Welkom! Lekker fris kleurtje inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef xtinaaj het volgende:
Hoi,
Ik volg jullie dames al van topic 70 , maar voor deze jubileum heb ik een account aangemaakt en show ik ook eens mijn nagels!
[ afbeelding ]
Ik heb Spring Green van Sally Hanson op! Mooi zomers kleurtje om het slechte weer wat te onderdrukken
Wat een mooierd zeg, ik heb echt een zwak voor dit soort lakkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Dikke migraine (AGAIN) dus ga zo plat.
@ Amy
pretty as always. Mooie kleur, super op de kiek gezet!!!
@ Daph
Erg mooi dat Spaans lakje![]()
Even mijn mani nog showen, Eyeko Cosmic polish
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit! Ik wil hem ook, Star Wars-nagels FTW.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Misschien moeten we eens een SHJN-reeks beginnen in SEX.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom wel? Jouw fetish kun je op duizenden andere plekken bevredigen, dat hoeft niet hier.
het heeft er dus allemaal niet langer opgezeten dan zo'n 2 minuten. alleen de bstract pinkçen die is helemaal cleanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef AmyGrace het volgende:
Toffe nagels in de OP ook!
@liiszle, wil je de volgende keer wel de randjes een btje schoonpoetsen, ik schrok ervan bij sommge foto's![]()
![]()
Wel lekker crea bezig geweest!
hij is mooi! ik heb ook cosmic liggen.. maar in het flesje lijkt hij me niet zo..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy
pretty as always. Mooie kleur, super op de kiek gezet!!!
@ Daph
Erg mooi dat Spaans lakje![]()
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Peacock FeathersEn omdat ze een multichrome is, verdient ze meer dan 1 foto
![]()
David geeft wel een btje shrinkage![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hier mijn Chanellie Paradoxal:
[ afbeelding ]
Die haar geheim alleen bij sterk licht prijs geeft
[ afbeelding ]
quote:
Hoi welkomquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:17 schreef xtinaaj het volgende:
Hoi,
Ik volg jullie dames al van topic 70 , maar voor deze jubileum heb ik een account aangemaakt en show ik ook eens mijn nagels!
[ afbeelding ]
Ik heb Spring Green van Sally Hanson op! Mooi zomers kleurtje om het slechte weer wat te onderdrukken
Wow, erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Beterschap![]()
[ afbeelding ]
Spacy right??
[ afbeelding ]
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Miasan het volgende:
Mijn stempelwerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Oh wat tof zeg!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
Was al geroepen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
We kunnen weer los komende week:
[ afbeelding ]
ik was het in dit en vorige topic niet tegengekomen..quote:
Super mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
iemand die weet of deze actie in België ook komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
We kunnen weer los komende week:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar de acties verschillen meestal wel van elkaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Slangenprintquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij las ik op DeltaCephei´s blog dat het ook in Belgie was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |