over StreetArt. Erg mooi gedaan en wat een figuur, die filmer. Vette beelden, goeie muziek, het verhaal is ok en mooie quotes. Een heel nieuwe wereld voor mij, maar wel echt een mooie.
8.4/10 (IMDB: 8.2/10)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sterk spel van Harry Dean Stanton en de jonge Hunter. En een prachtige Nastassja Kinski in een ingetogen rol, zo is ze dnk ik op haar mooist.
Al met al een 8,5"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
origineel is beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Roces18 het volgende:
Dawn of the Dead
[ afbeelding ]
- When there is no more room in hell, the dead will walk the earth -
Ik vond de hele film niet zo bijster interessant. Het kon me gewoon niet boeien eerlijk gezegd. De machtspelletjes zijn slecht in beeld gebracht, en de geloofwaardigheid van de acteurs is ver te zoeken. Veel site's noemen het een van de beste horrorfilms van de afgelopen tien jaar haha sureIk irriteerde me vooral kapot aan die naïeve blondjes die niks geloven. Ik heb ook geen humor gevonden in de film er was gewoon niet zoveel aan.
6-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
In de jaren '90 had je ook een serie 'real life' films van de TMNT. Super camp, maar daarom wel leuk om een keer te zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef casper019 het volgende:
TMNT
ps als iemand tips heeft voor films ala deze zijn welkom!!
In die fitnessruimte, met die bal enzo, echt geweldigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef daruk het volgende:
...
en brad pitt als heel raar figuur toverde toch ook een aantal keer een glimlach op mijn gezicht.
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
5 minuten geleden gekeken:
Public Enemies (2009)[ afbeelding ]
Wat vond je dat tegenvallen? Ben wel benieuwd. En het einde is inderdaad apart, je weet wat er gaat gebeuren, 't punt is alleen wanneer en hoe (het in beeld komt). En de dialoog is ook nice idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.Ik had ontzettend uitgekeken naar deze film, maar vond hem tegenvallen. Enige stukken die ik echt heel goed vond zijn het einde (zeg even laatste 10 minuten) en die dialoog in de gevangenis tussen Bale en Depp.
Ik vond de film té traag (terwijl ik normaal echt van trage, opbouwende films houd). Er zat gewoon geen spanning in en ik kreeg het idee dat Mann niet het maximale uit de acteerprestaties van Depp en Bale gehaald heeft. Het boeide me gewoon niet en kon mijn aandacht er niet voldoende bij houden ..... hij "pakte" me gewoon niet, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat vond je dat tegenvallen? Ben wel benieuwd. En het einde is inderdaad apart, je weet wat er gaat gebeuren, 't punt is alleen wanneer en hoe (het in beeld komt). En de dialoog is ook nice idd.
Wat zij zegt. Ik gaf 'm een 5,5.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.Ik had ontzettend uitgekeken naar deze film, maar vond hem tegenvallen. Enige stukken die ik echt heel goed vond zijn het einde (zeg even laatste 10 minuten) en die dialoog in de gevangenis tussen Bale en Depp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |