Waarom wel? Jouw fetish kun je op duizenden andere plekken bevredigen, dat hoeft niet hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waarom geen foto's van gelakte teennagels?
Wie heeft het over een fetish? In de vorige topics zag ik weleens gelakte teennagels voorbijkomen. Vandaar mijn vraag. Maar goed, als jij meteen zo moet reageren...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom wel? Jouw fetish kun je op duizenden andere plekken bevredigen, dat hoeft niet hier.
Ja, vrijwel alle mannen die hier zoiets vragen komen hier niets voor niets. Daar hebben wij geen zin in en dan reageer ik sneller wat onaardig. Excuses voor mijn verkeerde inschatting.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wie heeft het over een fetish? In de vorige topics zag ik weleens gelakte teennagels voorbijkomen. Vandaar mijn vraag. Maar goed, als jij meteen zo moet reageren...
Alleen op mijn duim pastte het niet (nu wel weer, want vanmorgen gekortwiektquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef PeachOfMind het volgende:
@mirannie Ow dat dacht ik echt! Je nagels zijn zo lang, ik dacht dat er geen plate was die zo groot wasIs dat gewoon de Konadplate?
Zomg die heb je mooi op de foto gekregenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Peacock FeathersEn omdat ze een multichrome is, verdient ze meer dan 1 foto
![]()
David geeft wel een btje shrinkage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben persoonlijk ook niet zo weg van voeten (=understatement), hoe mooi ze ook zijn, ik gruwel er een beetje van als ik voeten langs zie komen zonder waarschuwing
[ afbeelding ]
Yes Love 402
Dank je!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
@ AmyGrace
Prachtig!!!![]()
![]()
Ik vond hem maar weinig duochrome, daarom heb ik ´m weggedaan.
Maar shrinkage van David?Ik heb er nog geen last van gehad. Ben echt een fan, al is SV nog wel iets sneller, maar SV is ook dikke drap en bijna altijd shrinkage bij mij.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zomg die heb je mooi op de foto gekregen![]()
!
Hier mijn Chanellie Paradoxal:
[ afbeelding ]
Die haar geheim alleen bij sterk licht prijs geeft
[ afbeelding ]
Mooi groen!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben persoonlijk ook niet zo weg van voeten (=understatement), hoe mooi ze ook zijn, ik gruwel er een beetje van als ik voeten langs zie komen zonder waarschuwing
[ afbeelding ]
Yes Love 402
Welkom!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef xtinaaj het volgende:
Hoi,
Ik volg jullie dames al van topic 70 , maar voor deze jubileum heb ik een account aangemaakt en show ik ook eens mijn nagels!
[ afbeelding ]
Ik heb Spring Green van Sally Hanson op! Mooi zomers kleurtje om het slechte weer wat te onderdrukken
Beterschap!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Dikke migraine (AGAIN) dus ga zo plat.
@ Amy
pretty as always. Mooie kleur, super op de kiek gezet!!!
@ Daph
Erg mooi dat Spaans lakje![]()
Even mijn mani nog showen, Eyeko Cosmic polish
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Thanks! Mooi lakje is dat heequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy
@ Daph
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Welkom! Lekker fris kleurtje inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef xtinaaj het volgende:
Hoi,
Ik volg jullie dames al van topic 70 , maar voor deze jubileum heb ik een account aangemaakt en show ik ook eens mijn nagels!
[ afbeelding ]
Ik heb Spring Green van Sally Hanson op! Mooi zomers kleurtje om het slechte weer wat te onderdrukken
Wat een mooierd zeg, ik heb echt een zwak voor dit soort lakkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy
@ Daph
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit! Ik wil hem ook, Star Wars-nagels FTW.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Misschien moeten we eens een SHJN-reeks beginnen in SEX.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom wel? Jouw fetish kun je op duizenden andere plekken bevredigen, dat hoeft niet hier.
het heeft er dus allemaal niet langer opgezeten dan zo'n 2 minuten. alleen de bstract pinkçen die is helemaal cleanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef AmyGrace het volgende:
Toffe nagels in de OP ook!
@liiszle, wil je de volgende keer wel de randjes een btje schoonpoetsen, ik schrok ervan bij sommge foto's![]()
![]()
Wel lekker crea bezig geweest!
hij is mooi! ik heb ook cosmic liggen.. maar in het flesje lijkt hij me niet zo..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy
@ Daph
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Peacock FeathersEn omdat ze een multichrome is, verdient ze meer dan 1 foto
![]()
David geeft wel een btje shrinkage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hier mijn Chanellie Paradoxal:
[ afbeelding ]
Die haar geheim alleen bij sterk licht prijs geeft
[ afbeelding ]
quote:
Hoi welkomquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef xtinaaj het volgende:
Hoi,
[ afbeelding ]
Wow, erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Miasan het volgende:
Mijn stempelwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Oh wat tof zeg!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
Was al geroepen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
We kunnen weer los komende week:
[ afbeelding ]
ik was het in dit en vorige topic niet tegengekomen..quote:
Super mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
iemand die weet of deze actie in België ook komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar de acties verschillen meestal wel van elkaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Slangenprintquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij las ik op DeltaCephei´s blog dat het ook in Belgie was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
Heb ´m net op m´n blog gezet, maar vind ´m zo mooi dat ie hier ook nog even geshowd moet worden
[ afbeelding ]
OPI merry midnight
1quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?
me likes!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 lakje, gaaf he!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?
me likes!
Ja, is ook in Belgie, had net het krantje van Kruidvat in mijn handenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij las ik op DeltaCephei´s blog dat het ook in Belgie was.
Ja, dat had ik dus ook. Snap echt niet dat ik ´m zo lang untried heb gelaten. Hij is echt nog veel mooier dan ik had gedacht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die ook Mirannie en nog nooit opgehad
Erg he, en hij is zooo niet makkelijk te vinden!!
Staat je erg mooi!!
@ Puckzzz, niceMe likes Ed
Ik weet er nog wel een goed adresje voor hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die ook Mirannie en nog nooit opgehad
Erg he, en hij is zooo niet makkelijk te vinden!!
Staat je erg mooi!!
@ Puckzzz, niceMe likes Ed
Mocht ik 'm wegdoen ben je de eerste aan wie ik denkquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een goed adresje voor hoor.
Ja, het is natuurlijk wel Merry Midnightquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:40 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mocht ik 'm wegdoen ben je de eerste aan wie ik denkMits goede ruil uiteraard.
Dankje Vamp![]()
Is het een beetje een geslaagde dag? Het weer zit niet zo mee he
Ik mis de stipjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gosh lambada met Gosh nero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's zijn net gemaakt door een vriendinnetje vandaar 2 handen op 1 foto!![]()
En holy crap wat zijn je nagels mooi Holyme!![]()
Mijn 21 bundlemonster plates zijn trouwens binnen yoehooo!![]()
Ziet er toch keurig uit? Heeele mooie lichtblauw trouwens, aan het potje (tevens op de kopquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "creatie" met het nep-konad setje van EssenceViel me nog best tegen, maar voor een eerste keer is het nog wel te doen...
@AmyGrace en Puckzzz:
Hele mooie mani's!!
Kloptquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ziet er toch keurig uit? Heeele mooie lichtblauw trouwens, aan het potje (tevens op de kop) te zien CG?
Niet echt bijzonder...quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Anchors Away
Klopt iddquote:
Vind het zelfs ronduit saai!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Anchors Away
Ahoy doet me nogal denken aan strawberry's field?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Anchors Away
De leuke kleuren zijn op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Anchors Away
Deze lijkt wat roderquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ahoy doet me nogal denken aan strawberry's field?
Ziet er hartstikke leuk uit hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "creatie" met het nep-konad setje van EssenceViel me nog best tegen, maar voor een eerste keer is het nog wel te doen...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, kan nog nergens reageren![]()
Ik lees bij je blog ook steeds Mirannie Snailsen dan moet ik grinniken hihi!
Wat heb je aangepast?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
ik had er misschien beter een streepje tussen kunnen zetten
Snap echt niet dat het reageren niet lukt, weet niet wat ik er verder aan kan veranderen. BALEN!!
ergens iets onder het kopje reacties. Erg leuk zo´n blog, maar ben eigenlijk te veel digibeet om het allemaal goed te doenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
ergens iets onder het kopje reacties. Erg leuk zo´n blog, maar ben eigenlijk te veel digibeet om het allemaal goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |